DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 620 z 624
  • 1
  • 618
  • 619
  • 620
  • 621
  • 622
  • 624
 #1084792  autor: misiek_sz
 02 gru 2019, 15:44
Jestem starym użytkownikiem taryfy firmowej niestety. Umowa właśnie mi się skończyła. Pan z suk max co zaproponował to 49 zł (pewnie netto) za no limit i net 100GB. Przy mniejszej taryfie za 35 zł byłoby 15Gb z klasycznym no limitem plus dodatkowo net na drugiej karcie 20GB. Koniecznie chciał druga aktywację jak sądzę.
Jedną nogą czuję, że jestem w nju.
Mały off topic. Czy w przykładowo w nju jest jakiś minus w zasięgu, kolejkowaniu itp z uwagi, że jest to "podsieć"? Tak raz usłyszałem od osoby z suk, że to nie to samo w użytkowaniu co Orange...
 #1084813  autor: Karlos20
 02 gru 2019, 19:20
Stara śpiewka konsultantów z innych sieci... nju = Orange, więc net jest tej samej jakości co w macierzystym Orange. Nie słuchaj takich historii wyssanych z palca.
Walcz jeszcze z SUK T, bo możesz trafić na lepszego doradcę.
Pamiętaj, że w nju lepsze korzyści masz ze stażem, więc musisz czekać aż 2 lata. Obierz opcję innego operatora, jeśli całkowicie nie dogadasz się z obecnym.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1084818  autor: piotrzet
 02 gru 2019, 19:57
Rozumiem, że pracujesz w Orange i możesz potwierdzić to co napisałeś?
Jeśli mówimy o normalnym korzystaniu z telefonu to na pewno różnic nie będzie. Ale nie uwierzę w to, że podczas imprez masowych jak sieć jest zapchana na maksa klienci NJU mają taki sam priorytet jak klienci Orange szczególnie na ofertach abonamentowych.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1084822  autor: Karlos20
 02 gru 2019, 20:16
Konsultanci operatorów konfrontując nasze porównania odnośnie ofert i subiektywnego działania operatorów, specjalnie tak gadają negatywnie o submarkach, aby zniechęcić klienta do odejścia z tejże sieci, np. z T-Mobile.
Ja miałem identyczną sytuacje w przypadku rozmowy w sprawie przedłużenia umowy w Play. Gdy konsultant dowiedział się, że u konkurencji mogę mieć lepiej i w mojej lokalizacji ta sieć dobrze działała, gość straszył, że ta submarka może charakteryzować się spadkami prędkości neta itp (Orange Flex), a to nieprawda i bzdury wyssane z palca.
Dodatkowo bronił abonamentu w Play, bo jest lepiej i ma wyższy piorytet sieciowy niż w prepaidzie czy w exFolxie czyli Play Next, a tak naprawdę to sieci MVNO a nie submarki mogą działać gorzej. Wszystko zależy od lokalizacji, w której jesteśmy.

Wybacz piotrzet, ale tutaj nie będę bronił Play, ani T-Mobile czy Orange lub Plusa w okropnych praktykach telefonicznych konsultantów. Jeśli operatorzy nie potrafią dostosować oferty dla stałego klienta, po prostu go straci. Play wiedzie w tym prym, następne jest T-Mobile. Orange przynajmniej zatrzyma ofertą na kartę lub Flexem. Plus przyciągnie promocjami, Plushem lub zaprosi do Premium Mobile.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1084830  autor: alc
 02 gru 2019, 22:14
misiek_sz pisze:
02 gru 2019, 15:44
Jestem starym użytkownikiem taryfy firmowej niestety. Umowa właśnie mi się skończyła. Pan z suk max co zaproponował to 49 zł (pewnie netto) za no limit i net 100GB. Przy mniejszej taryfie za 35 zł byłoby 15Gb z klasycznym no limitem plus dodatkowo net na drugiej karcie 20GB. Koniecznie chciał druga aktywację jak sądzę.
Jedną nogą czuję, że jestem w nju.
Mały off topic. Czy w przykładowo w nju jest jakiś minus w zasięgu, kolejkowaniu itp z uwagi, że jest to "podsieć"? Tak raz usłyszałem od osoby z suk, że to nie to samo w użytkowaniu co Orange...
a ile numerów przedłużasz?

w taryfie bez tel możesz mieć no limit + 15gb za 20 netto, a kolejne nr to samo za 15 netto tylko net współdzielony. :)
 #1084835  autor: piotrzet
 03 gru 2019, 09:19
Karlos20
Wybacz ale niestety racji nie masz. Nikogo nie bronię ale NJU czy Flex będzie miał niższy priorytet na nadajnikach niż firmowe taryfy abonamentowe w każdej sieci. Tak jak mówię przy małym ruchu tego się nie zauważy ale przy imprezach masowych już owszem.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1085031  autor: Gibajek
 05 gru 2019, 21:40
Witam, półtora roku temu przedłużyłem 2 abo w T-Mobile: 1. 39 zł no limit 20GB 2. 69 zł no limit 20GB - w tym 30 zł rata sprzętowa. Obecnie raty spłaciłem i dalej operator nalicza te raty wliczając je już do abonamentu. W sumie mam dwa identyczne abonamenty (T-Mobile 1 Bez Limitu) i każdy w innej cenie. Także uważajcie na te raty bo to ściema.
 #1085033  autor: Maly745
 05 gru 2019, 22:14
Gibajek pisze:
05 gru 2019, 21:40
Witam, półtora roku temu przedłużyłem 2 abo w T-Mobile: 1. 39 zł no limit 20GB 2. 69 zł no limit 20GB - w tym 30 zł rata sprzętowa. Obecnie raty spłaciłem i dalej operator nalicza te raty wliczając je już do abonamentu. W sumie mam dwa identyczne abonamenty (T-Mobile 1 Bez Limitu) i każdy w innej cenie. Także uważajcie na te raty bo to ściema.
Jakbyś przeczytał regulamin promocji to byś głupot nie pisał, te pseudo raty to tylko zapis księgowy, czy teraz płacisz więcej niż płaciłeś z "ratami"
 #1085034  autor: piotrzet
 05 gru 2019, 22:25
Dokładnie. Po pierwsze konsultanci informowali, że opłata miesięczna to koszt raty i abonamentu w promocyjnej cenie przez okres rat. Po drugie skoro przedłużałeś umowę to jak zapoznałeś się z warunkami? Przecież tam jest wszystko napisane.
Po trzecie przecież kwota miesięczna po spłacie rat nie wzrasta tylko zostaje taka sama więc jaka to różnica czy nazywa się to rata+promocyjny abonament czy sam abonament? Bo bardzo nie rozumiem.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1085038  autor: Gibajek
 05 gru 2019, 23:11
Wiadomo, że rata w abo to ściema dla potrzeb operatora. Ostrzegam jedynie, że spłaci się te 24 raty i dalej się je spłaca w abo, w przypadku przedłużenia umowy kilka miesięcy przed końcem starej umowy. Piszę chyba wyraźnie że na jednym abo płacę 39 zł a na drugim - identycznym 69 zł. Operator nie uprzedził mnie o tym fakcie. Wiem, mogłem doczytać umowę - mądrale he he.
 #1085044  autor: piotrzet
 06 gru 2019, 07:33
Równie dobrze operator mógł ci podsunąć umowę kredytową i też byś nie zauważył. Ja nie wiem ludzie nie czytają umów, a później mają pretensje do nie wiadomo kogo.

Po za tym na forum nie musisz nikogo ostrzegać. Po pierwsze rat już nie ma, po drugie na forum o tym wszyscy wiedzą i każdemu o tym mówią.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1085063  autor: czarek
 06 gru 2019, 10:22
Jaki jest numer do SUK?
Ostatnio dzwoniłem na ten przez Was podany i jakiś koleś był niedorobiony.
Mówił mi, że P30 już nie ma i nie będzie. A najtańszy abonament bez telefonu to 39-49 zł.
Czy możecie podać numer do SUK?

I jak to jest z rezygnacją z abonamentu? Bo nawet 39 zł mi się nie opyla płacić wolę kartę.
Rezygnując z abonamentu musze jakieś pismo pisać? Numer wtedy przechodzi na kartę?
 #1085074  autor: adaszu
 06 gru 2019, 11:42
czarek pisze:
06 gru 2019, 10:22
Jaki jest numer do SUK?
Ostatnio dzwoniłem na ten przez Was podany i jakiś koleś był niedorobiony.
Mówił mi, że P30 już nie ma i nie będzie. A najtańszy abonament bez telefonu to 39-49 zł.
Czy możecie podać numer do SUK?

I jak to jest z rezygnacją z abonamentu? Bo nawet 39 zł mi się nie opyla płacić wolę kartę.
Rezygnując z abonamentu musze jakieś pismo pisać? Numer wtedy przechodzi na kartę?
Tak, składasz rezygnację na minimum miesiąc przed zakończeniem umowy.
Najlepiej w salonie, tylko podpis na formularzu rezygnacji.
Numer po wygaśnięciu umowy przechodzi na kartę.
 #1085076  autor: czarek
 06 gru 2019, 11:56
A poda ktoś jakiś normalny numer do działu utrzymania klienta? Pogadam z kimś ogarniętym i może dojdę do porozumienia.

I to prawda, że P30 już nie ma i nie będzie?
 #1085078  autor: Crawiec
 06 gru 2019, 12:23
czarek pisze:
06 gru 2019, 11:56
A poda ktoś jakiś normalny numer do działu utrzymania klienta? Pogadam z kimś ogarniętym i może dojdę do porozumienia.

I to prawda, że P30 już nie ma i nie będzie?
Mieli rzekomo nie mieć i faktycznie kilka dni nie było, nawet online nie mieli.
Wczoraj dzwonił do mnie konsultant i mieli p30 i p30 pro, ale tylko kilka sztuk i muszę szybko podjąć decyzję. U nich to normalna gadka.
 #1085079  autor: piotrzet
 06 gru 2019, 12:33
Ja zawsze dzwonię bo BOK i proszę o przełączenie do SUK. Nigdy problemu nie było. Czasem z SUK też zgłosi się jak wybierzesz tonowo "0" to jest bodajże "Inne"

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
  • Strona 620 z 624
  • 1
  • 618
  • 619
  • 620
  • 621
  • 622
  • 624
  • 1
  • 618
  • 619
  • 620
  • 621
  • 622
  • 624