DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    [Tylko promocje i bonusy określone czasowo]
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
[Tylko promocje i bonusy określone czasowo]

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 2 z 10
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10
 #1085075  autor: darekka
 06 gru 2019, 11:46
Ten 1MB to również na kilku numerach z aktywnym "Bez limitu za 1zł. dziennie" mam.
Co do reklamacji to i owszem jest podstawa zasadnicza.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1085077  autor: jarekt
 06 gru 2019, 12:16
UWAGA!!! Jeśli ktoś ma kilka numerów podpiętych do konta i planuje uruchomić promocję np. na 3 numerach ale w różnych terminach (np. na jednym teraz, a na drugim wieczorkiem), niech się wstrzyma z aktywacją promocji!

Znalazłem pierwszy poważny babol związany z tą promocją. Zaraz o nim napiszę tylko potwierdzę go na kilka sposobów.

---edit---
Problem jest następujący (ale od razu dodam, że w tym momencie - po kilkudziesięciu minutach - przestał występować, ale w każdej chwili może znowu się pojawić - ze względu na specyfikę działania apki i systemów z nią współpracujących - dlatego go opiszę): gdy mamy kilka numerów podpiętych do konta/apki i aktywujemy promocję na jednym z numerów, po chwili (góra kilka minut, trzeba "odświeżyć" apkę) pojawi się w apce (na głównej stronie z listą numerów) komunikat typu "Dziękujemy za skorzystanie z promocji Nielimitowany Internet na Święta".

Od tego momentu, po kolejnych kilku minutach, opcja aktywacji tej promocji w pakietach internetowych za 0zł, ZNIKA ze wszystkich podpiętych numerów.
Ale co ciekawe znika tylko z numerów z aktywna opcją "Bez limitu za 1zł dziennie" (1zD). Na numerach z gołym Frii opcja dalej występuje.

Potwierdzone na kilku kontach i kilkunastu numerach.

Ale tak jak napisałem 2 zdania wcześniej, po kilkudziesięciu minutach promo z powrotem pojawiło się na liście pakietów internetowych za 0zł na numerach z 1zD .
Nie ma jednak gwarancji, że za chwilę znowu nie z niknie z powodu jakiegoś błędu czy prac (apka TM działa w dosyć specyficzny sposób i wyświetla tylko listę usług czy numerów, które jej "chmura" w danym momencie podesłała, a chmura jest odpytywana co chwilę; w przypadku jakiejkolwiek awarii chmury, apka, czy lista usług czy numerów leży i kwiczy).

Dlatego najlepiej należy najpierw zgromadzić wszystkie numery w apce (od rodziny czy znajomych) na których planujemy aktywować promo i dopiero na samym końcu jednym tchem aktywować wszystkim promocję. Jest na to kilka minut także nawet 20 numerów można bez problemu obsłużyć.

Oczywiście problem być może się już nie powtórzy ale lepiej dmuchać na zimne (jeśli się oczywiście da). Gdy problem się znowu pojawi, to być może pomogłoby też odpięcie numeru od takiego "skażonego" konta i podpięcie (na czas aktywacji) do innego, na którym jeszcze promocji nie aktywowaliśmy na żadnym numerze. Rozwiązań tego problemu (gdyby się znowu pojawił) może być kilka.

Nie wiem jak wyglądał (wygląda) temat z innymi taryfami (i mix oraz abo) gdy ten problem występował (wystąpi).

To tyle.
Ostatnio zmieniony 06 gru 2019, 13:20 przez jarekt, łącznie zmieniany 4 razy.
 #1085090  autor: jarekt
 06 gru 2019, 14:19
Promocję włączyłem (w sensie "zleciłem aktywację") dzisiaj od rana już kilkudziesięciu osobom (na kilkudziesięciu numerach).
Na około 25% (1/4) z nich, mimo upływu kilku godzin, promocja wciąż się nie włączyła. W apce usługa wisi jako "W czasie procesowania".

Ale ten problem to mnie akurat nie dziwi (tak fatalne działanie promocji), bo wszystkie promocje w TM działają od lat tak fatalnie...

O niezgodnym z regulaminem limicie 15Mbit/s na karcie, mimo że mamy nieaktywną usługę 1zD, to nawet nie będę pisał.
 #1085101  autor: jarekt
 06 gru 2019, 16:03
babciagienia1p pisze:
06 gru 2019, 15:59
@jarekt - Czy można mieć, jednocześnie, podpięty ten sam numer do więcej niż jednej apki?
Nigdy nad tym nie rozmyślałem i nie próbowałem żadnych metod "siłowych" ale stosując standardowe procedury raczej nie.

@marcin, możesz kombinować w ten sposób do woli, usługi nie stracisz, ale na 99% stracisz "brak górnego ograniczenia prędkości" jeśli go na tym starterze nie masz, czyli zamiast 20Mbit/s dla tej promocji wpadniesz już na zawsze w limit 15Mbit/s dla wszystkich promocji i nawet gołej taryfy bez żadnej promocji.
 #1085103  autor: babciagienia1p
 06 gru 2019, 16:16
marcin19883 pisze:
06 gru 2019, 16:00
Kupiłem starter za 5zł. Niestety była na nim uruchomiona usługa no limit na 5 dni. Czy mogę ją wyłączyć i włączyć 1zł dziennie? Mam już internet na święta uruchomiony. Nie stracę go?

Według mnie nie stracisz. Ten bonus jest, podobno, niemożliwy do dezaktywacji
Regulamin - pkt.11. Bonus może być wykorzystany w ciągu 14 dni licząc od jego udostępnienia. Po tym terminie następuje dezaktywacja Bonusu, która będzie potwierdzona SMS-em. Abonent/Użytkownik nie może dezaktywować Bonusu przed upływem wskazanego terminu.
Nie zmieniasz taryfy (zostajesz we Frii), więc nie powinieneś stracić. Internet LTE bez limitu wyłącz koniecznie, bo jest cykliczny i pożre Ci opłatę 5,00 zł po upływie 5 dni. Włącz Bez limitu za 1,- zł.

Edit - i sprawdź czy nie masz innych usług cyklicznych typu Granie na czekanie i Prenumeraty. Najlepiej przez infolinię i zleć wyłączenie. Telefon na infolinię (606 606 606) może być z innego numeru, żeby nie było opłaty.

jarekt pisze:
06 gru 2019, 16:03
ale na 99% stracisz "brak górnego ograniczenia prędkości" jeśli go na tym starterze nie masz, czyli zamiast 20Mbit/s dla tej promocji wpadniesz już na zawsze w limit 15Mbit/s dla wszystkich promocji i nawet gołej taryfy bez żadnej promocji.

Wydaje mi się, że można odzyskać brak ograniczenia korzystając z 3w1 lub 4w1.
Ostatnio zmieniony 06 gru 2019, 16:28 przez babciagienia1p, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1085106  autor: darekka
 06 gru 2019, 16:24
W praktyce aktywacja tej promocji z ogranicznikiem15-20Mb może narobić takiego samego sajgonu(stały limit max prędkości ustawić się może na te 15-20Mb) jak w przypadku kilku osób ze starterami "Masz złotówkę-masz nolimit na wszystko i do wszystkich", które chcąc bezkosztowo przechować numery aktywowali na nich właśnie "Bez limitu za 1zł. dziennie" mającą sufit prędkości na 15Mb. Nawet po wyłączeniu tej usługi i aktywacji "Masz złotówkę..." ogranicznik do 15Mb pozostał i operator nawet po wielu reklamacjach składanych przez te osoby twierdzi, że wszystko jest w porządku. Ryzyko istnieje i to poważne!

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1085108  autor: marcin19883
 06 gru 2019, 16:59
Limitu 15Mbps się nie boje, bo prawdopodobnie go mam i tak, chociaż mam promocje no limit za 5zł na 5 dni od początku. Robiłem speedtest przed aktywacją darmowego neta i mam 16Mbps. Gdzie Orange ma ponad 30, więc to nie obciążenie sieci.
 #1085110  autor: Karlos20
 06 gru 2019, 17:11
To ja proponuję idź do konkurencji i w ogóle nie miej żadnej promocji w abo to ma faktycznie sens. Ograniczanie promocji tylko dla ofert prepaid ;)
Swoją drogą widać typowe zachowanie nie dość, że dają internet bez limitu za darmo dla większości taryf to jeszcze źle no bo przecież są takie taryfy, które mają bez limitu ;)
Uwielbiam to narzekanie ale to widać chyba z zazdrości, żeby się tylko czegoś przyczepić.
Swoją drogą dziwne, że nie czepiasz się Orange i oferty FLEX, która jest o wiele tańsza niż abonament w tej sieci czy jeszcze paru kilku innych ofert.
Pamiętamy T-M jest zły, bo daje internet na święta bez limitu i za darmo. :lol:

Ja wiem, że niektórym szkoda, że to nie Play oferuje takie promocje ale bez przesady. Trochę obiektywizmu.
Piotrzet:
Co Ty znów z tym Playem? W tej sieci już nie jestem, więc nie będę ich "najeżdżał" ani "chwalił", bo od dawna wiadomo, że z ofertami i opcjami jest zabetonowany jak reszta operatorów.

"Trochę obiektywizmu"? Nonsens. Bo chwalisz jak boga T-Mobile.
A prawda jest taka, że prawdziwą promocją byłby prawdziwie nielimitowany internet na te 2 tygodnie, a nie najeżony ogranicznikami prędkości DARMOWY TRIAL opłacanego przez Abonentów "Internetu Domowego". Im więcej z tego skorzysta, a userów innych ofert abo, mix i prepaid jest WIĘCEJ niż Abonentów Internetu Domowego, tym sieć T nie wydoli, tego im po złości życzę, bo sam operator w tą pułapkę wpada, ciągnąc Abonentów, patrząc też na zyski z nowo aktywowanych starterów.
Dlatego inne sieci są mądrzejsze i nie organizują takich akcji obciążeniowych.
Nie krytykuje Flexa od Orange, bo jednym zdaniem działa lepiej niż magentowa i fioletowa konkurencja (wszystko no-limit, net w UE bez dopłat, net totalnie darmowy przy Passach [Social, Music, Video]). To oferta nie tylko smartfonowa, lecz jest idealnie dopasowana do moich potrzeb, a wiele osób podzieli moje zdanie i dopasuje sobie różne opcje. Mam nadzieję, że Twoje ukochane T-Mobile zrobi chociaż Heyah taką jak Flexa. Szkoda zaprzepaścić wieloletniego sukcesu tej marki, a teraz, Heyah gnije.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1085114  autor: marcin19883
 06 gru 2019, 17:39
marcz123456 pisze:
06 gru 2019, 17:37
Długo schodzi timobajlowi zmienić taryfę z Heyah dniówka na frii?
Ja jakieś 2 lata temu zmieniałem taryfę w T-Mobile i trwało to 6 dni. Oczywiście musiałem zadzwonić do BOK.
 #1085116  autor: Remington
 06 gru 2019, 17:51
marcz123456 pisze:
06 gru 2019, 17:37
Długo schodzi timobajlowi zmienić taryfę z Heyah dniówka na frii? Bo niby zmieniłem ale kilka godzin minęło i nic.

Może zamiast wojować ze zmianą taryfy, wystarczy Ci 5Gb za to na miesiąc?

https://www.telepolis.pl/wiadomosci/tar ... -internetu
 #1085119  autor: TomLee
 06 gru 2019, 19:46
Jeżeli kupię starter TM w jednej z taryf objętych tą promocją np. Frii i zarejestruję go od razu, to ile mam dni na wychodzące? 7 czy 14 dni? Jaki starter najlepiej kupić, żeby mieć jak najdłuższy okres połączeń wychodzących? Czy przez apkę Mój Tmobile można zarządzać kartą sim, znajdującą się w innym telefonie? Nie mam doświadczenia w tej sieci, byłbym wdzięczny za pomoc.
 #1085121  autor: babciagienia1p
 06 gru 2019, 20:05
TomLee pisze:
06 gru 2019, 19:46
Jeżeli kupię starter TM w jednej z taryf objętych tą promocją np. Frii i zarejestruję go od razu, to ile mam dni na wychodzące? 7 czy 14 dni? Jaki starter najlepiej kupić, żeby mieć jak najdłuższy okres połączeń wychodzących? Czy przez apkę Mój Tmobile można zarządzać kartą sim, znajdującą się w innym telefonie? Nie mam doświadczenia w tej sieci, byłbym wdzięczny za pomoc.

Starter z gołą Frii jest ważny +14 dni na wychodzące od momentu aktywacji (zestawienia pierwszego połączenia). Nie ma znaczenia jaki starter kupisz i tak wszystko ustawiasz później (chyba, że chcesz zawalczyć o brak ograniczenia 15-16 Mbps w prędkości transmisji, wtedy blueconnect z niektórych Biedronek, ale i tak włączysz sobie ograniczenie z dzisiejszej promocji - więc kółko się zamyka). Najdłuższe terminy na wychodzące masz po aktywacji oferty "Bez limitu za 1,- zł" (182 dni bez konfiskaty kasy lub 365 dni z konfiskatą). Zerknij na posty z poprzedniej strony.
Po dezaktywacji oferty "Bez limitu za 1,- zł" masz ważność 30 dni na wychodzące i możliwości różnych sztuczek dodatkowych.
 #1085153  autor: marcin19883
 07 gru 2019, 13:30
Ogólnie trochę jestem w szoku. Pierwszy raz T-Mobile zadziałał od razu jak należy. Kupiłem starter i w kilka minut wszystko uruchomiłem. Jedyny minus to brak smsów informacyjnych o włączeniu pakietu.
Mam prefix 889. Czyli bardzo stary. Chyba nie będę robił rwk. I tak prędkości tragiczne, u mnie w domu to max 6-8Mbps
  • Strona 2 z 10
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10