DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    [Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
[Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 2 z 46
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 46
 #1082426  autor: macqmacq
 18 paź 2019, 11:04
yul69 pisze:Są oddzielne konta na ten darmowy net.
5gb-30 dni ważności
10gb-5 dni ważności.
Skąd to wiesz? :?

edit. Udało mi się aktywować pakiet we frii i faktycznie są dwa różne konta z określoną datą ważności :-)
Ostatnio zmieniony 18 paź 2019, 12:03 przez macqmacq, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1082430  autor: piotrzet
 18 paź 2019, 11:22
Pakiet 10 GB aktywowany. Wcześniej również aktywowany pakiet 5GB działa bez problemu. Podczas aktywacji wychodzi błąd ale za jakieś 15-20 min przychodzi SMS o aktywacji pakietu. Oferta abonamentowa.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1082441  autor: darekka
 18 paź 2019, 13:43
A u mnie na kilku numerach jak nie info, że nie mogą zrealizować zmiany to inny błąd ....

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1082442  autor: piotrzet
 18 paź 2019, 13:47
Przed chwilą wszedłem do aplikacji Mój T-Mobile pojawił się komunikat, że nie spodziewali się tak dużego zainteresowania i mogą występować problemy i jest napisane żeby sprawdzać co jakiś czas czy możliwa jest aktywacja. Jest również przypomnienie, że nie trzeba tego robić dzisiaj pakiet jest dostępny do niedzieli do aktywacji.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1082445  autor: darekka
 18 paź 2019, 13:57
Ten komunikat to się chyba losowo pojawia, bo miałem go ze 2 godziny wcześniej, a teraz nie i i tak nie działa aktywacja promocji.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1082452  autor: biala1991
 18 paź 2019, 14:48
piotrzet pisze:
18 paź 2019, 13:47
Jest również przypomnienie, że nie trzeba tego robić dzisiaj pakiet jest dostępny do niedzieli do aktywacji.
Wolałabym to zobaczyć w regulaminie :)

Dopiero teraz mogłam sprawdzić smsa potwierdzającego aktywację na numerze, o którym pisałam wczoraj. Brzmi podobnie jak info z aplikacji: Pakiet 5GB w ramach promocji Happy Friday został aktywowany. Ciekawe czy uda mi się włączyć właściwy HF skoro nawet ludzie, którym taki dziwny komunikat się nie pojawił mają problemy z aktywacją pakietu 10GB? :)


Edit
Zlecenie aktywacji przyjęte i cisza a pakiet 5GB włączał się bardzo szybko, czuję kłopoty.
Nawet nie wiadomo kiedy trzeba składać reklamację, bo.. no właśnie, nie ma regulaminu, w którym dałoby się sprawdzić jaki jest przewidziany termin uruchomienia :D


Edit 2.
10GB już jest, to teraz tylko regulamin poproszę :)
 #1082465  autor: darekka
 18 paź 2019, 17:29
A u mnie po 16ej niby sie przyjęło do aktywacji na wszystkich numerach ale w praktyce tylko1 z nich pakiet otrzymał-ponowiłem zlecenia aktywacji i zobaczymy.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1082501  autor: piotrzet
 19 paź 2019, 10:18
Tego nie wiem. W aplikacji zostało mi 15GB to samo i na stronie 10 GB za Happy Fridays i 5 GB za tą promocję co jest do końca miesiąca. I teraz jedynie licznik zużycia danych zmienia mi się na stronie T-M w sekcji lista połączeń, a tam niestety są wszystkie dane łącznie z aplikacjami bez limitu. I dokładnego zużycia nie wiem jaki mam. W aplikacji mam cały czas 15 GB choć powinno być już mniej.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1082505  autor: piotrzet
 19 paź 2019, 10:22
Tego niestety nie wiem.
Przed chwilą sprawdzałem i nie mam problemów zarówno z aplikacją na telefonie jak i stroną internetową w komputerze. Wszystko działa jak należy.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
  • Strona 2 z 46
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 46
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 46