DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 140 z 202
  • 1
  • 138
  • 139
  • 140
  • 141
  • 142
  • 202
 #1071017  autor: darekka
 04 maja 2019, 16:29
Ja nie mam jak sprawdzić czy cokolwiek pobrało, bo wsio leży ale net działa od czasu do czasu :twisted: .

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1071036  autor: darekka
 04 maja 2019, 18:39
Wg.BOA dziś do 21ej powinni ogarnąć problemy-w praktyce zakładam, że wszystko wróci do normy po około 24ej gdy systemy się odświeżą w pełni.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1071044  autor: zoltan666
 04 maja 2019, 20:20
Ja od początku obecnej awarii sprawdzam konta numerów pod tym adresem www.t-mobile.pl/logowanie i nie mam z tym żadnych problemów. Aplikacja mobilna nie chce wyświetlić danych dotyczących moich numerów. Kod *101# dziś mi działał. W "Masz złotówkę..." nie pobrało złotówki już drugi dzień, pakiety oczywiście poznikały, ale internet działa.
 #1071058  autor: darekka
 05 maja 2019, 08:00
U mnie od rana net działa ale MiBOA ani aplikacja dla HEYAH nie działa(dla T-mobile aplikacja już działa). Niestety nawet kod na stan konta zwraca info, że numer nie jest w TAKTAKu... :lol:
Niestety nic nie mogę sprawdzić czy pobrało 1zł. i ewentualnie ile pobrało wczoraj.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1071060  autor: michcio123
 05 maja 2019, 08:33
U mnie kody ussd nadal leżą MIBOA i aplikacja również ale biling w aplikacji działa i pokazuje taki stan rzeczy jak poniżej. Usługa na tą chwilę działa poprawnie. Wygląda że naszą Masz złotówkę... naprawili ale wszystko inne co nie działało tak nadal nie działa przynajmniej na moich numerach.
Obrazek
 #1071064  autor: darekka
 05 maja 2019, 08:45
Jak zakosili Tobie dziś 3x1zł. to dzwoń pod 888002222 i niech oddają minimum 2zł- u mnie apka choć z trudami pokazuje w bilingu równie dzisiejsze obciążenie 3x1zł(2x1zł. dokładnie jak u Ciebie o 4:53-chyba o tej porze odblokowali usługę co sugerowałem w wczorajszych postach plus 1zł. o normalnej porze co każdego innego dnia). Oczywiście 4ego pobrali jeszcze 28 groszy za "Dniówkę internetu" na numerze HEYAH(też muszą oddać).
Cóż muszę zadzwonić aby oddali. 8)

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1071066  autor: darekka
 05 maja 2019, 09:00
Nie mogą pobierać dziennie więcej niż 1zł. nawet jeśli coś zdechło to nie mogą sobie pobrać kasy za czas awarii, a skoro to zrobili to wystarczy telefon aby oddali-nie zaszkodzi "prośba" o mały benefit za usterkę.

EDYCJA: właśnie zakończyłem kilkuminutową rozmowę z miłą Panią konsultant w trakcie, której bez szemrania zwrócili WSZYSTKIE koszty(na dwóch numerach z naszą usługą) za dni awarii(w tym oczywiście wszelkie koszty poł. głosowych,smsów,mmsów) z lekką górką.

Zgodnie z rozmową wszystkie usługi działają już normalnie, a problem występuje jeszcze tylko z kodami USSD ale ma on jeszcze dziś zostać usunięty.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1071071  autor: saximel
 05 maja 2019, 09:51
Też miałem wczoraj problemy, już działa ale zabrali 3 zł, więc będę chciał zwrotu 2 zł. Wczoraj wieczorem miałem ciekawą sytuację. Zasadniczo cały dzień miałem lejek, ale po resetach połączenia lub modemu udawało się odblokować, ale na ok. 160 mb pobranych/wysłanych. Udało się tak chyba 3 razy.

@darekka ja zawszę dzwonię na 602 960 200, myślisz że lepiej dzwonić na 888002222? Jakaś lepsza obsługa czy nie ma to znaczenia? Mój starter jest tmobile ale pewnie dla nich nie ma to różnicy.
 #1071076  autor: darekka
 05 maja 2019, 10:29
Z sieci T masz 888002222 za darmo, a 3zł. zwrócone piechotą nie chodzi 8) -operator by Tobie grosza nie podarował.

Na jednym z moich numerów zwrócono 3zł. a na drugi 31zł.(3zł. za usługę+ koszty poł.głosowych,sms i mms).

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1071132  autor: michcio123
 05 maja 2019, 20:17
Wracając jeszcze do ostatniej awarii. Zamierzacie składać reklamacje w związku z ostatnimi problemami w działaniu usługi? Jak by nie było to podstawa do reklamacji jakaś jest.
 #1071153  autor: babcia77
 06 maja 2019, 10:00
michcio123 pisze:
05 maja 2019, 20:17
Wracając jeszcze do ostatniej awarii. Zamierzacie składać reklamacje w związku z ostatnimi problemami w działaniu usługi? Jak by nie było to podstawa do reklamacji jakaś jest.
Ja za każdym razem piszę. Teraz też poleciała.Czemu nie mieć miesiącanetu za free? ;-)
 #1071174  autor: darekka
 06 maja 2019, 15:40
Nie ma innego sposobu niż ewentualny telefon pod 888002222 i konsultant powinien widzieć stan posiadanych GB.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1071175  autor: michcio123
 06 maja 2019, 15:56
Nie wiem dlaczego ale przy naszej usłudze czasami sprawia im to problem chyba ze 3 razy miałem taki przypadek że konsultant nie widział w systemie tego pakietu danych i dopiero po dłuższym szukaniu go podawał.
 #1071203  autor: zoltan666
 06 maja 2019, 21:13
A ja reklamacji składał nie będę, bo nie chcę by cokolwiek "grzebali przy moim numerze", bo jeszcze co zepsują. ;) Mnie internet działał i działa lepiej niż powinien. ;)
 #1071223  autor: babcia77
 07 maja 2019, 08:37
zoltan666 pisze:
06 maja 2019, 21:13
A ja reklamacji składał nie będę, bo nie chcę by cokolwiek "grzebali przy moim numerze", bo jeszcze co zepsują. ;) Mnie internet działał i działa lepiej niż powinien. ;)
A co mają grzebać? Jak coś żle działa/nie działa to i tak "grzebią". A potem piszesz reklamację mailem i jak Ci uznają to dodają środki do konta jak przy doładowaniu.
  • Strona 140 z 202
  • 1
  • 138
  • 139
  • 140
  • 141
  • 142
  • 202
  • 1
  • 138
  • 139
  • 140
  • 141
  • 142
  • 202