DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 146 z 199
  • 1
  • 144
  • 145
  • 146
  • 147
  • 148
  • 199
 #1071269  autor: ign123
 07 maja 2019, 19:14
Wczoraj zauważyłem, że w panelu zarządzania kontem przez www zniknęła widoczna jeszcze pod koniec kwietnia informacja
Pozostało do wykorzystania
pakiet #FREEMIUM ważny do xx lutego 2019 00:00
i pakietów za #PÓŁDARMO
#FREEMIUM został "odwieszony" (bez mojego zgłoszenia), pakiety za #PÓŁDARMO nie są już dostępne.
 #1071937  autor: ign123
 16 maja 2019, 22:13
Kolejna ciekawostka: Internet (mam jeszcze kilka GB z tego 10GB+1GB z rekompensaty za awarię, przedłużone pakietem za pół darmo 1GB/2zł) działa jakby z lejkiem, z prędkością do ok. 1,5Mbps (niezależnie od włączenia/wyłączenia agregacji, wybranej częstotliwości, technologii LTE czy 3G). Upload wygląda normalnie jak na tutejsze warunki, czyli dochodzi do ok. 10Mbps. Dzieje się tak chyba od wczoraj. Do 14.02 miałem ważny #Freemium, przedwczoraj był 14-ty... Ktoś też ma takie problemy z netem? Chyba, że to Play coś przekombinował z nadajnikiem.

Mam na koncie parę zł, jutro odpalę albo 300MB za 4zł albo Mini3 - może to zdejmie "lejek". Czy te pakiety przedłużą mi ważność pakietu danych do końca ważności pakietu odpowiednio 300MB/4zł lub Mini3?
 #1071938  autor: jarekt
 16 maja 2019, 22:25
ign123 pisze:
16 maja 2019, 22:13
Dzieje się tak chyba od wczoraj.
Od przedwczoraj. 0,5Mbit/0,2Mbit po dłuższym obciążeniu (kilkanaście sekund), bo na początku jest trochę szybciej.
Ale na noc to ograniczenie wyłączają.
 #1071941  autor: ign123
 16 maja 2019, 23:13
Dzięki za info. Czyli nowym pakietem tego "lejka" nie zdejmę. A wiesz może dlaczego tak się dzieje? Mają awarię, czy to jakaś nowa polityka?
 #1071944  autor: jarekt
 16 maja 2019, 23:35
Nie analizowałem tego dokładniej ale jak do soboty się nie poprawi to się temu bliżej przyjrzę (mam kilka hipotez).
Co do ominięcia tego to też się na razie nie wypowiadam. Może się da, może nie :) o ile to nie awaria oczywiście (podejrzewam jednak co innego).
 #1071997  autor: macqmacq
 17 maja 2019, 19:26
Ja w środę chciałem skorzystać z tego ich neta i kicha!!! ŻAŁOŚĆ na całej linii!... Dobrze, że to tylko na rezerwowym starterze, bo po takim zasięgu, to ten numer zostanie i tak przeniesiony... :twisted:
 #1072018  autor: jacabad
 18 maja 2019, 09:03
To co sie ostatnio wyprawia w sprawach technicznych w Virgin Mobile przechodzi wszystko , co chwile jakieś problemy teraz znowu internet siadł od 3 dni nie można normalnie korzystać , trzeba przenieść numery nie ma wyjścia i siły by się użerać co chwile z ich problemami. Najlepsze jest to że udają jakby nie było problemu , wszyscy myślą o 5G a nawet LTE nie mogą dobrze opanować masakra jakaś .
 #1072037  autor: jarekt
 18 maja 2019, 11:58
Virgin Mobile Polska pisze: Dzień dobry, mamy małą usterkę związaną z funkcjonowaniem Internetu. Przepraszamy za niedogodności i prosimy o odrobinę cierpliwości.
Pracujemy nad jak najszybszym rozwiązaniem tego problemu. Nie jesteśmy w stanie dokładnie tego okreslić.
Virgin z T-Mobile walczą ze sobą, bo chcą po prostu zdobyć Laur Mistrza Awarii 2019.

---edit---
Wygląda to jak awaria ale raczej jest to... celowe działanie Virgin.
Bo od godziny 23:00 "blokada" neta nagle zostaje zdjęta i net zaczyna hulać z pełną prędkością, ale następnego dnia o godzinie 7:00 znowu blokada na prędkość jest zakładana.

A takie coś to trzeba zaprogramować. Samo się takie coś nie zrobi :).


---edit2---
Virgin na FB zaczyna kasować posty o tej "awarii", np. te 2:
Obrazek


---edit3---
Zaczyna się robić coraz ciekawiej:
Obrazek

Naliczyłem już kilkadziesiąt skasowanych postów. Ten powyższy pewnie też zaraz pójdzie do piachu. Trochę jestem w szoku.

I jeszcze to:
Wczoraj dzwonilam do cmok i dopiero wyjasnili,ze maja problemy z antena.
...bo antena się o 23:00 obraca w stronę księżyca, a o 7:00 w stronę słońca hahaha. Tylko kto zaprogramował to obracanie? Bo ktoś przecież musiał...
 #1072057  autor: jutek
 18 maja 2019, 14:25
To, że kasują posty na FB to nie nowość, od "zawsze" panuje tam straszna cenzura (np. notoryczne kasowanie postów ludzi skarżących się na zablokowanie numeru pod pretekstem rzekomego generowania sztucznego ruchu). Jak się dopisze w poście coś w stylu "uprasza się o niestosowanie cenzury i niekasowanie mojego kulturalnego i w 100% zgodnego z netykietą posta, screen zrobiony, a w internecie nic nie ginie", to czasem na chwilę się opamiętują i zaprzestają kasowania.
 #1072059  autor: ign123
 18 maja 2019, 14:44
Zauważyłem taką poradę:
https://zapodaj.net/d6836abe4d2ab.png.html
Pod wieczór przetestuję i dam znać.

EDIT:
Już przetestowałem. Włożyłem do routera kartę VM, wpisałem nazwę APN "virgin-internet" i... DL 2,91Mbps / UL 8,31Mbps / 65ms:
Obrazek
Jest ciut lepiej niż wczoraj, ale nadal kiepsko :(

EDIT2:
Zmieniłem wybór częstotliwości na routerze z Auto (agregował częstotliwości) na LTE2600 i bingo!
Obrazek
To wynik, który w moim rejonie jest dość standardowy na nadajniku Playa o tej porze weekendowego dnia.
 #1072067  autor: pakierhakierxd
 18 maja 2019, 17:02
Dlatego nigdy nie chcę wirtualnego operatora jako głownego operatora
jako głownych mam Play,Orange.
Jako dodatkowi Virgin,Aero2,Redbull,Plus,T-Mobile itp.

Pozdrawiam :)
 #1072087  autor: ign123
 18 maja 2019, 23:52
Aktualne wyniki:

LTE 2600
Obrazek

LTE+
Obrazek

EDIT:
Wiadomość z FB:
Virgin Mobile Polska Obecnie prowadzimy prace modernizacyjne naszych światłowodów i w związku z tym mogą występować przejściowe problemy z działaniem Internetu. Najmocniej przepraszamy i prosimy o jeszcze odrobinę cierpliwości.
Ostatnio zmieniony 19 maja 2019, 00:05 przez ign123, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1072088  autor: TomekErek
 18 maja 2019, 23:56
Na początku kwietnia odpaliłem "przeprosinowy" pakiet 10GB, na koniec kwietnia udało mi sie go przedłużyć na kolejnych 30 dni drugim "przeprosinowym" pakietem czyli 1GB.

Jeśli kupię teraz pakiet 300MB za 4zł to czy całość się zsumuje i przedłuży o kolejnych 30 dni czy przeprosinowe dane idą na jakieś inne sub-konto?

dzieki za info :D
 #1072133  autor: ign123
 19 maja 2019, 21:16
@TomekErek Pytałem o to samo, odpowiedzi się nie doczekałem, ale ja już jej nie potrzebuję, bo zużyję cały pakiet GB i karta pójdzie do szuflady. Jeśli zrobisz eksperyment to napisz proszę jaki efekt uzyskałeś, może komuś się to przyda.
 #1072234  autor: pablo82
 21 maja 2019, 10:58
Każdy chwali, to co mu najlepiej odpowiada. Dla mnie Virgin mobile jest ok. Dla kogoś, kto nie potrzebuje no limitu i nie chce się wiązać umową, to np pakiet 300minut, 300 smsów i 1 GB neta za 9zł na 30dni jest wystarczający.
 #1072251  autor: macqmacq
 21 maja 2019, 15:58
Odnośnie źle działającego neta zgłosiłem problem do CMOK. Oczywiście zapytałem, czy będzie za to jakaś rekompensata podobnie, jak to było po awarii w marcu br.
Poniżej odpowiedź jaką otrzymałem: :shock:

"Dzień dobry,
Problem odnośnie prędkości/jakości usługi transmisji danych jest analizowany przez nasz dział techniczny. Oczywiście postaramy się aby jak najszybciej została przywrócona prawidłowa prędkość usługi internetu.
Póki co nie posiadamy informacji o przewidzianej formie ewentualnej rekompensaty.
Pozdrawiam i pozostaje do dyspozycji,
Patryk Czarny
Centrum Milej Obslugi Klienta | Customer Service"

I teraz nie wiem, jaka jest prawda - prace planowe nad światłowodem, o czym pisano na Telepolis:
https://www.telepolis.pl/wiadomosci/tar ... y-internet
czy jednak znowu jakaś awaria?... 8)
 #1072252  autor: jarekt
 21 maja 2019, 16:23
Prawda jest zawsze taka jaką podaje konsultant.

Przy czym prawd - w telekomunikacji, ale i w innych korporacjach - jest osiem, albo dziewięć, a obecnie to może nawet jest to wartość dwucyfrowa.

Jedną z nich (poza prawdą konsultanta) jest prawda z komentarzy pod niusami. Inna prawda, to prawda forumowa, przy czym prawd forumowych jest kilka, np. jest prawda klakiera forumowego i prawda trolla forumowego.
Jest też prawda teoretyczna, jest prawda rzecznika, jest prawda regulaminowa i cennikowa, jest też prawda z WWW czy prawda z FAQ, czy od niedawna bardzo popularna prawda w fejzbuka.

Jest też bardzo ważna prawda systemowa, dla mnie najważniejsza, albo na równi co do ważności z prawdą regulaminową i cennikową.
 #1072256  autor: macqmacq
 21 maja 2019, 16:38
jarekt - prawda jest tylko jedna... Rozpisałeś się strasznie, nie wiem po co :smt005
Poczekajmy na zakończenie tej kolejnej w krótkim czasie, "awarii" systemów virgin :mrgreen:
  • Strona 146 z 199
  • 1
  • 144
  • 145
  • 146
  • 147
  • 148
  • 199
  • 1
  • 144
  • 145
  • 146
  • 147
  • 148
  • 199