DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 295 z 403
  • 1
  • 293
  • 294
  • 295
  • 296
  • 297
  • 403
 #1083762  autor: abrams
 12 lis 2019, 11:04
Wczoraj po północy zniknęły mi wszystkie smsy (odpuściłem) a dzisiejszy zadziałał, ważność do 19-11-2019 (wtorek) g.23:59.
Czyli teraz mam możliwość wprowadzić kod (ważność 3 dni) w: poniedziałek 18-11 (wrócić w standard) lub wtorek 19-11 lub w środę 20-11 to za każdym razem wydłuży mi ważność o 7 dni od wprowadzenia kodu.
 #1083822  autor: babciagienia1p
 12 lis 2019, 22:46
abrams pisze:
12 lis 2019, 11:04
Czyli teraz mam możliwość wprowadzić kod (ważność 3 dni) w: poniedziałek 18-11 (wrócić w standard) lub wtorek 19-11 lub w środę 20-11 to za każdym razem wydłuży mi ważność o 7 dni od wprowadzenia kodu.

Tak, tylko wprowadzony w środę 20.11 nie przedłuży Ci SMS-ów z dzisiejszego (12.11), jeśli zostaną, bo to ósmy dzień.

Jeszcze raz powtórzę schemat możliwości wykorzystywania kodów BEZ DZWONIENIA NA INFOLINIĘ:
SMS-y - pn., wt., śr.
minuty - czw., pt.
MB - sb. (kod wysłany w nd. zwraca SMS-y)

Do tego należy przeczytać post @driver z poprzedniej strony - kody są ważne 3 dni, ale minuty w sb. oraz MB (lub SMS-y) w nd. i pn. tylko przez infolinię.
 #1084023  autor: TomekErek
 16 lis 2019, 09:40
Dzis widzę powtórka z rozrywki czyli komunikat, ze operator nie przyznał darmowego pakietu internetowego. Wysłałem smsa z kodem juz trzy razy i za każdym razem taki sam komunikat zwrotny.

Ciekawe czy naprawią to (tak jak ostatnio) i po 16:00 juz system bedzie przyjmowac smsowe kody...
 #1084032  autor: abrams
 16 lis 2019, 11:45
TomekErek pisze:
16 lis 2019, 09:40
Dzis widzę powtórka z rozrywki czyli komunikat, ze operator nie przyznał darmowego pakietu internetowego. Wysłałem smsa z kodem juz trzy razy i za każdym razem taki sam komunikat zwrotny.
Potwierdzam, przed chwilą na dwóch fonach otrzymałem zwrotne SMS: "Przepraszamy! Operator nie aktywował pakietu."
Ciekawe czy naprawią to (tak jak ostatnio) i po 16:00 juz system bedzie przyjmowac smsowe kody...
Oby ale jakby nie to i tak czekamy 5 godz. aby skutecznie zadzwonić na infolinię.

edit1: wtedy naprawili pewnie dlatego, że ludzie dzwonili i robili larum
edit2: godz 14:55 bez zmian, nadal "przepraszają"
Ostatnio zmieniony 16 lis 2019, 14:59 przez abrams, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1084071  autor: macqmacq
 16 lis 2019, 18:54
Dla numeru wysłanego kodu przed 11:00 konsultant przyznał pakiet, ale dla innego z godziny 14:00 system mu to blokował i na razie brak...
Ps. Konsultant wie i potwierdził, że dzisiaj są problemy z tym pakietem :/
 #1084080  autor: macqmacq
 16 lis 2019, 20:14
Dla numerów aktywowanych około 14:00 miła pani konsultantka wklepała pakiecik.
Ps. Potwierdziła, że jest dzisiaj "poważny" problem systemowy z jego aktywacją poprzez sms...
 #1084101  autor: babciagienia1p
 17 lis 2019, 06:23
15 listopada (piątek) z kodem na 10 minut było tak samo.

Czy ktoś wie jak reaguje infolinia na nie aktywowany pakiet, jeśli SMS był wysłany po 19:00? 5 godzin mija wtedy po 24:00, infolinia nie pracuje i uzbierane pakiety przepadają.
 #1084102  autor: blacQ1
 17 lis 2019, 08:05
W moim przypadku , jest tak gdy wysyłam kod na dany pakiet , a kod staram się wbić zawsze rano to gdy nie wejdzie , jest niby 5h , ale są konsultanci co mówią że czeba odczekać 24h no i gdzie jest napisane w regulaminie że trzeba odczekać 24h ? .Dlatego zawsze mam wykupiony płatny pakiet pozdrawiam
 #1084110  autor: 24bis24
 17 lis 2019, 11:31
macqmacq pisze:
16 lis 2019, 18:54
dla innego z godziny 14:00 system mu to blokował i na razie brak...
macqmacq pisze:
16 lis 2019, 20:14
Dla numerów aktywowanych około 14:00 miła pani konsultantka wklepała pakiecik.
pytanie, najpierw był jeden numer z godziny 14.00 a później się numery rozmnożyły ? .

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1084111  autor: szunaj
 17 lis 2019, 12:31
Mam pod opieką 3 numery.Jeden sms wysłany wczoraj rano około 9 z dwóch pozostałych nie. Zadzwoniłem wieczorem i tak: na tym pierwszym aktywacja bez problemu, na drugim też ale na trzecim twierdziła że nie widzi wysłanego sms. W drodze "wyjątku" aktywowała pakiet i na trzecim numerze. Jasno to pokazuje że wszystko zależy od konsultanta.
 #1084114  autor: macqmacq
 17 lis 2019, 14:00
24bis24 pisze:
17 lis 2019, 11:31
macqmacq pisze:
16 lis 2019, 18:54
dla innego z godziny 14:00 system mu to blokował i na razie brak...
macqmacq pisze:
16 lis 2019, 20:14
Dla numerów aktywowanych około 14:00 miła pani konsultantka wklepała pakiecik.
pytanie, najpierw był jeden numer z godziny 14.00 a później się numery rozmnożyły ? .
Panie czepialski - bez urazy ;)
Po prostu przy pierwszym numerze z godz. 14-ej nie próbowałem innych, bo konsultant by ich też nie zrobił 8)
  • Strona 295 z 403
  • 1
  • 293
  • 294
  • 295
  • 296
  • 297
  • 403
  • 1
  • 293
  • 294
  • 295
  • 296
  • 297
  • 403