DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 52 z 125
  • 1
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 125
 #1078342  autor: Remington
 13 sie 2019, 10:20
Ja mam zawsze rację :D poza przypadkami, gdy jej nie mam :lol:

Ale tym razem mam na pewno :!: , dostałem już SMS zwrotny, a dokładnie 3 SMS-y, bo to są 3 pakiety po 6GB. Widać je pod *121#.
 #1078347  autor: neotele
 13 sie 2019, 11:01
Mam dwa pytania:
1. Czy w taryfie Nowy Plush na Kartę, można zobaczyć w Plus Online historię zużycia pakietów internetowych/rozmów/SMSów ?

2. Po wpisaniu kodu *121# pojawia się m.in. wpis:
Nowy Plush BIG (999999999 KBYTES)
Co to jest?
 #1078351  autor: Karlos20
 13 sie 2019, 11:06
1. Jest tam billing. Bez problemu.
2. To saldo techniczne, oznaczające, że po zużyciu pakietu/bonusu Plush Internet Promo BS (net za doładowanie konta) masz bezpłatny lejek 32 kbps.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1078358  autor: asdaf
 13 sie 2019, 11:17
Karlos20 pisze: 1. Jest tam billing. Bez problemu.
Powiedz mi w której zakładce bo od paru miesięcy szukam i nie mogę znaleźć? :D
 #1078360  autor: Karlos20
 13 sie 2019, 11:20
asdaf: po zalogowaniu w lewym górnym rogu klikasz na "hamburgera", następnie "Połączenia" i wybierasz belkę Internet - lub Rozmowy albo Wszystkie.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1078361  autor: neotele
 13 sie 2019, 11:22
Karlos20 pisze:
13 sie 2019, 11:06
1. Jest tam billing. Bez problemu.
Gdzie on jest?

(Pamiętam, że był gdy miałem abo w Plus, to wyglądało to jakoś tak.
Ale przy Plush na Kartę wygląda to u mnie inaczej i takie info widzę na forum Plusa.
 #1078362  autor: Karlos20
 13 sie 2019, 11:23
Oczywiście mowa o apce Plus Online w telefonie, bo wersja desktopowa nie ma billingu.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1078363  autor: neotele
 13 sie 2019, 11:29
Karlos20 pisze:
13 sie 2019, 11:23
Oczywiście mowa o apce Plus Online w telefonie, bo wersja desktopowa nie ma billingu.
To jest mało oczywiste..
Plus Online to z deficjencji i historycznie nazwa wersji desktopowej.

Wersja w telefonie to Aplikacja Plus Online .
 #1078365  autor: Karlos20
 13 sie 2019, 11:31
neotele: wyraziłem się jasno. Aplikacja Plus Online w telefonie. Tam masz billing. Na stronie www tego nie ma. I nie będę się powtarzał.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1078368  autor: Karlos20
 13 sie 2019, 11:33
Nie moja wina, że Polkomtel tak pokrętnie nazwał panel obsługi klienta poprzez www oraz aplikacji.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1078386  autor: neotele
 13 sie 2019, 14:16
Jak to jest z APN w Plush?
W regulaminach piszą, że jest "dostęp do Internetu poprzez Punkt Dostępu (APN): Internet oraz plus".
Jednak przy włożeniu karty do routera ze standardowym APN "Internet" miałem komunikat błędu, jak poniżej:
Obrazek

Dopiero zmiana APN na "plus" zadziałała.

Czy to jest może problem jakiś(?) ustawień, czy może wada karty SIM?
 #1078389  autor: Karlos20
 13 sie 2019, 14:19
neotele: to problem ustawień, karta SIM działa prawidłowo. W routerach czy modemach będzie działał wyłącznie APN: "plus".
W smartfonach natomiast będą działać równocześnie APNy: "plus" i "internet", z tym, że przy włożeniu karty SIM/USIM domyślnie ustawi się APN "plus".

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1078394  autor: Karlos20
 13 sie 2019, 14:27
Dlatego napisałem, w routerach działa w takiej sytuacji wyłącznie APN "plus".
W smartfonach "internet" i "plus" bez problemu. APN "internet" MA wjazd do LTE.
Ewidentnie jest to celowe ustawienie od operatora.
Inne duże sieci mają uniwersalny punkt dostępowy.
Było już o tym kiedyś mowa, dlaczego Polkomtel tak działa, a nie inaczej.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1078400  autor: Remington
 13 sie 2019, 14:51
Karlos20 pisze:
13 sie 2019, 14:27
Dlatego napisałem, w routerach działa w takiej sytuacji wyłącznie APN "plus".
W smartfonach "internet" i "plus" bez problemu. APN "internet" MA wjazd do LTE.

To nie jest kwestia czy router, modem czy smartfon. Tylko jaka to taryfa:
- głosowe: LTE działa tylko na "plus", a "internet" zaloguje się do LTE, lecz zadziała najwyżej na 3,5G
- internetowe: wszystkie technologie działają z "plus" i "internet"

Tu mowa o Plushu na kartę, więc ofercie głosowej. Jeśli ma działać LTE to tylko na APN "plus". Ale w routerze 3G można spokojnie użyć "plus" jak i "internet".
 #1078427  autor: Karlos20
 13 sie 2019, 20:57
No właśnie się mylisz, bo smartfon w taryfie głosowej zaloguje się do LTE i przy APN "internet" transmisja LTE działa. Domyślnie po włożeniu SIM ustawia się "plus". Po zmianie na "internet" net działa. Sprawdzone to na Plushu czy innych ofertach na kartę.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1078435  autor: Remington
 13 sie 2019, 21:49
To ja nie wiem na czym sprawdzałeś, ale mam karty w Plushu, Prosto na kartę i Elastycznej i na żadnej nie działa LTE z APN "internet". Brak połączenia z siecią, na 3G działają. Sprawdziłem przed chwilą.
 #1078445  autor: Karlos20
 13 sie 2019, 22:24
Gdybym mówił nieprawdę to bym nie pisał.
Aktywny APN Internet:
Obrazek
I chwilę później zrobiony speedtest:
Obrazek
Obrazek
Karta Plush z taryfą Nowy Plush.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
  • Strona 52 z 125
  • 1
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 125
  • 1
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 125