DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 664 z 675
  • 1
  • 662
  • 663
  • 664
  • 665
  • 666
  • 675
 #1072945  autor: osa114
 31 maja 2019, 13:18
ja też dostałem taką ofertę na trzy nr gdzieś przed tygodniem , ale nie mogłem rozmawiać za bardzo i miał kolega oddzwonić do mnie po 16 , ale do teraz cisza :D , dodam że wszystkie nr na wypowiedzeniu
 #1072990  autor: trancex
 01 cze 2019, 12:24
Pytanie kieruje do osób posiadających dawny abonament wspólny, bo jak się okazuje nie mogę dodać kolejnego numeru pod abonament główny, ani nie mogę przedłużyć umowy na numer dodatkowy, prawda to? Tak mi powiedziano w punkcie. Jak przeniosę numer, czy przedłużę dodatkowy, to będzie to jako osobna oferta.
 #1073008  autor: zielony71
 01 cze 2019, 15:49
To nieprawda. Niestety nie każdy konsultant potrafi/chce to zrobić.
Radzę spróbować z innym lub ewentualnie napisać reklamację, że nie wywiązują się z warunków umowy. Prawdopodobnie zadzwoni do Ciebie wtedy ktoś kompetentny.
 #1073044  autor: trancex
 02 cze 2019, 09:20
Tak zrobiłem. Mam jeszcze jedna kwestie, a mianowicie numer, który chciałbym przenieść do Orange jest zarejestrowany na działalność jednoosobowa. Czy mogę do faktury w Orange abonamentu wspólnego dodać nazwę firmy wraz z NIP do faktury? Czy musi być zrobione cesja na firmę ? Obawiam się, ze może to być niewykonalne lub bądź mogę stracić przez to wszelkie zniżki przyznane w ofercie indywidualnej.
 #1073085  autor: thepriest
 03 cze 2019, 12:47
Rozmawiałem ostatnio z dwoma konsultantami.
Jeden zarzekał się, że nie mogę przedłużyć umowy (1 numer do listopada 2018, dwa numery do lutego 2020) bo jest zbyt wcześnie i inni konsultanci są niekompetentni (sic!) :D
Drugi powiedział, że jak najbardziej przedłużenie jest możliwe, ale zaoferować może jedynie to co na stronie bo dla mojego konta nie ma dostępnych rabatów.

Za przedłużenie 3 numerów chcą 95zł/miesiąc.

W jaki sposób mogę ugrać coś więcej?
Jest jakiś numer do DUK? Można w jakiś sposób zainicjować z nimi kontakt?
Może na forum jest ktoś, kto może załatwić coś więcej?

{EDIT} Jeszcze jedno pytanie. Migracja do Orange Flex jest możliwa na 150dni przed końcem umowy. Potem, następnego dnia mogę spokojnie już przenieść numer gdziekolwiek, tak? Czyli de facto skończyć umowę 5 miesięcy wcześniej, tak?
 #1073269  autor: thepriest
 05 cze 2019, 12:35
Nie mogę już edytować poprzedniego postu.
Po złożeniu wypowiedzenia skontaktowali się ze mną z działu "Rezygnacje" i zaoferowali 3 numery za 65zł. Do tego skromny rabat na słuchawkę.
Była też propozycja na przedłużenie umowy na internet (kiedyś to był "domowy") LTE, wtedy łączny koszt ~110zł.
Oraz ew. na zamianę tego internetu na skromny pakiet 20GB za 9,99 miesięcznie i 3 miesiące gratis.
 #1073317  autor: euro01
 05 cze 2019, 20:31
Mam już możliwość przedłużenia umowy (obecna do października). Chciałbym do obecnego abonamentu dołożyć kolejny numer. Dzwoniłem już na infolinię i proponują tylko standardową cenę, to co na stronie.
Jest tu może konsultant, który jest w stanie ugrać jakiekolwiek zniżki czy upusty?
 #1073327  autor: maksymilian
 05 cze 2019, 21:42
Obecnie korzystam z oferty Orange Love ( Funpack + 3 numery w planie LTE Wspólny )

Chciałbym przedłużyć umowę z telefonem Huawei P30 pro z

3 numerami no limit z pakietem około 20 GB na główny numer + internet stacjonarny + TV

Jakie można wynegocjować najlepsze warunki?

Czy w kwocie 260 zł /miesiąc (oczywiście z ratą za telefon) idzie się zmieścić?

Jeśli jakiś konsultant z Działu Utrzymania Klienta jest chętny na rozmowę to proszę o kontakt na priv

Pozdrawiam i życzę wszystkiego co najlepsze. Również dla Najbliższych + 😊
 #1073706  autor: osa114
 10 cze 2019, 20:31
Czy jest tu jakiś konsultant Orange mam do przedłużenia na 3 numery, i internet mobilny. Kontaktował się ze mną dział utrzymania , ale nie mogłem rozmawiać , a pierwsza umowa wygasa 20.06, reszta 30.06. A może ktoś orientuję się gdzie opłaca się przenieś nr? Bo oferta standardowa orange nie zachwyca.
 #1073935  autor: kozien70
 12 cze 2019, 15:54
trancex pisze:
01 cze 2019, 12:24
Pytanie kieruje do osób posiadających dawny abonament wspólny, bo jak się okazuje nie mogę dodać kolejnego numeru pod abonament główny, ani nie mogę przedłużyć umowy na numer dodatkowy, prawda to? Tak mi powiedziano w punkcie. Jak przeniosę numer, czy przedłużę dodatkowy, to będzie to jako osobna oferta.
Mam dokładnie ten sam problem. Abonament Smart Plan LTE Główny, chciałem ostatnio podłączyć kolejny numer jako Smart Plan Dodatkowy, konsultant spuścił mnie na drzewo "bo oferta jest już niedostępna". Złożyłem reklamację, otrzymałem odpowiedź, że " nie, bo oferta niedostępna". Poszła skarga do UKE, czekam na odpowiedź.
zielony71 pisze:To nieprawda. Niestety nie każdy konsultant potrafi/chce to zrobić.
Radzę spróbować z innym lub ewentualnie napisać reklamację, że nie wywiązują się z warunków umowy. Prawdopodobnie zadzwoni do Ciebie wtedy ktoś kompetentny.
Takową reklamację złożyłem, nic nie dało. Złożyłem skargę do UKE z takim właśnie zarzutem "niewywiązywanie się z warunków umowy".
 #1073940  autor: Leo
 12 cze 2019, 17:38
Dlaczego uważasz, że Orange powinien ci sprzedać coś, co już wycofał z oferty ? Regulamin oferty Smart Plan LTE Wspólny:

3.5. W ramach Oferty Abonent może zawrzeć maksymalnie 8 powiązanych Umów (lub aneksów do Umów) w ramach planu taryfowego Smart Plan LTE Dodatkowy.


Jest tu mowa o ofercie która została wycofana ze sprzedaży.
 #1074002  autor: kozien70
 13 cze 2019, 12:54
Dlatego, że regulamin obowiązuje przez cały czas trwania umowy a nie tylko w chwili jej podpisywania?
 #1074013  autor: piszpunta
 13 cze 2019, 15:02
Witam, do tej pory miałem w cenie 120zł miesięcznie :
jeden numer telefonu z 5GB internetu
drugi numer telefonu z 3GB internetu
telewizję pakiet jakiś podstawowy
internet światłowód do 100MB
kończy mi się umowa i proponują mi na przedłużenie w cenie 105zł miesięcznie:
jeden numer telefonu z 15GB internetu
drugi numer telefonu z 5GB internetu
telewizję pakiet jakiś podstawowy
internet światłowód do 100MB
podpowiecie czy to dobra oferta?
 #1074016  autor: pakierhakierxd
 13 cze 2019, 15:12
Nie jest źle ja za 100 mam
-telewizje 100 kanalow 55 w HD
-internet do 20 adsl
-telefon no limit stacjonarne EU
-no limit rozmow sms mms i 5gb ( nie starcza mi i wykorzystuje zazwyczaj 10).

Pozdrawiam :)
 #1074058  autor: kathumax
 13 cze 2019, 20:07
kozien70 pisze:
13 cze 2019, 12:54
Dlatego, że regulamin obowiązuje przez cały czas trwania umowy a nie tylko w chwili jej podpisywania?
Regulamin obowiązuje nie przez cały czas umowy, ale do czasu jego zmiany - o ile taka zmiana wystąpi (co zresztą jest dość logiczne). Przy czym jego zmiana, co do zasady, pozwala na wypowiedzenie umowy bez konieczności zapłaty ew. kary umownej.
 #1074061  autor: kozien70
 13 cze 2019, 20:49
Regulamin obowiązuje przez całą umowę, nie tylko w chwili podpisania, ale może się w trakcie zmienić jego treść. Przez cały czas trwania umowy nie wprowadzono do "mojego" regulaminu zmiany mówiącej o braku możliwości dołączenia kolejnych numerów w SmartPlanie Dodatkowym. Dla mojej umowy i abonamentu regulamin jest ciągle taki sam i cały czas zawiera ten zapis o dołączaniu kolejnych numerów. W regulaminie nie ma zapisu, że numery dodatkowe można dołączać tylko w chwili podpisywania umowy na numer główny. Konsultant w chwili podpisywania umowy twierdził, że będzie można to robić w dowolnym momencie trwania umowy na numer główny.
Zresztą nie ma co tu dyskutować. Sprawa jest od kilku tygodni w UKE, zobaczymy co powiedzą.
 #1074304  autor: kozien70
 17 cze 2019, 13:24
Otrzymałem dziś odpowiedź z interwencji UKE.
W skrócie: miałem rację, operator nadal powinien dawać mi możliwość dodawania kolejnych numerów do umowy, a konsultanci mówili nieprawdę. Poniżej istotne fragmenty z odpowiedzi UKE:
"Obecnie oferta Smart Plan LTE Wspólny jest ofertą archiwalną. Oferta Smart Plan LTE Dodatkowy jest natomiast dostępna w sprzedaży, wyłącznie w salonach i wyłącznie w opcji bez zakupu urządzenia
(...)
Klienci korzystający z oferty Smart Plan LTE Wspólny, mają możliwość dołączenia do istniejącej już Grupy Bliskich, kolejnych numerów w planie taryfowym Smart Plan LTE Dodatkowy.
(...)
W przesłanych do UKE wyjaśnieniach, Orange przyznaje, że zarówno podczas rozmowy z Doradcą Biura Obsługi Klienta z 23 maja br., który przyjmował od Pana zgłoszenie, jak również w treści odpowiedzi z 26 maja br. rzeczywiście zostały podane błędne informacje, za co Spółka za pośrednictwem UKE, Pana przeprasza.
Biorąc pod uwagę powyższe, zgodnie z obowiązującą Pana umową, może Pan do Grupy Bliskich dołączyć kolejne numery w planie Smart Plan LTE Dodatkowy".
 #1074457  autor: advert
 20 cze 2019, 09:54
Cześć
Posiadam obecnie pakiet Love TV+NEOSTRADA+Tel.komórkowy w warunkach promocyjnych z 2017r ( kwota za całość 89zł). Umowa kończy się za miesiąc. W międzyczasie został dokupiony dodatkowy abonament komórkowy i podłączony do umowy love którego zobowiązanie wygasa pod koniec 2020 r. W związku z tym mam kilka pytań:
- chciałbym zrezygnować z tel stacjonarnego, czy mozna to zrobić przy okazji aneksu?
- czy w ramach love mozna zmigrować internet z neostrady do jakiegoś planu LTE mobilnego ?
- czy mogę odpiąc ten dodatkowy numer od umowy Love w przypadku gdybym przeniósł wygasające usługi do innego operatora?
z góry dzięki za odp.
 #1074474  autor: FanOOO
 20 cze 2019, 14:11
advert pisze:
20 cze 2019, 09:54
Cześć
Posiadam obecnie pakiet Love TV+NEOSTRADA+Tel.komórkowy w warunkach promocyjnych z 2017r ( kwota za całość 89zł). Umowa kończy się za miesiąc. W międzyczasie został dokupiony dodatkowy abonament komórkowy i podłączony do umowy love którego zobowiązanie wygasa pod koniec 2020 r. W związku z tym mam kilka pytań:
- chciałbym zrezygnować z tel stacjonarnego, czy mozna to zrobić przy okazji aneksu?
- czy w ramach love mozna zmigrować internet z neostrady do jakiegoś planu LTE mobilnego ?
- czy mogę odpiąc ten dodatkowy numer od umowy Love w przypadku gdybym przeniósł wygasające usługi do innego operatora?
z góry dzięki za odp.
1. Jeżeli chcesz zrezygnować z voipa to musisz zrezygnować z TV, nie ma pakietu TV+NEO+TEL. KOM.
2. Nie, musisz podpisać nową umowę na pakiet LOVE z internetem mobilnym.
3. Nie, kolejny numer masz na oddzielnej umowie i nie ma on nic wspólnego z LOVE.
  • Strona 664 z 675
  • 1
  • 662
  • 663
  • 664
  • 665
  • 666
  • 675
  • 1
  • 662
  • 663
  • 664
  • 665
  • 666
  • 675