DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 147 z 202
  • 1
  • 145
  • 146
  • 147
  • 148
  • 149
  • 202
 #1080521  autor: ruki101
 17 wrz 2019, 17:37
Nie mam dobrych wiadomości, na prośbę darekka sprawdziłem po ilu GB pojawi się lejek, w moim akurat przypadku było to po ~ 50-51 GB , jeszcze przed testem sprawdzałem ile danych mam pod kodem *103*22# , było około 100GB ( wyrażone w MB ) pod *103*22*8*11# - brak danych do wykorzystania , w okolicach północy następuje reset pozostałych GB-ów .
Niestety beztroskie czasy mają się widać ku końcowi, wcześniej fajnie się kumulowało teraz jedna wielka lipa.
Czas na reklamacje, zobaczymy co z niej wyjdzie.
 #1080528  autor: ruki101
 17 wrz 2019, 19:56
michcio123 , dokładnie tak, coś pozmieniali oczywiście na naszą niekorzyść, bo dawniej się pięknie kumulowało i dało się jeszcze żyć, teraz po 50GB i jest padaka( pomimo, że pod *103*22# było 100GB ) przydałoby się zbiorowe pisemko do UKE bo coś zaczynają kombinować.
 #1080544  autor: darekka
 18 wrz 2019, 07:58
Pisz grubą reklamacje i żądaj 30zł na KG +30dni ważności konta+ usunięcie nieprawidłowości w działaniu usługi(w osobnych reklamacjach za każdy dzień kiedy lejek wskoczył), bo jej Regulamin jest jednoznaczny(ma być nolimit, a u Ciebie lejek wyskoczył nawet przed zużyciem posiadanych 100GB-może to lejek techniczny, bo sieć zdycha :?: :?: ) i bez kumulacji GB ma działać bez limitu. Skoro nie działa to zasugeruj ustawienie dziennego pakietu GB na 1-2TB-ciężko będzie to zużyć czyli będzie taki nolimit na 99%.

Jak będę miał okazje to i ja pocisnę trochę neta aby obadać jak się zachowa karta po 50GB.


P.S. zrób drugi test sprawdzając najpierw dostępne GB oraz robiąc SpeedTest i zapodaj kopie netu i zobaczymy czy lejek wskoczy. Istotnie pisząc na forum podaj jeszcze o, której odpaliłeś ściąganie i około, której godziny wpadł ewentualny lejek.

P.S.2 koledzy potestujcie u siebie czy wskoczą lejki(jak wskoczą to reklamacje piszcie), bo tylko masowe reklamacje i sugestie, że jak ma się nie kumulować(w pełni zgodnie z regulaminem) to muszą dać dobowy pakiet w okolicach 1-2TB aby zapewnić zgodność z regulaminem w 99%(taki pakiet myślę, że zadowoli wszystkich).

Operator niby nic nie wie o lejkowaniu(konsule i ich kierownicy informują o braku zgłoszeń) ale po spojrzeniu w system widzą, że na moim numerze jest tylko 50GB więc na 99,99% wysypie sie po ich zużyciu-to pozwoli mi napisać reklamacje.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1080551  autor: babcia77
 18 wrz 2019, 13:08
Dziś przewaliłem 50 GB. Po 50 GB lejek i włączony BI z powiadomieniem o tym SMS-em. Za moment dzwonię na infolinię a po południu jak się ogarnę będzie reklamacja.

Edit: Po kilku minutach lejka brak ale pod *103*22# dostępna paczka netu to30MB. Chwilę później znów lejek.
Ostatnio zmieniony 18 wrz 2019, 13:40 przez babcia77, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1080557  autor: babcia77
 18 wrz 2019, 13:38
Gadałem z infolinią. Tłumaczą że mieli dziś awarię i nie włączył się po skończeniu pierwszego kolejny pakiet 50GB. Oddali za BI i włączyli kolejny pakiet 50GB. Zobaczymy co się stanie jak ten się skończy. W każdym razie reklamacja po południu i tak będzie.
 #1080560  autor: darekka
 18 wrz 2019, 13:57
Testuj na maxa i raportuj, bo ja choć chciałbym to nie mam możliwości ich dojechać za ewentualne problemy, bo nie mam aktywnej usługi(w rodzinie 1 simka ma ja aktywna ale ciężko będzie zużyć 50GB).

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1080561  autor: babcia77
 18 wrz 2019, 14:21
darekka pisze:
18 wrz 2019, 13:57
Testuj na maxa i raportuj, bo ja choć chciałbym to nie mam możliwości ich dojechać za ewentualne problemy, bo nie mam aktywnej usługi(w rodzinie 1 simka ma ja aktywna ale ciężko będzie zużyć 50GB).
Zobaczymy jak system się zachowa po kolejnych 50 GB. Po awarii w obie strony poleciało już kolejnych ~12 GB. Mam przeczucie że mogą być dziś dwie reklamacje... ;-)
 #1080562  autor: ruki101
 18 wrz 2019, 14:24
Spieszę z ważnymi informacjami, wczoraj przed północą pobrałem 50 GB i znowu lejek, potem BI , także kłamią w żywe oczy co do awarii, obrali jakąś taktyką aby nam ograniczyć neta, poszły reklamacje zgodnie ze wskazówkami darekka, za które dziękuję.
 #1080572  autor: darekka
 18 wrz 2019, 16:47
Nie ma za co-gdybym miał aktywne usługi na swoich 4 numerach to sam bym reklamacje hurtem wysyłał. Mam nadzieję, że nie damy się operatorowi-mamy po swojej stronie warunki oferty(regulamin) i tylko wytrwałość potrzebna do zmieniania dat w reklamacjach, bo wystarczy kopiuj/wklej.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1080606  autor: babcia77
 19 wrz 2019, 12:07
No to tak jak sądziłem poleciała druga reklamacja. Wczoraj nie udało mi się 2 pakietu 50 GB popchnáć. Pakiet włączony wczoraj z terminem ważności do dziś. Dziś rano brak pobrania złotówki za dziś. Na koncie kilkanaście GB. No to wysyłałem dane. Kwadrans temu pakiet się skończył. Transfer też. A ja dostałem SMS-a: "Wykorzystano promocyjny pakiet Internetu. Dalsze korzystanie z Internetu będzie możliwe zgodnie z cennikiem lub innymi aktywnymi pakietami na Twoim koncie. Szczegóły na www.t-mobile.pl."

Brak netu. *103*22# daję komunikat "Brak paczek do wykorzystania".

Ciekawe co powie i zrobi infolinia...
 #1080632  autor: babcia77
 19 wrz 2019, 16:17
Oj ciekawie jest. ;-) Dziewczyna która odebrała mój telefon nie za bardzo była w stanie ogarnąć o co mi chodzi. ;-) Ale przełączyła mnie do człowieka który doskonale wiedział co to za usługa, jakie są jej plusy i minusy. ;-) Rozmowa podczas której spotkałem chyba najbardziej kompetentnego do tej pory spotkanego na infolinii człowieka. Jak zapytałem to powiedział że się specjalizuje w naszej usłudze w T-M i Heyah. Co ciekawe - podał swoje imię i nazwisko aby w razie czego poprosić o połączenie z nim. Nie chciałbym podawać dane publicznie więc jak ktoś zainteresowany to na priv poproszę.

Nie jest ciekawie. T-Mobile kilka tygodni temu założył że w naszej usłudze "bez limitu" to 50 GB transferu dziennie. Oczywiście na moją uwagę że 50 GB to nie jest brak limitu tylko limit 50 GB przyznał mi natychmiast rację. W każdym razie automatyczne włączanie nowej paczki 50 GB po zużyciu w ciągu doby pierwszej już nie działa. Nie działa sumowanie paczek przyznanych w kolejne dni. W tej chwili po 50 GB następuje włączenie Bezpiecznego Internetu. Żeby odblokować trzeba dzwonić na infolinię aby zdjęli BI, zwrócili środki i włączyli w bieżącym dniu kolejne 50GB.

Co ciekawe jestem chyba pierwszym przypadkiem który po zmianach wykorzystał ponad 2 pakiety po 50 GB w ciągu doby. Dało to efekt taki że po pierwszym pakiecie dostałem BI a po drugim wycięło całkowicie transfer. I nie dostałem paczki 50 GB na kolejny dzień, nie pobrało też środków z konta. Zaczęło działać dopiero po resecie usługi.

Teraz clou programu. Człowiek na infolinii powiedział że widząc że generuje duże transfery i że często dzwonię na infolinię włączy mi na rok usługę która po 50 GB w ciągu doby w naszej usłudze przełączy mnie na usługę no limit. Ale nie z naszej usługi i nie chciał podać jaka to usługa. W każdym razie stwierdził że zmniejszy to znacząco ilość moich telefonów i reklamacji. Pożyjemy - zobaczymy. ;-)

Generalnie dowiedziałem się że problemy z limitem prędkości którego jakoby nie ma a faktycznie jest to 15-16 Mbps pojawiły się po pożarze na Annopolu. I mimo że nie widzi żadnej blokady prędkości to ja odczuwam że od tego czasu jest wolniej.

No i na koniec zapytałem ile jest aktywnych kart. Usłyszałem śmiech i odpowiedź że w T-M/heyah jest około 50 sztuk, na infolinię regularnie dzwoni około 20 a on nas już po temacie u innych operatorów poznaje. ;-)
 #1080633  autor: darekka
 19 wrz 2019, 16:43
Podeślij mi namiary na gościa na priv-ciekawe wiadomości wychodzą na światło dzienne-ciekaw jestem ile mają zamiary z nami pogrywać, bo ewidentnie znowu wydumali aby nas zniechęcić do oferty. Jawnie łamią regulamin wiec mamy opcje na łatwy zarobek i darmowe przedłużenia konta.
Jak gość podłubał u Ciebie w numerze to potestuj efekty jego pracy-po ilu GB system powie basta.

Nie bardzo rozumiem co miałeś na myśli pisząc "a on nas już po temacie u innych operatorów poznaje." -wyjaśnisz, bo dedukuję, że gość czytuje ten temat i po wpisach zaczyna rozpoznawać, która maruda z nazwiska pasuje do nicku forumowego :D .

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1080637  autor: babcia77
 19 wrz 2019, 18:13
darekka pisze:
19 wrz 2019, 16:43

Nie bardzo rozumiem co miałeś na myśli pisząc "a on nas już po temacie u innych operatorów poznaje." -wyjaśnisz, bo dedukuję, że gość czytuje ten temat i po wpisach zaczyna rozpoznawać, która maruda z nazwiska pasuje do nicku forumowego :D .
Słowa "operator" użyłem nie jako opa tylko jako osoby odbierającej telefon. 4 lata w firmie prowadzącej call center daje to że dla mnie operator to inaczej konsultant. ;-)

Powiedział że po sposobie jak konsultant odpowiada wyłapuje że rozmowa dotyczy naszej usługi. O forum nie pytałem. ;-)
 #1080640  autor: macqmacq
 19 wrz 2019, 21:14
No i na koniec zapytałem ile jest aktywnych kart. Usłyszałem śmiech i odpowiedź że w T-M/heyah jest około 50 sztuk, na infolinię regularnie dzwoni około 20 a on nas już po temacie u innych operatorów poznaje. ;-)
[/quote]

A to ciekawe... Ja mam dwie, choć z nich na razie nie korzystam, więc jestem w puli, która nie dzwoni :-D
 #1080649  autor: babcia77
 20 wrz 2019, 08:16
Jeszcze przy okazji pytanie: Czy działa Wam dla naszej usługi MiBOA? Bo mi od gdzieś tygodnia nie działa. Aplikacja mobilna nie pokazuje stanu pakietu. Jedyne co działa do sprawdzenia stanu to ogólny kod USSD *103*22#. Ten *103*22*8*11# od pewnego czasu nie pokazuje ilości danych dla naszej usługi. O MiBOA nie męczyłem jeszcze infolinii ale chyba dziś nie odpuszczę.

A tak na deser to dziś znów test na ponad 50 GB danych. Zobaczymy jak się usługa zachowa. ;-)
 #1080656  autor: darekka
 20 wrz 2019, 09:18
Ciekawa ta ramka i wynika z niej, że 2TB masz ważne pół roku i jeśli je zużyjesz wcześniej to będzie brak neta-inna sprawa czy ten pakiet działałby bez aktywnej naszej usługi skoro jego ważność to pół roku?

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1080658  autor: babcia77
 20 wrz 2019, 09:37
darekka pisze:
20 wrz 2019, 09:18
Ciekawa ta ramka i wynika z niej, że 2TB masz ważne pół roku i jeśli je zużyjesz wcześniej to będzie brak neta-inna sprawa czy ten pakiet działałby bez aktywnej naszej usługi skoro jego ważność to pół roku?
Z wczorajszej rozmowy wynikało raczej że te 2TB to jest pakiet odnawiany codziennie.

Ale to będę widział po weekendzie. Mam jeszcze sporo backupów do przewalenia ale jadę w trasę więc pewnie dziś przed nowym pakietem dziennym nie wyślę 50 GB.
  • Strona 147 z 202
  • 1
  • 145
  • 146
  • 147
  • 148
  • 149
  • 202
  • 1
  • 145
  • 146
  • 147
  • 148
  • 149
  • 202