DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    [Tylko promocje i bonusy określone czasowo]
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
[Tylko promocje i bonusy określone czasowo]

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 8 z 10
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
 #1084033  autor: biala1991
 16 lis 2019, 11:58
Ja tam reklamacji składać nie będę ale cały czas się zastanawiam dlaczego u mnie banner HF pokazywał się na jednym profilu (abo) a na drugim (prepaid) już nie. Czy mogło mieć znaczenie, że otwierając apkę w piątek byłam zalogowana właśnie na profilu abo? Gdybym była zalogowana na profilu z numerami na kartę to wtedy tam by się wyświetlał banner? :) Albo gdybym wszystkie numery miała na jednym profilu to nie dostałabym zwrotki: numer nieprawidłowy? :)
bo u większości był problem z brakiem banneru, a ja mając dostępny banner na jednym profilu nie mogłam odebrać pakietu z powodu nieprawidłowego numeru :)
 #1084046  autor: macqmacq
 16 lis 2019, 13:54
lukjac pisze:
16 lis 2019, 00:21
macqmacq pisze:
14 lis 2019, 21:05
[...]
Ten Pakiet Supernet jest już widoczny i do aktywacji od jutra 15.11 do niedzieli 17.11 ;)
Za takie błędne informacje powinno być ostrzeżenie, regulamin dokładnie wskazuje kiedy można było aktywować tą promkę: "Niniejsze warunki promocyjne oferowane są przez T-Mobile Polska S.A. (zwaną dalej „T-Mobile” lub „Operatorem”) w dniu 15.11.2019 r"

Po północy 16 listopada promocji już nie widać w aplikacji, a akurat twoje info sobie zapamiętałem i nie czytałem regulaminu. Błąd.
Błędne, bo operator sam robi ludzi w konia!!! Niestety nie mam żadnego screena, ale w apce jeszcze w czwartek był regulamin z terminem do niedzieli 17 listopada! Nawet na ich stronie był licznik z odliczanym końcem promocji do końca tego dnia, który teraz dziwnym trafem zniknął! Więc wybacz, ale ostrzenie powinien otrzymać t-m od ludzi, a nie ja! :evil:
 #1084054  autor: biala1991
 16 lis 2019, 15:18
Właśnie mnie zdziwiło, że po raz pierwszy TM zamieścił regulamin na stronie promocji, wcześniej te regulaminy były skrzętnie ukrywane :) Może dlatego, że namieszali z okresem przystępowania do promocji, głowy nie dam ale wydaje mi się że jeszcze w piątek rano licznik wskazywał 3dni, dopiero po południu kiedy zajrzałam do regulaminu na stronie HF okazało się, że na aktywację jest tylko piątek. Jeśli dodatkowo w aplikacji był inny regulamin z trzydniowym okresem przestępowania to niezły burdel mają w tym archeo :)
Chyba trzeba zacząć robić screeny, bo dzisiaj na stronie już wszystko ładnie posprzątane :)
 #1084060  autor: macqmacq
 16 lis 2019, 16:46
biala1991 pisze:
16 lis 2019, 15:18
Właśnie mnie zdziwiło, że po raz pierwszy TM zamieścił regulamin na stronie promocji, wcześniej te regulaminy były skrzętnie ukrywane :) Może dlatego, że namieszali z okresem przystępowania do promocji, głowy nie dam ale wydaje mi się że jeszcze w piątek rano licznik wskazywał 3dni, dopiero po południu kiedy zajrzałam do regulaminu na stronie HF okazało się, że na aktywację jest tylko piątek. Jeśli dodatkowo w aplikacji był inny regulamin z trzydniowym okresem przestępowania to niezły burdel mają w tym archeo :)
Chyba trzeba zacząć robić screeny, bo dzisiaj na stronie już wszystko ładnie posprzątane :)
Dokładnie! Screen i reklamacja oraz dowód dla niedowiarków 8)
 #1084076  autor: asdaf
 16 lis 2019, 19:41
O 15-tej otrzymałem sms: "Usluga Supernet Video DVD na 5 dni za darmo w ramach promocji Happy Friday zostala aktywowana. Status uslugi sprawdzisz w aplikacji Moj T-Mobile: www.t-mobile.pl/aplikacja Wiecej: www.t-mobile.pl/pl/HappyFriday "
Ps.1 Apka nie działa.
Ps.2 *103*22# - nie działa.
Ps.3 Na www - "brak aktywnych usług"
:lol:
 #1084103  autor: biala1991
 17 lis 2019, 08:21
Pakiet widmo ale pewnie zgody marketingowe, które były związane z jego przyznaniem są jak najbardziej realne :D
Ciekawe jak to wygląda u mnie, nie doszło do aktywacji pakietu z powodu rzekomo nieprawidłowego numeru ale najprawdopodobniej samo wpisanie numeru zgody uruchomiło :D
 #1084175  autor: piotrzet
 18 lis 2019, 15:16
Szczerze mówiąc to skoro karta dostała Supernet Video w DVD to nie rozumiem czemu abonament do końca okresu rozliczeniowego nie dostał w ogóle żadnej wersji? Ktoś wie lub się domyśla?

https://www.speedtest.net/result/a/5504746145.png
 #1084212  autor: Karlos20
 18 lis 2019, 22:09
Kasa, kasa, kasa. Abonamentowcy albo za SuperNet Video dopłacają kilka zł, albo mają tą usługę w ramach abonamentu.
Swoją drogą bonus dla karty, ważny 5 dni jest szczytem skąpstwa. To nie jest zachęta do zakupu np. no-limitu z wbudowaną usługą za 30 zł/mc. Orange Flex ma skromną ofertę nielimitowanego video, ale pakiety są dopasowane i transfer nie jest żadnym lejkiem obarczony jak w T.

:arrow: Chcesz wypróbować ORANGE FLEX i dostać 50 zł na swoje konto bankowe? Napisz na PW / wejdź na dedykowany wątek, wpisz kod polecający przy aktywacji Flexa w aplikacji. Jeśli po włączeniu planu, odnowisz go za miesiąc - kasa jest Twoja! Polecam :!:
 #1084220  autor: piotrzet
 19 lis 2019, 06:45
Pakiet internetu 5GB też kosztuje bodajże obecnie 15zł czyli tyle ile supernet video, a pakiety były większe bo 10 GB i 7 GB

https://www.speedtest.net/result/a/5504746145.png
 #1084272  autor: jarekt
 19 lis 2019, 16:49
Błąd w systemach T-Mobile, o którym kilka razy w przeszłości napomknąłem (np. tutaj 150GB za 1zł czyli nieoczekiwane "promo" dla ssaczy i inne takie...), nadal działa (albo działa ponownie od niedawna, bo dopiero dzisiaj "go" ponownie przypilnowałem).

Ale chyba w trochę zmienionej formie: trochę inaczej się go inicjuje (choć można przypadkowo i tak się na niego nadziać) i trochę inne są benefity (choć też GB).

A piszę to tutaj, bo przydają się dla tego babola najprawdopodobniej darmowe GB z HP, choć akurat w tym momencie "wykorzystałem" stare darmowe 5GB na 30 dni, no bo tych z HP już akurat nie ma, bo się skończyły (zużyły się albo przepadły po 7 dniach).

Potwierdziłem to dzisiaj na kilku numerach, także to nie jednorazowy wybryk systemu na jednym moim biednym numerze.

Częściowo zmuszony przez te wszystkie babole i utrudnienia, na razie robię sobie wolne od forum i Telepolis.
 #1084287  autor: babciagienia1p
 20 lis 2019, 07:40
tytan1 pisze:
19 lis 2019, 23:47
czy da się w ogóle jakoś sprawdzić kodem , czy inaczej ile jest netu w pakietach itp.

Wszystko zależy od pakietu. Niektóre można sprawdzić kodem, niektóre tylko w apce (w apce, chyba, można sprawdzić wszystkie), niektóre w miboa. T-Mobile ... .
  • Strona 8 z 10
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10