DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 153 z 202
  • 1
  • 151
  • 152
  • 153
  • 154
  • 155
  • 202
 #1087981  autor: babcia77
 14 sty 2020, 08:23
babciagienia1p pisze:
13 sty 2020, 20:56
@jakubeskulap
Można było aktywować na wielu kartach.
Mi zdarzyło się że włączając NI na jednej karcie w aplikacji włączyli też pakiet na drugim numerze o czym dowiedziałem się z SMS-a o zakończeniu okresu. Bo o włączeniu SMS-em nie poinformowali. Reklamację odrzucili ale włączyli mi ten pakiet ponownie. Inna sprawa że 6 dni po dacie kiedy planowałem to włączyć...
 #1088293  autor: jaco777
 18 sty 2020, 15:12
Witam szczęśliwych posiadaczy "Masz złotówkę - masz no limit".
Doczytałem do 30 strony (z 203) tego tematu i już oczy mi wysiadają :shock: , więc postanowiłem zapytać bezpośrednio Was.

Czy da się na dzień dzisiejszy aktywować tą promocję (SMS o treści TAK na 80481), oczywiście na odpowiednim starterze - mam takie dwa, od Heyah i T-Mobile ?

Starter Heyah był do tej pory nieaktywny, ale kiedyś był już aktywowany, leżak.
Wczoraj 17.01.2020 doładowałem go na 5zł, wykonałem połączenie, starter jest aktywny. Wysłałem SMS o treści TAK na 80481, ale do tej pory zero reakcji (wg regulaminu mają 72h), nie dostałem też SMSa z zaproszeniem do promocji (w regulaminie nie ma o tym słowa).

Po kodem *100# pokazuje że, jestem w taryfie Frii, ale mogę zmienić na taryfę Heyah Dniówka za 3zł.
Nie mogę się zalogować do miboa, bo pokazuje że numer jest niewłaściwy.

Czy mieliście już z taką sytuacją doświadczenia, co doradzacie ?
 #1088297  autor: gothic77
 18 sty 2020, 17:39
jaco777 pisze:
18 sty 2020, 15:12
Witam szczęśliwych posiadaczy "Masz złotówkę - masz no limit".
Doczytałem do 30 strony (z 203) tego tematu i już oczy mi wysiadają :shock: , więc postanowiłem zapytać bezpośrednio Was.

Czy da się na dzień dzisiejszy aktywować tą promocję (SMS o treści TAK na 80481), oczywiście na odpowiednim starterze - mam takie dwa, od Heyah i T-Mobile ?

Starter Heyah był do tej pory nieaktywny, ale kiedyś był już aktywowany, leżak.
Wczoraj 17.01.2020 doładowałem go na 5zł, wykonałem połączenie, starter jest aktywny. Wysłałem SMS o treści TAK na 80481, ale do tej pory zero reakcji (wg regulaminu mają 72h), nie dostałem też SMSa z zaproszeniem do promocji (w regulaminie nie ma o tym słowa).

Po kodem *100# pokazuje że, jestem w taryfie Frii, ale mogę zmienić na taryfę Heyah Dniówka za 3zł.
Nie mogę się zalogować do miboa, bo pokazuje że numer jest niewłaściwy.

Czy mieliście już z taką sytuacją doświadczenia, co doradzacie ?
Ja jedynie, co mogę napisać, bo nie mam takiej wiedzy, czy też doświadczenia jak koledzy, ale miałem przypadek, że raz nie przysłali mi potwierdzenia o ponowieniu promocji, a ogólnie usługa działała. U mnie zazwyczaj przy dobrych wiatrach 1godz., czasem 3 i przychodził sms.
- sprawdź sobie kodem, czy masz coś w sensie przyznanych GB:
1. *103*22*8*11#
2. *103*22#

Jak wpisywałeś numer, że pokazuje o nie właściwym formacie?
- 48 masz mieć na samym początku zanim wpiszesz numer
 #1088345  autor: jaco777
 18 sty 2020, 22:41
gothic77 pisze:
18 sty 2020, 17:39
Ja jedynie, co mogę napisać, bo nie mam takiej wiedzy, czy też doświadczenia jak koledzy, ale miałem przypadek, że raz nie przysłali mi potwierdzenia o ponowieniu promocji, a ogólnie usługa działała. U mnie zazwyczaj przy dobrych wiatrach 1godz., czasem 3 i przychodził sms.
- sprawdź sobie kodem, czy masz coś w sensie przyznanych GB:
1. *103*22*8*11#
2. *103*22#

Jak wpisywałeś numer, że pokazuje o nie właściwym formacie?
- 48 masz mieć na samym początku zanim wpiszesz numer
Po kilku godzinach, pod kodami *103*22*8*11# oraz *103*22# brak jakichkolwiek pakietów danych.

Numer wpisuję dobrze, pokazuje że prawidłowy, ale po kliknięciu DALEJ mam komunikat "Podano błędny numer telefonu Spróbuj jeszcze raz".

Jutro spróbuje coś zdziałać dzwoniąc do BOK - pewnie będzie niezła "jazda" :evil: z konsultantami.
 #1088346  autor: darekka
 18 sty 2020, 22:47
TAK da się bez problemu aktywować-dziś o godz.0:04 wysłąłem smsa aktywacyjnego i po 3 minutach usługa była już aktywna. Muszę tu przypomnieć, że operator ma max 72 godz na aktywację po SMSie ale jesli nie zaskoczyło w ciągu max 1 godziny to polecam wysłać smsa aktywacyjnego ponownie, bo kilka dni temu na innym numerze mimo wysłania smsa aktywacyjnego po kilkunastu godzinach operator nie miał po nim śladu(przynajmniej konsultant w bilingu go nie widział choć ja w MiBOA widziałem tego smsa)-wystarczyło ponownie wysłać aktywacyjnego smsa i w moment usługa się uruchomiła.

Jednym słowem-wyślij jeszcze raz SMSa!

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1088373  autor: babcia77
 19 sty 2020, 12:14
Mam takie pytanko: jest obecnie jakaś metoda na przedłużenie ważności konta inaczej niż doładowanie? Konto mam ważne jeszcze ~30 dni. Nasza usługa jest teraz nieaktywna bo mam jeszcze ~1,7 TB ważne prawie 3 miesiące z pakietu który dostałem po awarii i z niego korzystam. Na koncie mam ~110 PLN i nie chciałbym na razie doładowywać konta.
 #1088378  autor: darekka
 19 sty 2020, 12:43
W t-mobile tylko doładowanie(lub aktywacja "Bez limitu za 1zł. dziennie" i pogodzenie się z niezdejmowalnym żadnymi czarami ogranicznikiem do 15Mb/15Mb) w HEYAH masz usługę 100dni konta za 4,99zł.
https://www.heyah.pl/regulaminy/na-kart ... a36b852ef5

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1088386  autor: darekka
 19 sty 2020, 14:49
Najprościej-jak dziś 2 razy zlecisz wydłużenie konta to wydłuży się ono o 200dni od obecnej daty ważności(ale max od dziś będzie góra 365dni).

Jasno o tym mówi regulamin:
"3.W ramach Usługi Użytkownik ma możliwość przedłużenia Ważności Konta o okres 100 dni lub ustanowienia Ważności Konta na okres 100 dni za 4,99 zł. Jednakże,maksymalny okres Ważności Konta Użytkownika nie może być dłuższy niż 365 dni."

Sprawdzone m.in.dziś na sobie z 17 maja 2020 wydłużyłem do 25 sierpnia 2020!

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1088535  autor: darekka
 21 sty 2020, 22:55
Możecie sprawdzic ile dostepnych macie danych/czy się kumulują, bo u mnie sytuacja jest następująca:
1 dzień daje 50GB
2 dzień dodaje do resztki z pierwszego 50GB
3 dnia znika niezużyta resztka z pierwszego(zostaje punktualnie o północy z dnia 2 na 3ci zajumana resztka z 1szego oraz zostaje 50GB z dnia drugiego) a ,po pobraniu 1zł. dodaje 50GB
itd. słowem max 100GB mam do zużycia dobowo, a jeśli to zużyję to zacznę zbierać od początku!

Usługa nijak nie działa prawidłowo. Aby było ciekawiej to od 27 listopada z 2 eskalacjami technicy "naprawiaja" fakt braku nolimitu neta przesłany im z Działu Reklamacji. W miedzy czasie od miłej i ogarniętej konsultantki w ramach gestu dostałem 2msc.konta, a kasa z reklamacji finansuje usługe, a wręcz powiększa skarbonke na numerze.
W rozmowie dostałem sugestie aby napisać grupową "petycje" o ogarnięcie usługi.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1088558  autor: gothic77
 22 sty 2020, 12:51
darekka pisze:
21 sty 2020, 22:55
Możecie sprawdzic ile dostepnych macie danych/czy się kumulują, bo u mnie sytuacja jest następująca:
1 dzień daje 50GB
2 dzień dodaje do resztki z pierwszego 50GB
3 dnia znika niezużyta resztka z pierwszego(zostaje punktualnie o północy z dnia 2 na 3ci zajumana resztka z 1szego oraz zostaje 50GB z dnia drugiego) a ,po pobraniu 1zł. dodaje 50GB
itd. słowem max 100GB mam do zużycia dobowo, a jeśli to zużyję to zacznę zbierać od początku!

Usługa nijak nie działa prawidłowo. Aby było ciekawiej to od 27 listopada z 2 eskalacjami technicy "naprawiaja" fakt braku nolimitu neta przesłany im z Działu Reklamacji. W miedzy czasie od miłej i ogarniętej konsultantki w ramach gestu dostałem 2msc.konta, a kasa z reklamacji finansuje usługe, a wręcz powiększa skarbonke na numerze.
W rozmowie dostałem sugestie aby napisać grupową "petycje" o ogarnięcie usługi.
Napiszę koledze jak jest u mnie jutro, bo 22go jak wybiła godz.24 skasowały mi się dane o których pisałem.

Po wyzerowaniu "bonusa" miałem jedynie ok 22GB możliwych do ściągnięcia, a dziś po 10tej jak pobrało 1zł. zrobiło się 70GB+, czyli tu jest ok, ale jutro 3 dzień "kumulacji" i zobaczymy, czy na takiej samej zasadzie będzie jak u kolegi.
 #1088559  autor: michcio123
 22 sty 2020, 12:51
darekka pisze:
21 sty 2020, 22:55
Możecie sprawdzic ile dostepnych macie danych/czy się kumulują, bo u mnie sytuacja jest następująca:
1 dzień daje 50GB
2 dzień dodaje do resztki z pierwszego 50GB
3 dnia znika niezużyta resztka z pierwszego(zostaje punktualnie o północy z dnia 2 na 3ci zajumana resztka z 1szego oraz zostaje 50GB z dnia drugiego) a ,po pobraniu 1zł. dodaje 50GB
itd. słowem max 100GB mam do zużycia dobowo, a jeśli to zużyję to zacznę zbierać od początku!
Aktualnie nie mam aktywnej usługi ale jak korzystałem z niej w listopadzie to schemat jej działania był identyczny jak tu opisujesz. Dodam że korzystałem z karty Heyah.
 #1088576  autor: darekka
 22 sty 2020, 16:34
Z babeczka gadałem o podobnych sytuacjach i chwaliła się, że jakiś nieogar konsul aktywował komuś "Bez limitu za 1zł. dziennie" , a jej w udziale przypadło to odkręcać-jak wspomniałem, ze nieregulaminowo w takim przypadku ogranicznik zostaje, a operator głupa pali to zdziwiła się srogo. Szczerze to trzeba by podumać jak zebrać nasze numery/dane identyfikacyjne w jeden pakiet i wysłać im z żądaniem doprowadzenia do pożądku oferty tak aby działała zgodnie z regulaminem.

Tylko tu mamy problem bo RODO, dane osobowe itp.

Proponuję w takim razie aby ktoś z nas kto jest w miarę kumatyi odpowiednio wk...(znaczy zdeterminowany) napisał 1 sztukę takiego pisma jako wzór z tytułem coś w stylu "Grupowe wezwanie do świadczenia usługi "Masz złotówkę..." zgodnie z jej warunkami" W treści wyłuszczył wszystkie problemy, brak nolimitu neta jakieś ponakładane losowo ograniczniki prędkości itp. Wzór ten autor pisma mógłby umieścić tak abyśmy wszyscy z jedną datą i swoimi numerami i danymi identyfikacyjnymi je elektronicznie operatorowi wysłali. W treści byłoby dobrze wnieść o przekazanie korespondencji komuś bardziej decyzyjnemu.
Trzeba by jeszcze dać identyczny temat w wiadomościach email aby im system je pokazał jednocześnie i dobitnie.

Inny pomysł jaki mam i przekazałem milej Pani konsultant aby operator ruszył się i ogarnął naszą oferte to codzienne i pernamentne zużywanie CAŁEGO neta(te 50GB to akurat pikus do zużycia), pisanie codziennie reklamacji z żądaniem za każdym razem np.20zł.+30dni konta i tak do skutku. To aby było skuteczne musielibyśmy wszyscy robić ale ciężko będzie, bo mamy inne zajęcia niz tylko siedzenie przed kompami.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1088600  autor: Taki_tam
 22 sty 2020, 20:57
Jeśli ktoś ma problem z lejkiem to proponuje włączyć pakiet danych, który nie ma zapisanego limitu prędkości. Coś takiego wprowadzili dla Heyah 15GB za 15zł na 30 dni. Dla Frii nie pamiętam takiego pakietu, trzeba by posprawdzać w regulaminach pakietów. To teoretycznie powinno pomóc (idzie wtedy komenda deaktywacji lejka), choć w T-Mobile niczego nie możesz być pewien.
 #1088609  autor: darekka
 22 sty 2020, 22:22
Może w T-mobile darmowy pakiet internetu "Na próbe" zdejmie ogranicznik
http://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/docum ... 010721.pdf

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1088610  autor: fwitkowski17
 22 sty 2020, 22:27
Taki_tam pisze:
22 sty 2020, 20:57
Jeśli ktoś ma problem z lejkiem to proponuje włączyć pakiet danych, który nie ma zapisanego limitu prędkości. Coś takiego wprowadzili dla Heyah 15GB za 15zł na 30 dni. Dla Frii nie pamiętam takiego pakietu, trzeba by posprawdzać w regulaminach pakietów. To teoretycznie powinno pomóc (idzie wtedy komenda deaktywacji lejka), choć w T-Mobile niczego nie możesz być pewien.
Niestety ale ten pakiet w Heyah nie zdejmuje lejka - opowiem na swoim przykładzie:
Miałem problem z LTE po migracji do Heyah bo nie działało. Aktywowałem no-limit za 25 zł by aktywowano LTE, ale się nie aktywowało więc dzwoniłem na infolinię i natychmiast się aktywowało. Zużyłem 10 GB po czym dezaktywowałem pakiet przed końcem ważności i aktywowałem ten 15 GB za 15 zł i lejek 15 Mb/s pozostał. Tak samo jak aktywowałem Smart XL na próbę na 30 dni.

Wg. Mnie na lejek może pomóc migracja do Heyah (3 zł), a potem migracja do Frii.
 #1088612  autor: Taki_tam
 22 sty 2020, 22:35
Pomysł ze zmianą taryfy technicznie bardzo dobry. Nie polecałbym jednak tego, bo nie wiem jak by na to patrzyli przy ewentualnej reklamacji -> Porzuciłeś ofertę promocyjną bo zmieniłeś taryfę. Jak by się uparli to byś stracił ofertę bo zmieniłeś operatora z T-Mobile na Heyah (pomimo, że to ta sam sieć).
  • Strona 153 z 202
  • 1
  • 151
  • 152
  • 153
  • 154
  • 155
  • 202
  • 1
  • 151
  • 152
  • 153
  • 154
  • 155
  • 202