DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    [Tylko promocje i bonusy określone czasowo]
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
[Tylko promocje i bonusy określone czasowo]

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 2 z 13
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 13
 #1085060  autor: darekka
 06 gru 2019, 10:01
Tylko, że ja mam WYŁĄCZONE "Bez limitu za 1zł. dziennie" więc do 20Mb powinno być, a dla osób mających aktywną tę usługę do 15Mb.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1085075  autor: darekka
 06 gru 2019, 11:46
Ten 1MB to również na kilku numerach z aktywnym "Bez limitu za 1zł. dziennie" mam.
Co do reklamacji to i owszem jest podstawa zasadnicza.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1085077  autor: jarekt
 06 gru 2019, 12:16
UWAGA!!! Jeśli ktoś ma kilka numerów podpiętych do konta i planuje uruchomić promocję np. na 3 numerach ale w różnych terminach (np. na jednym teraz, a na drugim wieczorkiem), niech się wstrzyma z aktywacją promocji!

Znalazłem pierwszy poważny babol związany z tą promocją. Zaraz o nim napiszę tylko potwierdzę go na kilka sposobów.

---edit---
Problem jest następujący (ale od razu dodam, że w tym momencie - po kilkudziesięciu minutach - przestał występować, ale w każdej chwili może znowu się pojawić - ze względu na specyfikę działania apki i systemów z nią współpracujących - dlatego go opiszę): gdy mamy kilka numerów podpiętych do konta/apki i aktywujemy promocję na jednym z numerów, po chwili (góra kilka minut, trzeba "odświeżyć" apkę) pojawi się w apce (na głównej stronie z listą numerów) komunikat typu "Dziękujemy za skorzystanie z promocji Nielimitowany Internet na Święta".

Od tego momentu, po kolejnych kilku minutach, opcja aktywacji tej promocji w pakietach internetowych za 0zł, ZNIKA ze wszystkich podpiętych numerów.
Ale co ciekawe znika tylko z numerów z aktywna opcją "Bez limitu za 1zł dziennie" (1zD). Na numerach z gołym Frii opcja dalej występuje.

Potwierdzone na kilku kontach i kilkunastu numerach.

Ale tak jak napisałem 2 zdania wcześniej, po kilkudziesięciu minutach promo z powrotem pojawiło się na liście pakietów internetowych za 0zł na numerach z 1zD .
Nie ma jednak gwarancji, że za chwilę znowu nie z niknie z powodu jakiegoś błędu czy prac (apka TM działa w dosyć specyficzny sposób i wyświetla tylko listę usług czy numerów, które jej "chmura" w danym momencie podesłała, a chmura jest odpytywana co chwilę; w przypadku jakiejkolwiek awarii chmury, apka, czy lista usług czy numerów leży i kwiczy).

Dlatego najlepiej należy najpierw zgromadzić wszystkie numery w apce (od rodziny czy znajomych) na których planujemy aktywować promo i dopiero na samym końcu jednym tchem aktywować wszystkim promocję. Jest na to kilka minut także nawet 20 numerów można bez problemu obsłużyć.

Oczywiście problem być może się już nie powtórzy ale lepiej dmuchać na zimne (jeśli się oczywiście da). Gdy problem się znowu pojawi, to być może pomogłoby też odpięcie numeru od takiego "skażonego" konta i podpięcie (na czas aktywacji) do innego, na którym jeszcze promocji nie aktywowaliśmy na żadnym numerze. Rozwiązań tego problemu (gdyby się znowu pojawił) może być kilka.

Nie wiem jak wyglądał (wygląda) temat z innymi taryfami (i mix oraz abo) gdy ten problem występował (wystąpi).

To tyle.
Ostatnio zmieniony 06 gru 2019, 13:20 przez jarekt, łącznie zmieniany 4 razy.

:smt006 *** Życzę wszystkiego co najlepsze w Nowym 2020 Roku *** :smt006
 #1085090  autor: jarekt
 06 gru 2019, 14:19
Promocję włączyłem (w sensie "zleciłem aktywację") dzisiaj od rana już kilkudziesięciu osobom (na kilkudziesięciu numerach).
Na około 25% (1/4) z nich, mimo upływu kilku godzin, promocja wciąż się nie włączyła. W apce usługa wisi jako "W czasie procesowania".

Ale ten problem to mnie akurat nie dziwi (tak fatalne działanie promocji), bo wszystkie promocje w TM działają od lat tak fatalnie...

O niezgodnym z regulaminem limicie 15Mbit/s na karcie, mimo że mamy nieaktywną usługę 1zD, to nawet nie będę pisał.

:smt006 *** Życzę wszystkiego co najlepsze w Nowym 2020 Roku *** :smt006
 #1085101  autor: jarekt
 06 gru 2019, 16:03
babciagienia1p pisze:
06 gru 2019, 15:59
@jarekt - Czy można mieć, jednocześnie, podpięty ten sam numer do więcej niż jednej apki?
Nigdy nad tym nie rozmyślałem i nie próbowałem żadnych metod "siłowych" ale stosując standardowe procedury raczej nie.

@marcin, możesz kombinować w ten sposób do woli, usługi nie stracisz, ale na 99% stracisz "brak górnego ograniczenia prędkości" jeśli go na tym starterze nie masz, czyli zamiast 20Mbit/s dla tej promocji wpadniesz już na zawsze w limit 15Mbit/s dla wszystkich promocji i nawet gołej taryfy bez żadnej promocji.

:smt006 *** Życzę wszystkiego co najlepsze w Nowym 2020 Roku *** :smt006
 #1085103  autor: babciagienia1p
 06 gru 2019, 16:16
marcin19883 pisze:
06 gru 2019, 16:00
Kupiłem starter za 5zł. Niestety była na nim uruchomiona usługa no limit na 5 dni. Czy mogę ją wyłączyć i włączyć 1zł dziennie? Mam już internet na święta uruchomiony. Nie stracę go?

Według mnie nie stracisz. Ten bonus jest, podobno, niemożliwy do dezaktywacji
Regulamin - pkt.11. Bonus może być wykorzystany w ciągu 14 dni licząc od jego udostępnienia. Po tym terminie następuje dezaktywacja Bonusu, która będzie potwierdzona SMS-em. Abonent/Użytkownik nie może dezaktywować Bonusu przed upływem wskazanego terminu.
Nie zmieniasz taryfy (zostajesz we Frii), więc nie powinieneś stracić. Internet LTE bez limitu wyłącz koniecznie, bo jest cykliczny i pożre Ci opłatę 5,00 zł po upływie 5 dni. Włącz Bez limitu za 1,- zł.

Edit - i sprawdź czy nie masz innych usług cyklicznych typu Granie na czekanie i Prenumeraty. Najlepiej przez infolinię i zleć wyłączenie. Telefon na infolinię (606 606 606) może być z innego numeru, żeby nie było opłaty.

jarekt pisze:
06 gru 2019, 16:03
ale na 99% stracisz "brak górnego ograniczenia prędkości" jeśli go na tym starterze nie masz, czyli zamiast 20Mbit/s dla tej promocji wpadniesz już na zawsze w limit 15Mbit/s dla wszystkich promocji i nawet gołej taryfy bez żadnej promocji.

Wydaje mi się, że można odzyskać brak ograniczenia korzystając z 3w1 lub 4w1.
Ostatnio zmieniony 06 gru 2019, 16:28 przez babciagienia1p, łącznie zmieniany 1 raz.
  • Strona 2 z 13
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 13
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 13