DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 291 z 403
  • 1
  • 289
  • 290
  • 291
  • 292
  • 293
  • 403
 #1079619  autor: blacQ1
 01 wrz 2019, 10:44
Witam koledzy mam takie pytanie ,problem od jakiegos czasu ,jak wysyłam kod z gazety na 50 mb w soboty wystepuje bład techniczny po wysłaniu nastego smsa przekrocznono dozwoloną ilość aktywacji kodów ,następnie wczoraj wykupiłem pakiet na jeden z moich nr tel za 9 zł no i tu mam pytanie wysłałem smsa z kodem wczorajszym i przyszedł mi iż dostałem 10 smsów ,zamiast 50 mb ,będę miał jakieś problemy z wysłaniem smsa z ,jutrzejszym kodem ,przejdzie kod na 10 smsów ?? ,proszę odpiszcie ,napiszcie pozdrawiam
 #1079624  autor: Karlos20
 01 wrz 2019, 11:10
blacQ1: wczoraj był jakiś problem z wbiciem kodu na 50MB. Ja czekałem ok 1 godz, ale pakiet w końcu się włączył. Tutaj wystarczy poczekać kilka godzin. A wbity kod na neta w niedziele zawsze daje 10 SMSów, o tym już wielokrotnie była mowa.
Jeśli w poniedziałek wyślesz kod na 10 SMSów, zostanie on przyjęty, a ilość 10 SMS przyznanych w niedzielę zsumuje się z nowymi, ustalając nową datę 7 dni ważności.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1079628  autor: babciagienia1p
 01 wrz 2019, 11:53
Myślę, że te wszystkie "błędy techniczne" można obejść dzwoniąc na infolinię. Z moich doświadczeń - infolinia Faktmobile jest, chyba, najbardziej przyjazna ze tych, do których dzwoniłam.
 #1080011  autor: macqmacq
 07 wrz 2019, 21:25
blacQ1 pisze:
07 wrz 2019, 13:42
Witam ,w dniu dzisiejszym zauważyłem małą poprawę związaną z wysyłaniem kodów ,o tóż dziś wysłałem kod o koło godziny 7:00 no i odrazu przyszedł mi sms zwrotny benefit został dany do realizacji przy czym zaznacze iż tak naprawdę pakiet został nie aktywowany ,mineło 5h zadzwonił na infolinię fakt mobile P.Konsultant od razu zleciła aktywację pakietu ,i tu pakiet ,jest aktywny ,lecz ,nie przyszedł sms zwrotny iż promocyjny pakiet 50 mb jest już ,aktywny zresztą dobrze ,iż jest aktywny .Pozdrawiam
Piłeś? Nie jedź! :mrgreen:
 #1080043  autor: babciagienia1p
 08 wrz 2019, 16:39
Cześć,
Jednak zaczynam tracić dobre zdanie o infolinii i dziale technicznym Faktu. W piątek, 6 września, nie aktywował mi się kod na 10 minut. Po jakichś 10 minutach wysłałam drugi raz ten sam. Wróciła odpowiedź: "Przekroczyłeś dozwoloną liczbę kodów". Miałam nadzieję, że kod aktywuje się do końca dnia. Niestety w sobotę rano zauważyłam, że nie aktywował się i straciłam prawie 3 godziny uzbieranych minut (część była z przedłużanych pakietów płatnych). Zadzwoniłam na infolinię. Kod aktywowano, ale bez przedłużenia dotychczasowych minut. Konsultantka twierdziła, nie może ich przywrócić. Zgłoszenie reklamacyjne do działu technicznego wróciło z odpowiedzią jak poniżej:

"Szanowna Pani,
dziękuję za zgłoszenie, które dotyczyło aktywacji promocyjnego pakietu z gazety Fakt.
Otrzymałam je 07.09.2019 roku za pośrednictwem Infolinii Fakt Mobile.
Szczegóły zgłoszenia:
Uprzejmie informuję, że dokładnie zapoznałam się z treścią zarejestrowanego zgłoszenia oraz sytuacją na Pani numerze telefonu.
Najmocniej przepraszam za niedogodność, która wystąpiła w trakcie aktywacji pakietu 10 minut z gazety Fakt.
Chciałabym wyjaśnić, iż promocyjne pakiety z gazety Fakt są ważne na 7 dni.
Zgodnie z regulaminem użytkownik dla jednego numeru telefonu w ramach usługi może mieć aktywny jeden Pakiet w tym samym czasie, wobec czego Pakiety nie podlegają kumulowaniu.
Podsumowanie zgłoszenia:
W związku z powyższą informacją chciałabym wyjaśnić, że nie mam możliwości, aby przychylić się do Pani oczekiwań pod względem zwrotu skonfiskowanych minut.
Mam nadzieję, że informacje, które przedstawiłam, są dla Pani pomocne.
Jesteśmy także do Pani dyspozycji pod numerem 799599999.
Mam nadzieję, że informacje, które przedstawiłam, są dla Pani pomocne."

No i mam pytania do szanownego koleżeństwa:
1) czy to oznacza, że kumulowanie pakietów z kodów odbywa się poza wiedzą Faktmobile (punkt II.3 regulaminu - "Użytkownik dla jednego Numeru MSISDN w ramach usługi może mieć aktywny jeden Pakiet w tym samym czasie.")?
2) czy należy wystrzegać się, jak ognia. dwukrotnego wysłania SMS-u z kodem?
3) czy mogę jeszcze coś z tym zrobić?
 #1080060  autor: unnameduser
 08 wrz 2019, 20:08
2) Należy się tego wystrzegać. Bywa, że trzeba poczekać nawet kilka godzin na aktywację, ale jeszcze nigdy mi się nie zdarzyło bym się nie doczekał.

LuiN pisze:Desktopowa wersja Telepolis to ostatnia rzecz na której się skupiamy.
 #1080070  autor: neotele
 09 wrz 2019, 08:53
babciagienia1p pisze:1) czy to oznacza, że kumulowanie pakietów z kodów odbywa się poza wiedzą Faktmobile (punkt II.3 regulaminu - "Użytkownik dla jednego Numeru MSISDN w ramach usługi może mieć aktywny jeden Pakiet w tym samym czasie.")?
Jak Ci odpisali, są to pakiety 7-dniowe i tego możemy być pewni.
A to, że obecnie się kumulują, to dodatkowa ich niepisana zaleta. I nie drążmy tego, dlaczego się tak obecnie dzieje, bo może się to niekorzystnie dla nas skończyć.
babciagienia1p pisze:2) czy należy wystrzegać się, jak ognia. dwukrotnego wysłania SMS-u z kodem
Pakiety minutowe rozpoczynają się od czwartku, więc lepiej będzie wysyłać kod w czwartki, a w razie informacji o błędach, odczekać z godzinę i spróbować ponownie. I tak do skutku, najlepiej jeszcze tego samego dnia (bo już następnego przepadną wcześniej skumulowane minuty).
babciagienia1p pisze:3) czy mogę jeszcze coś z tym zrobić?
Raczej nic. A skoro skumulowały się 3 godziny, to raczej nie dzwoniłaś zbyt dużo, więc "strata" jest mała.
 #1080071  autor: babciagienia1p
 09 wrz 2019, 09:18
@Neotele:
1) Przeszłam na wysyłanie piątkowe, bo w tym roku było/jest dużo świąt w czwartki. Nie jestem pewna czy i kiedy będą kody w gazecie. Dzięki temu można wstrzymać się do piątku z ewentualnym przedłużaniem pakietem za 9,- zł

2) To co się stało było bardzo nietypowe. Nie było komunikatu o błędzie technicznym, nie przychodził komunikat "Benefit został przyznany", nie było żadnej odpowiedzi. No to wysłałam drugi raz (myślałam, że SMS nie doszedł) i wtedy pojawił się komunikat "Przekroczyłeś dozwoloną liczbę kodów".

Powinnam zadzwonić na infolinię jeszcze w piątek, ale tam pracują do 20:00, miałam inne zajęcie i poleciało. Zbieram od nowa.
 #1080082  autor: darekka
 09 wrz 2019, 14:04
Na przyszłość włącz sobie w telefonie "Raport dostarczenia wiadomości SMS/MMS" i nie będziesz miała wątpliwości czy i kiedy wiadomość została dostarczona.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1080119  autor: babciagienia1p
 10 wrz 2019, 00:16
darekka pisze:
09 wrz 2019, 14:04
Na przyszłość włącz sobie w telefonie "Raport dostarczenia wiadomości SMS/MMS" i nie będziesz miała wątpliwości czy i kiedy wiadomość została dostarczona.
To był akurat ten telefon, w którym nie ustawiłam sobie potwierdzeń SMS. Chociaż pewnie gdybym miała ustawione, też pewnie wysłałabym drugi SMS. Nie wiedziałam, że to tak restrykcyjnie działa.
Zwróć uwagę na sformułowanie (w odpowiedzi na reklamację) "zwrot SKONFISKOWANYCH minut". Przez chwilę poczułam się jak złodziejka.
 #1080126  autor: neotele
 10 wrz 2019, 09:09
babciagienia1p pisze:Zwróć uwagę na sformułowanie (w odpowiedzi na reklamację) "zwrot SKONFISKOWANYCH minut". Przez chwilę poczułam się jak złodziejka.
Myślę, że nikt czegoś takiego Ci nie zarzucał, a jest to pospolity błąd językowy niegramotnego pracownika zatrudnionego w BOK, nie do końca rozumiejącego znaczenie słowa, którym się posłużył.
Możesz ich zapytać, co mieli na myśli, używając takiego słowa, podając im link https://sjp.pwn.pl/szukaj/konfiskata.html
Niech się tłumaczą. A nuż Cię przeproszą rekompensatą w postaci 300 minut :)
 #1080187  autor: babciagienia1p
 11 wrz 2019, 05:17
kolor100 pisze:
10 wrz 2019, 16:44
babciagienia1p pisze:
09 wrz 2019, 09:18

Powinnam zadzwonić na infolinię jeszcze w piątek, ale tam pracują do 20:00
Infolinia fakt mobile działa 24 godz. na dobę, 7 dni w tygodniu.
@kolor100 - Dziękuję za informację. Widocznie mam sklerozę, albo coś się zmieniło. Miałam wrażenie, że w 2017 roku działała w godzinach 07:00-20:00 i tym się zasugerowałam.
 #1080194  autor: Karlos20
 11 wrz 2019, 07:22
Infolinia Fakt Mobile pracuje jak główna infolinia Play czy RBM - od 7 do 24, przez 7 dni w tygodniu, wyraźny komunikat pojawia się podczas połączenia poza godzinami pracy OK, przy czym Play i RBM ma całodobowe wsparcie techniczne i blokowanie kart SIM w razie kradzieży, FM już nie funkcjonuje w tym zakresie.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1080276  autor: blacQ1
 12 wrz 2019, 15:44
Witam koledzy nie wiem jak u was , ale ja dziś wbiłem kod na moje dwa nr tel o kolo godziny 7 no i jeszcze czekam , jak bym nie miał wykupionych pakietów to tak czuje iż te pare godzin by mi przepadło , konsultant powiedział na infolini iż na uruchomienie danego pakietu jest 24 h , a nie jak dotychczasowo 5 h , i tu mi się wydaje iż faktmobile chce wyeliminować tych klientów co wyłącznie kożustają z pakietów z gazety , a nie wykupują płatnych pakietów !
 #1080277  autor: darekka
 12 wrz 2019, 15:48
Ja o 10:50 wysłałem kod a o 11:30 dostałem minuty-musisz zadzwonić ponownie i może trafisz na chętnego do współpracy konsula.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1080302  autor: abrams
 12 wrz 2019, 20:40
babciagienia1p pisze:
09 wrz 2019, 09:18
To co się stało było bardzo nietypowe. Nie było komunikatu o błędzie technicznym, nie przychodził komunikat "Benefit został przyznany", nie było żadnej odpowiedzi. No to wysłałam drugi raz (myślałam, że SMS nie doszedł) i wtedy pojawił się komunikat "Przekroczyłeś dozwoloną liczbę kodów".
Sprawdzaj stan min+sms+mb jednym kodem *106# bo często jest tak, że nie ma żadnego komunikatu, czasami baaardzo długo, ani o "zleceniu" ani o "przyznaniu" a np. minuty są po cichu przyznane. Ja sprawdzam przed wysłaniem i jakiś czas po no i przed powtórką sms. Sprawdzaj też datę przyznanego, bo była już sytuacja, że 50MB miało o 1 dzień krótszy termin (6 a nie 7 dni) i m.in. ja straciliśmy zebrane GB.
 #1080618  autor: driver
 19 wrz 2019, 13:32
No to dzisiaj na mnie coś trafiło.
Aktywowałem kody promocyjne na dwóch numerach o 10.30. Dostałem komunikaty o przyjęciu benefitu do aktywacji. I od tej pory przez 3 godziny nic się nie dzieje. Ani smsa o aktywowaniu pakietu, ani zmiany stanu konta pod *106#. I tak na tych obu posiadanych numerach...
Poczekam, jeszcze ze 2-3 godziny i będę próbował gadać z konsulem na infolinii...

EDIT: Kontakt z infolinią BOK, ogarnięty konsultant, pyk -myk i oba numery mają przyznany promocyjny pakiet 10 minut. Oczywiście sprawdzone kodem *106#, ale smsy o przyznaniu pakietu też już przyszły.
Ostatnio zmieniony 19 wrz 2019, 16:25 przez driver, łącznie zmieniany 2 razy.

driver
  • Strona 291 z 403
  • 1
  • 289
  • 290
  • 291
  • 292
  • 293
  • 403
  • 1
  • 289
  • 290
  • 291
  • 292
  • 293
  • 403