DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    [Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
[Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 8 z 10
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
 #1086652  autor: asdaf
 29 gru 2019, 12:50
biala1991 pisze: jak chciałam zgłosić telefonicznie brak promocyjnego doładowania kazali mi czekać z reklamacją 7dni :)
To samo mi mówili i nie chcieli słuchać gdy mówiłem, że minęło już 5 dni od próby aktywacji. Ale zadzwoniłem drugi raz odebrał inny konsul i zgłoszenie przyjął.

W przypadku tej promocji to ja bym im wcale nie wierzyła :D
:lol:
 #1086653  autor: babciagienia1p
 29 gru 2019, 12:58
asdaf pisze:
29 gru 2019, 09:40
Już drugi raz mam taki przypadek, że po napisaniu komentarza na forum usługa/pakiet który nie chciał się włączyć nagle zaczyna działać. :) Tak stało się tym razem. Aktywny pakiet ma ważność do 11.01.20. Ale najlepszy jest sms, który towarzyszył: "Dziękujemy za aktywację usługi... Od dzisiaj do 02.01.2020 korzystasz z Nielimitowanego Internetu na Święta w TMobile! ..." No i nie wiem komu wierzyć, smsowi czy aplikacji? ;)

Oj tam. Po prostu AI.
viewtopic.php?p=1086650#p1086650
 #1086813  autor: sebol55
 31 gru 2019, 11:59
Próbowalem właczyc dwa razy nielimitowany internet i za kazdym razem przychodzil mi sms ze zmiany nie moga zostac zrealizowane dla tego numeru po kolejnym wejsciu do aplikacji juz nie ma opcji wyboru tego pakietu wiec niewiem co dalej bo trzeci raz juz nie moge tego wlaczyc :evil:
 #1086829  autor: darekka
 31 gru 2019, 14:37
Ma ktoś jakąś pewną wykładnię kiedy najpóźniej możemy aktywować te darmowe 14dni, bo regulamin mówi "jednak nie dłużej niż do 02.01.2020r" i mam zagwozdkę czy termin minie 1szego stycznia o 23:59:59 czy termin minie z końcem 2 stycznia(przy okazji dzwoniąc w innej sprawie do BOA zapytałem o to i wg.Pani konsultantki do końca 2 stycznia da się aktywować ale sami wiecie...). :?:

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1086831  autor: 7xx654465
 31 gru 2019, 16:52
Wypróbuj za darmo przez 5dni! Oglądaj to, co lubisz, bez zużywania pakietu danych. W T-Mobile na kartę masz w kraju: VIDEO BEZ LIMITU DANYCH, pakiet 1GB oraz rozmowy, SMSy iMMSy do wszystkich bez limitu. Po 5 dniach usługa odnowi się za 5 zł, co 5dni. Aktywuj usługę bezpłatnym kodem *150*161*4# Aktywację potwierdzimy SMSem. Więcej; wwwt-mobile.pl/ video.
Takiego SMSa dostałem dziś o 9 rano na leżaka pozostawionego z sentymentu na prefiks 602.
Co o tym myślicie jak wbiję kod to faktycznie będzie za free przez 5dni, czy ściągnie kasę?
Mam jeszcze drugi leżak z usługą no limit do wszystkich i na wszystko za 1zł/Dziennie to jest ten limitowany który wysyłali pocztą, na ten nr nic nie przysłali.
 #1086841  autor: Eon
 31 gru 2019, 21:29
p2225 pisze:
19 gru 2019, 07:06
Przeczytałem wątek i jak dobrze zrozumiałem to trzeba zrobić tak:
1. Kupić starter z ofertą frii. Może być inna, ale trzeba potem się przenieść na frii
2. Wyłączyć wszystkie pakiety, np. granie na czekanie i przede wszystkim 5 dni za 5 zł
2. Włączyć pakiet 1 zł za dzień.
3. Włączyć pakiet internetu na święta
.
Na skutek kolejnych błedów platformy TM zamiast właczyć pakiet za 1zł na dzień właczyli mi ten pakiet 5dni za 5zł. Szczerze bardziej mi pasuje własnie ten pakiet ale mając go włączony czy bede mogła aktywowac ten świateczny darmowy pakiet ?
 #1086843  autor: babciagienia1p
 31 gru 2019, 23:59
Eon pisze:
31 gru 2019, 21:29
właczyli mi ten pakiet 5dni za 5zł. Szczerze bardziej mi pasuje własnie ten pakiet ale mając go włączony czy bede mogła aktywowac ten świateczny darmowy pakiet ?

Spróbuj. To niczym nie grozi. Będziesz musiała tylko pilnować ważności konta. Jak się nie uda, to wyłącz 5 dni za 5,- zł. Po wyłączeniu ważność konta 30 dni.
 #1086861  autor: asdaf
 01 sty 2020, 12:08
Kodem nie można. Aplikację pobiera się na smartfon przez dowolną sieć. W aplikacji wpisujesz numer telefonu ( tej karty T-Mobile). Klikasz w aplikacji "wyślij kod" . Kod przychodzi na kartę T-Mobile. Wpisujesz go w aplikacji i klikasz "dalej". Po chwili widać w aplikacji pakiety możliwe do aktywacji. Wchodzisz na drugą zakładkę, zjeżdżasz w dół gdzie widać pakiety internetowe. Wybierasz interesujący Cię, klikasz na niego, potwierdzasz "OK" i gotowe.
 #1086893  autor: darekka
 01 sty 2020, 21:38
Ja dziś na 3 numerach zleciłem aktywacje-na 2 poszło w kilka minut, a na ostatnim wg.aplikacji zawiesiło się na "w trakcie procesowania"-ale SMS z potwierdzeniem aktywacji na ten numer przyszedł..

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1086901  autor: driver
 02 sty 2020, 01:00
Aktywacja Nielimitowanego Internetu przeprowadzona bez problemów dnia 2 stycznia 2020 r. o godz. 0.45.
Po 3 minutach przyszedł sms potwierdzający włączenie promocji z informacją o możliwości korzystania z NI do 16.01.2020 r.
Życzmy sobie, żeby w Nowym Roku wszystkie promocje, nie tylko w T-Mobile, tak gładko dało się aktywować.
Pozdrówka!

driver
 #1086908  autor: babcia77
 02 sty 2020, 10:06
asdaf pisze:
02 sty 2020, 02:12
darekka pisze:
01 sty 2020, 21:38
a na ostatnim wg.aplikacji zawiesiło się na "w trakcie procesowania"-ale SMS z potwierdzeniem aktywacji na ten numer przyszedł..
Czyli za tydzień reklamacja ;)
Sprawdź kodem *103*22# . Napisz, co widzisz?
Zależnie od kanału dostępu do danych są szopki. Ja mam na jednym numerze włączony NI. To że jest włączony widać tylko w aplikacji mobilnej jako "Nielimitowany Internet na Święta" z terminem ważności do 13.01.2010. Taka ważność bo włączyli mi ten pakiet 30.12.2019 po reklamacji . Reklamacja poszła bo okazało się że mimo że nie włączyłem pakietu na tym numerze to T-M twierdził że włączyłem go ponad 2 tygodnie wcześniejw apce razem z pakietem dla drugiego numeru i został zużyty. Uznali że to ich pomyłka. Pod *103*22# mam komunikat "Pozostało do wykorzystania 10266MB ważnych do 13-01-2020" - niezmiennie od włączenia NI. Podejrzewam że wartość 10266 MB jest pobierana dla pakietu 10 GB na 7 dni który też jest włączony. Dane są pobierane z pakietu NI - nie schodzą ani z tych 10 GB ani z trzeciego pakietu danych który mam na tym numerze. Z kolei przez MiBOA nie widać stanu NI ani pakietu 10 GB - tu mam tylko stan trzeciego pakietu niezwiązanego z NI i pakietem 10 GB na 7 dni. ;-)
 #1086911  autor: babciagienia1p
 02 sty 2020, 11:00
babcia77 pisze:
02 sty 2020, 10:06
"Pozostało do wykorzystania 10266MB ważnych do 13-01-2020" - niezmiennie od włączenia NI. Podejrzewam że wartość 10266 MB jest pobierana dla pakietu 10 GB na 7 dni który też jest włączony. Dane są pobierane z pakietu NI - nie schodzą ani z tych 10 GB ani z trzeciego pakietu danych który mam na tym numerze. Z kolei przez MiBOA nie widać stanu NI ani pakietu 10 GB - tu mam tylko stan trzeciego pakietu niezwiązanego z NI i pakietem 10 GB na 7 dni. ;-)

Według mnie 10266MB to informacja o włączonym NI. Wartość nie zmienia się, bo to no limit.
10GB na 7 dni jest, chyba, nie do sprawdzenia. Tylko przez BOK albo licznik w urządzeniu.
  • Strona 8 z 10
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10