DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    [Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
[Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 6 z 7
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
 #1078828  autor: Remington
 19 sie 2019, 09:23
W Plusie ważność pakietów zawsze jest liczona w godzinach. Trzeba sprawdzać w regulaminach na ile godzin jest jakiś pakiet/bonus/promocja.
 #1078943  autor: asdaf
 21 sie 2019, 09:14
"Aktywne promocje: GB za darmo na wakacje (783639) 21-08-2019 22:01, Plush Rok Waznosci Konta - znacznik 22-06-2020 18:37, Rabat Video 30 dni, Plush Internet Promo BS."
783639 ? MB, kB? Dobrze, że naprawili błąd tylko zapomnieli wstawić jednostek. ;)
 #1078946  autor: asdaf
 21 sie 2019, 10:25
neotele pisze:
21 sie 2019, 09:48
Analogicznie do innych pakietów, podają w KB.
(Nie oczekiwałbym, że będą to GB :D )

Przecież napisali: "GB za darmo na wakacje" :D
W apce mam w tym samym czasie 1,17GB a jeszcze wczoraj wieczorem było 0. :D
 #1079750  autor: adbadbad
 03 wrz 2019, 12:39
Przez pomyłkę wyłączyłem w aplikacji pakiet internet za darmo na lato 3x 10GB, obecny pakiet mam wazny do 10 wrzesnia, jak moge sprawdzic czy nadal mam te GB do 10 wrzesnia czy w momencie wylaczenia promocji przepadły???
 #1079754  autor: neotele
 03 wrz 2019, 13:08
Pod kodem *136# masz informację o dacie końca aktualnego pakietu 10GB.

Skoro wyłączyłeś w aplikacji, to spróbuj ew. włączyć ponownie w aplikacji.
Ew. poczatuj/porozmawiaj z BOK.

Możesz ostatecznie, gdy BOK nie pomoże, spróbować ponownie aktywować promocję kodem 136*11*8959#
 #1080121  autor: abrams
 10 wrz 2019, 00:45
@mkwidczynski, ja włączyłem dzisiaj kolejną kartę, bo chcę mieć jeszcze GB na grudzień (a mam też jeszcze wcześniejszą, na którą powinno wpaść jeszcze 2x10GB). Z tego co sam zinterpretowałem z regulaminu i potwierdziłem w internecie (m.in. odpowiedź dyżurnej obsługi Plusha na ich forum.
Więc na 99,99% jestem przekonany, że nie przepadną ponieważ do 10.09.2019 jest czas na uruchomienie promocji a nie na wykorzystanie 3x10GB (u mnie będą wpadać: 09.09.19 (już są) 09.10.19 i 09.11.19) .

Podobnie jest z uruchomieniem promo 50GB na YouTube *121*11*50# w terminie najpóźniej do 30.09.2019 (planuję uruchomić 29.09) aby przez 60 dni móc z tego korzystać.
http://www.plushbezlimitu.pl/documents/ ... ouTube.pdf

ps. info o promo 3x10 GB już znikneło ze strony https://www.plushbezlimitu.pl/
 #1080186  autor: babciagienia1p
 11 wrz 2019, 05:13
abrams pisze:
10 wrz 2019, 00:45
@mkwidczynski, ja włączyłem dzisiaj kolejną kartę, bo chcę mieć jeszcze GB na grudzień (a mam też jeszcze wcześniejszą, na którą powinno wpaść jeszcze 2x10GB). Z tego co sam zinterpretowałem z regulaminu i potwierdziłem w internecie (m.in. odpowiedź dyżurnej obsługi Plusha na ich forum.
Więc na 99,99% jestem przekonany, że nie przepadną ponieważ do 10.09.2019 jest czas na uruchomienie promocji a nie na wykorzystanie 3x10GB (u mnie będą wpadać: 09.09.19 (już są) 09.10.19 i 09.11.19) .

Podobnie jest z uruchomieniem promo 50GB na YouTube *121*11*50# w terminie najpóźniej do 30.09.2019 (planuję uruchomić 29.09) aby przez 60 dni móc z tego korzystać.
http://www.plushbezlimitu.pl/documents/ ... ouTube.pdf

ps. info o promo 3x10 GB już znikneło ze strony https://www.plushbezlimitu.pl/
Czy ktoś wie jak, w Plushu, należy rozumieć "do 10.09.2019 jest czas na uruchomienie promocji" ? Do godziny 00:00 czy 23:59? Próbowałam uruchomić 10 września 2019 kodem *136*11*8959# około godziny 20:00. Wracał komunikat "kod nie jest obsługiwany". Infolinia twierdziła, ze powinien jeszcze działać i należy próbować. Reklamacja pomoże czy już jest za późno, bo nie będą w stanie uruchomić?
 #1080196  autor: neotele
 11 wrz 2019, 08:46
babciagienia1p pisze:Czy ktoś wie jak, w Plushu, należy rozumieć "do 10.09.2019 jest czas na uruchomienie promocji" ? Do godziny 00:00 czy 23:59?
Powinno być do końca dnia, co wynika z prawnego znaczenia sformułowania "do dnia dd.mm.rrrr", gdzie jest to interpretowane jako: do końca dnia dd.mm.rrrr.
Potwierdzili Ci to także konsultanci, więc pisz reklamację.
 #1080234  autor: abrams
 11 wrz 2019, 23:34
@ babciagienia1p "Czy ktoś wie jak, w Plushu, należy rozumieć "do 10.09.2019 jest czas na uruchomienie promocji" ? Do godziny 00:00 czy 23:59? Próbowałam uruchomić 10 września 2019 kodem *136*11*8959# około godziny 20:00. Wracał komunikat "kod nie jest obsługiwany".

W tej kwestii nie byłem taki pewny, nie chciałem 1-nym dniem experymentować i dlatego promo uruchomiłem 09.092019 a mój post (teraz zauważyłem) napisałem o 00:45 dnia 10.09.2019
Najwyraźniej się ktoś w Plushu się pospieszył, bo już 10-ego po pólnocy nie było info o promo 3x10GB na ich stronie (jak napisałem wcześniej). Ja bym reklamował a jak nie mogą włączyć to niech dają adekwatną GB rekompensatę :wink:

PS. A w przypadku ważności pakietów w plusie to zawsze jest ona liczona liczona w godzinach (od godziny minuty chwili uruchomienia).
Np. kartę o której wcześniej pisałem aktywowałem 09.09.19 o godz. 14:22 i 15 dniowy termin ważności konta minie 24.09.19 o godz. 14:22 (i to samo dotyczy pakietu 6GB, który się z automatu uruchomił). I np. po uruchomieniu RWK do tego czasu mam czas na doładowanie za 5 zł.
Trzeba sprawdzać w regulaminach na ile godzin do wykorzystania jest konkretny: pakiet, promo, bonus.
 #1080848  autor: babciagienia1p
 23 wrz 2019, 18:53
Reklamacja rozpatrzona negatywnie. Do tego przysłana listem poleconym (awizo+kolejka na poczcie) mimo, że wysyłałam e-mailem. Odpowiedź nader sztampowa (pewnie Ctrl+V). Wielokrotnie był komunikat "kod nie jest obsługiwany".

Tekst odpowiedzi:
"Na podstawie analizy posiadanej przez Polkomtel dokumentacji oraz danych zawartych w systemie obsługi Abonentów, nie stwierdziłem nieprawidłowości po stronie sieci Plus. Działanie ze strony sieci oparte jest o konkretne zapisy Regulaminu lub postanowienia zawarte w Umowie. Wyjaśniam, ze wszelkie czynności realizowane przez Abonenta przy użyciu telefonu i karty SIM powinny być zgodne z obowiązującymi Regulaminami promocji lub zapisami Umowy.
Biorąc pod uwagę przedstawione uzasadnienie reklamacja została rozpatrzona negatywnie."
 #1080876  autor: neotele
 24 wrz 2019, 09:20
@babciagienia1p
Nie wiem co im napisałaś, ale ich ogólnikowa odpowiedź, w której nie ma ŻADNYCH konkretów, kwalifikuje się do ponowienia Reklamacji, a w razie powtórki z ich strony, do zgłoszenie do UKE

W skrócie napisałbym, koniecznie powołując się wielokrotnie na Regulamin, jakoś tak:
Ponieważ otrzymana ogólnikowa odpowiedź nie odnosi w żaden sposób do mojego przypadku, proszę o ponowne wnikliwe i rzetelne rozpatrzenie poniższej reklamacji na bazie Regulaminu (tu podajesz nazwę)
(Tu podajesz dokładny opis sytuacji oraz cytujesz odpowiedni punkt Regulaminu, który nie został spełniony przez Plus/Plush.)
Ponieważ moje powyżej opisane działanie było zgodne z Regulaminem, promocja powinna być aktywowana zgodnie z Regulaminem pkt. (tu podajesz).
Zatem wnoszę o naprawienie błędu systemu Plus i ręczne aktywowanie Promocji dla mojego numeru (XYZ).
 #1080912  autor: babciagienia1p
 24 wrz 2019, 23:36
neotele pisze:
24 wrz 2019, 09:20
@babciagienia1p
Nie wiem co im napisałaś, ale ich ogólnikowa odpowiedź, w której nie ma ŻADNYCH konkretów, kwalifikuje się do ponowienia Reklamacji, a w razie powtórki z ich strony, do zgłoszenie do UKE

W skrócie napisałbym, koniecznie powołując się wielokrotnie na Regulamin, jakoś tak:
Ponieważ otrzymana ogólnikowa odpowiedź nie odnosi w żaden sposób do mojego przypadku, proszę o ponowne wnikliwe i rzetelne rozpatrzenie poniższej reklamacji na bazie Regulaminu (tu podajesz nazwę)
(Tu podajesz dokładny opis sytuacji oraz cytujesz odpowiedni punkt Regulaminu, który nie został spełniony przez Plus/Plush.)
Ponieważ moje powyżej opisane działanie było zgodne z Regulaminem, promocja powinna być aktywowana zgodnie z Regulaminem pkt. (tu podajesz).
Zatem wnoszę o naprawienie błędu systemu Plus i ręczne aktywowanie Promocji dla mojego numeru (XYZ).

Opisałam dokładnie sytuację, komunikaty z sieci ("kod nie jest obsługiwany"), godziny telefonów na infolinię.
Szkoda mojego czasu na drugą reklamację. Gra nie warta świeczki. Poza tym na końcu jest formułka, ze odpowiedź jest ostateczna, reklamacja zamknięta i mogę zwrócić się do sądu lub UKE. Pewnie znowu przysłaliby odpowiedź poleconym. Lepiej opowiem jak postępuje sieć, w oczywistych sytuacjach, dziesięciu potencjalnym klientom.
 #1080926  autor: neotele
 25 wrz 2019, 08:17
@babciagienia1p
Zrobisz, jak uważasz.
Zwróć jednak uwagę, że oni liczą na to, że zrezygnujesz (na mnie to działa jak płachta na byka :) )

Przy takiej ogólnikowej odpowiedzi, masz prawo domagać się, aby odpowiedzieli Ci rzetelnie na ponownie złożoną reklamację (z koniecznie wymienionymi punktami Regulaminu, złamanymi przez sieć).
A oni odpowiedzą Ci na drugą reklamacje, w pewnym sensie niezależną od pierwszej (nie podawaj im linków do pierwszej reklamacji) i też odpiszą, że jest to ostateczna odpowiedź (a jest duża szansa, że tym razem przyznają Ci rację).

Możesz ich też zapytać (pisemnie - nie poprzez Infolinię), czy chcą, abyś "opowiedziała jak postępuje sieć, w oczywistych sytuacjach, dziesięciu potencjalnym klientom" - to powinno ich dodatkowo zmobilizować.
 #1081180  autor: asdaf
 29 wrz 2019, 20:07
rojal56 pisze:Czy za 5 zł kupię internet i ile?
Za 5 zł możesz kupić pakiet 5 GB ważny 30 dni.
Wysyłasz sms pod numer 80025 o treści: Pakiet
lub włączysz w aplikacji na smartfonie.
  • Strona 6 z 7
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7