DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 390 z 395
  • 1
  • 388
  • 389
  • 390
  • 391
  • 392
  • 395
 #1082710  autor: Vieslav
 22 paź 2019, 16:23
szunaj pisze:
21 paź 2019, 12:44
Wysłałem hasła z trzech numerów, pakiet sms przedłużyło ale jednocześnie z PLAY-a (z play-a a nie Faktu) dostałem sms "Dziękujemy usługa 22396(0) zostanie włączona..." Ktoś dostał dzisiaj coś takiego? Na wszelki wypadek spisałem stan pakietów do ewentualnej reklamacji.
Dzisiaj też dostałem takiego smsa. Ktoś wie o co chodzi?

http://www.speedtest.pl/test/156662163
 #1082768  autor: babciagienia1p
 23 paź 2019, 17:47
Myślę, że to nie błąd, tylko zmiana w systemie. Dzisiaj wysłałam kod na SMS-y. Wrócił ten sam komunikat, o którym piszecie, zamiast dotychczasowego o "przyznanym beneficie". Natychmiast sprawdziłam *106#. Nowe SMS-y weszły jeszcze przed potwierdzeniem.
 #1082799  autor: abrams
 24 paź 2019, 13:55
U mnie dzisiaj po wysyłce SMS na 10 min. najpierw potwierdzenie zlecenia, potem ten dziwny "Dziękujemy - usługa 22397(0) zostanie włączona. Poczekaj na SMS-a z....." itd. z info o możliwości odstąpienia od umowy w 14 dni a jako trzeci, że benefit-minuty zostały przyznane, co *106# potwierdził. Widzę, że są różne nr tych "usług" od Playa. Może coś "usprawniają" w benefitach
 #1082963  autor: macqmacq
 30 paź 2019, 09:22
Kolejna nowość w odpowiedziach FM. Dzisiaj po wysłaniu kodu na 10SMS dostałem info zwrotne:
"Przepraszamy! Operator nie aktywował pakietu."
Ale czemu? - tego już nie napisali... :evil:
 #1083064  autor: babciagienia1p
 02 lis 2019, 07:48
Telefon do BOK-u 799 599 999. Jeśli masz zebrane MB, to wysłanie SMS-a drugi raz może Ci je skonfiskować. Jeśli nie masz MB lub masz ważny płatny pakiet, możesz próbować ponownie.

Edit:
Wysłałam DWA razy kod. Za każdym razem ten sam komunikat. Konsultant każe czekać 5 godzin od pierwszego SMS-a, dopiero wtedy zadzwonić powtórnie po ręczne uruchomienie.

Zadzwoniłam, zgodnie z sugestią, po ponad 6 godzinach. Pakiet został wprowadzony ręcznie. Ciekawe o co chodzi z tymi 5 godzinami? Nie można wprowadzić ręcznie od razu? Czyżby próba zniechęcenia amatorów kodów z gazety?
Ostatnio zmieniony 02 lis 2019, 16:44 przez babciagienia1p, łącznie zmieniany 2 razy.
 #1083066  autor: jreg69
 02 lis 2019, 08:54
Mam ten sam komunikat. Konsultant potwierdził że trzeba odczekać 5h od pierwszego sms-a. Jeżeli nie otrzymam bonusa wtedy wprowadzą go ręcznie.
 #1083105  autor: lukjac
 02 lis 2019, 18:57
O godzinie 18 system w końcu przyjął wysłany przeze mnie kod i przedłużył GB. Wcześniej napisałem zgłoszenie.
 #1083106  autor: TomekErek
 02 lis 2019, 19:05
U mnie tak samo - wyslalem smsa ok 08:00, przyszlo info, ze operator nie przyznal bonusu. Nastepny sms wyslalem ok 15:00 - tak samo bez skutku.

Dopiero trzeci sms wyslany ok 18:30 od razu dal zwrotke "bonus zosyal zlecony do aktywacji" i po chwili 0.05 giga trafilo ma konto :D
 #1083123  autor: blacQ1
 03 lis 2019, 07:41
Witam mi dopiero w dniu dzisiejszym uruchomili pakiet 50 mb dobrze iż wykupiłem pakiet płatny ,a po wpisani kodu na 50 mb wczorajszego dało mi 10 smsó no liczę na to iż jutrzejszy pakiet na 10 smsów się (jak myślicie jutrzejszy kod wejdzie na 10 smsów?)
Ostatnio zmieniony 03 lis 2019, 11:17 przez blacQ1, łącznie zmieniany 1 raz.
  • Strona 390 z 395
  • 1
  • 388
  • 389
  • 390
  • 391
  • 392
  • 395
  • 1
  • 388
  • 389
  • 390
  • 391
  • 392
  • 395