DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 149 z 202
  • 1
  • 147
  • 148
  • 149
  • 150
  • 151
  • 202
 #1080978  autor: zoltan666
 25 wrz 2019, 20:21
michcio123 pisze:
25 wrz 2019, 08:16
Tak do końca to nie jest pewne bo obecnie w naszej usłudze kumuluje się tylko do 100GB
I teraz już wiem dlaczego pod kodem *103*22# ciągle widzę do wykorzystania właśnie te 100 GB i więcej być nie chce.
 #1081004  autor: babcia77
 26 wrz 2019, 11:18
No to jak to wygląda teraz u mnie:

Wczoraj rano zacząłem słać dane. Do końca okresu dziennego do mniej więcej 13:00 przesłałem około 20 GB danych. Tyle zeszło z pakietu 50 GB który miał ważność do wczoraj. Po 13.00 przyznanie kolejnego pakietu dziennego i zmiana daty ważności pakietu na dziś. W sumie oba pakiety dały 80GB transferu. Dane leciały dalej. Do północy zostało około 25 GB transferu. Zrobiłem przerwę i koło 7.00 dziś znów rozpocząłem wysyłanie. Kilkanaście minut temu skończył się pakiet dzienny ważny dziś. Nie przyznało nowego pakietu. Transfer zaczął schodzić z pakietu 2 TB danych ważnego 180 dni którego przyznanie opisywałem wcześniej. W tej chwili zarówno pod *103*22# jak i w aplikacji mobilnej komunikat "Brak paczek do wykorzystania". Paczka 2 TB jest widoczny tylko w MiBOA - nie ma go w aplikacji mobilnej. Mam też pakiet 5 GB za 0 PLN z aplikacji mobilnej i ten pakiet pozostał nienaruszony. Widoczny jest z kolei tylko w aplikacji mobilnej.

Teraz czekam jeszcze jak zachowa się pakiet 2 TB z którego teraz idzie transfer przy nowym okresie dziennym. Ale to będę widział koło 13:00.

EDIT: Jeszcze jedna rzecz która wyszła na billingu: w odróżnieniu od poprzednich dni nie ma na billingu obciążenia o północy. Wygląda że to obciążenie jest robione tylko jeśli nastąpiła kumulacja z dwóch kolejnych dni i o północy jest dostępne więcej niż 50 GB transferu. Obciążenie obcina wtedy dostępny transfer do 50 GB. Jeśli jest mniej oiż 50 GB - nie ma obciążenia.

EDIT2: Przed chwilą SMS: "Wykorzystano promocyjny pakiet Internetu. Dalsze korzystanie z Internetu będzie możliwe zgodnie z cennikiem lub innymi aktywnymi pakietami na Twoim koncie. Szczegóły na www.t-mobile.pl." Domyślam się że SMS dotyczy dziennego pakietu który wyczerpałem dzisiaj. Bo zużywam pakiet 2 TB i net działa.

Jasno z tego wynika że usługa nie jest bez limitu jak to jest zapisane w regulaminie tylko ma limit 50 GB dziennie a potem przestaje działać.
 #1081010  autor: darekka
 26 wrz 2019, 13:06
Moim zdaniem to, że dali Tobie ten niby nolimit 2TB jest sposobem na to abyś się odczepił(brak reklamacji).
Mi dziś listonosz przytargał polecony z odpowiedzią na reklamacje(ta ostatnia co dali w niepełne 2godz.kasę i ważność konta) w treści, której czytam, że blokada neta po 50GB była wynikiem błędu technicznego i mają nadzieję, że się on nie powtórzy. Na tą chwilę kumuluje mi sie pakiet z datą ważności 1 października(1GB awaryjnie miał tą datę) i obecnie jest ponad 200GB. Nie bardzo mam opcję potestowania co się stanie po 50GB, bo uzytkownik nosi ten numer w telefonie.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1081015  autor: darekka
 26 wrz 2019, 13:37
I je uznają pewnie, przeproszą ale będą mieć jeden argument- naprawiliśmy i neta Panu nie blokujemy więc nie widzimy żadnych uchybień po naszej stronie i brak podstaw do uznania roszczenia w sprawie "bonusów".

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1081020  autor: darekka
 26 wrz 2019, 14:41
Czyli sprawdza się moja teza, że masz go tylko jednorazowo na 6msc. i jeśli go zużyjesz to...awaria.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1081113  autor: babcia77
 28 wrz 2019, 16:43
Nadal coś kombinują bo są zmiany.
Otóż od czwartku nie mam obciążenia o 0:00 i ilość dostępnych danych nie resetuje się wtedy do 50 GB. Za to wygląda że od tego dnia sumują się dzienne pakiety 50 GB. Mam w tej chwili skumulowane ~135 GB. Byłoby 150 ale w czwartek po przyznaniu pakietu dziennego zużyłem ~15 GB. Co ciekawe - według *103*22# ważność tych danych to 24.10.2019.
 #1081119  autor: darekka
 28 wrz 2019, 19:05
Ciekawe czy ma to związek z naszymi reklamacjami, bo ja wnosiłem o realizację w 100% zapisów regulaminu(full no limit)? Wydaje mi się, że wcześniejsze cuda(kasowanie kumulacji itp. było testem naszej reakcji, a ta jak wiemy była jedna:reklamacje.

Co do daty ważności to możliwe, że na którąś Twoją reklamacje przydzielili jakiś pakiet GB ważny do tego dnia(mi dali 1GB do 10 października, który kumuluje pakiety codzienne) i to on "pomaga" w kumulacji i powoduje(jak u mnie) brak obciążenia o 0:00.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1081177  autor: babcia77
 29 wrz 2019, 19:31
darekka pisze:
28 wrz 2019, 19:05
Ciekawe czy ma to związek z naszymi reklamacjami, bo ja wnosiłem o realizację w 100% zapisów regulaminu(full no limit)? Wydaje mi się, że wcześniejsze cuda(kasowanie kumulacji itp. było testem naszej reakcji, a ta jak wiemy była jedna:reklamacje.

Co do daty ważności to możliwe, że na którąś Twoją reklamacje przydzielili jakiś pakiet GB ważny do tego dnia(mi dali 1GB do 10 października, który kumuluje pakiety codzienne) i to on "pomaga" w kumulacji i powoduje(jak u mnie) brak obciążenia o 0:00.

Ja przy każdej reklamacji też dodaje żądanie "- zgodnego z regulaminem działania usługi".

24 września wykorzystałem cały limit i zaczęło pobierać dane z pakietu 2 TB który mi przyznano mi 19 września. Z kolei 25 września było obciążenie o 0:00. Od 26 września tego obciążenia o 0:00 już nie ma i od tej chwili kumulują się paczki 50 GB dzienne, Jedyne col mi ewentualnie pasuje do 24 września to pakiet "5GB za darmo w w aplikacji". On ma okres ważności właśnie do 24 października.

Teraz kusi mnie jeszcze by sprawdzić co się stanie gdy skończą mi się środki na koncie. Mam tam 3 PLN i trzeba powoli myśleć o doładowaniu. Ciekawy jestem czy po zejściu środków nastąpi blokada transferu czy może zacznie schodzić pakiet 2 TB. ;-)
 #1081232  autor: darekka
 30 wrz 2019, 17:41
Zerknijcie co Wam pokazuje aplikacja "Mój T-mobile", bo u mnie po raz pierwszy widać ilość posiadanego neta w naszej ofercie i co ciekawe pokazuje" skumulowane 442GB/50GB oraz informacje o odnowieniu paczki 1 października.
Na numerze bez aktywnej usługi pokazuje w tym miejscu 0/50GB oraz info, że usługa jest w trakcie aktywacji(bzdurna informacja, bo numer lezy w szufladzie).

Coś się tych 50GB/dobe mocno przyczepili i trzeba będzie jak braknie reklamowac.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1081233  autor: babcia77
 30 wrz 2019, 18:16
U mnie teraz jest w tej aplikacji 235,5 GB / 5GB Kumuluje się od czwartku po 50 GB. A te 5 GB to darmowe z tejże aplikacji włączone we wtorek. I od wtorku jest tam 5 GB bez względu na to ile by transferu nie zeszło. Z kolei pakiet 2 TB który dostałem 10 dni temu jest widoczny tylko w MiBOA. W aplikacji mobilnej go brak. A pod *103*22# mam 241722 MB. Wygląda że to jest nasz pakiet skumulowany z 5 GB darmowego neta z aplikacji. Co kanał dostępu ze stanem pakietów to inna odpowiedź...
 #1081244  autor: darekka
 30 wrz 2019, 19:47
U mnie po dzisiejszej aktywacji darmowych 5GB wyświetla "Pakiet danych 447,1GB/50GB-odnowienie paczki za 30dni"
oraz
"5GB za darmo w aplikacji 447,1GB/50GB-odnowienie paczki za 30dni",
,a na numerze bez usługi :
"Pakiet danych 5GB/50GB-odnowienie paczki za 30dni"
oraz
"5GB za darmo w aplikacji 5GB/50GB-odnowienie paczki za 30dni",

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1081270  autor: michcio123
 01 paź 2019, 08:51
U mnie po wczorajszej aktywacji darmowych 5gb na numerze z aktywną usługą dzisiaj dane nie skumulowały się tak jak u Was. Jest 105gb 100gb z usługi i 5gb z aplikacji. W bilingu o północy ponownie pojawiło się obciążenie.
 #1081277  autor: babcia77
 01 paź 2019, 11:38
michcio123 pisze:
01 paź 2019, 08:51
U mnie po wczorajszej aktywacji darmowych 5gb na numerze z aktywną usługą dzisiaj dane nie skumulowały się tak jak u Was. Jest 105gb 100gb z usługi i 5gb z aplikacji. W bilingu o północy ponownie pojawiło się obciążenie.
A masz kartę w T-M czy w Heyah?
 #1081308  autor: jakubeskulap
 01 paź 2019, 19:02
Z ciekawostek, ktore opisywalem miesiac temu (brak internetu mimo posiadania pakietu). Problem rozwiazali po 50dniach. Pakiet nie dzialal, bo byl przyblokowany innym przyznanym przez konsultanta tzn po wykorzystaniu tego od konsultanta internet nie dzialal mimo, ze posiadalem pakiet z uslugi. W odpowiedzi na reklamacje pani Anna napisala, ze przyznaje mi tylko rekompensate 30zl. Odpisalem, ze (lapiac za slowo) skoro to remopensata to poprosze jeszcze o zwrot pobranych srodkow ok 30zl i poprosilem o wyjasnienie rozbieznosci regulaminu i przyznawanego pakietu lub przywrocenia 3tb. Dostalem odpowiedz ze rekompensata to zwrot srodkow a pakietu nie zmieni i poki nie korzystam, wiecej to nie mam sie o co martwic. Odpisalem, ze maja mi przeslac komplet zgloszen od czerwca 2017 (od maja 2016 do czerwca 2017 juz mam) i wyjasnic co mam robic po wykorzystaniu pakietu 50gb. Jako ze odpowiadaja mi idealnie po 30 dniach, to pewnie wtedy zglosze sie do UKE. Ktos chetny? Ja stracilem zbyt duzo czasu, a w orange juz maja pakiet za 7zl z fajna kumulacja, ktory mi wystarcza, wiec plakal nie bede. Przy okazji bede zglaszal sprawe superzlotowek z promocji doladowan 2016/2017, ktore zglaszalem im przez caly rok, a ktore wg ich korespendencji byly naprawione (powinny dzialac w usludze, o czym zapewniali co miesiac), a nigdy nie zostaly naprawione. Dzisiaj z kolei ograniczyli mi predkosc do 10mb z regularnych 80mb i co ciekawe na tym samym urzadzeniu po wlozeniu innej karty tmobile predkosc jest w porzadku, oczywiscie wszystko nagrane. Jak im tak trudno ogarnac 50 kart z kilku milionow, ktore obsluguja to widac nie zalezy im na jakosci.
 #1081378  autor: darekka
 02 paź 2019, 11:36
Od nowego miesiąca widzę, że zeszłomiesięczne kilkaset GB się zresetowało i kumulują się od początku(na teraz 100GB+5GB z aplikacji ważne razem do końca października). Taki stan potwierdza *103*22#

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
  • Strona 149 z 202
  • 1
  • 147
  • 148
  • 149
  • 150
  • 151
  • 202
  • 1
  • 147
  • 148
  • 149
  • 150
  • 151
  • 202