DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 146 z 202
  • 1
  • 144
  • 145
  • 146
  • 147
  • 148
  • 202
 #1078625  autor: jakubeskulap
 16 sie 2019, 13:57
btw ktos sprawdzal dzialanie roamingu u nas? W grudniu tego roku mialem darmowe smsy i rozmowy, ale brak internetu. Normalnie wg aktualnego regulaminu rozmowy i smsy powinny byc platne ok 1gr a pakiet 90mb w cenie 3,99 za 1gb, pozniej 50gb za 23zl za gb. Wiec pytanie czy komus dzialal internet w roamingu strefy 1a? (ue+lichtenstein,szwajcaria,islandia,norwegia).
 #1078668  autor: babcia77
 16 sie 2019, 22:59
Ja walczę by mi oddali 16,13PLN za 0.39 MB transferu z Ukrainy albo Białorusi. Mam wyłaczony na tej karcie roaming a mimo to przy granicy okazało się że działa/ Na infolinii przyznali mi rację ale jednocześnie nie mogli mi zwrócić środków i odsyłają do złożenia reklamacji. Przy okazji próbowali mnie przekonać że dane i ustawienia z aplikacji mobilnej nie pokazują stanu faktycznego. Ja na to że jest to ich oficjalna aplikacja do zarządzania kontem więc nie obchodzi mnie że oni mają z tym problemy. Dla mnie jeśli polecają jej użycie a ona pokazuje błędnie stan konta to jest to ich problem a nie mój. I poleciała kolejna reklamacja - tym razem na błędne dzialanie aplikacji potwierdzone przez konsultantów. ;-)
 #1079560  autor: jakubeskulap
 30 sie 2019, 19:25
no to cos przekombinowali. Teraz internet mam pod kodem *103*22# anie *103*22*8*11# (przeniesli pakiet do innej rubryki) i pokazuje tylko pakiet bez kumulacji. Tzn kazda aktywacja jest wazna 24h od polnocy nastepnego dnia, wiec dzisiaj pokazuje 39gb z aktywacji o 8:00 wczoraj, ktore sa wazne do polnocy dzisiaj + 50gb z dzisiejszej aktywacji. Jak przyjdzie odpowiedz na reklamacje (bo zgloszenia technicznego jeszcze nie naprawili od 10 lipca i ciagle przedluzaja) to napisze notke, zeby przywrocili 3tb dziennie. Jesli nie to lecimy z UKE + 30 rozmow z konsultantami + 200maili potwierdzajacych ich miganie sie. Ktos chce dolaczyc jakby im sie nie chcialo robic tego do czego sa zobligowaniu? Kiedys pisalem w tutaj oglosznie, ale czasu nie mialem. Teraz chetnie sie zajme. Z grubej rury. A bac sie nie trzeba, bo w orange maja fajne pakiety i mozna po roku miec 220gb + nolimit za 20zl miesiecznie.
 #1079570  autor: darekka
 30 sie 2019, 22:47
@surface123 Dane nie powinny się kumulować ale operator zgodnie z warunkami oferty powinien nam zapewnić nielimitowane wszystko i zawsze można się podczepić pod zapisy regulaminu:
"5.6. W ramach opcji Użytkownik ma możliwość:
5.6.1. wykonywania nielimitowanej ilości połączeń na krajowe numery sieci komórkowych i stacjonarnych,
5.6.2. wysyłania nielimitowanej ilości SMS na krajowe numery sieci komórkowych,
5.6.3. wysyłania nielimitowanej ilości MMS na krajowe numery sieci komórkowych,
5.6.4. korzystania z pakietowej transmisji danych na terenie kraju bez limitu ilości danych
" - w praktyce dostajemy 3690zł/dobe+ raz 50GB, a innym razem nawet 1,2TB a to nie jest nielimitowany pakiet :D

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1079574  autor: notsure
 31 sie 2019, 08:30
U mnie w aplikacji Heyah teraz pokazuje 102360 MB. Wcześniej nie pokazywało pakietu danych w aplikacji. Ale jakoś setek GB już nie zbiera jak kiedyś.
Karta w routerze więc nie mam jak sprawdzić po kodach USSD. Pomimo tego, że jest taka opcja w opcjach routera (w przeglądarce) to nie działa. Wyskakuje komunikat "Brak usługi". Router to ZTE mf980 z Play.

EDIT: po paru minutach 102296 MB czyli pakiet schodzi i nawet szybko uaktualnia w aplikacji.

Po pobraniu złotówki mam dwie pozycje doładowania jak kiedyś. Czyli nie wyskakuje ich paręnaście jak miałem przez pewien czas.
 #1079576  autor: darekka
 31 sie 2019, 09:01
*103*22*8*11# zwraca "Pakiet danych:2069774,0MB ważne do 1.09.2019", a kod *103*22# zwraca: "Pozostało do wykorzystania:51132MB ważnych do dnia:31-08-2019" strona internetowa zaś pokazuje:
"Twój pakiet: Pakiet Internetu Pozostało:2021.26 GB oraz
Internet ważne do 31.08.2019 - pozostało 0 dni"
Numer T-mobile z aktywną nasza usługą.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1079579  autor: notsure
 31 sie 2019, 09:39
Pod *103*22*8*11# wraca (w w/w routerze w oknie przeglądarki):

Brak danych do wykorzystania.
8. Sprawdz inne
9. Koniec

Pod *103*22# wraca (w w/w routerze w oknie przeglądarki):

Pozostalo do wykorzystania: 102515 MB. Waznych do dnia: 01-09-2019.
8. Sprawdz inne
9. Koniec

Dziwny ten pierwszy komunikat :?

p.s. trzeba włączyć sieć na auto aby działał kod USSD w ZTE mf980. Wtedy przed jego wysłaniem zrzuca z lte do hspa. Pewnie po lte nie może wysłać. Fajnie, że działa :)

EDIT: miboa pokazuje:

Twój pakiet: brak pakietu
Pozostało:
0,00 GB
 #1079581  autor: darekka
 31 sie 2019, 10:09
Słowem u każdego co innego i gdzie indziej pokazuje więc puki działa i nie blokuje się w żaden sposób to nie ma się co przejmować-jak zdechnie to reklamacja ...

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1079656  autor: jakubeskulap
 01 wrz 2019, 18:32
Tylko ze u mnie pokazywalo do przedwczoraj zebrany pakiet pod dlugim kodem, a pozniej zero. Wydaje mi sie, ze podobnie jak konsultanci takze technicy nie znaja naszej uslugi i nie wiedza co robic jak wejdzie kilka zgloszen. Ja zglosilem brak dzialania internetu mimo posiadania pakietu, to ich rozwiazaniem jest wykasowanie pakietu. No nic pewnie dawno nie dostali reklamacji na kilka tysiecy od UKE, wiec wjedzie ode mnie.
 #1079742  autor: jakubeskulap
 03 wrz 2019, 11:41
nie wiem, wiem tylko ze mam setki zgloszen kiedy bylo superdoladowanie + dziesiatki z tego roku. 200 stron reklamacji, 20h nagran z konsultantami i zawsze podobne bledy. Slowo "uporczywosc" czesto zmienia kwote reklamacji z 100zl do 10 tysiecy. Mnie juz specjalnie nie przekonuja usluga, ktora funkcjonowala prawidlowo tylko przez pierwsze pol roku. A ze wykorzystuje srednio 200gb i tyle mam w orange po roku w 7dni za 7zl to niespecjalnie mnie interesuje co zrobia (z bonusami wychodzi ok. 25zl na miesiac). Dzisiaj mam miec odpowiedz na reklamacje z poczatku lipca o ile nie przedluza (ciagle przedluzali rozwiazanie techniczne). Jesli poleca w kulki ze wszystko w porzadku, to znowu podejde po spis zgloszen za ten rok i zaczne armagedon za wszystkie 3 lata.
 #1080356  autor: notsure
 14 wrz 2019, 13:00
Jak dzisiaj rano koło 08:00 dostałem smsa, że mogę ponownie aktywować usługę to internet działa jeszcze dziś do północy czy coś się zmieniło ?

Wolę aktywować koło 05-06 rano kiedy nie ma "tłoku" w systemie t-mobile/heyah.
 #1080380  autor: ruki101
 14 wrz 2019, 22:45
W moim przypadku aktywowałem ponownie Masz złotówkę, na początku września i musiałem czekać kilkanaście godzin, dzwoniłem do konsultanta i powiedział mi, że teraz to ręcznie robią i nie będzie już żadnej kumulacji GB-ów tak jak to było poprzednio, będzie tylko 50GB na dzień i potem lejek.
 #1080412  autor: notsure
 15 wrz 2019, 18:08
Ja się obudziłem w nocy no to cyk szybki sms TAK na 80481 z aplikacji ZteLink o 02:59 i jak patrzę w aplikacji Twoja Heyah mam o 03:00 pobraną złotówkę i dwa doładowania po minucie więc wątpię, że to konsultant wbijał ręcznie. A czy sumuje gigabajty to nie wiem bo pierwszy dzień mam nowego cyklu.
 #1080463  autor: darekka
 16 wrz 2019, 12:02
Te 50GB to zgodnie z regulaminem oferty to nawet "na waciki nie wystarczy" i mogą se je w buty wsadzić-niech tylko spróbują lejkować po 50GB to mamy fajny sposób na zrobek, bo oferta nie działa prawidłowo gdyż mamy bez limitu ilość danych.
Nie mam jak sprawdzić zużywając 50GB ale kto ma aktywną usługę proponuję zużyć te GB i obadać skutek-jak lejek to reklamacja i prośba o 30zł+30dni konta i żądanie naprawienia usługi. Takie testy robić trzeba do skutku i za każdy przypadek lejka po 50GB osobna reklamacja i osobne roszczenie kwotowe i wydłużenie konta.

Słowem kto ma niech sprawdzi, bo ja akurat nie mam jak obadać na swoich.

Wiem tylko, że kod *103*22# zwraca info o posiadaniu 50GB a dłuższy kod w moim przypadku informuje o posiadaniu 2GB z promocji aplikacji Mój T-mobile więc nie jest to miarodajne.

P.S. te wypociny konsula o ręcznym przydzielaniu paczki neta dla naszych numerów to między bajki włóżcie-robi to system automatycznie(do czasu usterki oczywiście)

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
  • Strona 146 z 202
  • 1
  • 144
  • 145
  • 146
  • 147
  • 148
  • 202
  • 1
  • 144
  • 145
  • 146
  • 147
  • 148
  • 202