DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    [Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
[Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
 #1080113  autor: babciagienia1p
 09 wrz 2019, 23:25
macqmacq pisze:
09 wrz 2019, 19:44
Od dzisiaj mamy nową odsłonę promocji z aplikacją t-mobile 5GB - sam nie wiem, jak to zadziała z dotychczasowymi pakietami 2GB, ale sprawdzić może każdy ;-)
http://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/docum ... 018094.pdf
U mnie wygląda to tak, że pakiety 2GB funkcjonują tylko do końca ważności (być może do wykorzystania całości) i nie pojawia się możliwość drugiego uruchomienia. W ich miejsce pojawiają się pakiety 5GB. Wygląda, że pakiety 2GB znikną.
 #1081216  autor: babciagienia1p
 30 wrz 2019, 13:15
:smt006 :smt006 :smt006 Jeśli ktoś chce mieć 2x5GB w T-Mobile na kartę ważne pojedyńczo, co 30 dni, do 30 listopada, to dzisiaj jest ostatnia okazja do uruchomienia pierwszych 5GB w aplikacji Mój T-Mobile.

Widzę słabe zainteresowanie publiczności. Pewnie T-Mobile odstraszył sztuczkami najtwardszych wiernych i lojalnych.
 #1081239  autor: biala1991
 30 wrz 2019, 18:59
A promocja obowiązuje do 30.10 czy do 31.10? Wg aplikacji do 30.10, jeśli tak rzeczywiście jest to znaczy, że już za późno na uruchomienie 2x5GB, dostępne będzie tylko 5GB :)

Ja włączyłam wczoraj i wyświetla mi ważność pakietu do 29.10. Jeśli ktoś włączy dzisiaj to 5GB będzie miał ważne do 30.10 a dopóki jest aktywny jeden pakiet nie można włączyć kolejnego :)
 #1082809  autor: asdaf
 24 paź 2019, 18:34
Pakiet aktywowałem 7 dni temu a pakiet dalej nie włączony - na szczęście tylko w aplikacji ;)
Ps. ponowne próby włączenia pakietu nie powiodły się :D
Ps. 2. Telepolis czyni cuda. Około dwie godziny po napisaniu posta pakiet pojawił się w aplikacji.
 #1082821  autor: biala1991
 25 paź 2019, 05:29
U mnie po aktywacji pakietu 5GB zazwyczaj ten pakiet przestaje się wyświetlać w dostępnych, wyjątkowo na jednym numerze pojawił się ponownie (pomimo że został już aktywowany) ale tak jak pisze kolega asdaf, kolejny raz nie da się włączyć, naprawili błąd :)
 #1082832  autor: asdaf
 25 paź 2019, 12:33
Pytanie ogólne: czy macie w aplikacji historię połączeń i zawsze mieliście? Pytam ponieważ do tej pory nie widziałem takiej opcji ale dziś przeinstalowałem aplikacje i teraz już jest.
 #1082854  autor: asdaf
 26 paź 2019, 10:45
Nie chcę Cię namawiać, ale po co Ci aplikacja w której nie masz wykazu połączeń a co gorsza nie widzisz aktualnych promocji? ;)
Dodam, że wykaz połączeń pojawił się w nieoczekiwanym miejscu. Mianowicie wchodzę w zarządzanie numerem, następnie trzecia ikona (koło zębate). I właśnie tam umiejscowiona jest lista połączeń.
 #1082942  autor: babcia77
 29 paź 2019, 07:30
biala1991 pisze:
25 paź 2019, 21:32
Nie miałam i nadal nie mam wykazu połączeń, jeśli to wymaga przeinstalowania aplikacji to odpuszczę. Po ostatnich problemach wolę nie ryzykować, że apka znowu przestanie działać :)
Nie wiem jak u Ciebie ale u mnie problemy z aplikacją mobilną były po stronie operatora. Nie pobierała danych od operatora. W pierwszy weekend z promocją Happy Friday u mnie aplikacja nie działała na żadnym numerze. Infolinia nie zakładała zgłoszeń serwisowych informując że trwają prace i niedługo aplikacja zacznie działać. I tak od piątku do poniedziałku do rana. Z promocji oczywiście nie dało rady skorzystać. Dopiero w poniedziałek wystawili zgłoszenie do serwisu i po 2-3 godzinach aplikacja zaczęła działać. Po złożeniu reklamacji dostałem rekompensatę na wszystkie numery gdzie aplikacja nie działała.
 #1082951  autor: biala1991
 29 paź 2019, 19:02
babcia77 pisze:
29 paź 2019, 07:30
Nie wiem jak u Ciebie ale u mnie problemy z aplikacją mobilną były po stronie operatora. Nie pobierała danych od operatora. W pierwszy weekend z promocją Happy Friday u mnie aplikacja nie działała na żadnym numerze. Infolinia nie zakładała zgłoszeń serwisowych informując że trwają prace i niedługo aplikacja zacznie działać. I tak od piątku do poniedziałku do rana. Z promocji oczywiście nie dało rady skorzystać. Dopiero w poniedziałek wystawili zgłoszenie do serwisu i po 2-3 godzinach aplikacja zaczęła działać. Po złożeniu reklamacji dostałem rekompensatę na wszystkie numery gdzie aplikacja nie działała.
W inauguracyjny piątek apka mi działała, kłopoty zaczęły się dopiero po włączeniu pakietu HF, wtedy Mój TM padł i wstał dopiero w poniedziałek :)

Z kolei dzisiaj rano (godz. 7) miałam problem z pakietem 5GB, zlecenie przejęte, minęła 17 i nic. Na szczęście pakiet nie zniknął z dostępnych więc spróbowałam ponownie i zaskoczyło. Podejrzewam, że była za wczesna godzina, chyba system TM budzi się do życia o 8 :)
 #1082997  autor: babciagienia1p
 31 paź 2019, 06:29
:smt006
Jeśli ktoś nie uruchomił 5 GB za darmo, w apce, w październiku, to dzisiaj (31.10) jest ostatnia szansa. Pakiet będzie ważny do 30 listopada 23:59:59. Pakiet nie ma lejka, więc pod koniec zużycia trzeba zachować czujność lub mieć włączone inne usługi zabezpieczające.

Uruchomiłam. Wszystko weszło natychmiast. Czego by nie mówić, to w T-Mobile następuje pewna poprawa w działaniu systemu. Co prawda z prędkością lodowca, ale jest lepiej.
 #1083036  autor: biala1991
 01 lis 2019, 07:16
Znacząca poprawa, bo zamiast osławionych promocji na zaproszenie TM zaczął udostępniać normalne promocje :)

babciagienia1p pisze:
31 paź 2019, 06:29
Pakiet nie ma lejka, więc pod koniec zużycia trzeba zachować czujność lub mieć włączone inne usługi zabezpieczające.
W abo 5GB łączy się z pakietem podstawowym więc lejek chyba powinien być. A jak to wygląda na ExtraSim? Ktoś korzysta? :)