DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 73 z 91
  • 1
  • 71
  • 72
  • 73
  • 74
  • 75
  • 91
 #1076895  autor: Dorotea
 24 lip 2019, 05:18
Wiem, że trochę bez sensu takie marudzenie, trzeba standardowo zgłoszenie do Play, potem do UKE. A jak faktycznie wycofali usługi to migracja z PINK do INK50, wyczyszczenie konta i przenosiny numeru do innej sieci albo sim do kosza.

Abonament w Play odpada, jeszcze naliczą kilka stówek za jakieś niewykonane połączenia albo inne premium, wszystko możliwe u tego operatora :twisted:
 #1077041  autor: kanaka
 25 lip 2019, 12:44
Odpowiedź na zgloszenie w play24:

Szanowny Panie,

dziękuję za przesłane zgłoszenie,
Pakiety "weekend bez limitu", "nocny transfer" oraz "formuła WWW" faktycznie są już niedostepne. Może Pan w dalszym ciągu korzystać z pakietów "Miesiąc bez limitu", "Tydzien bez limitu" oraz "Dzień bez limitu".
 #1077046  autor: jarekt
 25 lip 2019, 14:28
@arat99:
jarekt pisze:
24 lip 2019, 22:56
Po migracji w P4 (Play/RBM/Fakt) złotówki na KG zawsze zostają, a migracja między taryfami jest zawsze darmowa.
Dotyczy to zarówno taryf głosowych jak i internetowych (tzw. "data") PInK, InK czy starszych POnK, NPOnK czy POnK4L.
 #1077047  autor: Dorotea
 25 lip 2019, 14:48
kanaka pisze:
25 lip 2019, 12:44
Odpowiedź na zgloszenie w play24:

Szanowny Panie,

dziękuję za przesłane zgłoszenie,
Pakiety "weekend bez limitu", "nocny transfer" oraz "formuła WWW" faktycznie są już niedostepne. Może Pan w dalszym ciągu korzystać z pakietów "Miesiąc bez limitu", "Tydzien bez limitu" oraz "Dzień bez limitu".
To było do przewidzenia, znowu po cichu okroili ofertę.
 #1077049  autor: jarekt
 25 lip 2019, 15:04
Dorotea pisze:
25 lip 2019, 14:48
kanaka pisze:
25 lip 2019, 12:44
Odpowiedź na zgloszenie w play24:

Szanowny Panie,

dziękuję za przesłane zgłoszenie,
Pakiety "weekend bez limitu", "nocny transfer" oraz "formuła WWW" faktycznie są już niedostepne. Może Pan w dalszym ciągu korzystać z pakietów "Miesiąc bez limitu", "Tydzien bez limitu" oraz "Dzień bez limitu".
To było do przewidzenia, znowu po cichu okroili ofertę.
@Dorotea, spokojnie - ten konsul pomieszał co nie co (standard) i mam wątpliwości co do tego co on sprawdzał, weryfikował i jak to robił.
A dlatego mam, bo napisał, że w PInK jest nadal dostępny TbL...

Co nie wyklucza i tak tego, że tamte usługi faktycznie i nieodwołalnie wywalono z PInKów.
 #1077053  autor: Dorotea
 25 lip 2019, 15:18
jarekt pisze:
25 lip 2019, 15:04
@Dorotea, spokojnie - ten konsul pomieszał co nie co (standard) i mam wątpliwości co do tego co on sprawdzał, weryfikował i jak to robił.
A dlatego mam, bo napisał, że w PInK jest nadal dostępny TbL...

Co nie wyklucza i tak tego, że tamte usługi faktycznie i nieodwołalnie wywalono z PInKów.
Specjalnie napisałam na forum Play, żeby dać im szansę do zaprzeczenia, ale przeczuwam, że takiego nie będzie. Mnie jeszcze nie zaszczycili odpowiedzią na zgłoszenie, a ręce same wyrywają się, by napisać do UKE :)

Źle działającą usługę, czy nawet niedouczenie konsulów jakoś zniosę, ale chamska perfidia i prymitywne oszukaństwo to już za wiele.
 #1077060  autor: kanaka
 25 lip 2019, 15:50
Jak im tak brakuje kasy to wolałbym już podniesienie cen, ale pozostawienie tych usług na starych warunkach. W tym momencie korzystanie z pinka jest nieopłacalne. Robią to bez jakiejkolwiek wiedzy klientów i jeszcze trzeba sie ich prosić w zgłoszeniach o laskawą informacje.
 #1077067  autor: jarekt
 25 lip 2019, 16:38
jarekt pisze:
25 lip 2019, 15:04
A dlatego mam, bo napisał, że w PInK jest nadal dostępny TbL...
Jeszcze dodam, bo nie każdy chyba wie o co chodzi: usługa TbL (Tydzień bez Limitu) nie może być nadal dostępna w PInK, bo to usługa z innej taryfy (InK) - w PInK jej nigdy nie było, nie ma i na 99% nigdy nie będzie.

Co z kolei najprawdopodobniej oznacza, że gość (konsultant) pytany o usunięte usługi w PInK, wlazł na numer z taryfą InK (bo tych taryf nie rozróżnia), zobaczył że nie ma w nich faktycznie usług WbL (nigdy jej nie było w InK, bo to usługa z PInK), NT (też jej nie ma w InK ale jest NbL w InK, podobnie działająca) i WWWbL (nigdy jej nie było w InK), no to napisał "że faktycznie już ich nie ma", ale zobaczył że są "MbL" (bo faktycznie jest w InK i akurat w PInK, choć do niedawna był IbL a nie MbL), DbL (jest w InK i w PInK) i wspomniany TbL (jest tylko w InK), który go właśnie skompromitował...

To tyle. Może ktoś zrozumiał bezsens odpowiedzi konsultanta i jego kompromitację, jeśli nie rozumiał wcześniej :)

---edit---
Jeszcze jedno: tak naprawdę, to MbL też nie ma W PInK. Jest IbL, który teraz działa jak MbL z InK. W P24 została nazwa IbL w PInK, a gość (konsul) podał, że dalej jest MbL w PInK, a taka nazwa (MbL) jest tylko w InK a nie w PInK, co kolejny raz oznacza, że konsul pomieszał oferty i nawet nie wie o co był pytany.

PS. O pomieszaniu nazw usług (MbL/IbL) i taryf (PInK/InK) w najnowszych regulaminach PInK/InK i naprzemiennym, dowolnym ich stosowaniu nawet nie będę pisał, bo ogłupiejecie. Poważnie.
 #1077140  autor: Andrzej311
 26 lip 2019, 19:33
Dzisiaj wchodząc na play24 właśnie zobaczyłem, że zniknęły wszystkie pakiety tj. noce bez limitu, weekendy bez limitu, formuła www. Zostało tylko miesiąc bez limitu za 49 zł szajs z lejkiem 1 Mb/s i dzień bez limitu za 4 zł. Karta leci do kosza. I tak ją nieużywałem od końca DILa. Tylko od was zależy czy dalej będziecie paść playa. Kiedyś numer 1, dziś porażka.
  • Strona 73 z 91
  • 1
  • 71
  • 72
  • 73
  • 74
  • 75
  • 91
  • 1
  • 71
  • 72
  • 73
  • 74
  • 75
  • 91