DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 293 z 403
  • 1
  • 291
  • 292
  • 293
  • 294
  • 295
  • 403
 #1082963  autor: macqmacq
 30 paź 2019, 09:22
Kolejna nowość w odpowiedziach FM. Dzisiaj po wysłaniu kodu na 10SMS dostałem info zwrotne:
"Przepraszamy! Operator nie aktywował pakietu."
Ale czemu? - tego już nie napisali... :evil:
 #1083064  autor: babciagienia1p
 02 lis 2019, 07:48
Telefon do BOK-u 799 599 999. Jeśli masz zebrane MB, to wysłanie SMS-a drugi raz może Ci je skonfiskować. Jeśli nie masz MB lub masz ważny płatny pakiet, możesz próbować ponownie.

Edit:
Wysłałam DWA razy kod. Za każdym razem ten sam komunikat. Konsultant każe czekać 5 godzin od pierwszego SMS-a, dopiero wtedy zadzwonić powtórnie po ręczne uruchomienie.

Zadzwoniłam, zgodnie z sugestią, po ponad 6 godzinach. Pakiet został wprowadzony ręcznie. Ciekawe o co chodzi z tymi 5 godzinami? Nie można wprowadzić ręcznie od razu? Czyżby próba zniechęcenia amatorów kodów z gazety?
Ostatnio zmieniony 02 lis 2019, 16:44 przez babciagienia1p, łącznie zmieniany 2 razy.
 #1083066  autor: jreg69
 02 lis 2019, 08:54
Mam ten sam komunikat. Konsultant potwierdził że trzeba odczekać 5h od pierwszego sms-a. Jeżeli nie otrzymam bonusa wtedy wprowadzą go ręcznie.
 #1083105  autor: lukjac
 02 lis 2019, 18:57
O godzinie 18 system w końcu przyjął wysłany przeze mnie kod i przedłużył GB. Wcześniej napisałem zgłoszenie.
 #1083106  autor: TomekErek
 02 lis 2019, 19:05
U mnie tak samo - wyslalem smsa ok 08:00, przyszlo info, ze operator nie przyznal bonusu. Nastepny sms wyslalem ok 15:00 - tak samo bez skutku.

Dopiero trzeci sms wyslany ok 18:30 od razu dal zwrotke "bonus zosyal zlecony do aktywacji" i po chwili 0.05 giga trafilo ma konto :D
 #1083112  autor: Vieslav
 02 lis 2019, 22:14
Ja musiałem interweniować na infolinii. Cały czas otrzymywałem komunikat o nieprzyznaniu bonusu.
 #1083123  autor: blacQ1
 03 lis 2019, 07:41
Witam mi dopiero w dniu dzisiejszym uruchomili pakiet 50 mb dobrze iż wykupiłem pakiet płatny ,a po wpisani kodu na 50 mb wczorajszego dało mi 10 smsó no liczę na to iż jutrzejszy pakiet na 10 smsów się (jak myślicie jutrzejszy kod wejdzie na 10 smsów?)
Ostatnio zmieniony 03 lis 2019, 11:17 przez blacQ1, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1083128  autor: Okazjonator
 03 lis 2019, 09:26
"Dzwoniłem na infolinie i jeden konsultant mówił 24 h , a drugi 5 h trzeba czekać"

Na co czekać ? Po prostu z nimi trzeba jechać krótko.
Komunikat nie mówi o przyznaniu bonusu wręcz przeciwnie !
Czekać to można po otrzymaniu komunikatu że został przyznany.

Zgaszać reklamacje i na nic nie czekać !
Oczywiście żądając rekompensaty za stracony czas i nerwy.
Przecież oni jawnie lecą sobie w kulki z klientem. Dopiero po burzliwej dyskusji na infolinii wszytko mi naprawili bo tego typu problemy wcześniej miałem cały czas.
 #1083154  autor: babciagienia1p
 03 lis 2019, 13:16
blacQ1 pisze:
03 lis 2019, 07:41
(jak myślicie jutrzejszy kod wejdzie na 10 smsów?)

Może być różnie. Może wejść, może wrócić komunikat "przekroczyłeś dozwoloną liczbę kodów". Wtedy pomaga telefon na infolinię. Z wysłaniem kodu na SMS-y możesz poczekać do środy. Może poprzedni pakiet "uleży się".
 #1083194  autor: TomekErek
 04 lis 2019, 07:58
Dzisiejszy kod (famp) wszedl od razu bez problemów, 10 smsow jest juz na koncie.

Oby takie problemy jaz w sobote juz sie nie powtarzaly.

Ps. Ciekawe jak to bedzie z kodem na smsy w przyszly poniedzialek. Moze beda wydrukowane dwa kody w sobote - na sobotne 50MB i aktuwny od poniedzialku 11.11.19 kod na smsy. Zobaczymy :D
 #1083201  autor: abrams
 04 lis 2019, 11:19
@babciagienia1p "Jeśli masz zebrane MB, to wysłanie SMS-a drugi raz może Ci je skonfiskować."

Wczoraj wpisywałem kod chyba z 20x i nic nie skasowało ale prawdą jest, że przychodził tylko ten komunikat "Przepraszamy....."

@babciagienia1p "Wysłałam DWA razy kod. Za każdym razem ten sam komunikat. Konsultant każe czekać 5 godzin od pierwszego SMS-a, dopiero wtedy zadzwonić powtórnie po ręczne uruchomienie.

Zadzwoniłam, zgodnie z sugestią, po ponad 6 godzinach. Pakiet został wprowadzony ręcznie. Ciekawe o co chodzi z tymi 5 godzinami? Nie można wprowadzić ręcznie od razu? Czyżby próba zniechęcenia amatorów kodów z gazety?"

U mnie było to samo, pierwszy tel. na infolinie po ~2h i kazał mi odczekać 5h, nie chciał też w ogóle sprawdzać, czy dodarł do niego mój SMS z kodem na 50MB ponieważ "nie będę nawet próbował, bo system informatyczny nie wpuści mnie wcześniej na pana konto niż po 5h, po prostu nie ma takiej możliwości, tak ma ustawione parametry"
Więc tu pies pogrzebany, a mi dopiero za drugim razem ~16-stej wprowadził ręcznie (musiałem kod podać)

@lukjac "O godzinie 18 system w końcu przyjął wysłany przeze mnie kod i przedłużył GB."
Chyba było sporo zgłoszeń i naprawili jawną awarię systemu
 #1083211  autor: blacQ1
 04 lis 2019, 14:07
Witam u mnie również dziś kod wszedł bez żadnych problemów , a co do poniedzałkowego kodu to mogą zrobić coś takiego iż wydrukują kod w sobotę na 50mb i będzie również ważny na 10 smsów w poniedziałek , już raz tak było ps.już poprawiony błąd
Ostatnio zmieniony 04 lis 2019, 17:40 przez blacQ1, łącznie zmieniany 2 razy.
 #1083243  autor: babciagienia1p
 05 lis 2019, 01:39
abrams pisze:
04 lis 2019, 11:19

1) Wczoraj wpisywałem kod chyba z 20x i nic nie skasowało ale prawdą jest, że przychodził tylko ten komunikat "Przepraszamy....."

2) U mnie było to samo, pierwszy tel. na infolinie po ~2h i kazał mi odczekać 5h, nie chciał też w ogóle sprawdzać, czy dodarł do niego mój SMS z kodem na 50MB ponieważ "nie będę nawet próbował, bo system informatyczny nie wpuści mnie wcześniej na pana konto niż po 5h, po prostu nie ma takiej możliwości, tak ma ustawione parametry"
Więc tu pies pogrzebany, a mi dopiero za drugim razem ~16-stej wprowadził ręcznie (musiałem kod podać)

1) Potwierdzam. Jeśli przychodzi "Przepraszamy operator nie uruchomił pakietu", można wysyłać w nieskończoność.
Kiedyś, przypadkowo, wysłałam kod drugi raz tuż po komunikacie "Benefit ... ", wówczas wrócił "Przekroczyłeś dozwoloną liczbę kodów". Zadzwoniłam do BOK-u, niestety, dopiero następnego dnia. Wówczas nastąpiła "konfiskata" (cytat z odpowiedzi na moją reklamację) - nie przedłużono uzbieranego pakietu.

2) Jeszcze w czasach, kiedy wracał komunikat "Wystąpił błąd, prosimy spróbować później", uruchamiano pakiet ręcznie podczas rozmowy z BOK-iem (wieczorem). Być może było to po 5 godzinach od pierwszego SMS-a, ale mam wrażenie, że krócej.
 #1083253  autor: kowal2200
 05 lis 2019, 12:10
Od pierwszego, od ostatniego było by nielogiczne i bez sensu.
  • Strona 293 z 403
  • 1
  • 291
  • 292
  • 293
  • 294
  • 295
  • 403
  • 1
  • 291
  • 292
  • 293
  • 294
  • 295
  • 403