DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 28 z 91
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 91
 #1071035  autor: darekka
 04 maja 2019, 18:39
Wg.BOA dziś do 21ej powinni ogarnąć problemy-w praktyce zakładam, że wszystko wróci do normy po około 24ej gdy systemy się odświeżą w pełni.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1071059  autor: biala1991
 05 maja 2019, 08:22
Kod *101# nadal nie działa ale ruszyła apka i widzę problem.
Niedawno migrowałam jeden nr do Heyah, odpięłam go od konta Mój TM na www ale zapomniałam o apce, teraz ten nr pokazuje się pod numerem głównym z info: "brak danych".
Planuje wrócić do TM i obawiam się kłopotów z apką (wolałabym uniknąć odinstalowania i ponownej instalacji) Czy lepiej odpiąć nr teraz (w czasie jego funkcjonowania w Heyah) i podpiąć ponownie po migracji do TM (o ile się uda :) ) czy może go zostawić podpiętego, bo po powrocie do TM, bez żadnej ingerencji, nr zacznie się wyświetlać prawidłowo? (w co wątpię :) )
 #1071072  autor: biala1991
 05 maja 2019, 09:55
Kolejny pożar ugaszony, szacun dla TM :D


Ps. Darekka, pamiętam, że reklamowałeś nr BOK 888002222 jako bezpłatny a to ściema, u mnie na numerze TM zajumali kasę a na numerze Heyah nie udało się wykonać połączenia (brak środków) :D
 #1071082  autor: darekka
 05 maja 2019, 11:25
U mnie(z usługi "Bez limitu za 1zł. dziennie" na numerze T-mobile) ani grosika nie pobiera-i nigdy nie pobierało-dziwne bardzo, że u Ciebie jakieś hajsy za połączenie z 888002222 pobrało. Jeśli tak się stało to podczas rozmowy z BOA trzeba wnieść o zwrot za połączenie.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1071089  autor: biala1991
 05 maja 2019, 12:42
W TM bezpłatny BOK przysługuje tylko nowym numerom, stare muszą płacić, moje numery z racji stażu nie łapią się na darmowe połączenia do BOK TM więc i za połączenia do BOK Heyah będą obciążane.
Przepiórcze fusion z jarmużem :D

Dobrze, że na numerze zmigrowanym do Heyah testowałam to po włączeniu 100dni ważności konta, bo miałam tylko 5zł na saldzie :)
 #1071094  autor: darekka
 05 maja 2019, 13:13
Moje numery z 2016 mają już darmowe BOA-do, którego rocznika numery mają jeszcze płatny BOA?

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1071107  autor: biala1991
 05 maja 2019, 15:32
Nie wiem dokładnie jak daleko to sięga ale jeden z tych numerów miałam już w 2014 (a możliwe że wcześniej, nie jestem pewna), drugi jeszcze z logo Ery :)
Pomimo migracji do Heyah system nie potraktował mnie jako nowego klienta i chce obciążać za połączenia z BOK.
Zastanawiam się czy będzie też taki pamiętliwy :) po powrocie do TM? (chodzi o promocję Nielimitowane rozmowy i smsy w TM i Heyah po doładowaniu) Wg regulaminu jest dostępna dla użytkowników, którzy aktywowali kartę przed 21.06.2017. Czy po migracji do TM dla odmiany system zapomni o mojej przeszłości i nie pozwoli włączyć tej usługi? :)
 #1071774  autor: mkol
 14 maja 2019, 20:06
T-Mobile nie dostarcza moich międzynarodowych SMS-ów ("Raport doręczenia: Niepowodzenie") na numery +1 i +44, ale pobiera za to opłaty. Czy taka usługa w ogóle jest dostępna?

Dodatkowo nie działa wysyłanie formularza na stronie Kontakt w miboa.t-mobile.pl, pojawia się komunikat "Przepraszamy, ale przesłanie zgłoszenia się nie powiodło. Prosimy spróbować później.". W jaki sposób mogę się z nimi skontaktować poza płatnym biurem obsługi?
 #1071780  autor: Remington
 14 maja 2019, 20:52
mkol pisze:T-Mobile nie dostarcza moich międzynarodowych SMS-ów ("Raport doręczenia: Niepowodzenie") na numery +1 i +44, ale pobiera za to opłaty.

Na jakiej podstawie uważasz, że to T-Mobile nie dostarcza? Numery są zagraniczne, więc siłą rzeczy nie są w T-Mobile, a więc to nie T-Mobile ma je dostarczyć tylko tamci operatorzy. Przyczyn może być wiele - od problemów technicznych po prozaiczne jak nieistniejący numer lub numer stacjonarny. Nie wiem jak jest obecnie, ale kiedyś sieci musiały mieć ze sobą umowę by móc przesyłać SMS-y, bez umowy one nie docierały. T-Mobile sprawdzi jedynie, czy SMS-y od nich wyszły i jaki jest ich status doręczenia. Jeśli wyszły, to raczej nie kiwną palcem.
mkol pisze:Dodatkowo nie działa wysyłanie formularza na stronie Kontakt w miboa.t-mobile.pl, pojawia się komunikat "Przepraszamy, ale przesłanie zgłoszenia się nie powiodło. Prosimy spróbować później.". W jaki sposób mogę się z nimi skontaktować poza płatnym biurem obsługi?

[email protected]
 #1072708  autor: biala1991
 28 maja 2019, 13:38
Po migracji do Frii z automatu aktywował mi się Nolimit+1GB za 5zł (odnawialny co 5dni). Chcę włączyć No limit za 1zł ale wg regulaminu nie da się go uruchomić dopóki jest aktywny Nolimit za 5zł. Jaka ważność konta ustawi się po dezaktywacji Nolimitu za 5zł? Regulaminowo powinno być 30dni ale wg tego samego regulaminu Nolimit za 5zł (tak jak wszystkie inne Nolimity w TM) daje RWK, tymczasem u mnie pokazuje się pięciodniowa ważność. Wątpię, żeby po dezaktywacji usługi ważność konta wydłużyła się zamiast skrócić. Czy w tej sytuacji wyłączenie No limitu za 5zł nie skończy się natychmiastową utratą ważności konta? :)
 #1072710  autor: Remington
 28 maja 2019, 13:55
Jakie to ma znaczenie? Skoro zaraz potem chcesz aktywować no limit za 1 zł, to tak zrób i konto wydłuży się do roku (pamiętaj o półrocznym ograniczeniu od ostatniej płatnej aktywności).
 #1072713  autor: biala1991
 28 maja 2019, 14:26
Jeśli po dezaktywacji Nolimitu za 5zł konto od razu straci ważność to nie będę mogła włączyć ani Nolimitu za 1zł ani żadnej innej usługi, trzeba będzie odblokować wychodzące doładowaniem
 #1072715  autor: asdaf
 28 maja 2019, 14:52
@biala1991 I Ty tak sama chcesz sobie własnoręcznie wyłączać pakiety, w TM? uhmmmu?! ;)
Ps. No chyba skrócić nie powinno bo to by było przegięcie.
 #1072716  autor: biala1991
 28 maja 2019, 15:15
W TM nie ma czegoś takiego jak przegięcie więc możliwość skrócenia ważności konta do 0 dni wydaje mi się całkiem realna :) Nie po to operator aktywuje darmową usługę, żeby nie czerpać korzyści z płatnego odnowienia :) Jeśli klient chce ją wyłączyć zanim zostanie pobrana pierwsza opłata to spotka go kara w postaci konieczności doładowania konta :)
 #1072717  autor: marcin19883
 28 maja 2019, 15:16
biala1991 pisze:
28 maja 2019, 14:26
Jeśli po dezaktywacji Nolimitu za 5zł konto od razu straci ważność to nie będę mogła włączyć ani Nolimitu za 1zł ani żadnej innej usługi, trzeba będzie odblokować wychodzące doładowaniem
A to nie jest tak, że możesz od razu włączyć no limit za 1zł a poprzednia oferta się deaktywuje sama?
 #1072720  autor: jarekt
 28 maja 2019, 15:34
W systemie T-Mobile usługi lubią się tak zwiesić na kilka, kilkanaście dni (dzieje się to na okrągło od kilku lat), że mimo że usługa jest już zlecona do wyłączenia, ona się nie wyłącza, jednocześnie jej status gdzieś w systemach jest wciąż taki, że jest włączona, ale np. w apce, że w trakcie wyłączania.
Skutkuje to niemożnością zrobienia czegokolwiek z kolejną usługą, szczególnie gdy wyklucza się z poprzednią - nie można jej aktywować, bo stara jest wciąż włączona (lub w trakcie wyłączania), w zależności gdzie spojrzeć i którą bazę odpyta system (a jest ich kilka i mają nieustanny problem z synchronizacją).

A najlepsze jest to, że część zmian i tak zostaje "wdrożona": np. ważność konta zostaje skrócona, jednocześnie system wciąż pozwala kolejny raz wyłączyć usługę np. apce, ale tym razem wywala błąd za każdym razem.

Nie muszę dodawać, że w efekcie tych szopek i oczekiwania, często zastaje nas konto, które nie ma już ważności na wychodzące (często ważność od razu skraca się do końca danego dnia), i jeśli nie doładujemy numeru w miarę szybko, to za kolejne 14 dni konto zostanie wyzerowane z wszelkiej kasy (w połowie 30 dniowego okresu połączeń przychodzących!).

To jest tak nieprzewidywalne i wku..., że dla osoby która chce sobie przyjemnie coś sprawdzić, czy potestować różne rzeczy czy pakiety w tej sieci przez kilka dni czy tygodni, to jest po prostu dramat i wszystkiego się odechciewa, łącznie z abonamentem w tej sieci.
 #1072721  autor: biala1991
 28 maja 2019, 15:48
Generalnie kasowanie działa tylko w jedną stronę, jeśli masz starszą usługę (np. Nolimit za 1zł) a chcesz aktywować najnowszą (np. Nolimit za 5zł) wtedy bez problemu stara zostaje skasowana. Jeśli jest odwrotnie, masz nową a chcesz włączyć starszą wtedy aktywacja nie jest możliwa, trzeba najpierw nową usługę dezaktywować i dopiero można aktywować starszą, tak jest opisywane w regulaminie a znając systemy TM jestem skłonna temu wierzyć. Jeśli sam operator twierdzi, że aktywacja nie jest możliwa to tak jak pisze Jarek, próba włączenia usługi grozi zawieszeniem całego systemu i blokadą konta :D
 #1072722  autor: Remington
 28 maja 2019, 16:18
biala1991 pisze:
28 maja 2019, 14:26
Jeśli po dezaktywacji Nolimitu za 5zł konto od razu straci ważność to nie będę mogła włączyć ani Nolimitu za 1zł ani żadnej innej usługi, trzeba będzie odblokować wychodzące doładowaniem

Nie straci, wtedy obowiązują zasady gołej taryfy. Nie wiem ile ważność wyniesie, ale dokładnie taką zmianę wykonywałem z wersji 5-dniowej na dzienną.
  • Strona 28 z 91
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 91
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 91