DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    [Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
[Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 3 z 46
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 46
 #1082522  autor: biala1991
 19 paź 2019, 19:47
Aplikacja zaskoczyła ale cały czas mam problem z Mój TM przez www. Najpierw wcale się nie mogłam zalogować a kiedy wreszcie się udało to tylko do pierwszej części, po przejściu do zarządzania widać białą plansze i info, że trzy razy podano błędne hasło i konto zostanie zablokowane. Kompletna bzdura, hasło jest dobre, bo właśnie jestem zalogowana :) nie mogę tylko wejść w Zarządzanie.
Co dziwne, na przycisku na którym powinno być "Zarządzaj' teraz mam "T-Mobile"
 #1082524  autor: biala1991
 19 paź 2019, 20:25
Najgorsze, że to na numerze abo, dobrze by było jednak mieć dostęp do faktur :)

Na koncie drugiego numeru abo to samo. Na koncie prepaid Mój TM działa, tylko że na numer na kartę od biedy mogę się zalogować przez Miboa, w abo takiego skrótu nie ma.

Ostatni dzień promocji a po regulaminie ani śladu. Jak sprawdzić które taryfy są objęte promocją?
Pakiet 10GB nie pokazuje mi się na jednym numerze abo, nie wiadomo czy to jakiś błąd w aplikacji czy ta taryfa została po prostu wykluczona :)

Po włączeniu 5GB ten pakiet przestawał się wyświetlać jako dostępny, po aktywacji 10GB pakiet HF nadal jest widoczny, też tak macie czy to znowu u mnie coś się dzieje? :)
 #1082543  autor: babciagienia1p
 20 paź 2019, 13:39
Rozszyfrowanie zasad promocji, w T-Mobile, wymaga więcej umiejętności niż rozszyfrowanie Enigmy. Próbowałam uruchomić 10 GB z Happy Friday na trzech numerach:
1) numer, na którym wykorzystałam 5 GB za darmo, do imentu, z terminem ważności - 30 października; zamiast 10 GB uruchomiło się 5 GB ważne do 30 października (10 dni); zakładam, ze to wynik działania 10GB - 5GB (wykorzystane z innej promocji) = 5GB; czyżby termin 5 GB za darmo był nadrzędny?
2) numer, na którym mam ponad 500 MB, z 5 GB za darmo, ważne do 30 października; nie uruchomiło się nic
3) numer martwy, tylko w apce, jak Elvis; nie uruchomiło się nic; zakładam, że ze względu na jego martwotę.

Współczuję konsultantom. Kein Unsinn.

Edit:
Częściowo naprawiło się. Aktualny stan w pkt. 1 i 2 - weszło 10 GB z terminem ważności 25 października. Jako pierwsze schodzą pakiety z HF. Pkt. 3 - bez zmian
Ostatnio zmieniony 20 paź 2019, 18:55 przez babciagienia1p, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1082547  autor: biala1991
 20 paź 2019, 15:21
babciagienia1p pisze:
20 paź 2019, 13:39
Rozszyfrowanie zasad promocji, w T-Mobile, wymaga więcej umiejętności niż rozszyfrowanie Enigmy.
Podobnie jak rozpracowanie Mój TM :) Teraz na obu kontach nadal nie działa przycisk Zarządzaj znajdujący się na środku (info o blokadzie z powodu błędnego hasła) ale zaczął działać ten w prawym górnym rogu gdzie po rozwinięciu są też inne opcje do wyboru, np: Faktury i płatności, Usługi, Połączenia.

Za to dzisiejsze aktywacje HF u mnie poszły bardzo sprawnie, pakiety są ważne tyle ile powinny. Został mi jeden nr, na którym aktywowałam 10GB ale jeszcze nie włączyłam 5GB. Ciekawe czy po późniejszej aktywacji 5GB nie wyrówna mi ważności do 5dni :)
 #1082604  autor: biala1991
 21 paź 2019, 06:53
Dzięki Jarek :) teraz łatwiej znaleźć drugi. Niestety, jest jakaś niezrozumiała dyskryminacja, w prepaid promocja obejmuje praktycznie wszystkie taryfy, łącznie ze starociami typu Nowy Tak Tak czy Happy :) a w abo stare taryfy się nie łapią, tylko te z linii T.
A już chciałam reklamację smarować :)
 #1082609  autor: babcia77
 21 paź 2019, 08:15
Ja od piątku mam na dwóch numerach komunikat:

"Wystąpił błąd! Wystąpił błąd podczas ładowania danych do profilu. Rozwiązanie problemu może potrwać ok. 24h, przepraszamy za niedogodności."

I od piątku nie da rady nic w appce mobilnej zrobić. Infolinia potwierdza problem - już-już zara będzie działać. Tylko nie działa. Już w piątek twierdzili że promocja jest przedłużona do niedzieli bo wielu ludziom nie działa ale pytani o potwierdzenie jakimś papierkiem nabierali wody w usta. Stan na teraz jest taki że aplikacja mobilna u mnie nie działa. Sprawdzone na 3 urządzeniach z Androidem i jednym z iOS.
 #1082610  autor: piotrzet
 21 paź 2019, 08:27
Promocja nie była przedłużona do niedzieli. Taki był od początku czas na aktywację.
Co również jest napisane w regulaminie.
Ostatnio zmieniony 21 paź 2019, 08:56 przez piotrzet, łącznie zmieniany 1 raz.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1082612  autor: 24bis24
 21 paź 2019, 08:50
bart223 pisze:
17 paź 2019, 23:45
Bonusem jest 10GB na 5 dni (na kartę/mix) lub do końca okresu rozliczeniowego (abonament). Możliwość aktywacji do niedzieli. Info jest już na stronie.
było i tu pisane

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1082620  autor: biala1991
 21 paź 2019, 09:44
piotrzet pisze:
21 paź 2019, 08:27
Promocja nie była przedłużona do niedzieli. Taki był od początku czas na aktywację.
Co również jest napisane w regulaminie.
Szkoda, że nikt nie podrzucił linka do tego regulaminu chociaż prosiłam od piątku :)
Dopiero Jarekt wczoraj wieczorem
 #1082621  autor: biala1991
 21 paź 2019, 09:45
24bis24 pisze:
21 paź 2019, 08:50
bart223 pisze:
17 paź 2019, 23:45
Bonusem jest 10GB na 5 dni (na kartę/mix) lub do końca okresu rozliczeniowego (abonament). Możliwość aktywacji do niedzieli. Info jest już na stronie.
było i tu pisane
Info na stronie nie jest wiążące dla operatora, dobrze o tym wiesz :)
 #1082666  autor: jarekt
 21 paź 2019, 22:28
macqmacq pisze:
21 paź 2019, 21:57
jarekt pisze:
20 paź 2019, 20:57
Chyba ktoś regulaminu potrzebował (teraz dopiero zwróciłem uwagę, że nikt nie podał): http://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/docum ... 018254.pdf
Napisz proszę, jak się dokopałeś do tego regulaminu! Ja próbowałem, ale znalazłem tylko dla abo... :/
Wersja krótka jest taka: 4 odpowiednie słowa + Google czyli np. https://www.google.com/search?newwindow ... f&oq=&aqs=
W tej chwili 2. wynik to regulamin dla prepaida i mixa, 3. wynik - dla abo. Co ciekawe po zmianie w wyszukiwarce "Friday" na "Fridays", pierwsze 2 wyniki obecnie to te regulaminy, mimo że dla prepaida w regulaminie jest użyte słowo "Friday" (liczba pojedyncza czyli "Szczęśliwy Piątek"), a w abo "Fridays" (liczba mnoga czyli "Szczęśliwe Piątki").

A propos: regulamin dla abo: http://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/docum ... 018253.pdf
 #1082670  autor: biala1991
 22 paź 2019, 00:17
O żesz Ty! że też sama na to nie wpadłam :) Szukałam z użyciem słowa "regulamin" a bez "pdf" jest nie do odnalezienia. Swoją drogą to chore, że tych regulaminów trzeba szukać przy pomocy Google, bo na stronie TM nie ma szans do nich dotrzeć.
Za to co wyprawiają w zakładce z Dokumentami TM powinien jakąś karę dostać :) Już kiedyś pisałam, że podmieniają regulaminy np. ostatnio po kolejnej edycji promo "Więcej z aplikacją TM" powinny być dwa regulaminy, jeden dotyczący pakietu 5GB i poprzedni-2GB. TM zamiast dodać nowy regulamin wymienia stary na nowy a ten pierwszy dostaje kamfory, to stała praktyka. To akurat niewielka podmiana, zdarzały się większe, dotyczące treści (!) ale nie będę się na ten temat rozpisywać, bo i tak pewnie nikogo to nie interesuje :D O tym, że wszystkie dokumenty wiszą bez żadnego ładu i składu nawet nie wspomnę


lukjac pisze:
21 paź 2019, 22:09
O ile dobrze pamiętam to w aplikacji podczas zlecania uruchomienia tego darmowego pakietu można było sobie pobrać.
Z tego co ja kojarzę to było tylko info, że regulamin promocji jest dostępny na stronie www.t-mobile, możesz sobie szukać, powodzenia :)
 #1082697  autor: babcia77
 22 paź 2019, 13:23
Tak tylko wrzucę że za brak dostępu do aplikacji w weekend uznają reklamacje. Przez weekend miałem przy uruchamianiu aplikacji komunikat: "Wystąpił błąd! Wystąpił błąd podczas ładowania danych do profilu. Rozwiązanie problemu może potrwać ok. 24h, przepraszamy za niedogodności." Wczoraj kolejny kontakt z infolinią gdzie okazało się że ani w piątek ani w sobotę nie zakładali ticketów do techników. Założyli zgłoszenie dopiero wczoraj a ja dodatkowo mailem pchnąłem reklamację. Po kilku godzinach naprawili dostęp do aplikacji a dziś przyszła rekompensata na zgłaszany numer.

EDIT01: Właśnie wpadł bonus za reklamację dla drugiego numeru.
Ostatnio zmieniony 22 paź 2019, 14:17 przez babcia77, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1082824  autor: darekka
 25 paź 2019, 08:44
Ty sie ciesz, że masz cokolwiek dostepne, bo ja na żadnym z kilku numerów obecnie nie mam w aplikacji tej promocji :smt005

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
  • Strona 3 z 46
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 46
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 46