ja się zapytam o to "coś"?
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Moderator: Moderatorzy
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
Ty taki znawca nie wiesz? Coś mi się nie chce wierzyć
Chodzi o słynne kody z Coca-Coli i aktywowane w tym miesiącu 1GB... Reszta w aplikacji - przynajmniej jeszcze dzisiaj rano działało
i co dalej z tym zrobić?
ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
Nie róbcie off-topu i nie piszcie głupot - nic nie działa, skończyło się. Koniec kropka.
Wracając do T-Mobile, różne zgody marketingowo-reklamowe chyba włączają się same jak w Orange
Podaję kody na wyłączenie, które udało mi się wbić we Frii:
Zdarza się, że trzeba kody wbijać dwukrotnie, jest to tak powtarzalne jakby ktoś celowo zaprogramował system
"Niezabijalne" są też "Ciekawostki", wyłączenie SMS-em treści CT ANULUJ na numer 8717 niewiele pomaga i tak przychodzą choć opłata nie jest pobierana.
Kolejna maszynka do wyciągania pieniędzy, czyli Granie na czekanie, off SMS-em treści NIE na numery 80333 i 80444 i brak jakiegokolwiek info zwrotnego.
Podaję kody na wyłączenie, które udało mi się wbić we Frii:
Kod: Zaznacz cały
*140*200*9#
*140*200*10#
*140*200*11#
*150*160*13#
*150*160*15#
*150*160*16#
*150*160*17#
*150*160*18#
*150*160*19#
*150*160*20#
*150*160*21#
*150*160*22#
*150*160*23#
*150*160*24#
*150*160*25#
Zdarza się, że trzeba kody wbijać dwukrotnie, jest to tak powtarzalne jakby ktoś celowo zaprogramował system
Kod: Zaznacz cały
Wysłane:
*140*200*9#
Odebrane:
Błąd.
Wysłane:
*140*200*9#
Odebrane:
Zlecenie dezaktywacji zostalo przyjete. Realizacje potwierdzimy SMS-em. Szczegoly www.t-mobile.pl
9. Koniec
Wysłane:
*140*200*10#
Odebrane:
Błąd.
Wysłane:
*140*200*10#
Odebrane:
Zlecenie dezaktywacji zostalo przyjete. Realizacje potwierdzimy SMS-em. Szczegoly www.t-mobile.pl
9. Koniec
Wysłane:
*140*200*11#
Odebrane:
Błąd.
Wysłane:
*140*200*11#
Odebrane:
Zlecenie dezaktywacji zostalo przyjete. Realizacje potwierdzimy SMS-em. Szczegoly www.t-mobile.pl
9. Koniec
Wysłane:
*150*160*13#
Odebrane:
Zlecenie przyjete do realizacji. Zmiane potwierdzimy SMSem. Szczegoly www.t-mobile.pl
9. Koniec
Wysłane:
*150*160*15#
Odebrane:
Błąd.
Wysłane:
*150*160*15#
Odebrane:
Zlecenie przyjete do realizacji. Zmiane potwierdzimy SMSem. Szczegoly www.t-mobile.pl
9. Koniec
Wysłane:
*150*160*16#
Odebrane:
Błąd.
Wysłane:
*150*160*16#
Odebrane:
Zlecenie przyjete do realizacji. Zmiane potwierdzimy SMSem. Szczegoly www.t-mobile.pl
9. Koniec
Wysłane:
*150*160*17#
Odebrane:
Błąd.
Wysłane:
*150*160*17#
Odebrane:
Zlecenie przyjete do realizacji. Zmiane potwierdzimy SMSem. Szczegoly www.t-mobile.pl
9. Koniec
Wysłane:
*150*160*18#
Odebrane:
Błąd.
Wysłane:
*150*160*18#
Odebrane:
Zlecenie przyjete do realizacji. Zmiane potwierdzimy SMSem. Szczegoly www.t-mobile.pl
9. Koniec
Wysłane:
*150*160*19#
Odebrane:
Błąd.
Wysłane:
*150*160*19#
Odebrane:
Zlecenie przyjete do realizacji. Zmiane potwierdzimy SMSem. Szczegoly www.t-mobile.pl
9. Koniec
Wysłane:
*150*160*20#
Odebrane:
Błąd.
Wysłane:
*150*160*20#
Odebrane:
Zlecenie przyjete do realizacji. Zmiane potwierdzimy SMSem. Szczegoly www.t-mobile.pl
9. Koniec
Wysłane:
*150*160*21#
Odebrane:
Błąd.
Wysłane:
*150*160*21#
Odebrane:
Zlecenie przyjete do realizacji. Zmiane potwierdzimy SMSem. Szczegoly www.t-mobile.pl
9. Koniec
Wysłane:
*150*160*22#
Odebrane:
Błąd.
Wysłane:
*150*160*22#
Odebrane:
Zlecenie przyjete do realizacji. Zmiane potwierdzimy SMSem. Szczegoly www.t-mobile.pl
9. Koniec
Wysłane:
*150*160*23#
Odebrane:
Błąd.
Wysłane:
*150*160*23#
Odebrane:
Zlecenie przyjete do realizacji. Zmiane potwierdzimy SMSem. Szczegoly www.t-mobile.pl
9. Koniec
Wysłane:
*150*160*24#
Odebrane:
Błąd.
Wysłane:
*150*160*24#
Odebrane:
Zlecenie przyjete do realizacji. Zmiane potwierdzimy SMSem. Szczegoly www.t-mobile.pl
9. Koniec
Wysłane:
*150*160*25#
Odebrane:
Błąd.
Wysłane:
*150*160*25#
Odebrane:
Zlecenie przyjete do realizacji. Zmiane potwierdzimy SMSem. Szczegoly www.t-mobile.pl
9. Koniec
"Niezabijalne" są też "Ciekawostki", wyłączenie SMS-em treści CT ANULUJ na numer 8717 niewiele pomaga i tak przychodzą choć opłata nie jest pobierana.
Kolejna maszynka do wyciągania pieniędzy, czyli Granie na czekanie, off SMS-em treści NIE na numery 80333 i 80444 i brak jakiegokolwiek info zwrotnego.
U mnie po zalogowaniu wygląda to tak. Przez krótką chwilę widać starą stronę i tam jest dołączony jakiś numer, ale szybko wskakuje ten widok, gdzie nic nie daje się zrobić:biala1991 pisze: ↑23 lip 2019, 07:10A co się konkretnie dzieje? Może to co u mnie, numery się dodają tylko się nie wyświetlają i wygląda tak jakby się nie dodały Mam tak na kompie, na tablecie są widoczne po dodaniu. Odpięłam je i podpięłam jeszcze raz, bez zmian, więc skończyło się na tym, że teraz jedno konto=jeden numerunnameduser pisze:Jak dodać numer na stronie w zakładce mój T-Mobile? Są niby odpowiednie przyciski, ale mi to nie działa.
LuiN pisze:Desktopowa wersja Telepolis to ostatnia rzecz na której się skupiamy.
Da się. Odpal w trybie prywatnym, albo w momencie gdy widzisz ten znikający banner kliknij Esc wtedy nie zniknie. Co prawda przycisk Zarządzaj zmieni się w Zaloguj, ale zadziała.
Spróbuj pod inną przeglądarką, u mnie działa dobrze na Chrome, a pod Firefoxem były kłopoty.
Po zalogowaniu się klikaj na link: https://www.t-mobile.pl/moje-konto/dodaj-numer
Po zalogowaniu się klikaj na link: https://www.t-mobile.pl/moje-konto/dodaj-numer
U mnie tak jest na Chrome i to bez adblockera. Objeście opisałem wyżej.
U mnie też problem występuje w Chrome. Sprawdziłem w Firefoxie i zadziałało, podpiąłem numer. Potem usunąłem ciasteczka w Chrome i... udało się normalnie zalogować, ale numer był odpięty. Dzięki za pomoc!
A tak w ogóle trzeba przyznać, że kampania "bez nonsensów" to wyjątkowa bezczelność ze strony marketingowców.
A tak w ogóle trzeba przyznać, że kampania "bez nonsensów" to wyjątkowa bezczelność ze strony marketingowców.
LuiN pisze:Desktopowa wersja Telepolis to ostatnia rzecz na której się skupiamy.
Czy ktoś wie dla kogo poniższa promocja? Niby taryfa frii, ale nowy starter, czy każdy użytkownik?... Nie kumam pkt 2.3 i 2.4 :/
"...dla Użytkowników którzy otrzymali powitalną wiadomość SMS informującą..."
...czyli dla zaproszonych. Takich promocji w TM jest masa. Szkoda o nich pisać, no chyba że zaproszenie można wymusić, albo znany jest klucz wg którego zapraszają.
...czyli dla zaproszonych. Takich promocji w TM jest masa. Szkoda o nich pisać, no chyba że zaproszenie można wymusić, albo znany jest klucz wg którego zapraszają.
Moja sytuacja, nie pokazują się dodatkowo podpięte numery, mam tylko "Twoje numery:" i pusto a obok ten czarny baner z numerem, na który było założone konto i jedynie tym numerem mogę zarządzać.unnameduser pisze: ↑24 lip 2019, 07:57U mnie po zalogowaniu wygląda to tak. Przez krótką chwilę widać starą stronę i tam jest dołączony jakiś numer, ale szybko wskakuje ten widok, gdzie nic nie daje się zrobić:biala1991 pisze: ↑23 lip 2019, 07:10A co się konkretnie dzieje? Może to co u mnie, numery się dodają tylko się nie wyświetlają i wygląda tak jakby się nie dodały Mam tak na kompie, na tablecie są widoczne po dodaniu. Odpięłam je i podpięłam jeszcze raz, bez zmian, więc skończyło się na tym, że teraz jedno konto=jeden numerunnameduser pisze:Jak dodać numer na stronie w zakładce mój T-Mobile? Są niby odpowiednie przyciski, ale mi to nie działa.
Na innej przeglądarce jeszcze gorzej, co prawda pod "Twoje numery:" pokazuje się pełna lista ale jest nieklikalna a baner obok nic nie wyświetla (ani numeru ani przycisku zarządzaj) więc tu nie mam dostępu do żadnego numeru, mogę sobie tylko popatrzeć na listę
W trybie incognito to samo
Po pierwsze: nie naprawiono kilka minut temu, a o 10:00, czyli wiele godzin temu.
Po drugie: decyzję o "naprawieniu" systemu podjęto wczoraj o 16:00.
Po trzecie: mówiłem żeby o tym nie pisać, nawet nie sugerować, że coś tam w apce "jest". Nigdzie. Nawet w wątkach o T-Mobile .
Po czwarte: nie róbcie znowu off-topu o Play w temacie o T-Mobile - są wątki o Play. Masa wątków.
Czy działa Wam formularz wysyłania wiadomości do operatora w iBOA (w zakładce kontakt)? U mnie za każdym razem pojawia się informacja o niepowodzeniu wysyłki.
LuiN pisze:Desktopowa wersja Telepolis to ostatnia rzecz na której się skupiamy.
Mam pytanie czy jak pójdę do salonu t mobile to czy będzie mi Pani z obsługi w stanie powiedzieć jakie mam usługi premium włączone?