DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    [Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
[Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 7 z 10
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
 #1086422  autor: jarekt
 27 gru 2019, 13:49
@babcia77, takie nienormalne i wręcz idiotyczne zachowywanie się systemów informatycznych (w tym modułów informująco-raportujących) T-Mobile jest... normalne i jest standardem od lat w T-Mobile i dotyczy każdej jednej promocji i również w tej tak się dzieje i mogę to potwierdzić (czyli np. system/apka niby zgłasza problem z aktywacją promocji, promocja wisi jako w trakcie procesowania, po czasie jednak nie zostaje włączona i przestaje być procesowana, po czym ponownie jest jako do włączenia, że niby nie udało jej się włączyć, ale ponownych zleceń również nie przyjmuje; faktycznie, głęboko w systemie ona się jednak włączyła po tym pierwszym zleceniu, przy czym żadnej informacji o tym nie dostaniesz, ale już o jej wyłączeniu po tych 2 tygodniach owszem).
 #1086496  autor: biala1991
 28 gru 2019, 07:57
Na zarządzanym przeze mnie numerze abo wygląda jakby internet schodził z pakietu podstawowego a nie z NL.
Jak właściwie ma się pokazywać wykorzystywanie NL? chyba licznik pakietu abo powinien stać w miejscu?
NL niby jest aktywny a stan pakietu abo cały czas się zmniejsza, ciekawe co będzie jak dojdzie do zera :)

Jeszcze jedna dziwna rzecz, wcześniej ilość zużytych GB zawsze wyświetlała się na niebiesko a teraz zużycie mam w kolorze beżowym. Z pakietu abo zostały smętne resztki, to może oznacza jakiś stan alarmowy :)



Edit.
Pakiet abo właśnie się wyzerował i brak dostępu do internetu przy wciąż aktywnej promocji Nielimitowanego internetu, użytkownik potwierdził :)
 #1086519  autor: matek451
 28 gru 2019, 12:52
A u mnie na pre-paid z ta promocją pojawił się taki syf WYMODEROWANO a dalej takie kwiatki jak ktoś poda dane "Wszyscy nowi klienci biorą udział w loterii, w której można wygrać zaprezentowany produkt. Jeśli okażesz się szczęśliwym zwycięzcą, skontaktujemy się z Tobą bezpośrednio pocztą elektroniczną. Ta oferta specjalna obejmuje trwający 4 dni okres próbny na subskrybowaną usługę. Po tym czasie miesięczna opłata abonamentowa (65 EUR) zostanie automatycznie pobrana z Twojej karty kredytowej.Jeśli nasze usługi nie spełnią Twoich oczekiwań, możesz skasować swoje konto w ciągu 4 dni. Usługa będzie odnawiana co miesiąc, aż zostanie anulowana. Kampania ta wygaśnie 31 grudnia 2019 roku."
Czyli przy okazji promocji T-mobile pakuje naiwnych klientów w jakieś gówno.
A już miałem zmienić zdanie o tym operatorze. Wykorzystam promocję i jak zawsze z daleka od tego różowego szajsu.
Ostatnio zmieniony 28 gru 2019, 14:33 przez Remington, łącznie zmieniany 1 raz. Powód: wymoderowano potencjalnie niebezpieczny link
 #1086530  autor: piotrzet
 28 gru 2019, 13:40
Przecież to nie od T-Mobile. Widać ewidentnie, że to strona z fake promocjami jak i u wielu. Z Play coś takiego było jakiś czas temu. Radzę nawet nie klikać w ten link, bo nie wiadomo co to jest.

Zresztą 65 euro? Serio uważasz, że operator w PL naliczałby opłaty w Euro?
Po za tym uważasz, że operator nie chwaliłby się promocją na fb lub innych portalach?

Taki obeznany w temacie, a dał się nabrać jak laik, że to od T-M. ;)

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1086575  autor: asdaf
 28 gru 2019, 19:48
przemo_one pisze:
28 gru 2019, 19:22
Czy wszyscy czekają 7 dni?
Żartujesz. Jeśli Ci nie włączą w ciągu 10 minut to niestety ale bez reklamacji się nie obędzie. U mnie nawet zgłoszenie nie pomogło i promocji nie mam włączonej do dziś - w środę minęło 7 dni. Ale czort z nimi, mam inną kartę na której aktywacja przeszła bezproblemowo.
Ostatnio zmieniony 28 gru 2019, 19:58 przez asdaf, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1086576  autor: przemo_one
 28 gru 2019, 19:54
Na taką odpowiedź czekałem. Dodam tylko, że mam MNP.

;edit
humor od T:
1) Teraz jak wchodzę na ich stronę, to czytam:
Kod: Zaznacz cały
Nasi doradcy są dostępni codziennie
7:00 - 23:00
Konsultanci są niedostępni 
2) Apka mi teraz nie działa;
3) Zastanawiałem się, dlaczego nie mogę włączyć 1za1. Miałem 30za30 ustawiony, którego nie włączałem nigdy. Dezaktywacja *104# podwyższyła mi ważność konta;
4) 7 dni to już dziś?
Kod: Zaznacz cały
Już dziś odbierz 14 dni nielimitowanego Internetu za darmo.
Aktywuj pakiet w aplikacji Mój T-Mobile!
Ostatnio zmieniony 28 gru 2019, 21:04 przez przemo_one, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1086622  autor: biala1991
 29 gru 2019, 08:30
Do mnie żaden sms nie dotarł, ani że jest problem, ani potem z potwierdzeniem aktywacji. Apka pokazuje, że NI został uruchomiony tylko na ile to jest wiarygodne skoro tak jak wspominałam wcześniej na innym numerze internet i tak schodził z pakietu podstawowego :)
Zdecydowanie lepiej udały się im pakiety HF
 #1086628  autor: przemo_one
 29 gru 2019, 09:05
Mam już pakiet aktywny. Pomogła rozmowa z konsultantem na czacie. W Edge cały czas było, że konsultanci niedostępni. Pomógł IE. Jak przychodzi sms "Przepraszamy. Zmiany nie mogą zostać zrealizowane ...", to jest odrzucone przez system i nie ma co czekać. Nie ważne, że wisi w apce w procesowanych. Szczęśliwego Nowego Roku
 #1086634  autor: asdaf
 29 gru 2019, 09:40
Już drugi raz mam taki przypadek, że po napisaniu komentarza na forum usługa/pakiet który nie chciał się włączyć nagle zaczyna działać. :) Tak stało się tym razem. Aktywny pakiet ma ważność do 11.01.20. Ale najlepszy jest sms, który towarzyszył: "Dziękujemy za aktywację usługi... Od dzisiaj do 02.01.2020 korzystasz z Nielimitowanego Internetu na Święta w TMobile! ..." No i nie wiem komu wierzyć, smsowi czy aplikacji? ;)
 #1086637  autor: biala1991
 29 gru 2019, 10:26
przemo_one pisze: Mam już pakiet aktywny. Pomogła rozmowa z konsultantem na czacie.
To nie wigilia a konsultanci TM przemówili ludzkim głosem, jak chciałam zgłosić telefonicznie brak promocyjnego doładowania kazali mi czekać z reklamacją 7dni :)


asdaf pisze: No i nie wiem komu wierzyć, smsowi czy aplikacji?
W przypadku tej promocji to ja bym im wcale nie wierzyła :D
  • Strona 7 z 10
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10