DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 149 z 199
  • 1
  • 147
  • 148
  • 149
  • 150
  • 151
  • 199
 #1077350  autor: Glebo
 29 lip 2019, 17:14
jarekt pisze:
29 lip 2019, 17:09
Nigdy nie było i nie ma też dzisiaj :).
Ani darmowego SD, ani płatnego SD.

Powtórzę: SD jest tylko w P4, w niektórych taryfach Play i RBM (darmowy SD jest w FPnK, OdN, PnKLT, PnK, PnKS, PnKSurf, RBM1, RBM7MNP, RBM5, rbmE, rbmSM).
Ponjał. Dziękuję :)
 #1077972  autor: Window
 08 sie 2019, 17:29
Fatalnie wygląda kondycja jednego z największych polskich operatorów wirtualnych – sieci Virgin Mobile Polska. Ze sprawozdania finansowego obejmującego 2018 rok przekazanego do KRS wynika, że spółka ubiegły rok zamknęła ze stratą netto na poziomie bliskim 30 mln zł. Do tego dochodzą ujemny kapitał własny na poziomie prawie -120 mln zł(!) i zobowiązania krótkoterminowe, które są wyższe niż aktywa obrotowe o 90 mln zł. Wszystko po – uwaga – 7 latach(!) działalności na polskim rynku.
źródło: https://mvno-gsm.pl/wielomilionowe-stra ... 2018-roku/
Jak uważacie ile to wytrzyma?
 #1081095  autor: szyman12
 27 wrz 2019, 22:56
Swoją drogą z Virgin miałem ostatnio mega problemy z roamingiem - w UK telefon sam automatycznie nie był w stanie połączyć się z żadną siecią. W trybie ręcznym udało mi się połączyć do 3 UK - do EE, Vodafone i O2 nie był w stanie się rejestrować.
To samo stało się w Czechach, z tym że tam nie chciał się do żadnej sieci zarejestrować. Pisałem do CMOKu, ale to coś w stylu "włącz i wyłącz telefon". Dodam że to nie wina telefonu, bo miałem kartę Orange i ta bezproblemowo łapała roaming. Miał ktoś podobną sytuację?
 #1081098  autor: Remington
 27 wrz 2019, 23:53
Na to samo mniej więcej od stycznia skarży się wiele osób na forum Playa. Konsultanci radzą im ręczny wybór sieci. Co ciekawe, nikt z moich znajomych mających Play i Virgin, nie napotkał takich problemów.
 #1082686  autor: tampl1
 22 paź 2019, 10:12
Moja przygoda z Virgin.
Mam 3 nr w Orange i postanowiłem przenieść je do virgin do abo wspólnego za 58 zł. Zadzwonili powiedzieli że da się to zrobić. Tylko będą 3 oddzielne umowy a w ciągu 3 darmowych miesięcy muszę ich poinformować o połączeniu numerów w sieć rodzinną. Podpisałem dokumenty u kuriera. Dostałem SMS od Orange o przeniesieniu tylko na dwa numery na 3 nic. W międzyczasie kupiłem za 5 zł starter virgin by testować zasięg. Więc korzystając ze startera zadzwoniłem zapytać co z przeniesieniem 3 nr. Odpowiedz na 3 nr nie dotarł komplet dokumentów. Nie potrafili powiedzieć czemu. Czy to nie dziwne kurier zgubił. Niby wysłali do mnie SMS że nie przeszedł wniosek ale takiego SMS nie mam.Zaproponowali złożenie nowego wniosku. Oczywiście odmówiłem i oświadczyłem że w tym momencie odstępuje od 3 umów na przeniesienie. Konsultant zasugerował że nie mogę tego zrobić ale się szybko wycofał. Złożyłem więc 3 wnioski o odstąpienie a virgin SMS czy numery mają być dezaktywowane czy na kartę
Odpisałem że mają zostać w Orange. Więc napisali że proces przeniesienia 3 numerów został anulowany. Co do działania sieci na starterze Play LTE T-Mobile tylko 3g Orange tylko 2g plusa nie testowałem
 #1082709  autor: TeleCypisek
 22 paź 2019, 15:44
Jak już temat Virgin Mobile odżył, to skorzystam z okazji.
Właśnie dostałem z VM e-maila o zmianach w regulaminach oraz cennikach, łącznie dokonano zmian w 12 dokumentach.
Czy ktoś porównywał, na czym polegają te zmiany i co konkretnie się zmienia?
 #1082714  autor: Remington
 22 paź 2019, 16:50
TeleCypisek pisze:
22 paź 2019, 15:44
Właśnie dostałem z VM e-maila o zmianach

Datowane na 18 października, a zmiany weszły w życie 19 października. Rozumiem, że miesięcznego wyprzedzenia nie mogli dotrzymać, ale informować po fakcie to lekka przesada. Na szczęście brak podwyżek, a jedynie obniżka ceny netu w roamingu z 2 gr na 1,5 gr za 1MB (na lejku).
 #1082940  autor: Spacedust
 28 paź 2019, 23:53
Czy w Virgin Mobile w prepaid jest dostęp do LTE Orange? W abonamencie nie ma.

Analogicznie czy są ograniczenia prędkości w roamingu krajowym T-Mobile/Orange? W abonamencie leci bez problemów 14-15 Mbps przez cały dzień.
 #1083244  autor: SomalijskiWluczega
 05 lis 2019, 08:52
podpinam się pod pytanie apropo LTE orange. Plus mam pytanie - czy w virgin mobile na kartę jest HD Voice? (bo konsultanci i konsultantki Virgin tego nie wiedzieli. I jakie jest naliczanie w pakiecie Virgin (ten za 9zł 300 min/300smsów/1GB) konsultanci coś wspominali o naliczaniu co 1MB - ale już nie wiedzieli czy osobno za wysyłane i odbierane dane czy razem) No i ogólnie jaka jest jakość połączeń i internetu w virgin mobile polska? Wie ktoś? proszę o opinie w tej sprawie.
 #1083601  autor: columbo
 10 lis 2019, 15:15
Przejrzałem kilkanaście stron wstecz i dalej nie wiem. Mam starą kartę BK. Są dla niej nadal dostępne jakieś pakiety minut?
Jakie są w ogóle aktywne taryfy w Virgin, na które można zmigrować z BK? O ile dobrze zrozumiałem to się i tak nie da bez wymiany SIM - tak?
Czy przejście z BK na inną taryfę wiąże się z utratą środków?
I jeszcze inna sprawa - jest na stronie widoczny np. taki pakiet #Półdarmo 120 min. za 5zł. W jego regulaminie jest, że trzeba mieć aktywny pakiet Freemium, a widzę też, że Freemium już nie ma - chyba nie można aktywować.
 #1083617  autor: fwitkowski17
 10 lis 2019, 18:33
Pakiety minut czy SMSów #Półdarmo dotyczą pakietów #MINI3 i #MINI9. Natomiast 1 GB tyczy się nie tylko tych pakietó, ale też #GIGADAJE7 i #GIGADAJE
 #1083754  autor: cobretti66
 12 lis 2019, 09:15
Witam, mam problem z konfiguracja mms/internet.
Na stronie podana konfiguracja ręczna obejmuje android/ios/wm.
W moim przypadku jest to klawiszowy Samsung Xcover B550H.
Są tam w opcjach profile do ustawienia internetu i mms, ale kompletnie nie wiem co mam tam wpisywać. Czy jest ktoś kto mi z tym pomoże?
W Playu miałem taką sytuację i sobie poradzili w punkcie, także wiem , że to jest do zrobienia.
 #1083773  autor: TeleCypisek
 12 lis 2019, 14:06
By uzyskać dostęp do internetu, to ustaw APN: "internet" i on powinien działać.
Jak chodzi o MMS-y, to nie jestem pewien, ale wypróbuj: "mms", "MMS" oraz "VM MMS" - takie ustawienia znalazłem w swoim telefonie, którego obecnie używam z kartą innego operatora.
 #1083774  autor: neotele
 12 lis 2019, 14:44
@cobretti66
Na tej stronie jest trochę informacji, więc można spróbować, na zasadzie analogii i podobieństw, pokombinować.
https://virginmobile.pl/pomoc/pierwsze- ... oj-telefon

A jeśli się nie uda, to dzwoń: *222 (darmowy numer z sieci Virgin)

A tu masz instrukcję do twojego fona. Chyba coś tam powinno być na temat ustawień.
https://www.samsung.com/pl/support/mode ... 50HDSAXEO/

Edit:
Może działa jeszcze taka opcja?
Dla większości telefonów w sieci Virgin możliwe jest uzyskanie danych konfiguracyjnych za pomocą bezpłatnej wiadomości SMS. By je otrzymać, wystarczy na numer 9999 wysłać SMS o treści:

Virgin – by otrzymać wszystkie ustawienia;
Virgin mms – by otrzymać ustawienia MMS;
Virgin internet – by otrzymać ustawienia internetowe.
źródło: https://www.comperia.pl/telekomunikacja ... obile.html
 #1084254  autor: columbo
 19 lis 2019, 14:43
windows123455860455 pisze:
10 lis 2019, 18:33
Pakiety minut czy SMSów #Półdarmo dotyczą pakietów #MINI3 i #MINI9. Natomiast 1 GB tyczy się nie tylko tych pakietó, ale też #GIGADAJE7 i #GIGADAJE
Ok, dzięki. Zapytałem o to na ich infolinii i tak jasno mi tego nie wyjaśnili, ale za to poprawili trochę informacje na stronie, jak mi się wydaje.
Jeszcze mnie interesuje, czy jak się ma wł. jakiś pakiet MINI, to dostaje się jakieś automatyczne powiadomienie, że pakiet się wyczerpał jakimś zakresie - minut, sms, czy netu?
W ogóle przejście z Play do Virgin jest traktowane jako normalne przeniesienie nr?
Virgin działa tylko na sieci Play, czy również na nadajnikach innych?
 #1084289  autor: fwitkowski17
 20 lis 2019, 07:59
columbo pisze:
19 lis 2019, 14:43
windows123455860455 pisze:
10 lis 2019, 18:33
Pakiety minut czy SMSów #Półdarmo dotyczą pakietów #MINI3 i #MINI9. Natomiast 1 GB tyczy się nie tylko tych pakietó, ale też #GIGADAJE7 i #GIGADAJE
Ok, dzięki. Zapytałem o to na ich infolinii i tak jasno mi tego nie wyjaśnili, ale za to poprawili trochę informacje na stronie, jak mi się wydaje.
Jeszcze mnie interesuje, czy jak się ma wł. jakiś pakiet MINI, to dostaje się jakieś automatyczne powiadomienie, że pakiet się wyczerpał jakimś zakresie - minut, sms, czy netu?
W ogóle przejście z Play do Virgin jest traktowane jako normalne przeniesienie nr?
Virgin działa tylko na sieci Play, czy również na nadajnikach innych?
Wg. regulaminu nie dostaniesz takowego komunikatu. Także trzeba na bieżąco kontrolować zużycie poprzez np. aplikację.
Może ktoś kto ma kartę Virgin się do tego ustosunkuje.
Przejście z Play do Virgin jest traktowane jak normalne przeniesienie numeru do innego operatora.
Virgin działa na sieci Play (do 70 Mbps) oraz na T-Mobile (3G) i Orange (LTE)
 #1084394  autor: reboot
 22 lis 2019, 22:44
Jak otrzymać fakturę za doładowania zlecone po zalogowaniu się na konto VM?
Nie zaznaczyłem ptaszka :D podczas doładowania, chciałbym uzyskać doładowanie teraz.
Dzwonić? Wysyłać maila? Kontakt na FB?

WKS
 #1084692  autor: jamto02
 29 lis 2019, 17:01
Nie wiem czy już była tu dyskusja, najwyżej proszę mnie podlinkować. Dostałem info o zmianie regulaminu/cennika. Na szybko bez wgłębiania się zobaczyłem że teraz ma być pobierana opłata w wysokości 4gr/min za ODBIERANE połączenia. Prawda to? Dotyczy to naszych krajowych połączeń, oferty na kartę? Ktoś przemaglował ten cennik?
  • Strona 149 z 199
  • 1
  • 147
  • 148
  • 149
  • 150
  • 151
  • 199
  • 1
  • 147
  • 148
  • 149
  • 150
  • 151
  • 199