DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    [Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
[Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
 #1077881  autor: Karlos20
 07 sie 2019, 03:38
A taryfa internetowa wykluczona z promocji (Blueconnect na kartę) - tam za 5 zł dają 2GB bonusu i ważność konta na 30 dni, jakby ktoś nie wiedział, o co w tej taryfie chodzi.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1078690  autor: biala1991
 17 sie 2019, 13:23
Gdyby ta taryfa nie została wykluczona to TM jawnie by zakpił z użytkowników, bo Blueconnect jest nieobsługiwany przez system. Brak dostępu do Mój TM a operator daje wirtualny pakiet, który można włączyć tylko przez aplikację :)

Panowie z inną limitowaną ofertą Masz złotówkę.. niech się cieszą, że w ich przypadku TM był tak wspaniałomyślny i udostępnił możliwość zarządzania tymi kartami :)
 #1078692  autor: darekka
 17 sie 2019, 13:43
Jakie zarządzanie w naszej "Masz złotówkę"opcja limitowana masz na myśli(żadnych pakietów nie widać poza "Frii internet", który mam aktywowany kodem jakiś czas temu), bo widać w zasadzie TYLKO stan konta i datę ważności tego konta, nawet tych 2GB się nie dało odpalić, bo nie było takiej opcji(pomógł dopiero konsul , który w trakcie rozmowy telefonicznej aktywował ręcznie ten pakiet). Ta apka nic w naszej limitowanej ofercie nie daje-nawet stanu posiadanych GB nie widać, że o "wirtualnych" złotówkach nie wspomne.

Swoją drogą to najnowszą wersje aplikacji tak spartolili, że nie działa na telach z rootem a i na tych bez roota drze jape, że mają roota i nie będzie apka działać. :evil:

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1078697  autor: biala1991
 17 sie 2019, 14:48
Cóż, ja mam Frii w standardowym wydaniu i na jednym numerze jest też ciekawie, brak jakichkolwiek pakietów i usług możliwych do aktywacji, pokazują się tylko te już włączone, czyli apka spełnia funkcję wyłącznie podglądową, zarządzać się nie da :)
Nie muszę dodawać, że darmowego pakietu brak, podobnie było kiedy zimą TM rozdawał 10GB :)
Na innej karcie w tym samym urządzeniu wszystko działa
 #1080067  autor: babciagienia1p
 09 wrz 2019, 06:43
Ja miałam problem z kilkoma "martwymi numerami" w aplikacji (nic na nich nie można było zrobić). Po "naprawie" apki przez dział techniczny (4 września) zniknęła możliwość dodania 2GB za darmo nawet na numerach, które nie były martwe i powinny mieć taką opcję, bo skończył się okres 30-dniowy poprzedniego pakietu. Taki standard. Przyzwyczailiśmy się ... . Na dzisiaj nie mam nigdzie opcji 2GB za 0,-zł, a miała być do 30 września.
 #1080106  autor: przemo_one
 09 wrz 2019, 21:03
1. Czy karta sim musi być w telefonie z aplikacją? Bardziej mi pasuje karta w router, niż w tel.
2. Jak wygląda logowanie do Mój T-Mobile?
Na ich stronie są 2 linki do logowania:
https://www.t-mobile.pl/logowanie
http://nakarte.t-mobile.pl/
3. Czy musi być logowanie przez apkę, czy może wystarczy przez www?
4. Czy starter za 5 Frii 5 dni za 5 zł spełnia wymogi aktywacji promo 5GB bez doładowywania?
pzdr
 #1080107  autor: unnameduser
 09 wrz 2019, 21:26
1. Karta SIM nie musi być w telefonie z aplikacją, może być w routerze. Byle miał on możliwość odczytywania SMS (z kodem pierwszego logowania do aplikacji).
2. Strona z pierwszego linku działa poprawnie na 100%.
3. Musi być użyta aplikacja, można to zrobić w razie potrzeby w emulatorze telefonu z Androidem, np. BlueStacks.

LuiN pisze:Desktopowa wersja Telepolis to ostatnia rzecz na której się skupiamy.
 #1080111  autor: babciagienia1p
 09 wrz 2019, 23:20
macqmacq pisze:
09 wrz 2019, 17:16
A ja tam przed chwilą aktywowałem pakiet 5GB!!! :mrgreen:
Nie dość, że przedłużyli promocję to jeszcze dali teraz 5GB! :-D
Regulamin:
http://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/docum ... 018094.pdf
U mnie też pojawiły się pakiety 5GB za 0,- zł, ale tylko na numerach, którym skończyły się 30-dniowe okresy pakietów 2GB. To oznaczałoby, że trafiłam ze zniknięciem wrześniowych pakietów 2GB i brakiem jakichkolwiek na okres przejściowy. Wygląda, że możliwość włączenia 5GB pojawia się jak skończy się pakiet 2GB, czyli 2GB już nie będzie. Miło się robi.
 #1080419  autor: biala1991
 15 wrz 2019, 18:42
A u mnie pakiet 5GB jest widoczny na numerach, na których jeszcze nie skończyła się ważność pakietu 2GB i co jest totalnym szokiem 5GB pojawiło się też na numerze, który w apce jakby nie istniał. Teraz wyświetla się nie tylko pakiet promocyjny ale wszystkie inne niedostępne do tej pory usługi i pakiety aż boję się cokolwiek włączyć, żeby czar nie prysł :D
 #1080469  autor: babciagienia1p
 16 wrz 2019, 13:00
biala1991 pisze:
15 wrz 2019, 18:42
A u mnie pakiet 5GB jest widoczny na numerach, na których jeszcze nie skończyła się ważność pakietu 2GB i co jest totalnym szokiem 5GB pojawiło się też na numerze, który w apce jakby nie istniał. Teraz wyświetla się nie tylko pakiet promocyjny ale wszystkie inne niedostępne do tej pory usługi i pakiety aż boję się cokolwiek włączyć, żeby czar nie prysł :D

To może spróbuj włączyć 5GB zanim skończy się ważność 2GB. A nuż pakiet 2GB się przedłuży ... . U mnie 5GB pojawia się dopiero po zniknięciu 2GB.
Ciekawy manewr z tym pakietem 5GB. Pewnie T-Mobile tak zniechęciło przeciętnych użytkowników różnymi sztuczkami (obciążenia za BI bez odnotowywania w bilingu, brak możliwości wyłączenia BI i różne podobne), że być może było małe zainteresowanie włączaniem 2GB (trzeba pilnować, żeby nie złapać różnych obciążeń). No to uruchomili promocję 5GB.
Swoją drogą, dział techniczny w T-Mobile cały czas coś modyfikuje. Dzisiaj wrócił mi 1GB "przeprosinowy", który niby był, a nie mogłam go używać (nie zgłaszałam tego). Teraz już mogę, bez jakichkolwiek działań z mojej strony.
 #1080501  autor: biala1991
 17 wrz 2019, 11:47
babciagienia1p pisze:
16 wrz 2019, 13:00
To może spróbuj włączyć 5GB zanim skończy się ważność 2GB. A nuż pakiet 2GB się przedłuży ... .
albo prędzej się skasuje :D
Mnie nie zależy specjalnie na kumulacji ale ten pakiet przydałby się jako ochrona przed BI (użytkownik którego numerem zarządzam nie korzysta z internetu a zdarza się, że ma naliczone 3zł rzekomo za jakiś śmieszny transfer). Obawiam się tylko czy darmowe 5GB nie pozbawi mnie darmowych rozmów w sieci, których nie chciałabym stracić na tym numerze



Przy okazji, czy w apce działa logowanie hasłem? (rozumiem, że trzeba najpierw uzupełnić adres mailowy)
czy to tylko opcja wirtualna? :)
 #1080507  autor: babciagienia1p
 17 wrz 2019, 12:35
albo prędzej się skasuje :D
Mnie nie zależy specjalnie na kumulacji ale ten pakiet przydałby się jako ochrona przed BI (użytkownik którego numerem zarządzam nie korzysta z internetu a zdarza się, że ma naliczone 3zł rzekomo za jakiś śmieszny transfer). Obawiam się tylko czy darmowe 5GB nie pozbawi mnie darmowych rozmów w sieci, których nie chciałabym stracić na tym numerze
[/quote]

To uważaj, bo jeśli pakiet się skończy (po 30 dniach albo wykorzystaniu), opłata za BI jest bardzo prawdopodobna. Infolinia zwraca opłatę za BI od razu po interwencji. BI nie jest wykazywany w bilingu i nie jest świadomie włączany przez użytkownika. Podobno nie można go wyłączyć. Wyjściem jest przejście na opcję "1,- zł dziennie bez limitu". Wtedy BI nie działa. Włącza się bezpłatna blokada internetu po wykorzystaniu 300MB jednego dnia. Pewnego razu konsultantka powiedziała mi, że opłata za BI jest pobierana przy każdym doładowaniu, jeśli masz włączony transfer danych (myślę, że to nieprawda).
Co do opcji darmowych rozmów w sieci, to są dwie wersje:
1) Frii rozmowy w T-Mobile i Heyah - płatne od drugiego włączenia - 3,- zł za włączenie
2) Darmowe rozmowy i SMS-y w T-Mobile po doładowaniu - bezpłatne.
Obydwie opcje nie są wyłączane po uruchomieniu pakietu 2GB. 5GB jeszcze nie testowałam.
Wersję 2 można włączać wielokrotnie. Nawet po dezaktywacji przejściem na 3w1 lub 4w1 i z powrotem :wink: Aby włączyć wersję 2 należy użyć kodu *140*275#. Jeśli nie działa, mimo historycznego doładowania konta - zgłoszenie do działu technicznego. Naprawa trwa około dwóch tygodni.
 #1080545  autor: biala1991
 18 wrz 2019, 08:28
Ja to wszystko przerabiałam :) Nie włączam Bez Limitu za 1zł, bo wyklucza się z Darmowymi Rozmowami.
W międzyczasie na innym numerze, na którym jest aktywny pakiet 2GB testowo uruchomiłam Darmówki w sieci. Efekt: 2GB nie zostały ubite, Darmowe w sieci też działają tylko zniknął pakiet 5GB, który wcześniej był widoczny :D Dezaktywacja Darmowych Rozmów go nie przywróciła, może jeszcze się pokaże gdy wygasną 2GB? Mam taką nadzieję, bo na kolejnym numerze z aktywnym pakietem 2GB, przy próbie włączenia 5GB dostaję info, że darmowy pakiet można włączyć tylko raz na 30dni.

Możesz napisać coś więcej o problemie z uruchomieniem Darmowych Rozmów? W jakiej sytuacji Ci nie zadziałały? Miałaś usługę aktywną, wyłączyłaś ją i nie mogłaś ponownie aktywować?
czy nie uruchomiłaś w czasie kiedy promocja była dostępna a teraz nie mogłaś jej odpalić, pomimo że numer był uprawniony historycznym doładowaniem?
Ja na numerze "mniej ważnym" włączam i wyłączam DR bez kłopotu ale na numerze, na którym mi zależy nie ryzykuje z taką zabawą, bo od jakiegoś czasu kod do sprawdzania statusu zwraca błąd więc to samo może być z kodem aktywującym.

Jestem zaskoczona, że BOK wiedział o jaką usługę chodzi i nie dokonał naprawy polegającej na uruchomieniu Frii Rozmów :D
a próbowałaś reklamować brak Darmowych Rozmów na nowym numerze? :D
 #1080547  autor: babciagienia1p
 18 wrz 2019, 10:30
@biala1991 -

U mnie 5GB pojawia się natychmiast po wygaśnięciu 2GB. Czekam z aktywacjami do końca miesiąca, żeby móc uruchomić pakiety pod koniec września i pod koniec października (patrz regulamin).

"Darmowe rozmowy" mam na dwóch numerach. Spokojnie przechodzę, od czasu do czasu, na "1,- zł bez limitu" (ze względu na 1/2 RWK) i wracam kodem na DR. Działa bez problemu.

Problem był na numerze, który doładowałam i usiłowałam włączyć "DR" zaraz po doładowaniu. Wracał komunikat "doładuj konto - usługa możliwa po doładowaniu". Karta SIM była z akcji "Best in Test", miała 1,- zł na koncie (nie zwracałam uwagi kiedy był okres promocji; teraz widzę, że "Best in Test" ruszyła po zakończeniu "DR z automatu"). Doładowanie odbyło się po zakończeniu promocji "DR z automatu". Zgłosiłam do BOK-u i, oczywiście, mimo moich gorących protestów pani włączyła "Frii rozmowy". Pal licho. Ponownie zgłosiłam do działu technicznego via infolinia (inna konsultantka). Po dwóch tygodniach uruchomili i przeprosili. Teraz mogę włączać, na tym numerze, DR kodem, jeśli inne działanie je dezaktywuje.

Myślę, że można reklamować brak możliwości uruchomienia DR na każdym numerze, który był doładowany (bez względu na termin), z wyjątkiem tych, którym wyczyścili konto po przekroczeniu 183 dni z włączoną opcją "1,- zł bez limitu". Nie da się włączyć DR na starterze kupionym w kiosku. Domaga się doładowania mimo dodatniego stanu konta. Wnioskuję z tego, że skoro się domaga, to po doładowaniu można reklamować (w stylu "doładowałam i dalej jest ten sam komunikat"). Oczywiście należy pamiętać, że DR mogą działać tylko na "czystej taryfie Frii". Wykluczają (wyłączają) je opcje "1,- zł bez limitu", "25,- zł bez limitu" itp. Z kolei te opcje włącza się, na chwilę, żeby przedłużyć ważność konta, o kolejne 30 dni, w czystej taryfie Frii. No chyba, że komuś jeszcze została RWK za zgody marketingowe. Ale w to wątpię.

Wariantu z logowaniem do apki za pomocą hasła z "Mój T-Mobile" nie próbowałam. Przez pewien czas hasło działało mi na wchodzeniu przez stronę www. Teraz przestało. Cienko to widzę.
 #1080574  autor: biala1991
 18 wrz 2019, 17:10
babciagienia1p pisze:
18 wrz 2019, 10:30
Myślę, że można reklamować brak możliwości uruchomienia DR na każdym numerze, który był doładowany (bez względu na termin)
Właśnie nie jestem tego taka pewna, bo wg regulaminu jednym z warunków (oprócz doładowania) jest "aktywacja dowolnej taryfy do 21.06.2017" Ostatnia wersja regulaminu tej promocji pochodzi z 2018r, nie wiem o co chodzi z wsteczną datą 21.06.2017 i po co w ogóle jakaś data włączenia taryfy skoro jest okres obowiązywania promocji :)
Mam numer uruchomiony w 2018r, wielokrotnie doładowywany i na nim DR nie działały ale ze względu na niejasny regulamin nie próbowałam tego reklamować. Ostatnio nr migrowałam do Heyah i z powrotem. Po powrocie do TM nr nie był zasilany, czy w tej sytuacji jest szansa na pozytywne załatwienie reklamacji? czy wcześniejsze zasilenia się liczą czy aktywowałam taryfę dopiero po migracji?
Podejrzewam, że jednak zażądają doładowania a na koniec i tak włączą Frii Rozmowy, za co jeszcze w majestacie prawa pobiorą opłatę :D


Wariantu z logowaniem do apki za pomocą hasła z "Mój T-Mobile" nie próbowałam. Przez pewien czas hasło działało mi na wchodzeniu przez stronę www. Teraz przestało. Cienko to widzę.
Apka prosi o uzupełnienie adresu email, pytanie czy to ma być mail, na który jest założone konto Mój TM na www? Chyba nie, bo przecież na www można mieć osobne konta dla każdego numeru, to który mail należałoby wtedy podać w apce? Wydaje mi się, że to może być dowolny mail, niezależny od Mój TM na www albo żaden i do apki nie da się zalogować hasłem?
 #1080576  autor: babciagienia1p
 18 wrz 2019, 17:54
biala1991:

Nie mam doświadczeń z przechodzeniem przez Heyah. Spróbuj uruchomić kodem *140*275#. Jak wróci odpowiedź, że musisz doładować, to doładuj za 5,- zł i znowu próbuj uruchomić kodem. Jeśli odpowiedź będzie taka sama, to reklamacja z dobitnym wskazaniem, że mają to być "Darmowe rozmowy i SMS-y w T-Mobile" - nr regulaminu D_007_0012675. Bardziej hardcorowe rozwiązanie to reklamacja przed doładowaniem. Tylko bądź pewna kiedy doładowywałaś nr w T-Mobile. W razie porażki, doładujesz i wrócisz do nich. Uruchomienie "Frii rozmów w T-Mobile i Heyah" jest płatne dopiero od drugiego razu. Zawsze możesz nie zgodzić się na "Frii rozmowy". Da się nie zgodzić.

E-mail do apki nie może być dowolny. Musi być identyfikowany przez system w powiązaniu z hasłem. Nawet gdyby Ci się udało, to i tak musisz dopisać kolejne numery przy pomocy kodów autoryzacyjnych wysyłanych na te numery. To tak samo jak przy wielu apkach - każdą możesz mieć z innym numerem głównym.

Jeśli chcesz zarządzać jakimś numerem na odległość, to zbuduj apkę na numerze (jako głównym), który masz przy sobie. Wtedy nawet jak się z niej wylogujesz (a nie musisz, np. w iPadzie), to kod do logowania będziesz dostawała do siebie, a raz podpięty numer cały czas w niej będzie i będziesz mogła nim zarządzać na odległość, bez czekania aż ktoś przekaże Ci kod autoryzacyjny.
 #1080594  autor: biala1991
 19 wrz 2019, 08:21
babciagienia1p pisze: Jak wróci odpowiedź, że musisz doładować, to doładuj za 5,- zł i znowu próbuj uruchomić kodem.

Ten komunikat to jak dzień świstaka. Przed migracją nr był w Blueconnect gdzie za doładowanie wpadały GB, robiłam regularne doładowania i przy każdym próbowałam włączyć DR, efekt: po wykonanym doładowaniu dostawałam info o konieczności doładowania :)
Teraz trzymam ten nr na Bez Limitu za 1zł i szkoda mi znowu pakować w niego kasę, zwłaszcza że wynik reklamacji jest niepewny i może się okazać, że wydam pieniądze na próżno. Twój numer jest chyba starszy (z 2017r.?) więc Ci się udało.

babciagienia1p pisze: Jeśli chcesz zarządzać jakimś numerem na odległość, to zbuduj apkę na numerze (jako głównym), który masz przy sobie.
Już to zrobiłam ale nawet na numer główny wolałabym logować się hasłem a nie kodem sms. Jeśli uzupełnie dane w apce podając mail z konta na www numeru głównego to zadziała? Wcześniej próbowałam logować się do apki mailem i hasłem z Mój TM ale bez skutku. Doszłam do wniosku, że przyczyną jest ten nieuzupełniony adres maila w apce (zakładka Ustawienia-Uzupełnij profil) tylko jedno mnie dziwi jeśli mail przypisany do konta Mój TM na www ma być też loginem dla apki to dlaczego nie jest wczytywany z automatu tylko w ustawieniach pojawia się prośba o uzupełnienie tak jakbym mogła wpisać tam zupełnie dowolny adres, który będzie służył wyłącznie do logowania w apce?
 #1080635  autor: biala1991
 19 wrz 2019, 17:34
Uzupełniłam profil w apce takim samym mailem jak w Mój TM na www i logowanie hasłem działa, chociaż nadal uważam, że to wcale nie musiał być ten sam mail tylko dowolny :) Gdyby logowanie hasłem na Mój TM i w apce było powiązane to mailem z Mój TM dałoby się zalogować do apki a było to niemożliwe dopóki nie uzupełniłam maila w apce. Wydaje mi się, że te logowania są niezależne, na www można wcale nie zakładać konta tylko logować się kodem przez Miboa a w apce ustawić sobie dowolnego maila i logować się hasłem
 #1080636  autor: babciagienia1p
 19 wrz 2019, 18:13
biala1991 pisze:
19 wrz 2019, 17:34
Uzupełniłam profil w apce takim samym mailem jak w Mój TM na www i logowanie hasłem działa, chociaż nadal uważam, że to wcale nie musiał być ten sam mail tylko dowolny :) Gdyby logowanie hasłem na Mój TM i w apce było powiązane to mailem z Mój TM dałoby się zalogować do apki a było to niemożliwe dopóki nie uzupełniłam maila w apce. Wydaje mi się, że te logowania są niezależne, na www można wcale nie zakładać konta tylko logować się kodem przez Miboa a w apce ustawić sobie dowolnego maila i logować się hasłem

Gratuluję. Ciekawe jak to jest naprawdę. Przecież powinni hasło z czymś powiązać ... . Co do miboa, to tak, ale w miboa jest bardzo ograniczona liczba opcji i funkcjonalności. Tylko najbardziej podstawowe. Chyba coraz bardziej ją ograniczają.