DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 142 z 173
  • 1
  • 140
  • 141
  • 142
  • 143
  • 144
  • 173
 #1073448  autor: neotele
 07 cze 2019, 17:32
@24bis24
Wyrażaj się, proszę, jaśniej, bo inaczej szkoda czasu na twoje uwagi, skoro nikt (może poza tobą :wink: ) nie rozumie, o co Ci chodzi (?)
Jeśli uważasz, że jest inaczej niż napisałem, to proszę, wyjaśnij to wszystkim zainteresowanym. Tak, po prostu.
 #1073452  autor: 24bis24
 07 cze 2019, 17:57
@neotele , masz racje szkoda mojego czasu aby każdemu z osobna wyjaśniać
tylko zamiast się coś napisze mówię tu o Tobie :) to warto przeczytać o tym co już inni wyjaśniali i to kilka postów wcześniej :) .

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1073456  autor: neotele
 07 cze 2019, 18:26
@24bis24
Przed napisaniem mojego postu, sprawdziłem i nie widziałem w ostatnich postach na ten temat (na stronie 188) odpowiedzi na pytanie zadane przez @R.Mandano.
Niby czytamy to samo, a widzimy inaczej :) Ciekawe kto z nas ma problem z postrzeganiem rzeczywistości? ;)
Podaj linka do miejsca, gdzie była mowa na ten temat lub zacytuj odpowiedź.
 #1073457  autor: 24bis24
 07 cze 2019, 18:34
rudymax pisze:
27 maja 2019, 10:52
Gdyby kogoś interesowało. Numer przeniesiony 23 maja. Starter rozpakowany dzisiaj i odpalony. Na koncie 5 groszy, aktywny pakiet niewyczerpalne wszystko, aktywowany 23 maja, czyli w momencie przeniesienia numeru (zadziałało zgodnie z regulaminem). RWK też liczony od tej daty.

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1073465  autor: neotele
 07 cze 2019, 19:30
Tak przypuszczałem :) Czyli ja widzę poprawnie.
To przecież nie jest odpowiedź na zadane pytanie, ale informacja, jak sytuacja była u kol. rudymax .
A jak doczytasz dokładniej, to zobaczysz, że jest to jakiś błąd systemu (bo w dokumentach jest informacja, że opłata zostanie pobrana przy pierwszym użyciu karty) i, jak napisał marcin19883, w identycznej sytuacji, po reklamacji, poprawili mu zapis w systemie i dostał rekompensatę.
Słowem, należy czytać uważnie :smt006
 #1073517  autor: R.Mandano
 08 cze 2019, 11:24
Kilka postów wyżej, Remington podaj linka na Regulamin Promocji (RP :D ). W tymże RP, w par.2 pkt 3-4., jest jakaś sprzeczność, bo raz piszą że user otrzymuje już aktywny pakiet (kiedy przeniósł numer), albo sam ma sobie aktywować - lub otrzymuje już aktywny pakiet - w sytuacji kiedy zakupił zestaw startowy .
Do tego regulaminowego galimatiasu dochodzi par.2 pkt 5, który mówi, że pakiet może być aktywny bądź nie, na zasadzie przypadku, i niech sobie user sprawdzi kodem.
:D

Stąd pojawiło się moje pytanie początkowe, bo w gruncie rzeczy wygląda na to, że Premium Mobile sp. z o.o. to organizator zwykłej loterii promocyjnej ...
:D :D :D
 #1073537  autor: marcin19883
 08 cze 2019, 15:20
Ja chyba wracam do Orange lub Playa, bo nie da się korzystać z neta i rozmowy bez hd voice. Myślałem, że coś się poprawiło, ale Plus wiecznie zapchany a inni śmigają aż miło. :(
 #1073540  autor: neotele
 08 cze 2019, 15:59
R.Mandano pisze:
08 cze 2019, 11:24
w par.2 pkt 3-4., jest jakaś sprzeczność, bo raz piszą że user otrzymuje już aktywny pakiet (kiedy przeniósł numer), albo sam ma sobie aktywować - lub otrzymuje już aktywny pakiet - w sytuacji kiedy zakupił zestaw startowy .
Do tego regulaminowego galimatiasu dochodzi par.2 pkt 5, który mówi, że pakiet może być aktywny bądź nie, na zasadzie przypadku, i niech sobie user sprawdzi kodem.
Regulamin jest ogólny i dotyczy różnych przypadków, ale przenoszących numer, dotyczy par. 2 pkt. 2b oraz pkt. 3, gdzie jest wyraźnie napisane: "Opłata za aktywację Pakietu zostanie pobrana automatycznie z chwilą zainicjowania pierwszego połączenia".
W par.2 pkt 5 jest informacja o sposobie weryfikacji (, która zasadniczo dotyczy tych, którzy kupili pakiet), więc nie widzę tu żadnej sprzeczności.

Inaczej mówiąc, po przeniesieniu numeru otrzymujemy aktywny starter (z rokiem ważności konta) i w tym czasie możemy wykonać pierwszą rozmowę, która powinna aktywować 31-dniowy pakiet za 9,95 zł. A jeśli będzie inaczej, to należy złożyć reklamację.
 #1073547  autor: Norbas
 08 cze 2019, 16:57
Niestety z zasięgiem za granicą ( Niemcy ) jest nieciekawie.
Co chwila gubi i odnajduje zasięg a potrafi zgubić i nie odszukać ponownie.
Obserwuje to od miesiąca więc jakiś ogląd sytuacji już mam.
Przykładowo teraz od godziny zasięgu brak i nie ważne czy wybiorę automatyczne wybieranie nadajnika czy ręczne... ręcznie znajdzie sieci 3 ale nie chce się zalogować do sieci.
Dwa różne telefony i sytuacja identyczna.
A że teraz od 1 lipca dowalą do pieca to niestety z przeniesienia do nich głównego numeru zrezygnowałem.
 #1073558  autor: marcin19883
 08 cze 2019, 19:01
Ja dziś miałem problemy z połączeniem internetowym. Zasięg był, niby łączyło z LTE, ale internetu brak. Za którymś razem załapało. Pierwszy raz mi się to zdarzyło
 #1073576  autor: neotele
 09 cze 2019, 12:24
Od wczoraj (soboty) wieczora, nie mogę wejść na Facebooka korzystając z Internetu z a2mobile.
(Po zmianie IP/karty na innego dostawcę, wszystko jest OK)
Czy też tak macie i czy często się to tu zdarza?
 #1073582  autor: Norbas
 09 cze 2019, 15:02
Off topic ale już mnie denerwuje.
Czy też tak macie że nie ważne że przy logowaniu na forum zaznaczę ptaszek "zapamiętaj mnie" to i tak po kilku godzinach muszę się logować od nowa?
To samo mam i na kompie i na telefonach.
 #1073584  autor: Kamil7878
 09 cze 2019, 15:13
Norbas pisze:
09 cze 2019, 15:02

Czy też tak macie że nie ważne że przy logowaniu na forum zaznaczę ptaszek "zapamiętaj mnie" to i tak po kilku godzinach muszę się logować od nowa?
To samo mam i na kompie i na telefonach.
Wszystkie odpowiedzi w tym temacie znajdziesz w odpowiednim temacie "Nowe Forum".


Od 01.07. zmienia się cennik opłat w roamingu co w takim razie z WiFi Calling, czy dopłaty w tym przypadku są uczciwe, gdy dzwonimy a aplikacji będąc w roamingu, a2mobile nie ponosi dodatkowo rzadnych kosztów u operatora zagranicznego, więc czemu mamy płacić?
 #1073588  autor: R.Mandano
 09 cze 2019, 15:31
neotele pisze:
08 cze 2019, 15:59
Inaczej mówiąc, po przeniesieniu numeru otrzymujemy aktywny starter (z rokiem ważności konta) i w tym czasie możemy wykonać pierwszą rozmowę, która powinna aktywować 31-dniowy pakiet za 9,95 zł. A jeśli będzie inaczej, to należy złożyć reklamację.

Nie bardzo, bo §2 pkt 3 mówi jasno, że otrzymujesz Zestaw Startowy z AKTYWNYM PAKIETEM.
Czyli te 31 dni Full No Limitu leci od dnia przeniesienia - a nie dnia pierwszego uruchomienia simki. I tę sprytną zmianę wprowadzili nowym Regulaminem od 22 marca 2019.

Wygląda na to, że problemy kilku userów, opisywane kilka stron wcześniej, nie są przypadkiem, a pozytywne rozpatrzenie reklamacji to tylko dobra wola Operatora.
:D :D :D
 #1073596  autor: neotele
 09 cze 2019, 17:13
R.Mandano pisze:
09 cze 2019, 15:31
Nie bardzo, bo §2 pkt 3 mówi jasno, że otrzymujesz Zestaw Startowy z AKTYWNYM PAKIETEM.
Czyli te 31 dni Full No Limitu leci od dnia przeniesienia - a nie dnia pierwszego uruchomienia simki.
Regulamin na pewno nie jest napisany w jednoznaczny sposób, ale całość punktu 3 (jak poniżej), mówi że wprawdzie otrzymujemy zestaw startowy z aktywnym pakietem (tu moim zdaniem namieszali), ale kolejne zdanie , mówiące, że opłata aktywacyjna zostanie dopiero pobrana od dnia pierwszego połączenia, doprecyzowuje i sugeruje, że faktycznie dopiero od tego momentu powinien rozpocząć się 31 dniowy termin pakietu. I jest to, moim zdaniem, podstawa do ew. składania reklamacji.
3) Użytkownik, który od dnia 22.03.2019 roku spełni warunki wskazane w pkt. 2 a lub 2 b powyżej, otrzymuje Zestaw Startowy z aktywnym Pakietem. Opłata za aktywację Pakietu zostanie pobrana automatycznie z chwilą zainicjowania pierwszego połączenia, a saldo konta ulega zmniejszeniu o wartość Pakietu.
 #1073635  autor: Kamil7878
 10 cze 2019, 10:41
Kamil7878 pisze:
09 cze 2019, 15:13


Od 01.07. zmienia się cennik opłat w roamingu co w takim razie z WiFi Calling, czy dopłaty w tym przypadku są uczciwe, gdy dzwonimy a aplikacji będąc w roamingu, a2mobile nie ponosi dodatkowo rzadnych kosztów u operatora zagranicznego, więc czemu mamy płacić?
[/quote]

Edit 10.06

Po 01.07.polaczczenia wifi calling będąc w roamingu Eu , będą rozliczanie tak jak rozliczane są usługi w ramach aktywnego pakietu w Polsce :D :D :D
 #1073669  autor: jutek
 10 cze 2019, 14:28
Kamil7878 pisze:
10 cze 2019, 10:41


Po 01.07.polaczczenia wifi calling będąc w roamingu Eu , będą rozliczanie tak jak rozliczane są usługi w ramach aktywnego pakietu w Polsce :D :D :D
Czyli tak jak do tej pory, dzwoniąc przez wifi calling np. z Niemiec na polski numer przy aktywnym pakiecie stawka wynosi 0zł (jak stawka w Polsce, tak mówi regulamin), a dzwoniąc z Niemiec na niemiecki numer lub numer innego kraju UE stawka wynosi 1zł/minuta ( jak połączenie międzynarodowe z Polski) i w takim przypadku dużo bardziej opłaca się nie używać wifi calling (wówczas obecnie w roamingu przy aktywnym pakiecie jest za darmo, po 01.07 stawka 4 grosze/min.).
 #1073807  autor: R.Mandano
 11 cze 2019, 13:45
Jak masz dostęp za granicą do darmowego WiFi - to po co kombinować jak prezes Klubu Sportowego Tęcza :mrgreen: - skoro są takie aplikacje jak Viber czy WhatsApp :?:
 #1073813  autor: Remington
 11 cze 2019, 14:08
R.Mandano,
do kontaktu z 1-2 osobami to się sprawdzi, ale jak potrzeba dzwonić do wielu osób, to nic z tego. Każdy może korzystać z innej apki (a jest ich trochę), niektórzy z żadnej. Za to przez WiFiCalling dodzwonisz się do każdego z nich.
  • Strona 142 z 173
  • 1
  • 140
  • 141
  • 142
  • 143
  • 144
  • 173
  • 1
  • 140
  • 141
  • 142
  • 143
  • 144
  • 173