DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #1080552  autor: Arturs
 18 wrz 2019, 13:10
Witam,

Jestem ciekaw, czy ktoś miał podobne problemy z orange i jak z nich najlepiej wyjść.

Blisko miesiąc temu podpisałem umowę z orange przez konsultanta (telefonicznie). Pani przez telefon ładnie obiecała: 2 miesiące za darmo, 5 zł na abonament, 10 zł na abonament który może dać jakiemuś swojemu klientowi (w tym momencie go nie ma, ale na pewno zrobi aneks do umowy, proszę się nie przejmować) + w czasie podpisywania pod koniec rozmowy powiedziała że wskoczyło jeszcze dodatkowe 5 zł na telefon, więc telefon który wziąłem (HuaweiP30Pro) zamiast 129 zł = 124 zł. O wszystko pytałem dosłownie 3 razy, żeby mieć pewność.

Dostałem po kilku dniach maila na którym moja umowa nijak się miała do tego co uzgadnialiśmy. Zadzwoniłem na infolinię, dostałem informację żeby się nie przejmować bo te umowy na mailu to zazwyczaj z automatu, nic tam nie zmieniają i dopiero tak naprawdę wszystko będzie podliczone na fakturce.

Dostałem fakturę. Brak jakiegokolwiek rabatu (tylko te za efakturę itp). Nic, wszystko w cenach jakbym wziął ze strony. 3 numery, internet i wyżej wspomniany telefon. Dzwonię na reklamację - oczywiście, rozmowy są nagrywane, odsłuchamy pańską rozmowę i się do tego odniesiemy.

Wczoraj list - niestety, nie możemy Panu naliczyć dwóch usług (5 zł i 2 miesiące gratis) bo nie mogą być dwa takie rabaty, naliczymy Panu 5 zł od kolejnej faktury i koniec, nic więcej nawet nie wspomniane o pozostałych problemach. Dzwonię ponownie na infolinię - przekazuje, że nikt się nie odniósł do pozostałych problemów + jak to jest, iż konsultant przekazuje mi taką ofertę, a potem wy mi mówicie że nic takiego nie dostanę, skoro rozmowy są nagrywane i je odsłuchaliście - Pani z infolinii w kłopocie "mogę jedynie Pana przeprosić". No jaja chyba se robią z klientów, zapytałem czy też mogę się zatrudnić i kłamać klientów. Brak odzewu. Zapytałem czy jeśli moja umowa nie zgadza się z tym co mi przekazali to mogę zerwać umowę z ich winy - "miał Pan 2 tygodnie na zakończenie umowy po otrzymaniu umów".

Ręce mi się załamują, 3 numery + kilka osób w rodzinie wciągnięte do Orange, pewnie blisko 10 lat u nich i Ci mogą co najwyżej przeprosić. A ceny rosną. W tej samej cenie mogłem iść do konkurencji, no ale lata w Orange, szkoda trochę, może coś fajnego wprowadzą dla starych klientów... Może to nie jest straszne 15-20 zł na abonamencie ale podliczając przez całość trwania umowy (24 mies)to wyjdzie z 400-500 zł (a dodając dwa miesiące gratis + 150 zł). To już jednak robi jakąś kwotę.

Więc zwracam się jeszcze raz z pomocą - czy miał ktoś podobne problemy i wie jak temu zaradzić, czy jest jakaś szansa?

Z góry dziękuję za pomoc ;)
 #1080553  autor: piotrzet
 18 wrz 2019, 13:17
Rozumiem, że warunki, które dostałeś na email są zgodne z tym co masz teraz?

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1080559  autor: Arturs
 18 wrz 2019, 13:46
Nawet nie do końca, to co było na mailu też było jakieś strasznie pokręcone i wychodziło jakbym miał inny plan, sprawdzę i porównam jak tylko znajdę sekundę.
 #1080622  autor: Arturs
 19 wrz 2019, 13:43
Na mailu umowa też się ma nijak - głównie opisane są po prostu wszystkie oferty które zamówiłem z rozpisaniem w jakich cenach co mógłbym dostać, albo np informacja o naliczonej opłacie aktywacyjnej oraz za podłączenie internetu (przez telefon Pani przekazała mi tak jak wspominałem że wysyłają wszystkim jednakowe maile i że mam się nie martwić, taka opłata nie zostanie naliczona i faktycznie nie mam jej na fakturze). Dodatkowo telefoniczne Pani konsultantka podczas podpisywania umowy przekazała, żebym się nie martwił umową która przyjdzie na maila/listem ponieważ tam nie będzie rozpisanych wszystkich bonusów, rabatów, wszystko wyjdzie w "praniu" podczas najbliższej faktury. Tyle z tego że podczas najbliższej faktury wyszło wszystko odwrotnie, czas zerwania umowy minął... jawna kpina z klienta. Dostałem tylko informację, że jeśli nie podoba mi się ich obsługa lub mam jakieś zastrzeżenia to mam pisać list do ich głównego oddziału.
 #1080634  autor: piotrzet
 19 wrz 2019, 16:57
Niestety ale pani wprowadziła cię w błąd. Wszystkie rabaty powinny być na umowie. Tak samo jak i miesięczny koszt.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1080638  autor: Arturs
 19 wrz 2019, 18:25
Mogę jakkolwiek z nimi "walczyć"? Czy mogą jednak wprowadzać klientów jak chcą w błąd a potem zbywac :/ na pewno postaram się ładny list wyskrobac co myślę o ich polityce i traktowaniu klientów...
 #1080650  autor: forum_tg
 20 wrz 2019, 08:21
miałeś 14 dni na odstąpienie od umowy.
teraz proponuje zawnioskować o odsłuchanie rozmów z konsultantem i jasno zaznaczyć, że zostałeś wprowadzony w błąd przez pracownika Orange.
Podaj daty i godziny rozmów oraz nr tel. z którego dzwoniłeś, żeby nie zdarzyło się , że powiedzą że nie są w stanie odnaleźć tej rozmowy.
 #1080743  autor: Arturs
 21 wrz 2019, 11:02
Tak jak wspominałem - już o to wnioskowałem, to dostałem odpowiedź niepełną, praktycznie odnoszącą się tylko do połowy mojej reklamacji... Wychodzi na to, że na każdym poziomie ich odpowiedzi są nierzetelne i nie mają żadnego pokrycia z rzeczywistością.