DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 40 z 96
  • 1
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 96
 #1077074  autor: PACYFIKATOR
 25 lip 2019, 18:48
Jak będzie miał gość numer w smartfonie z włączona transmisja danych to sobie wyzeruje konto. Warto chyba to napisać i przypomnieć, Zmiany taryf najlepiej wykonywać na starym telefonie kodami, albo wyłączać tel jeśli to smartfon (mówię o migracji na RWK)
 #1077083  autor: unnameduser
 25 lip 2019, 20:16
Dobra rada, ale akurat mnie nie dotyczy :) Dla bezpieczeństwa takie zabawy zawsze robię na "zwykłym" telefonie, gdzie nie ma ryzyka wejścia do internetu.
24bis24 pisze:
25 lip 2019, 10:56
unnameduser pisze:
24 lip 2019, 22:48
Dzięki. Czy takie przejście nie wyzeruje mi zawartości konta (złotówki)?
przecież na tak zadane pytanie sam swego czasu udzieliłeś odpowiedzi.
To nie ja się starzeje :) .
Nieprzypadkowo nie pamiętam swojego imienia :)

LuiN pisze:Desktopowa wersja Telepolis to ostatnia rzecz na której się skupiamy.
 #1077172  autor: Remington
 27 lip 2019, 11:31
Play24 nie przestaje zaskakiwać. Ktoś mnie przebije?

Dodatkowe koszty
116,00 zł

SMS-y do Play
116 szt.

Suma doładowań w tym miesiącu
9657056256,00 zł

SMS-y i MMS-y do wszystkich
Bez limitu
 #1077211  autor: TomekErek
 28 lip 2019, 07:01
Patrzcie go, doladowal konto kwotą prawie 10 miliardow PLN i sie tym biedakom chwali :p :p :p

No ale kto bogatemu zabroni? :D
 #1081724  autor: babciagienia1p
 06 paź 2019, 20:52
Czy nastąpiła jakaś zmiana w określaniu miesięcznej aktywności, aby uniknąć pobrania opłaty 2,-zł?

Kilka dni temu dostałam wiadomość ostrzegającą o pobraniu opłaty, jeśli nie wykonam aktywności. Wiadomość odczytałam na www.24.play.pl. Po wiadomości zużyłam 60 MB z kodów Coca-Cola. Dzisiaj ponownie pojawiła się wiadomość (też na 24.play.pl). Dla pewności wykonałam połączenie za 0,01 zł. Do tej pory zużycie z kodów CC pozwalało na uniknięcie jakiejkolwiek opłaty.

Teraz zastanawiam się czy:
1) za późno zużyłam MB z kodów CC (dopiero po otrzymaniu pierwszej wiadomości) i coś się przestawiło w systemie Play
2) zużycie MB było za małe
3) Play zmienił zasady
4) jest już po 30 września (granica promocji kody CC) i mimo, że można korzystać z GB za kody, to system Play już nie traktuje tego jako aktywność.

Może ktoś coś wie?
 #1081727  autor: Remington
 06 paź 2019, 21:57
Coś jest nie tak. Płatną aktywnością wg cennika jest skorzystanie z wykupionych pakietów. Promocyjne nie były kupione, więc właściwie od zawsze mogli je uznawać jako brak płatnej aktywności, choć tak nie robili. Może coś się zmieniło.

Mam jeden nr działający wyłącznie w roamingu, korzystający tam z wykupionego pakietu roamingowego (internetowego). Czyli warunek spełnia, lecz mimo to w P24 jest komunikat o 2 zł. Złożyłem reklamację.
 #1081735  autor: Karlos20
 06 paź 2019, 22:44
U mnie na numerze testowym w odNOWIE zużycie ok 2 GB (net + rzekomy darmowy YT) i bez problemu nie naliczyło opłaty za pasywne korzystanie z taryfy.
Jeśli coś się dzieje niedobrego z ofertą, telefoniczna reklamacja do Obsługi Klienta.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1081744  autor: babciagienia1p
 07 paź 2019, 07:39
Zużycie MB sprawdzałam na liczniku w modemie zewnętrznym, jak sprawdziłam pod *109#, to nie pokazuje zużycia MB, więc może 60MB to za mało, albo była jakaś niestabilność systemu i nie pokazało zużycia. Co ciekawe na www.24.play.pl zużycie jest. Okaże się jak jest naprawdę w następnym okresie rozliczeniowym. Postaram się zużyć więcej MB.
 #1081795  autor: zoltan666
 07 paź 2019, 22:28
Na 3 różnych numerach mam okres rozliczeniowy od 1 do ostatniego dnia miesiąca. We wrześniu jedyną aktywnością na tych numerach było zużycie od 3 do 5 MB w godzinach 23.40-45 w ostatnim dniu rozliczeniowym. W Play24 te MB są widoczne jako Dodatkowy internet i pochodzą z ubiegłorocznej grudniowej promocji. Opłata nie została pobrana.
 #1081798  autor: babciagienia1p
 08 paź 2019, 03:20
zoltan666 pisze:
07 paź 2019, 22:28
Na 3 różnych numerach mam okres rozliczeniowy od 1 do ostatniego dnia miesiąca. We wrześniu jedyną aktywnością na tych numerach było zużycie od 3 do 5 MB w godzinach 23.40-45 w ostatnim dniu rozliczeniowym. W Play24 te MB są widoczne jako Dodatkowy internet i pochodzą z ubiegłorocznej grudniowej promocji. Opłata nie została pobrana.

To znaczyłoby, że nie powinnam zwracać uwagi na wiadomości o potrzebie wykonania aktywności. Zastanawiająca jest rozbieżność w zużyciu danych między www.24.play.pl a *109#. To ciągle około 60MB. Wczoraj *109# zaczęło pokazywać zużycie (trochę za mało w stosunku do rzeczywistości - 8MB). Mam jeszcze jeden numer, na którym okres rozliczeniowy kończy się 12 października. Aktywności - tylko MB z Coli (ponad 1GB). Nie wykonam żadnej innej aktywności. Zobaczymy co się stanie. To nie będzie, do końca, wiarygodne, bo zużycie MB było też przed 1 października (na tym z dziwnymi wiadomościami tylko po). No i nie przychodzi na niego wiadomość przypominająca.
 #1081814  autor: babciagienia1p
 08 paź 2019, 09:58
rojal56:
Ostatni dzień okresu rozliczeniowego, w odNOWIE, możesz sprawdzić, np. na www.24play.pl pod klawiszem "stan konta". Pokaże się data ważności w wymiarze +12 pełnych miesięcy kalendarzowych. Konto, któremu kończy się okres rozliczeniowy jutro będzie miało datę 09.10.2020 (dzisiaj 08.10.2020)
 #1081821  autor: TomLee
 08 paź 2019, 11:07
W play 24 z przeglądarki, po prawej stronie u góry jest podany dzień początku cylku. Tak jak napisał Remington, to dzień aktywacji taryfy odnowa.
 #1081822  autor: babciagienia1p
 08 paź 2019, 11:30
TomLee pisze:
08 paź 2019, 11:07
W play 24 z przeglądarki, po prawej stronie u góry jest podany dzień początku cylku. Tak jak napisał Remington, to dzień aktywacji taryfy odnowa.

Rzeczywiście! Jest "Początek cyklu: x. dzień miesiąca". No cóż - starość ... .
 #1081964  autor: marokmon
 10 paź 2019, 18:40
Remington pisze:
06 paź 2019, 21:57
Coś jest nie tak. Płatną aktywnością wg cennika jest skorzystanie z wykupionych pakietów. Promocyjne nie były kupione, więc właściwie od zawsze mogli je uznawać jako brak płatnej aktywności, choć tak nie robili. Może coś się zmieniło.

Mam jeden nr działający wyłącznie w roamingu, korzystający tam z wykupionego pakietu roamingowego (internetowego). Czyli warunek spełnia, lecz mimo to w P24 jest komunikat o 2 zł. Złożyłem reklamację.
To raczej nie jednostkowy przypadek, bo u mnie tak samo stan darmowy się wyłączył. Teraz pytanie czy sam pakiet internetowy nie przedłuża już go, czy inne także pakiety (sms rozmowy)? Czy nie powinni wcześniej zmienić regulaminu w takiej sytuacji?
 #1081965  autor: babciagienia1p
 10 paź 2019, 18:59
marokmon pisze:
10 paź 2019, 18:40
To raczej nie jednostkowy przypadek, bo u mnie tak samo stan darmowy się wyłączył. Teraz pytanie czy sam pakiet internetowy nie przedłuża już go, czy inne także pakiety (sms rozmowy)? Czy nie powinni wcześniej zmienić regulaminu w takiej sytuacji?

Podstawowe pytanie, to jakie miałeś aktywności w okresie rozliczeniowym. Musisz pamiętać, że SD działa jeśli masz stan konta powyżej 0,- zł.
Może też być jakiś błąd w systemie. U mnie nadal, mimo zużycia MB z Coli, *109# nie pokazuje zużycia, www.24.play.pl pokazuje. Być może system opiera się na danych z "*109#". Wszystko się wyjaśni, najpóźniej, 8 listopada (u mnie).
 #1081972  autor: marokmon
 10 paź 2019, 20:15
A ten warunek że na koncie zł musi być jakakolwiek kasa był od początku? Bo ja prawie rok przedłużałem mając 0zł i tylko używając internetu.
 #1081985  autor: babciagienia1p
 10 paź 2019, 22:16
marokmon pisze:
10 paź 2019, 20:15
A ten warunek że na koncie zł musi być jakakolwiek kasa był od początku? Bo ja prawie rok przedłużałem mając 0zł i tylko używając internetu.

To jest warunek tylko dla SD (bezpłatne rozmowy i SMS-y do wszystkich przyporządkowanych do infrastruktury P4). Ważność konta to 365 dni od ostatniego doładowania - inna historia. Jeśli nie pobierało 2,- zł na koniec okresu rozliczeniowego, to znaczy że internet był traktowany jako "aktywność". Z drugiej strony, jak miałeś 0,- zł na koncie, to nie mogli pobrać 2,- zł (kiedyś tylko T-Mobile potrafiło naliczać ujemną wartość konta; teraz chyba wyluzowali). Spróbuj zadzwonić, z tej karty, do kogoś kto ma numer w Play/Redbull/Fakt/być może Virgin i zorientujesz się jaki jest stan.
 #1081991  autor: marokmon
 11 paź 2019, 00:07
Stan to łatwo sprawdzić w aplikacji czy www, ale powinni zrobić opcję oznaczenia czy już spełniamy warunek. Jest tak niby powiadomienie i sms na tydzień przed wygaśnięciem, ale później po prostu wyłączają go.
  • Strona 40 z 96
  • 1
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 96
  • 1
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 96