DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    :thumbup:
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
:thumbup:
Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 4 z 46
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 46
 #1083044  autor: biala1991
 01 lis 2019, 12:01
Czy doładowanie przez aplikację działa podobnie jak doładowanie z telefonu abo, czyli kwota doładowania będzie doliczona do faktury?
Czy to po prostu zwykłe doładowanie przez stronę i kwota zasilenia będzie od razu pobrana z rachunku bankowego?
Nigdy nie doładowywałam przez aplikację i nie wiem :)
 #1083053  autor: darekka
 01 lis 2019, 20:37
piotrzet pisze:
01 lis 2019, 09:26
W Heyah również działa. Ważne to promocja na jedno doładowanie.
A jak mam doładować z tym bonusem skoro numeru do aplikacji nie dodam, bo system nie pozwala, a aplikacja HEYAH nie ma tej promocji tylko przenosi do zewnętrznego odnośnika aby doładować?

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1083095  autor: darekka
 02 lis 2019, 16:31
Fakt-masz racje jest opcja w menu doładowania innego numeru, a ja kombinowałem z dodaniem numeru HEYAH do listy numerów.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1083398  autor: biala1991
 08 lis 2019, 05:52
7dni (od momentu włączenia) pakiet będzie ważny w ofercie na kartę, czyli niezależnie którego dnia aktywujemy nie wpływa to na termin ważności.
W abo pakiet będzie ważny do końca okresu rozliczeniowego a niektórzy (w tym ja) mają okres do 12-ego, czyli termin ważności wyniesie 5dni :D a jeśli ktoś włączy w niedzielę to nawet 3dni :D
 #1083404  autor: babcia77
 08 lis 2019, 07:58
Trzeci raz T-M uruchamia Happy Friday. I drugi raz z problemami. 2 tygodnie temu naprawili dostęp do aplikacji mobilnej w poniedziałek po południu i promocja ominęła moje numery.
Dziś przy próbie aktywacji dostaję spod 80616 SMS-a:
"Przepraszamy. Zmiany nie mogą być zrealizowane dla tego numeru telefonu, prosimy spróbować później".
infolinia - jak 2 tygodnie temu - radzi by poczekać i spróbować później to może zadziała...
 #1083417  autor: babcia77
 08 lis 2019, 09:46
Na 3 numerach na kartę cały czas komunikat ""Przepraszamy. Zmiany nie mogą być zrealizowane dla tego numeru telefonu, prosimy spróbować później".
Mimo że promocji nie udaje się włączyć w aplikacji mobilnej dostałem komunikat: "Dziękujemy za skorzystanie z promocji Happy Friday. Zapraszamy ponownie już w najbliższy piątek - prezenty czekają".
Infolinia odpowiada żeby czekać bo mają problemy i może zacznie działać.
 #1083418  autor: piotrzet
 08 lis 2019, 09:49
Aktywowałem na 3 różnych numerach, które są również na różne osoby i na żadnym żadnych problemów. Aktywacja klika minut i SMS o aktywacji pakietu w aplikacji również się pojawił.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1083426  autor: jarekt
 08 lis 2019, 11:09
Około 60 numerów. Różne. Około 1/4 korzystała z darmowych 10GB za 5 dni. Około 2/3 korzystało (lub wciąż korzysta) z darmowych 5GB na 30 dni. Są oczywiście takie, które korzystały z wszystkich tych promocji, jak i z żadnej.

Aktywacja 7n7 (7GB na 7dni) w aplikacji na wszystkich numerach przebiegła bez problemu (żadnych błędów).

Po 1 godzinie od aktywacji ŻADEN numer nie otrzymał jeszcze 7GB.
Promocje 10n5 i 5n30 działały pod tym względem znacznie lepiej.

Próbka zwiększy się najprawdopodobniej do około 150 numerów - dam pewnie znać jak poszło.
 #1083429  autor: darekka
 08 lis 2019, 11:52
U mnie ok 1szej w nocy na 4-ech z 5 numerów aktywacja trwała moment-1 numer mimo kilkukrotnego przyjęcia zlecenia nie uruchamia w praktyce tych 7GB(możliwe, że fakt działania usługi "Masz złotówkę-masz no limit na wszystko i do wszystkich" coś miesza w tej promocji).
Cieszmy się, że T-mobile wreszcie się obudził choć mniemam, że promocja aplikacji ma na celu wprowadzenie oszczędności m.in.planują zwolnić 300 osób z obsługi klienta, a promocja aplikacji ma jeden cel-przyzwyczajenie do samodzielności w zarządzaniu usługami.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1083441  autor: babcia77
 08 lis 2019, 13:18
Usługa "Masz złotówkę-masz no limit na wszystko i do wszystkich" raczej nie powoduje problemów. Próbowałem od ~7:00 kilkanaście razy na 3 kartach - w tym na jednej z taką. Na wszystkich trzech były problemy. Zadziałało na wszystkich kilkanaście minut temu. Na każdej z kart inne rzeczy powłączane.
 #1083463  autor: jarekt
 08 lis 2019, 16:50
UPDATE

Z tych 60 numerów po 5 godzinach żaden nie dostał tych 7GB. Na wszystkie numery przyszedł znany SMS "Przepraszamy. Zmiany nie mogą być zrealizowane...".
Tamte aktywacje były robione około 10:00.

Około 15:30 ponowiłem próbę aktywacji 7n7 na tych wszystkich 60 numerach. I teraz tak:
- numery, które nie brały wcześniej udziału w HF, teraz już dostały 7GB po około 3-4 minutach;
- numery, które odebrały 3 tygodnie wcześniej 10GB na 5 dni, ponownie nie dostały 7GB (SMS "Przepraszamy. Zmiany nie mogą być zrealizowane...").

Za to w apce było standardowo na wszystkich numerach: zlecenie przyjęte, wszystko jest OK, zaraz ci włączymy, dziękujemy, bla, bla, bla...

Przez 35 lat - odkąd śledzę, analizuję i sam tworzę różne systemy informatyczne - nie spotkałem się z takim partactwem jakie jest w systemach T-Mobile nieprzerwanie od 5 lat.
  • Strona 4 z 46
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 46
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 46