DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 32 z 91
  • 1
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 91
 #1079236  autor: perxenat
 26 sie 2019, 11:09
patrycja-michalczyk98841881 pisze:
26 sie 2019, 09:45
Mam pytanie czy jak pójdę do salonu t mobile to czy będzie mi Pani z obsługi w stanie powiedzieć jakie mam usługi premium włączone?
Szkoda Twojego czasu, Patrycjo. W salonie co najwyżej zaproponują Tobie super-abonament w cenie 3x wyższej niż to co płacisz do tej pory..
Zobacz tutaj:
https://www.t-mobile.pl/c/jak-zablokowa ... 20usłudze1
Ostatnio zmieniony 26 sie 2019, 11:46 przez Remington, łącznie zmieniany 1 raz. Powód: Poprawiony problem z linkiem

Тетраоксид ксенона и перксенаты — одни из самых сильных окислителей
 #1079609  autor: columbo
 01 wrz 2019, 01:35
unnameduser pisze:
18 sie 2019, 15:15
Czy działa Wam formularz wysyłania wiadomości do operatora w iBOA (w zakładce kontakt)? U mnie za każdym razem pojawia się informacja o niepowodzeniu wysyłki.
Właśnie wszedłem zapytać na forum o to samo - mam taki sam rezultat przy każdej próbie.
 #1079901  autor: Uri2sz
 05 wrz 2019, 15:50
witajcie, czy polecacie tą ofertę na kartę? interesuje mnie wariant za 25 zl.
jakie są zalety i wady?
mam obecnie Play FNK unlimited i szczerze ostatnio mnie wkurza, bo często gubię LTE i ogólnie w trasie też przełącza się dużo na roaming.
 #1079918  autor: Karlos20
 05 wrz 2019, 20:35
T-Mobile też ma MMSy. Dopłata 5 zł. Łącznie 30 zł. Wszystko bez limitu + 1,5 mbps darmowego lejka w ramach usługi SuperNet Video DVD, czyli wybrane serwisy wideo bez zjadania 10GB z głównego pakietu.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1080406  autor: biala1991
 15 wrz 2019, 14:31
Mam problem z dodaniem numeru do konta Mój TM na www. Zwraca info:
Niepoprawny numer. Podany numer nie jest numerem T-Mobile lub: taryfa jaką posiadasz nie jest obsługiwana w serwisie, karta SIM jest nieaktywna lub umowa jest w trakcie rozwiązywania, na numerze konta abonenckiego przypisanego do numeru telefonu nie są wystawiane faktury.


Nr był wczoraj migrowany z Heyah ale system już chyba zdążył to przemielić, bo w aplikacji dodałam go bez problemu, do Miboa też się loguje. Zastanawia mnie to ostatnie zdanie: na numerze nie są wystawiane faktury. No nie są, bo to prepaid :) czy coś się zmieniło i teraz numerów na kartę nie można powiązać z kontem Mój TM?
 #1080414  autor: biala1991
 15 wrz 2019, 18:17
Kolejna próba powiązania numeru na kartę z kontem Mój TM (tym razem numer abo). Niby nowy nr został podpięty, nawet weszłam w zarządzanie ale po wylogowaniu i ponownym zalogowaniu pokazuje się tylko nr abo, podpiętego prepaida brak.
Wracam do punktu wyjścia i znowu próbuje wiązania z numerem na kartę, z którym się poprzednio nie udało i tym razem działa :)
 #1081016  autor: babciagienia1p
 26 wrz 2019, 14:08
[quote=biala1991 post_id=1080574 time=1568819415 user_id=76169]
[quote=babciagienia1p post_id=1080547 time=1568795408 user_id=86923]
Myślę, że można reklamować brak możliwości uruchomienia DR na każdym numerze, który był doładowany (bez względu na termin) [/quote]
Właśnie nie jestem tego taka pewna, bo wg regulaminu jednym z warunków (oprócz doładowania) jest "aktywacja dowolnej taryfy do 21.06.2017" Ostatnia wersja regulaminu tej promocji pochodzi z 2018r, nie wiem o co chodzi z wsteczną datą 21.06.2017 i po co w ogóle jakaś data włączenia taryfy skoro jest okres obowiązywania promocji :)
Mam numer uruchomiony w 2018r, wielokrotnie doładowywany i na nim DR nie działały ale ze względu na niejasny regulamin nie próbowałam tego reklamować. Ostatnio nr migrowałam do Heyah i z powrotem. Po powrocie do TM nr nie był zasilany, czy w tej sytuacji jest szansa na pozytywne załatwienie reklamacji? czy wcześniejsze zasilenia się liczą czy aktywowałam taryfę dopiero po migracji?
Podejrzewam, że jednak zażądają doładowania a na koniec i tak włączą Frii Rozmowy, za co jeszcze w majestacie prawa pobiorą opłatę :D [quote]



Dzisiaj dzwoniłam na infolinię w sprawie kolejnego numeru, na którym po doładowaniu wracał komunikat: "Aby skorzystać z promocji, doładuj konto". Trafiłam na bardzo sprytną konsultantkę. Inicjały MW. Doskonale odróżniała "Frii Rozmowy" od "Darmowych Rozmów". Załatwiła temat bezpośrednim telefonem do działu technicznego bez konieczności zgłoszenia systemowego. Czyżby T-Mobile wychodził z mułu?

PS. Przeszłam na ten wątek, żeby @macqmacq nie był zaniepokojony i miał porządek.
 #1081059  autor: biala1991
 27 wrz 2019, 04:40
A ja właśnie straciłam Darmowe Rozmowy na numerze, na którym były nieprzerwanie aktywne od czasu wprowadzenia promocji (chyba od 2016r.). Na tym numerze mi najbardziej zależy dlatego nie kombinowałam tylko uczciwie go doładowywałam nie ryzykując aktywacji jakiejś usługi, wykluczającej, która mogłaby mnie pozbawić DR definitywnie.
Na innym numerze Darmowe Rozmowy bez problemu włączam i wyłączam ale jak słusznie podejrzewałam to nie daje gwarancji, że tak będzie na każdym dlatego na tym pierwszym numerze nie ruszałam DR aż do wczoraj kiedy to jakieś licho w osobie BabciGieni mnie podkusiło :D no i okazało się, że moje obawy były całkowicie uzasadnione, wyłączyć się dało ale włączyć już nie. Numer, na którym DR były od zawsze a zwraca info: Kod niepoprawny a nie ten standardowy komunikat o konieczności doładowania.
Nie wiem czy BOK będzie w stanie pomóc, nie bardzo mam teraz czas na pogadanki z nimi, póki co aktywowałam Frii Rozmowy za 3zł, (zamienił stryjek siekierkę na kijek) :D


A czy sprawdzałaś jak działa zarządzanie Darmowymi Rozmowami po aktywacji przez BOK? bo jeśli każdorazowe włączenie ma się odbywać w drodze reklamacji to mnie to nie urządza :)
 #1081064  autor: babciagienia1p
 27 wrz 2019, 07:16
biala1991 pisze:
27 wrz 2019, 04:40
A czy sprawdzałaś jak działa zarządzanie Darmowymi Rozmowami po aktywacji przez BOK? bo jeśli każdorazowe włączenie ma się odbywać w drodze reklamacji to mnie to nie urządza :)

Na jednym numerze, na którym nie było interwencji w BOK-u, wyłącza się i włącza bez problemów. Dezaktywacja następuje automatycznie przy przejściu na 1,- zł bez limitu lub 3w1, 4w1. Aktywacja kodem *140*275#. Na drugim, po zgłoszeniu dziale technicznym, tak samo. Ten wczorajszy sprawdzę po 1 października. Trochę się wystraszyłam po Twoim poście. Dam znać, jeśli mnie tramwaj wcześniej nie przejedzie. Rozmowa ze sprytną konsultantką nie trwała tak długo. Była dobrze zorientowana. Mogę ci wysłać jej nazwisko na priva. Może trafisz, albo akurat będzie wolna (w co wątpię). Wczoraj pomogła mi w godzinach 14:37-14:47. Dzwoniłam na 606 606 606.
 #1081092  autor: wiertolot
 27 wrz 2019, 21:39
Jak zrobić roczna ważność konta w T-Mobile na kartę mam ustawiona jakaś Taryfa Happy, czy TAK TAK nie wiem już......?
Da się, jakie są aktualne sposoby na dzień dzisiejszy 27.09.2019 rok? Wiem, że na Taryfie Free da włączyć jakoś *140*296#, ale po wyłączeniu tego *140*296*2# zmienia znowu z roku ważności na tylko 30 DNI, proszę o pomoc. Te zgody marketingowe wyrażanie nic nie działa. W Play i Orange na kartę nie ma z tym problemu, a w tym T-Mobile nie wiadomo jak.
 #1081100  autor: babciagienia1p
 28 wrz 2019, 07:14
wiertolot pisze:
27 wrz 2019, 21:39
Jak zrobić roczna ważność konta w T-Mobile na kartę mam ustawiona jakaś Taryfa Happy, czy TAK TAK nie wiem już......?

Najpierw przejście do Frii, a potem porada @perxenat.
Musisz tylko wziąć pod uwagę, że nie wrócisz z taryfy Frii do Happy lub Nowy Tak Tak, a w Happy i Nowym Tak Taku możesz mieć, np. bonus - minuty i SMS-y do T-Mobile, Heyah i stacjonarnych (a może i tuBiedronka ...) w zamian za przychodzące z innych sieci (proporcja 2:1). Do tego płatne pakiety "do wszystkich". W Happy nie ma RWK (kiedyś była za zgody marketingowe, ale się skończyła). Najbardziej optymalne doładowanie 50,- zł - przedłuża o 3 miesiące.
 #1081103  autor: biala1991
 28 wrz 2019, 10:06
[quote="babciagienia1p"] Dzwoniłam na 606 606 606 [/quote]

Ja wykręciłam zwykły BOK 602 960 200 i jakie zmiany, wklepałam nr telefonu i Pesel i od razu połączenie z konsultantem (może tak szybko bo sobota?)
W każdym razie Darmowe Rozmowy zostały aktywowane na felernym numerze i teraz aplikacja pokazuje mi, że mam dwie usługi, DR i Frii R :) Może to jeszcze się zaktualizuje.



Edit.
Minęło kilka godzin i chyba się już nic nie zmieni a wg regulaminu te usługi się wykluczają :)
 #1082836  autor: lukjac
 25 paź 2019, 19:09
Czy to normalne że na nowym starterze głosowym za 5 zł samoczynnie uruchamia się RWK i pobiera za to 3,01 zł? Zarejestrowałem nowy numer, miałem na koncie 5,01 zł i nagle bez mojej ingerencji zostało 2 zł i ważność wychodzących wydłużyła się o 365 dni...
 #1082994  autor: biala1991
 31 paź 2019, 05:31
Mnie też spotkała niespodzianka :) zgłosiłam do BOK problem, czekam i czekam, żadnej odpowiedzi. W końcu kontrolnie sprawdziłam działanie, a tu proszę, naprawili tylko nie poinformowali, że załatwione. Kto by się spodziewał :)
 #1082995  autor: babciagienia1p
 31 paź 2019, 05:54
@lukjac -
Nie jest to normalne, chociaż jak dobrze obejrzysz starter, to być może znajdziesz gdzieś informację o tym, drobnym drukiem. Zadzwoń do BOU, zgłoś problem, że zrobili to bez Twojej wiedzy. Powinni zwrócić 3,01 i cofnąć RWK. Są inne, skuteczne, sposoby na RWK lub prawie RWK.
Uważaj też na inne usługi cykliczne (Internet Strong LTE, Prenumeraty, Granie na Czekanie, no i super zakamuflowany, bez wykazywania w bilingu, Bezpieczny Internet). Mogą włączać się bez Twojej wiedzy. Profilaktycznie je wyłącz. Włącz takie, których potrzebujesz.
Bezpiecznego Internetu, podobno, nie można wyłączyć. To jest, chyba, efekt przegranych przez T-Mobile procesów sądowych.


biala1991 pisze:
31 paź 2019, 05:31
Mnie też spotkała niespodzianka :) zgłosiłam do BOK problem, czekam i czekam, żadnej odpowiedzi. W końcu kontrolnie sprawdziłam działanie, a tu proszę, naprawili tylko nie poinformowali, że załatwione. Kto by się spodziewał :)

Bo oni są kulturalni. Być może naprawili w nocy, przed poranną zmianą, i nie chcieli Cię niepokoić SMS-em. :wink:
 #1083233  autor: fwitkowski17
 04 lis 2019, 20:22
Witam wszystkich!
Mam problem z numerem w T-Mobile. Jakieś 1,5 tygodnie temu zmigrowałem z Internet na kartę blueconnect do Frii. Tam od razu włączył mi się pakiet ten najwyższy za połowę ceny. Ja aktywowałem sobie 5 GB za darmo w aplikacji. Natomiast wszystkie jednostki zużyłem, pakiet nielimitowany zdezaktywowałem i chcę przejść do Heyah. Wbicie kodu USSD *100*812# przez pierwsze 5 dni prowadziło do komunikatu "Zlecenie odrzucone - wystąpił błąd", obecnie wbicie tego kodu prowadzi do komunikatu "Usługa Wszędzie Rozmawiaj została zakończona". Taki sam komunikat dostaję, gdy chcę zmienić taryfę z poziomu menu *100#. Czy pozostaje tylko nic innego jak dzwonić do BOU lub iść do salonu T-M? Jest jakiś sposób na wymuszenie transferu numeru do Dniówki/Heyah?
  • Strona 32 z 91
  • 1
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 91
  • 1
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 91