DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    [Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
[Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 6 z 7
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
 #1072280  autor: biala1991
 21 maja 2019, 20:06
A ja właśnie kupiłam starter Heyah :) Zaczyna się ciekawie nigdzie nie ma info jak długo będzie ważne konto od aktywacji, znalazłam za to coś takiego:
Wejdź na www.heyah.pl i zaloguj się do serwisu Moja Heyah albo pobierz aplikację Mój T-Mobile (która również służy do zarządzania kontem Heyah)

Nasuwa się pytanie, dlaczego na starterze podają błędne info, że apka Mój TMobile obsługuje numery Heyah? :)


@Areksz, jesteś pewny, że masz w pełni aktywną kartę? Radzę przeczytać wcześniejszy post Jarekt, bo uruchomienie numeru w TM to nie jest hop-siup, tak jak u innych opów :D
 #1072428  autor: abrams
 23 maja 2019, 14:08
areksz pisze:
21 maja 2019, 17:30
no cóż pierwszy kontakt Tmobile od lat i syf: aktywacja 15GB na 15 lat trwa już 29h i dla jej końca nie widać, dwa telefony do BOA. Pierwszy za 1h będzie aktywna , drugi ma być konsultacja z kierownikiem- NIC
Pewnikiem to z tego powodu że kupiłeś "20kart tbombaj kupionych na portalu" (rozumiem: opłacalność) ale przez to teraz pewnie dłużej miele w systemie. Z oryginalnymi starterami Heyah jest raczej szybko
 #1072439  autor: areksz
 23 maja 2019, 16:25
to tak jak tu przedmówca pisał sms co dziennie i poszło.NA drugi dzień 36h włączyłem smsem.
Co do mojego postu poszła reklamacja : zwrot - gratis 5GB za czas i przedłużenie pakietu ważność konta do końca czerwca tego roku, zawsze to coś .
Jedna jest tylko wartość madzenty- BOK tej sieci(Tmobile) zgłaszałem problem w Pruszkowie Gordziałkowskiego 9 zagłuszanie ewentualne inny syf i tak:
Orange kazało mi skorzystać z WIFi calling 300 metrów od nadajnika na Nokii e52 , w Tmobile konsultant się wypytał i poszła reklamacja do techników i zgłoszenie do UKE o wykrycie zagłuszacza, co ciekawe w O reklamacja jest zawsze zamykana jak najszybciej byle było zamknięte. W T jest to weryfikowane .
W załączeniu odpowiedzi, ta sama lokalizacja ten sam problem,
najpierw T:
Dzień dobry Panie Arku,

Zgłoszenie do działu technicznego jak najbardziej zrobiłam (nr CRID0xxxxxxx0)
Mam nadzieję, że te zakłócenie zewnętrzne niezależne od T-Mobile ustąpią. Zgłaszamy takie działania do odpowiednich organów w celu ich eliminacji.
Bardzo proszę o cierpliwość.
Monika Kawxxxxx

teraz O:
trzymaliśmy Pana zgłoszenie w sprawie zasięgu.

Sprawdziliśmy, że Pana znajduje się w rozgalezieniu sektorów najbliższej stacji(granica dwóch sektorów), stad możliwe ze miejscami wewnątrz sygnał nie będzie stabilny(ma na to wpływ gęstość zabudowy/grubość ścian itp.). Obecnie brak możliwości poprawy.
Przepraszamy za niedogodności.
Sugerujemy aktywację usługi Wifi Calling.
WiFi Calling to usługa pozwalająca na realizację połączeń głosowych za pośrednictwem telefonów komórkowych podłączonych do sieci Internet za pomocą dowolnego Hot Spota WiFi. Usługa pozwala na łączenie się z dowolnego miejsca na świecie.


Pozdrawiamy,
Orange
Karolina Warx xxxx

//to tyle.
300 metrów od nadajnika kont anten to chyba 120 stopni i w tym obszarze widzę anteny na wprost ale , co ja wiem, zgłoszenie najlepiej zamknąć...wpadnie jakiiś gratis i $$$$$ ZA SZYBKĄ ODPOWIEDZ W o.trzy sektorowy BTS i ta odległość 280 METRÓW bez większych przeszkód terenowych (gór itp) płaski teren.
 #1072444  autor: biala1991
 23 maja 2019, 18:50
Na stronie Heyah jest info, że numer Heyah można doładować z abonamentu TMobile, rzeczywiście jest to możliwe?
czy to taka ściema jak z tym, że numerem Heyah można zarządzać przez aplikację TM? :)
 #1072518  autor: abrams
 25 maja 2019, 09:49
Na kupionym wczoraj starterze Heyah i uruchomieniu 15GB/15lat nie mam połączenia LTE tylko UMTS/3G. Przy wybraniu "LTE only" miga LED szukania sieci i nie może się zarejstrować w TM, gdy zmienię na "LTE and UMTS only" to loguje się ale do UMTS. Kilka razy sprawdzałem, także z przekładaniem simki w inny modem, wszędzie to samo (LTE w Play działa bez problemu). Z poprzednią, taką samą kartą (i ten sam modem) nie miałem tego typu problemów.

EDIT: Telefon do Heyah na 888 002 222 "Ma pan włączony LTE ale na karcie SIM nie jest włączony". Włączyła i bangla. Chyba to ich "wypadek przy pracy" przy produkcji tej karty a nie świadome przekierowanie ruchu z LTE na UMTS :wink:
 #1072573  autor: marcz123456
 25 maja 2019, 23:32
To raczej standard w t/h że prepaidy nie mają LTE tylko trzeba dzwonić. Tak był np. przy promocji 90 dni za darmo.
 #1074160  autor: areksz
 15 cze 2019, 05:59
czy w H jest jakiś RWK lub coś na miesiąc?
By uruchomić coś na 30 dni, zużyć Bonus urodzinowy i numer przenieść gdzie indziej.
 #1075049  autor: abrams
 28 cze 2019, 16:39
marcz123456 pisze:
25 maja 2019, 23:32
To raczej standard w t/h że prepaidy nie mają LTE tylko trzeba dzwonić. Tak był np. przy promocji 90 dni za darmo.
Na drugiej SIMce Heyaha już takich problemów nie miałem, LTE był od razu i nie musiałem nigdzie dzwonić. Jedyną róznicę jako widzę, to że na tej uruchomiłem 100 dni WK za 5 zł ale czy ma to znaczenie :| .
 #1075076  autor: biala1991
 29 cze 2019, 06:13
Karta Blueconnect więc typowo internetowa, LTE było i zniknęło po migracji do Heyah :)
Dzwoniłam do BOK, konsul niby coś tam włączył, zrestartowałam telefon i nadal tylko H+



Edit.
Na Moja Heyah (www) widziałam historyczną usługę RWK, próbował to ktoś włączyć? :D
 #1075084  autor: abrams
 29 cze 2019, 10:23
Do kiedy jest faktycznie promocja 15GB/30dni ?

W regulaminie mamy "W okresie.....nie dłużej niż do dnia 30.06.2019 r"
https://www.heyah.pl/regulaminy/na-kart ... edf1d65bd8

Doświadczenie z TM jest takie, że jak podają na Mój T-Mobile - iBOA ważność konta do np. 26.06.2019 to praktycznie jest to 25.06.2019 do 23:59 (tak podaje np. Play) czyli o dzień krócej.
Chciałbym SIMkę H +15GB aktywować dopiero jutro ale nie wiem czy nie będzie za późno :?
Ostatnio zmieniony 29 cze 2019, 13:34 przez abrams, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1075088  autor: abrams
 29 cze 2019, 10:53
biala1991 pisze:
29 cze 2019, 06:13
Na Moja Heyah (www) widziałam historyczną usługę RWK, próbował to ktoś włączyć? :D
No faktycznie w zakładce /Dniówka/Obniż koszty/ jest:
..........................................
Rok ważności konta 5 . 00 zł
W starej taryfie aktywacja 5 zł, później 3 zł miesięcznie w nowej taryfie aktywacja 3 zł, później 3 zł miesięcznie
...........................................
Ponieważ moja taryfa to Dniówka więc rozumiem, że "nowa" czy kosztowałoby mnie to (3 zł +3zł w 1-szym m-cu)+3złx11m-cy=39zł/rok :(
Dziękuję postoję...

A w zakładce /Tygodniówki/ jest:
..........................................
Pakiet Internetu 250 MB 0 . 00 zł
Pakiet Internetu 250 MB na tydzień. Usługa odnawia się co 7 dni.
.........................................
Kliknąłm, mam 0 zł na koncie i wązność do 25.09.19 (100dni za 5 zł) więc nic nie stracę :lol: ciękawe czy się sumują ?
Edit1:
Właczyło się ale znalazłem regulamin 0zł 1-szy tyzień a następne 3zł :(
https://www.heyah.pl/regulaminy/taryfa- ... 705445fa37
Edit2: Przyszedł SMS potwierdzający włączenie ale *103*22# wyrzuca 'Brak paczek danych do wykorzystania' no i rzeczywiście ich nie ma.
Strona WWW aktualizowana w 2015 r więc pewnie mnóstwo śmieci-resztek błędów :(
 #1075090  autor: biala1991
 29 cze 2019, 11:53
abrams pisze: No faktycznie w zakładce /Dniówka/Obniż koszty/ jest:
..........................................
Rok ważności konta 5 . 00 zł
W starej taryfie aktywacja 5 zł, później 3 zł miesięcznie w nowej taryfie aktywacja 3 zł, później 3 zł miesięcznie 
...........................................
Ponieważ moja taryfa to Dniówka więc rozumiem, że "nowa" czy kosztowałoby mnie to (3 zł +3zł w 1-szym m-cu)+3złx11m-cy=39zł/rok  
Dziękuję postoję...

W TM to działało tak (w czasie kiedy RWK było jeszcze w ofercie :) ) że w pierwszym miesiącu (aktywacja) była jedna opłata (5zł) a w kolejnych 3zł za odnowienie. W Heyah musi być podobnie, czyli pierwszy miesiąc to koszt 3zł a nie 2x3zł. Jeśli planujesz aktywować starter to możesz wypróbować, będzie taniej niż 5zł za 100dni ważności.
Tak eksperymentalnie, bo wątpię żeby udało się włączyć :D



Edycja
Ja rozumiem, że mogą być poślizgi ale żeby nie usunąć usługi, która została wycofana dobrych kilka lat temu :)
 #1075098  autor: abrams
 29 cze 2019, 13:30
biala1991 "W Heyah musi być podobnie, czyli pierwszy miesiąc to koszt 3zł a nie 2x3zł."
Naipisałem na podstawie tego co sami podali na H-iboa a potem znalazłem regulamin. Tak 1x3zł+11x3zł. Ale nie warto dla ratowania zużytej simki (taniej 4x100dni)

biala1991 "Jeśli planujesz aktywować starter to możesz wypróbować, będzie taniej niż 5zł za 100dni ważności. "
Teoretycznie masz rację, bo 15GB i tak jest na 30d więc miałbym za 3zł ale po tym jak uruchomiłem 250MB/7dni za 0zł, SMS przyszedł że uruchomili a na koncie pusto to obawiam się, że to też nie wypali, bo to pewnie nie do końca usunięta usługa z 2015 r (wtedy wyszedł regulamin)

biala1991 "Ja rozumiem, że mogą być poślizgi ale żeby nie usunąć usługi, która została wycofana dobrych kilka lat temu :)"
Najwyraźniej inwestowanie w WWW odpuścili i jeżeli już to para idzie w mobilne apki (ogromna większość korzystających)
 #1075101  autor: biala1991
 29 cze 2019, 14:20
abrams pisze: jak uruchomiłem 250MB/7dni za 0zł, SMS przyszedł że uruchomili a na koncie pusto


Te 250MB sprawdzałeś kodem *103*22#? To jest kod do sprawdzania pakietów promocyjnych typu 15GB na urodziny. Pakiet cykliczny typu 250MB ma/miał na pewno swój własny kod. Może spróbuj *100*892*1#, w końcu z zerowym saldem niczego nie ryzykujesz :)
 #1075113  autor: abrams
 29 cze 2019, 17:42
biala1991 "sprawdzałeś kodem *103*22#?....Może spróbuj *100*892*1#"
Sprawdzałem i 1-szym i 2-im (ten podali w SMS potwierdzającym, że mi to uruchomili. Komunikat zawsze ten sam (wtedy i przed chwilą)
................
Stan Twojego konta wynosi 0 zł
1. Doładowanie
9.Koniec
.................
Karta w modemie nie łaczy bo fizycznie MB nadal na koncie nie ma.
Wszedłem teraz w H-iboa a tam
..............
Pakiet Internetu 250 MB 3 . 00 zł
Usługa aktywna. Pakiet Internetu 250 MB na tydzień. Usługa odnawia się co 7 dni. Wyłącz
............
a było przed uruchomieniem
...........
Pakiet Internetu 250 MB 0 . 00 zł
Pakiet Internetu 250 MB na tydzień. Usługa odnawia się co 7 dni. Włącz
..........
Myślę, że problem w tym, że mam 0 zł na koncie a powinienem mieć te min. 3 zł (na przyszłość) czyli zgodnie z tym

10. Warunkiem korzystania z Oferty jest posiadanie konta aktywnego na połączenia wychodzące oraz stanu konta umożliwiającego pobranie Opłaty Tygodniowej.

Na razie ci nie weźmiemy ale pokaż, że masz, to wtedy 250 MB udostępnimy na 100%. A potem, jak cię ten pierwszy raz skasujemy, to już możesz mieć zero zł, czyli jak niżej

11. Po naliczeniu Opłaty Tygodniowej warunkiem korzystania z Oferty jest posiadanie konta aktywnego na połączenia wychodzące, oraz stanu konta minimum 0 zł

biala1991: "w końcu z zerowym saldem niczego nie ryzykujesz :)"
Ja nie i oni to wiedzą :mrgreen: więc nie chcą abym się z nimi rozstał po pierwszej "tygodniówce" i stąd tak to "nie" działa

ps. "Dzwoniłam do BOK, konsul niby coś tam włączył..."
Takie rozmowy z BOKiem Heyah są darmowe czy coś z konta kasują :?:
 #1075132  autor: biala1991
 30 cze 2019, 06:47
10. Warunkiem korzystania z Oferty jest posiadanie konta aktywnego na połączenia wychodzące oraz stanu konta umożliwiającego pobranie Opłaty Tygodniowej.

Nietypowy warunek, umożliwia włączenie pakietu ale to pakiet wirtualny. Zwykle wymóg posiadania określonych środków ujawnia się już na etapie aktywacji, jeśli nie masz kasy nie uda się włączyć pakietu/usługi.
Jeśli uzupełnisz środki, to możesz je stracić, bo zdarza się, że system pobiera opłatę za usługę, która w pierwszym okresie miała być darmowa :)


Może podobnie wygląda sprawa z BOK.. kiedy zadzwoniłam z pustym kontem połączenie nie zostało zrealizowane :D
Najlepiej dzwonić z innej sieci ale ja na infolinii Heyah trafiłam jakiegoś Ukraińca, który chyba nie zrozumiał o co chodzi z tym LTE
 #1076791  autor: areksz
 23 lip 2019, 08:14
w ostatnim tygodniu pisałem do T, czemu nieaktualna oferta wisi na stronie i wprowadza w błąd. Napisali, że przekażą do marketingowców a ci po najniższej linii oporu: a to na następny termin przesuniemy :p zamiast wycofać baner.
  • Strona 6 z 7
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7