DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #1076066  autor: biala1991
 13 lip 2019, 09:43
Założyłam blokady premium w Plushu: LIMIT SMS 0, LIMIT MT 0, itd. Potem chciałam jedną zmienić: LIMIT MT i nowa kwota. Odpowiedź:
Przed ustawieniem nowej wartosci limitu nalezy zdezaktywowac dotychczasowy.


Wysyłam STOP LIMIT MT i dostaje potwierdzenie wyłączenia:
Mozliwosc korzystania z uslug Premium MT zostala przywrocona. Sprawdz szczegoly na...


Ok, znowu wysyłam LIMIT MT (nowa kwota) i znowu dostaje info, że przed ustawieniem nowego limitu trzeba wyłączyć stary.
Na Plus Online ten niby wyłączony limit cały czas pokazuje się jako aktywny.
Spróbowałam z inną blokadą, to samo, przychodzi potwierdzenie wyłączenia ale nie można ustawić nowej kwoty. Czy blokady w Plusie są nie do zdjęcia?
 #1076084  autor: biala1991
 13 lip 2019, 14:13
To klient nie ma możliwości samodzielnie zarządzać blokadami tylko każdą zmianę limitu musi załatwiać przez BOK? Masakra.
W przypływie desperacji :) wysłałam komendę STOP BLOKADA, która powinna odblokować wszystkie usługi, odpowiedź:
Nie mozesz wylaczyc blokady uslug Premium. Sprawdz szczegoly na https://www.plus.pl/premium lub skontaktuj sie z BOK pod nr tel.: 601102601


Teraz już nie wiem czy te limity na poszczególne usługi, które sama ustawiłam (i pokazują się w Plus Online jako aktywne) czy rzeczywiście zadziałają w razie potrzeby? Wygląda raczej, że to nic nie znaczy, bo Plus ma jedyny słuszny limit, narzucone 35zł i jakakolwiek zmiana wymaga interwencji BOK :)
Jeden wspólny limit na wszystko mnie nie urządza, chce zablokować wiadomości premium i mieć dostęp do połączeń premium, które mogą okazać się niezbędne w nagłej sytuacji. Niektóre firmy tak się wycwaniły, że nawet do zgłaszania szkody komunikacyjnej podają numer premium. Dzwonisz w stresie a tu jeszcze blokada
 #1076111  autor: biala1991
 14 lip 2019, 07:33
Z tego co zauważyłam to zarządzanie ogranicza się do jednorazowego ustawienia blokad, których potem nie można samodzielnie zdjąć ani zmienić. Na drugim numerze jest dokładnie to samo.
Zostaje tylko BOK, na Plus Forum też mnie tam skierują.

Nie spodziewałam się tego po Plusie :D to nawet w TM (gdzie zwykle jest problem z włączeniem/wyłączeniem czegokolwiek) Blokadami premium da się zarządzać bez angażowania Biura Obsługi.
Piszę to jako ostrzeżenie, niech was nie zwiedzie, że blokady w Plusie łatwo się zakłada, zastanówcie się dobrze, bo z samodzielnym odblokowaniem już tak gładko nie pójdzie :)
 #1076119  autor: biala1991
 14 lip 2019, 12:44
Ale zgodzisz się chyba, że zarządzanie blokadami przy pomocy maili do BOK to słabe rozwiązanie :) Są osoby, które chcą mieć usługi premium na 0 (ze względu na małe dzieci) z możliwością łatwego odblokowania w razie potrzeby (np. żeby sporadycznie coś kupić smsem). Pisanie do BOK za każdym razem jest trochę niewygodne.


Niedawno dzieci znajomej nabiły konto smsami przychodzącymi z SimExtra. To jest dopiero syf, po tych wiadomościach nie zostaje żaden ślad w telefonie, ubywa tylko pieniędzy z konta. Mam nadzieję, że blokada SMS Premium na to zadziała?
 #1076120  autor: Remington
 14 lip 2019, 12:56
W Orange też jest słabo. Niby wszystko można przez net, a czasem blokada się nie zakłada (w nju, ktoś nawet skarżył się w necie i się wyparli, że w ogóle miał blokadę, mi za to aktywna blokada nie powstrzymała wysłania smsa premium), za to gdy włączyłem blokadę DCB na numerze mojego dziecka, to całkowicie wysiadł na tym numerze dostęp do internetu. Poczytaj czym są DCB głównie firmy Justpay - aktywowane przez przeglądarkę i potwierdzane smsem, działają na tej samej zasadzie u całej W4.
 #1076129  autor: biala1991
 14 lip 2019, 19:03
Słyszałam o tym głównie w kontekście Orange i TM, dla mnie to złodziejstwo przy wsparciu operatora, bazują na ludzkiej nieświadomości. Większość osób myśli, że ustawowy limit na usługi premium chroni przed większymi wydatkami a DCB to nie dotyczy.
W Orange jest osobna blokada na usługi elektroniczne, w TM nic takiego nie widziałam , tzn. że klient nie ma żadnego zabezpieczenia?
Chociaż może to nie jest powód do zmartwienia skoro jak dowodzi praktyka, te blokady nie dają 100% gwarancji :)