DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 14 z 124
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 124
 #1085570  autor: f0ku5
 13 gru 2019, 18:42
Karlos, dziękuje Ci bardzo za chęć pomocy, ale umiem się posługiwać telefonem... ;)
APN’y ustawiły się automatycznie na IPv6 po aktualizacji do iOS’a 13.3
FB jest aktualny.

P.S. MMS’y i internet działały zawsze razem
 #1085573  autor: iphoneski
 13 gru 2019, 20:01
Moim zdaniem jedyna opcja to kontakt z nimi i niech wyjaśniają dlaczego tak się dzieje. Ewentualnie ja jeszcze dzień przed odnowieniem planu bym go sobie wyłączył i aktywował na nowo (chyba to nie jest problem) i może wróci do normy. Rozwiązanie trochę poddańcze, ale jeśli innego nie będzie to chyba nie ma wyjścia.
 #1085574  autor: f0ku5
 13 gru 2019, 20:25
O tym, że się z nimi kontaktowałem też pisałem :P Od jakichś trzech tygodni nie mogę uzyskać rozwiązania, lub naprawy problemu.
Każda z aplikacji z których korzystam (a jest w którymś z passów) pobiera transfer tak, jak trzeba i tylko z Facebookiem mam problem...
 #1086141  autor: hoegaarden
 22 gru 2019, 22:16
Hej,

Mam dwa szybkie pytania na które nie udało mi się znaleźć odpowiedzi w Internecie:

1) Czy po przejściu z Abonamentu na Flex'a nadal (dodatkowo) korzysta się z Mój Orange? Pytam, ponieważ u mnie po zalogowaniu w większości zakładek mam teraz błędy, jedyne co z grubsza działa to Zgody oraz możliwość usunięcia konta ;) Nie wiem, czy jest jakieś uzasadnienie, aby nadal to trzymać?

2) Czy do aplikacji mogę podpiąć kartę płatniczą należącą do innej osoby aniżeli numer? Chciałem założyć konto ojcu, pod które podpiąłbym swoją kartę.

Z góry dzięki za informacje!
 #1086167  autor: bart09390
 23 gru 2019, 10:44
Od początku działania usługi esim dla AW mam problem z aktywacja - Orange pracuje nad tym problemem już prawie tydzień - wiem z Twittera , ze jest kilka takich osób. Jak sprawa wyglada u Was? Czy esim w Orange flex na zegarku działa u was prawidłowo?
 #1086337  autor: hoegaarden
 26 gru 2019, 12:49
Remington pisze:
22 gru 2019, 23:54
ad. 1 Flex ma własną apkę
Zgadza się. Mam ją zainstalowaną. Pytanie czy jest jakaś wartość dodana z posiadania konta w serwisie 'orange.pl' po przejściu na Flex'a? Kiedy się tam teraz zalogowałem to mam tylko pełno błędów w prawie każdej zakładce poza Zgodami. Widać technicznie nie ogarnęli do końca tematu. Czy jest sens to dalej trzymać?
 #1086341  autor: iphoneski
 26 gru 2019, 13:57
Nie ma sensu, bo do Flex Orange kupił nową platformę, więc nie ma chyba nawet technicznej możliwości żeby zmienić coś przez panel Orange. Powinni w ogóle wyłączyć możliwość logowania przez ten numer telefonu, widać ktoś zapomniał to wprowadzić.
 #1087144  autor: Matrin
 04 sty 2020, 18:46
Przeniosłem numer do Orange Flex kilkanaście godzin temu i już żałuję. Nie mogę wykonywać połączeń, do mnie można dzwonić. Nie pobrano opłaty za plan pomimo prawidłowo podpiętej karty płatniczej (testowe 1PLN pobrało bez problemu), wisi mi komunikat, że już za minutkę aktywacja. A teraz najlepsze, konsultant na czacie twierdzi, że przekazał problem do działu technicznego i powinien dostać odpowiedź w przeciągu 72h :D Coś czuję, że szybciej zdążę przenieść ten numer do innego operatora niż oni zdążą mi włączyć usługę.
 #1087148  autor: iphoneski
 04 sty 2020, 20:40
To skoro złotówka przeszła to zobacz jakie masz limity na karcie do operacji w sieci. Ja kiedyś ustawiłem sobie 15 zł a potem się dziwiłem że żadna usługa się nie opłaciła w terminie.
 #1087163  autor: Camis
 04 sty 2020, 23:31
Matrin pisze:
04 sty 2020, 18:46
Przeniosłem numer do Orange Flex kilkanaście godzin temu i już żałuję. Nie mogę wykonywać połączeń, do mnie można dzwonić.
Ja przeniosłem koło 17 i wszystko od początku śmiga ok. Żadnych problemów jak do tej pory.
 #1087169  autor: Matrin
 05 sty 2020, 01:55
iphoneski pisze:
04 sty 2020, 20:40
To skoro złotówka przeszła to zobacz jakie masz limity na karcie do operacji w sieci. Ja kiedyś ustawiłem sobie 15 zł a potem się dziwiłem że żadna usługa się nie opłaciła w terminie.
Limity mam wystarczające. Dodam, że w ostatnich dwóch tygodniach testowałem tę usługę na nowym numerze i płatności szły bez problemu. Problem się zaczął gdy przeniosłem swój nr do flex.
 #1087170  autor: iphoneski
 05 sty 2020, 08:30
Trochę słabo zrobiłeś że przeniosłeś numer akurat w okresie świątecznym, ja zawsze wybieram poniedziałek/wtorek w normalnym pracującym tygodniu bo wtedy ktoś kompetentny pracuje i może rozwiązać problem.
 #1087314  autor: Karlos20
 06 sty 2020, 11:31
Matrin: Sprawdź saldo/limity na karcie płatniczej. Musisz się upewnić, że masz na saldzie minimum 25 zł, żeby aktywować Plan i kartę SIM z Flexa.
Czat Orange Flex działa całą dobę i na 100% jest osoba, która mogłaby ten problem dla Ciebie rozwiązać. Na razie sprawdź parametry karty płatniczej w bankowości elektronicznej swojego banku. Możesz ją odpiąć z apki, a potem jeszcze raz ją dodać, Bez obaw, apka będzie czekać na poprawność danych z karty i jeśli wszystko będzie w porządku, simka zacznie działać.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1087389  autor: Matrin
 07 sty 2020, 07:42
@Karlos20 To wszystko już sprawdziłem, na dwóch kartach. Limity i środki zapewnione, po prostu apka nie pobiera opłaty za plan, testowe złotówki są pobierane, ale nie są zwracane jak wcześniej, też jakiś błąd. Nawet dwa razy przyszły mi automatyczne wiadomości z przypomnieniem o płatności, oczywiście zawarty w nich przycisk "ponów płatność" nie działa. Sprawdzałem też w banku, nie ma żadnych odmów, po prostu nie przychodzi żądanie płatności z Orange. Na czacie nie ma żadnej kompetentnej osoby, jedyne czego można się dowiedzieć to, że problem został przekazany do działu technicznego, który to dział jak dotąd nie raczył się nad problemem pochylić. No cóż, przejdę się dziś do salonu Orange i zobaczę czy tą drogą uda się coś osiągnąć. Jak nie to nie będę miał innego wyjścia niż zabrać numer do innej sieci i odradzać wszystkim tę fuszerkę.
 #1087419  autor: Matrin
 07 sty 2020, 13:11
mbank i dwie różne karty, z jednej z nich regularnie są opłacane rachunki w Play jak i były opłacane usługi Orange Flex zanim przeniosłem numer. Regularnie nią płacę w necie za różne rzeczy i nigdy nie było i nie ma problemu. Nie czytasz uważnie, wszystko było dobrze gdy używałem nowego numeru w ramach testowania usług Orange Flex, działały płatności z tej samej karty, testowa złotówka też wróciła bardzo szybko, 1-2h. Odkąd zrezygnowałem z nowego numeru i przeniosłem swój numer nie działa pobieranie opłat i nie jest to z pewnością wina karty. Karty podpinałem łącznie kilka razy, za każdym razem brało złotówkę, te pobierane od chwili przeniesienia numeru już nie wróciły, pomimo upłynięcia kilku dni. Zakładam, że w wyniku tego samego błędu. Nie twierdzę, że ktoś mnie okradł na kilka złotówek tylko, że jest zabugowana apka/usługa po stronie Orange i przez to nie mogę korzystać z mojego numeru. Niewracające złotówki tylko potwierdzają, że coś jest nie tak.
 #1087426  autor: Remington
 07 sty 2020, 13:28
Czytam uważnie :) i o wszystkim co znów napisałeś pamiętałem. Jednak przyczyn może być wiele, ale skoro to mBank, to wszystkie raczej po stronie Orange. Pytałem, bo może mają jakieś zabezpieczenie, żeby jedna karta do zbyt wielu numerów nie mogła być podpięta, albo nie była podpinana zbyt często itp. Taka blokada może być też na koncie danego numeru i blokować na nim każdą kartę. Warto spróbować z kartą innego banku wtedy się dowiesz. To tylko jedne z wielu możliwości, ale moim zdaniem słusznie adresujesz swoje zastrzeżenia, że chodzi o Orange i system/partnera obsługującego im płatności.

Złotówek nikt Ci nie zabrał, tylko zablokowali jak robią to na każdą autoryzację płatności lub wypłaty i one się same odblokują. Z anulowaniem blokad przez sprzedawcę bywa różnie, ale blokada ma na pewno swój termin ważności da się go nawet gdzieś podejrzeć w systemie mBanku.
  • Strona 14 z 124
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 124
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 124