DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #1088050  autor: Remington
 15 sty 2020, 14:09
Niemal bez echa przeszła dość istotna zmiana jaką wprowadził Play.

Otóż nie ma już możliwości kontaktu z Play poprzez serwis internetowy Play24, a jedynie poprzez czat w aplikacji mobilnej. Zostaje jeszcze awaryjnie e-mail: [email protected]

Z jednej strony to nic wielkiego, bo konkurencja lepsza nie jest. Z drugiej jednak strony, zabrać znienacka coś co było wygodne i sprawnie działało, to w mojej ocenie trochę krzywa akcja.

A Wy co o tym sądzicie?
 #1088051  autor: matek451
 15 sty 2020, 14:16
To kolejna odsłona w serialu "Jak szybko zejść na psy "w wykonaniu Play, ograniczanie możliwości kontaktu podyktowane jedynie kosztami. W BOK Play pracują obecnie ludzie z zerową wiedzą a właściwie boty bez żadnych kompetencji. Odejście Gruszki, Tomaszewskiego to są pewne etapy degradacji, teraz próbują ratować bloga przez powrót Sylwerskiego. Wybór pewnych Pań do zarządzania działami w spółce P4 to był klasyczny strzał w kolano. Gdzie diabeł nie może tam posyła blondynki.
 #1088077  autor: Karlos20
 15 sty 2020, 17:30
Zawsze pozostaje telefoniczna Obsługa Klienta pod darmowym numerem 730300300 - to nie tylko numer, który służy do rejestracji numeru na kartę. To pełna infolinia Play. Numer nie dotyczy Fakt Mobile i RBM (mają swoje infolinie, tym razem płatne).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1088079  autor: Hods
 15 sty 2020, 17:43
marcin19883 pisze:
15 sty 2020, 17:16
Hods pisze:
15 sty 2020, 15:59
Czat był na stronie Play24, został usunięty, też 7 stycznia.
Jak długo jestem w Playu, nigdy nie widziałem na www play24 czatu. :P
Jedynie na głównych stronach, gdy wchodziłem w abonamenty
Zapewniam Cię, że jeszcze dwa miesiące temu rozmawiałem z konsultantem na czacie w Play24, z pełną identyfikacją. Obecnie w zakładce "Pomoc i zgłoszenia" jest informacja "Porozmawiaj lub napisz do konsultanta. Od teraz tylko w aplikacji Play24.". :?
 #1088083  autor: bolek2004
 15 sty 2020, 18:16
Remington pisze:
15 sty 2020, 14:09
Niemal bez echa przeszła dość istotna zmiana jaką wprowadził Play.
Nie bez echa bo zacytowana odpowiedź na forum play to odpowiedź na mój temat założony tam 07.01 więc ja i pewnie sporo innych osób o tym wiedziało wcześniej, a portal branżowy dowiedział się dopiero po 7 dniach i coś napisał. Można się domyślać dlaczego.
Co do tej nowej funkcjonalności to najśmieszniejsze jest to że jak konsul na czacie złoży zgłoszenie to wy tego co napisał w zgłoszeniu nie zobaczycie.
Jest tylko że sprawa zgłoszona przez czat. To jest największe głupstwo bo nie zawsze człowiek zrozumie drugiego człowieka, albo inaczej zinterpretuje i tyle.
Ale to ma jeden cel, żeby człowiek nie miał nic na papierze bo wtedy łatwiej się go pozbyć i nie trzeba latać po sądach, a nie każdy jest tak wspaniałomyślny żeby robić screeny całej rozmowy na czacie na bieżąco.
Odpowiedź na zgłoszenie widnieje w play24, to jedyny plus.
 #1088095  autor: marcin19883
 15 sty 2020, 20:19
Maniek99 pisze:
15 sty 2020, 18:34
Nawet przy zgłoszeniach przez P24 trzeba było kilka razy piłeczkę odbić zanim skumali o co chodzi, więc teraz pozostaje kopiować czaty i w kolejnym podejściu wklejać cytat.
Ktoś pisał, że konsultanci widzą historie poprzednich rozmów.
 #1088102  autor: Remington
 15 sty 2020, 21:08
forum_tg pisze:
15 sty 2020, 17:56
Azarius pisze:
15 sty 2020, 17:23
Jest to zrobione po to żeby zniechęcić ludzi do pisania zgłoszeń ;)
oczywiste. Trudniej ze zgłoszeniami to będzie ich mniej, czyli Operator ma mniej roboty i problemów

Również tak uważam. Część tych co nie mają apki, odpuści i zrezygnuje, innym nie będzie się chciało itd.
bolek2004 pisze:
15 sty 2020, 18:16
Remington pisze:
15 sty 2020, 14:09
Niemal bez echa przeszła dość istotna zmiana jaką wprowadził Play.
Nie bez echa bo zacytowana odpowiedź na forum play to odpowiedź na mój temat założony tam 07.01 więc ja i pewnie sporo innych osób o tym wiedziało wcześniej, a portal branżowy dowiedział się dopiero po 7 dniach i coś napisał. Można się domyślać dlaczego.

Po 8 dniach, a nie 7. Nie napisałem jednak "bez echa", lecz "niemal bez echa". Chyba nie oczekujesz, że redaktorzy Telepolis wertują dzień w dzień fora operatorów? Tutaj temat poruszył @GaduAirowiec 11 stycznia i przez 4 dni również nikt z forumowiczów nie zainteresował się tematem. Nie ma się co dziwić, że wiadomość nie trafiła dotąd do żadnych mediów, skoro Play nie ogłosił oficjalnie tej zmiany.
 #1088104  autor: bolek2004
 15 sty 2020, 21:24
No wiesz to że nie ogłosił play oficjalnie to nie znaczy że to nie miało miejsca , a że się jorgneliście dopiero po 8 dniach gdzie od kilku lat twierdzicie że macie dobry kontakt z pr czy tam pracownikami play, do tego naczelny był z play więc o czym mowa.
Jakoś wcześniej zanim play coś wprowadził to było info na portalu, a teraz co? 8 dni?
Nie chcę nic więcej pisać bo niech sobie każdy wyciągnie wnioski, a że ciebię nie lubię to inna sprawa, a fakty są takie że tak jak niby na tak ważną rzecz jako portal branżowy odkryliście po 8 dniach. Wszystko, niech sobie każdy zdanie wyrobi.
Wolne, niezależne media:)
Przykre jest to że nie ma żadnej alternatywy no ale w sumie ktoś myślący sam wyciągnie wnioski.
 #1088105  autor: Remington
 15 sty 2020, 21:49
Rzeczone "wy" kierujesz do niewłaściwej osoby. Ja jestem tylko skromnym użytkownikiem, którego zaproszono do współmoderowania forum.

Czy nic się tu nie dzieje? Dzieje gdy dzieje się na rynku, nowe oferty, jakieś głośne wydarzenia, czy afery jak ostatnia z Virginem. Sumarycznie jest mniej postów, ale jakość chyba nawet wzrosła - przede wszystkim liczne wątki "pomocowe" są żywo podejmowane i każdy spotyka tu się z chęcią pomocy i odpowiedzi na swoje pytania lub problemy - to wielka wartość tego forum, zarazem pozycjonująca je wysoko w Google.

Jeśli masz uwagi do redakcji w sprawie tego newsa, zamieść je od artykułem, tam redaktorzy zaglądają częściej niż na forum.
 #1088171  autor: abrams
 17 sty 2020, 10:08
To "bardzo dobry" ruch bo od razu poprawią się statystyki, wielu ludzi to zniechęci a część bezapkowców zostanie tylko infolinia ale tam się nie da wszystkiego podać tak jak w słowie pisanym a poza tym czynnik ludzki może to tak "przetworzyć" że.....
Pomysł w stylu "stłucz termometr to gorączka zniknie"
 #1088193  autor: bolek2004
 17 sty 2020, 13:38
No ale właśnie to chodzi o to żeby dzwonić na infolinię która w ofertach na kartę jest płatna. Co prawda 2zł za całą rozmowę, ale zawsze play coś zarobi.
Reszta która czatu nie ogarnia da sobie spokój ze zgłoszeniami i tyle.