DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 279 z 308
  • 1
  • 277
  • 278
  • 279
  • 280
  • 281
  • 308
 #1075198  autor: piotrzet
 01 lip 2019, 16:21
To lada moment to już jest od kilku ładnych lat. :lol:
W Play liczba słuchawek z VoWiFi:93 VoLTE:63, T-Mobile ponad 100 w VoLTE i ponad 100 w VoWiFi , Orange ponad VoWiFi: 66, VoLTE:75 a Plus myśli o samym Samsungu? Dobre sobie. A no i pewnie, że nie mają certyfikacji Apple to o tych usługach w tych telefonach można pomarzyć.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1075201  autor: takisobiejurek
 01 lip 2019, 17:38
Działa wam VoWiFi w T, mi nie działa od 2-ch tygodni, na numerze żony śmiga, zgłosiłem problem na info i dostałem informację że problem jest znany i globalny i tak czekam już 3 tydzień. Jest ktoś z podobnym problemem??
 #1075202  autor: piotrzet
 01 lip 2019, 17:50
Od kilku tygodni działa idealnie o każdej porze. Sam jestem w szoku, bo nigdy tak do tej pory nie było. Jaki masz telefon?

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1075239  autor: takisobiejurek
 02 lip 2019, 09:29
Mam NOTA8, żona s7 EDGE, jak zamieniam karty w telefonach w N8 działa na karcie żony, w S7 na moje karcie nie. Ponowiłem zgłoszenie, bo otrzymałem informację że problem globalny do którego podpięto moje zgłoszenie dotyczył problemów z wybieraniem numerów a nie braku usługi jak u mnie. Chyba że coś z samą kartą, nic zaczekam parę dni.
 #1075242  autor: Mixiorek
 02 lip 2019, 09:58
"Czy jak kupuję telefon poza Waszą siecią salonów to może się okazać, że on działa nieco gorzej w sieci niż telefon z Waszym oprogramowaniem?

W telefonach z naszej oferty zadbaliśmy o to, by oprogramowanie było zoptymalizowane pod kątem działania w naszej sieci. Choć w teorii wszystkie elementy powinny funkcjonować bez zarzutu, bo są tworzone w ramach zestandaryzowanych technologii to jednak nie zawsze tak jest. Zdarzają się błędy w oprogramowaniu, które mogą spowodować niestabilne działanie usług lub ograniczają możliwości telefonu. To powód, dla którego często aktualizacja oprogramowania na urządzeniach sprzedanych przez operatora jest lekko opóźniona w stosunku do tego z wolnego rynku – często pierwsza jego wersja nie przechodzi naszej walidacji. Przykładami takich usług są VoLTE czy VoWiFi, które nie zawsze działają w pełni poprawnie w urządzeniach z wolnego rynku."

https://gsmonline.pl/artykuly/wywiad-ma ... e-polska-1

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
 #1075252  autor: 3G
 02 lip 2019, 11:25
Od kiedy na brandzie operatora A działają usługi VoLTE i VoWiFi operatora B?

S9+ PRT (Play):
Obrazek

SIM1 Orange, SIM2 Play.
VoLTE Orange:
Obrazek

VoWiFi Orange:
Obrazek

Oczywiście obydwie usługi działają na tym samym telefonie również w Playu.

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
 #1075258  autor: kozien70
 02 lip 2019, 13:45
Woow, dobra wiadomość! Zakładam, że brand oryginalny, telefon nie był ręcznie brandowany/debrandowany itp.
Pojutrze po powrocie do kraju przejrzę trochę softów i odpowiem na Twoje pytanie :-)
 #1075264  autor: 3G
 02 lip 2019, 16:06
W sumie to niewiele wiem o historii tego konkretnego egzemplarza, ale nie wydaje mi się by coś było grzebane. W każdym razie słuchawka z Playa, jest soft PRT, posiada startowe logo i kilka apek Playa, a wspomniane usługi działają także w przypadku Orange.

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
 #1075296  autor: sql
 03 lip 2019, 11:36
Tak, Nokia 2.1 (kupiłem dla kogoś taki model) ale tylko WiFi calling oraz VoLTE w sieci T-Mobile abonament.
 #1075320  autor: Mario1981
 03 lip 2019, 17:39
Witam,moje pytanie brzmi:
Czy jeśli kupię sobie w Niemczech Samsunga Galaxy s9 z wolnego rynku z czystym softem(DBT) ,to czy w Polsce będzie działała usługa VoWIFI i VoLTE z kartą abonamentową Orange?
-Sprawdzał już to Ktoś 🙂
 #1075335  autor: AlfredoUssr
 03 lip 2019, 20:58
Kozien70, widzę że jesteś zaawansowany w temacie.
Plus dalej rozsyła konfigurację VoLTE/WiFi do telefonów Samsunga czy na tych kilku modelach o których tu pisałeś się skończyło?
Seria S10 ma konfigurację?
 #1075339  autor: kozien70
 03 lip 2019, 22:33
Ma. Wszystkie nowe modele Samsunga otrzymują w niebrandowanym sofcie na Polskę (czyli XEO) komplet ustawień VoLTE/VoWiFi polskiej czwórki (W4).
 #1075348  autor: WellDone
 03 lip 2019, 23:59
Cześć.

Jak uruchomić VoLte w UMIDIGI w PLAY?

Samsung Galaxy S20 - Plus
iPhone 12 mini - Orange Flex 5G eSIM / T-Mobile 5G SIM2
 #1075517  autor: Mario1981
 06 lip 2019, 09:28
kozien70 pisze:
03 lip 2019, 18:13
Będzie.
Czyli polski(XEO) i niemiecki(DBT) soft jest taki sam?,skoro obydwie usługi działają w Polsce na niemieckim sofcie.
 #1075520  autor: kozien70
 06 lip 2019, 11:12
Obydwa softy zawierają ustawienia VoLTE i VoWiFi polskich i niemieckich sieci, aktywujące się w zależności od wsadzonej karty SIM.
 #1075521  autor: kozien70
 06 lip 2019, 11:53
3G pisze:
02 lip 2019, 16:06
W każdym razie słuchawka z Playa, jest soft PRT, posiada startowe logo i kilka apek Playa, a wspomniane usługi działają także w przypadku Orange.
Zweryfikowałem zawartość najnowszego dostępnego softu PRT dla S9+ i są w nim ustawienia VoLTE/VoWiFi tylko dla Play... Chciałem zainstalować PRT na moim S9, żeby to przetestować, ale najnowsze XEO które mam u siebie ma nowszy bootloader i nie pozwala na wgranie PRT.
  • Strona 279 z 308
  • 1
  • 277
  • 278
  • 279
  • 280
  • 281
  • 308
  • 1
  • 277
  • 278
  • 279
  • 280
  • 281
  • 308