DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 55 z 125
  • 1
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 125
 #1078661  autor: biala1991
 16 sie 2019, 21:30
Promocja była jednodniowa więc powinna działać od razu, bo inaczej nie ma sensu.
Moje smsy nie były wysłane "za wcześnie", raczej bym podejrzewała, że zbyt późno i ze względu na jakąś zawiechę systemu mogły nie zmieścić się w terminie zgłoszenia.

Inna możliwość, to była promocja jak w TMobile, na zaproszenie :D pakiet dostali tylko ci, którzy najpierw otrzymali smsa z odpowiednim info. Wiem że takie wiadomości do niektórych Plus wysłał, ja nie zostałam zaproszona :)
 #1078665  autor: Marens
 16 sie 2019, 22:05
neotele pisze:
16 sie 2019, 15:06
Lejek się włączy dopiero gdy wyczerpiesz dane z wszystkich aktywnych pakietów, a co najmniej jeden z nich będzie jeszcze ważny.
Dzięki!
biala1991 pisze:
16 sie 2019, 20:01
A więc pytanie do Marensa, o której wysłał smsa? :)
ok 18
 #1078676  autor: biala1991
 17 sie 2019, 08:11
Wniosek z tego, że... no właśnie, jaki? :)
Może trzeba iść tropem ilości wysłanych smsów :) Ja puściłam dwa w odstępie pół godziny, oba tej samej treści (jak się później okazało :) ) Może to zaszkodziło..
 #1078709  autor: neotele
 17 sie 2019, 17:01
@ biala1991
Gdzieś ktoś pisał, że też wysłał dwa i dostał.
Jeśli nie powiedzą, dlaczego niektórzy mieli problemy, to się nie dowiemy.
Skoro wysłało się SMS zgodnie z Regulaminem tej promocji, to należy się bonus, więc trzeba im to napisać i czekać na 18GB lub jakąś rozsądną odpowiedź.
 #1078724  autor: biala1991
 17 sie 2019, 18:34
Na Telepolis pod wiadomością o promocji Plusa ktoś napisał, że już próbował reklamować brak pakietu (tak jak ja wysłał SIATKOWKA) i nic nie wskórał.
Nieładnie ze strony operatora, zwłaszcza ze względu na ten sms, który Plus sam rozsyłał z błędem. Ja akurat go nie dostałam ale widziałam screeny i to pozwalało przypuszczać, że tak brzmi prawidłowe hasło a błąd jest w regulaminie.
 #1078739  autor: neotele
 17 sie 2019, 20:51
biala1991 pisze:
17 sie 2019, 18:34
Na Telepolis pod wiadomością o promocji Plusa ktoś napisał, że już próbował reklamować brak pakietu (tak jak ja wysłał SIATKOWKA) i nic nie wskórał.
Nie sugeruj się innymi, bo nie wiesz co i jak ta osoba napisała. Każdy przypadek jest inny. Np. Remington też wysłał z "o" i dostał bonus.
Opisz im swój przypadek. Wg mnie, zrobiłaś wszystko poprawnie. Powodzenia :)
 #1078743  autor: Remington
 17 sie 2019, 22:17
Najlepiej pisać na maila bok@plus.pl zazwyczaj obsługują go sensowni ludzie, w przeciwieństwie do kontaktu telefonicznego. Warto też obsmarowywać wszelkie problemy na Plus forum.

Trzymam za Was kciuki.

Problem musiał być "wydajnościowy", bo skoro mi zadziałało z O i pisane w ogóle "Siatkowka" to nie w haśle zonk.
 #1078750  autor: biala1991
 18 sie 2019, 00:10
Dzięki za wsparcie ale ja odpuszczam reklamację, bo upominam się wtedy kiedy mam solidne podstawy a tutaj obiektywnie rzecz ujmując nie spełniłam warunków promocji :) To że ktoś inny też nie spełnił, wysłał Siatkowka i dostał to chyba nie jest argument, bo łatwo go zbić, że to był błąd systemu, tak jak słynne 72GB w Orange :)

Może napisze ktoś kto został zachęcony do promocji smsem z błędnym hasłem, bardzo ciekawi mnie wynik takiej korespondencji.
To że moce przerobowe :) zawiodły i nie wszyscy otrzymali bonus jestem w stanie wybaczyć ale jeśli operator wprowadza w błąd a potem odrzuca reklamację klienta, który zastosował się do błędnej instrukcji to mocno traci w moich oczach


Z drugiej strony jeśli Plus będzie rozpatrywał pozytywnie reklamacje tylko tych, którzy dostali błędnego smsa a odrzuci reklamacje tych, którzy wysłali SIATKOWKA pomimo braku takiego smsa to też będzie nie fair, bo to przecież godna potępienia dyskryminacja dlaczego jedni klienci zostali wyróżnieni powiadomieniem o promocji a inni zostali pominięci :)
Jakiej ścieżki postępowania by teraz nie obrał Plus zawsze ktoś będzie poszkodowany... ciężkie jest życie operatora :)
 #1078758  autor: Remington
 18 sie 2019, 10:56
biala1991 pisze:
18 sie 2019, 00:10
Dzięki za wsparcie ale ja odpuszczam reklamację, bo upominam się wtedy kiedy mam solidne podstawy a tutaj obiektywnie rzecz ujmując nie spełniłam warunków promocji :)

Jeśli sama się nie wkopiesz pisząc im co wysłałaś, to małe jest prawodpodobieństwo, że dojdą do treści Twojego SMS-a. Reklamuje się nieprzyznanie pakietu mimo wysłania poprawnego SMS-a we właściwym czasie. Łatwiej im będzie przyznać pakiety na podstawie śladu w billingu niż szukać tego jednego SMS-a gdzieś na serwerach.

Dlaczego uważam, że wielkość liter i transkrypcja znaków diakrytycznych nie mają znaczenia? Bo system przyjmujący zgłoszenia zapewne jest jeden i ma takie reguły. Przecież nie będą dla każdej promocji tworzyć nowej aplikacji rozpoznającej otrzymane SMS-y, a jedynie paramtryzują gdzieś oczekiwane treści. Dlatego czy SIATKÓWKA czy Siatkówka, czy siatkowka, czy siatkowkA nie powinno mieć żadnego znaczenia.

W takim Orange nawet nie sprawdzali treści, ja im wysyłałem np. „Dawajcie złodzieje pakiet internetu”, a oni odpisywali „Dziękujemy, właśnie przyznaliśmy Ci 1GB internetu.” :lol:
 #1078768  autor: neotele
 18 sie 2019, 11:52
I jeszcze jedno.
Jeśli się nie otrzymało należnego bonusa i samemu nie złoży się reklamacji, to na 100% - z własnej woli - rezygnuje się z jego otrzymania.
Zatem, pisać i jeszcze raz pisać.
A zakładając, że to problem techniczny w Plus i np. pogubili część otrzymanych SMSów, dobrze by było wysłać jakieś potwierdzenie (skan/log), że się wysłało im SMS 12.08.2019r.
 #1078776  autor: biala1991
 18 sie 2019, 12:55
Remington pisze:
18 sie 2019, 10:56
Dlaczego uważam, że wielkość liter i transkrypcja znaków diakrytycznych nie mają znaczenia? Bo system przyjmujący zgłoszenia zapewne jest jeden i ma takie reguły. Przecież nie będą dla każdej promocji tworzyć nowej aplikacji rozpoznającej otrzymane SMS-y, a jedynie paramtryzują gdzieś oczekiwane treści. Dlatego czy SIATKÓWKA czy Siatkówka, czy siatkowka, czy siatkowkA nie powinno mieć żadnego znaczenia.
Ja wychodziłam z założenia, że system nawet nie jest w stanie przetrawić pisowni z polskimi znakami dlatego za bardziej prawdopodobną uznałam wersję nieregulaminową i najpierw wysłałam SIATKOWKA przez "O", potem dla pewności poprawiłam SIATKÓWKĄ (taki był przynajmniej plan). W tej sytuacji nawet nie musiałabym mocno ściemniać, bo dopóki nie sprawdziłam ustawień telefonu sama byłam święcie przekonana, że wysłałam dwie wersje, w tym jedną poprawną :)



@neotele ale chyba nie ma jakiegoś sztywnego terminu na zgłoszenie reklamacji?
Wolę poczekać na rozwój wydarzeń, bo na razie zastanawiająca cisza w temacie, pakietu nie dostało mnóstwo osób a nikt się nie chwali skuteczną interwencją, ani ci co wysłali błędne hasło ani ci z prawidłowym, gdzie przecież sprawa wydaje się oczywista.
 #1078778  autor: pablo82
 18 sie 2019, 13:39
W moim przypadku sprawę reklamacji przekazano do działu technicznego Plusa. Mam czekać cierpliwie na odpowiedź. Tyle mi odpisano na mejla z BOK Plusa. Również na forum Plusa Specjalista przekazał sprawę dalej. Dam znać, gdy dostanę od nich odpowiedź.
 #1078808  autor: piorunek
 18 sie 2019, 20:20
Mam 3 krótkie pytania (mam ofertę na kartę i pakiet za 25zł 3in1):
- ile jest internetu zagranicą z pakietu 3in1?
- czy można dokupić jaki ś pakiet danych żeby działał w Hiszpanii?
- jak sprawdzić ile zostało w pakiecie danych?
 #1078824  autor: pablo82
 19 sie 2019, 07:51
W Twojej taryfie do wykorzystania w roamingu na terenie UE otrzymasz 0,5 GB Internetu za darmo. Natomiast do dostępnego limitu 2,09 GB, mogą zostać naliczone dodatkowe opłaty w wysokości 4,66 zł za GB. Stan pakietu sprawdzisz kodem *136#
Jeżeli wykorzystasz 0,5 GB Internetu, możesz aktywować Pakiet 5 GB. Aby to zrobić, należy wysłać SMS-a o treści: Pakiet pod nr 80025 (koszt 5 zł na 30 dni). Dzięki temu otrzymasz dodatkowo 0,5 GB w Unii Europejskiej. Możesz go włączać i wyłączać wielokrotnie.Po każdym jego uruchomieniu dostaniesz darmową paczkę danych w wysokości 0,5 GB.
Ps. Powyższą treść odpowiedzi uzyskałem od specjalisty Plusa.
 #1078826  autor: Remington
 19 sie 2019, 09:19
pablo82 pisze:
19 sie 2019, 07:51
Jeżeli wykorzystasz 0,5 GB Internetu, możesz aktywować Pakiet 5 GB.

Pakiet kosztuje 5 zł, więc jego aktywacja opłaca się po wykorzystaniu ok. 1,5GB (w tym darmowych 500MB).
 #1078851  autor: pablo82
 19 sie 2019, 14:05
"Nasi siatkarze spisali sie na medal! Swietuj razem z nami i ciesz sie dodatkowym pakietem 18 GB aktywnym przez 7 dni. Szczegoly w regulaminie na plus.pl/gig…wke. Pozdrawiamy, Plus"
I trzy pakiety po 6GB właśnie wpadły na moje konto w telefonie. Ważność 7dni. Także w moim przypadku reklamacja załatwiona pozytywnie :D
 #1078857  autor: neotele
 19 sie 2019, 17:46
Ja trafiłem na jakiegoś buraka w BOK, który koniecznie chce, abym przesłał kompletny Pesel prywatnym mailem!, aby zacząć procedować sprawę.
Czego nie mam zamiaru, ze względów bezpieczeństwa robić. Najwyżej obędę się bez 18GB/7dni.

Próbuję natomiast połączyć się przez Live Chat (będąc zalogowanym do Plus Online). Wypełniłem wszystko, klikam na "Rozpocznij chat>" i nic się nie dzieje.
O co tu chodzi? Są ograniczenia? Np czasowe? Jest 17:44 - chyba jeszcze pracują.
FireFox chyba nie jest blokowany?

Edit:
Chyba chat działa. Najpierw wkleiłem tylko kilka słów i ruszyło.
Ostatnio zmieniony 19 sie 2019, 18:57 przez neotele, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1078860  autor: 3G
 19 sie 2019, 18:19
Też właśnie otrzymałem 3x 6 GB. Nie składałem żadnej reklamacji.

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
  • Strona 55 z 125
  • 1
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 125
  • 1
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 125