DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #1076413  autor: swkd22
 18 lip 2019, 06:31
Podpisałem umowę z RBM (abonament) na świadczenie usług z jednoczesnym zleceniem przeniesienia dwóch nr z Orange ( oferta na kartę). Od 15 lipca bezskutecznie składam wnioski o przeniesienie obu numerów ( wszystkie dane były weryfikowane i są poprawne). Żaden z wniosków nie dotarł od operatora Orange, co mam potwierdzone w piśmie od nich. Play twierdzi, że ma odpowiedź, że wniosek MNP odrzucony z kodem E17... Oba numery aktywne, działają, można z nich dzwonić. Otrzymuje potwierdzenia od Play zaraz po złożeniu wniosków, po czym po ok 20 min jest sms, że wniosek został anulowany...
Ktoś miał podobną historię? Podobno wniosek odrzucany na poziomie UKE... Jakaś podpowiedź jak "ruszyć" sprawę?
 #1076419  autor: Remington
 18 lip 2019, 09:06
To jest kod komunikatu, a nie samego odrzucenia:
E17 – anulowanie procesu przeniesienia Numeru Przydzielonego przez Dawcę;

Czyli musisz wyjaśniać to z dotychczasowym operatorem.

Możesz też zapytać Playa, jaki został przez Orange podany kod powodu odrzucenia. Lista kodów "reason" poniżej:

1 E03: Niezgodne dane rejestracyjne
2 E03: Numer Katalogowy nieaktywny
3 Abonent zrezygnował z usługi przeniesienia Numeru Katalogowego
4 E03: Niewłaściwy typ
6 E03: Data rozwiązania umowy w trybie DAY wypada później niż data rozwiązania
umowy w trybie END
7 E03: Numer nie należy do Dawcy (identyfikator błędu na okres przejściowy
czasu włączenia weryfikacji przez System PLI CBD
8 E03: Wyznaczona Umowna Data realizacji Przeniesienia Numeru przekracza 120 dni
kalendarzowych od daty wygenerowania komunikatu E03.
9 Tryb reklamacyjny: Numer nie został przekazany od PT, który o niego wnioskuje

Daj znać, co udało się ustalić.
 #1077926  autor: swkd22
 07 sie 2019, 17:06
Orange na złożona u nich reklamację odpisał, że po raz drugi że problem nie leży u nich, nie otrzymali wniosków. Sprawa w końcu została złożona do UKE. I nagle Orange przyznał się do błędu w bazie... Numery w końcu zostały przeniesione do RBM :)
Także temat zamknięty, ale polecam każdemu kontakt z UKE, w przypadku jakichkolwiek problemów !!!