DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert telefonii stacjonarnej i VoIP
Wszystko, co dotyczy ofert telefonii stacjonarnej i VoIP

Moderator: Moderatorzy

 #938088  autor: Rafal2462
 11 lip 2017, 21:20
Witam
Nieprecyzyjnie sformułowałem temat, ale nie miałem lepszego pomysłu.
Jeżeli umieszczam wątek w złym dziale, to przepraszam, i w razie czego mnie przenieście.


Ale do sedna. Chodzi o to, że moja 78-letnia Babcia po zadzwonieniu do kogoś nie odłożyła telefonu, i wyszło tak, ze "rozmowa trwała" 699 minut, za co zostało naliczone ok 250 złotych.
Bardzo zależy Babci żeby udało sie to umorzyć, lub chociaż zmniejszyć, i moje pytanie do Was brzmi, jak uzasadnić tą prośbe. Może macie jakieś pomysły, lub mieliście podobne sytuacje i potraficie powiedzieć jakie argumenty zadziałały, a jakie nie?

Z góry dziękuje za pomoc
 #938110  autor: Remington
 11 lip 2017, 22:16
Poprosić. I napisać prawdę, że jest starszą osobą, o niskiej emeryturze jeśli taką ma itd. Jest szansa co najmniej na rozłożenie na raty.
 #938395  autor: Rafal2462
 12 lip 2017, 22:51
może warto zaznaczyć że od wielu lat jest klientka tej sieci, że nigdy nie było problemów z płaceniem, że ma u nich i stacjonarny i komórkowy? macie może jeszcze jakies pomysły?
 #938421  autor: grzegi
 13 lip 2017, 07:33
Napisz to wszystko o czym piszesz oraz o czym pisze @Remington. Jeśli są ludźmi to umorzą, liczyłbym jednak głównie na rozłożenie na raty.
 #1063383  autor: marcin19883
 24 sty 2019, 19:45
No właśnie, przecież rozłaczają po kilku godzinach. Więc coś tu nie halo z tymi 699 minutami
 #1063392  autor: Remington
 24 sty 2019, 21:16
Dorotea pisze:
24 sty 2019, 19:35
Zdradź w jakiej sieci można zestawić połączenie na prawie 12h.

Pytasz po 1,5 roku kogoś kto więcej tu nie zajrzał, więc raczej nie otrzymasz odpowiedzi. Przypuszczam, że chodziło o telefon stacjonarny.
 #1064124  autor: Dorotea
 02 lut 2019, 11:32
Masz rację, autor raczej nie odpowie. Ciekawiło mnie, w której sieci można zestawić tak długie rozmowy.
 #1070990  autor: pakierhakierxd
 04 maja 2019, 07:10
Stacjonarny tylko i wyłącznie bo praktycznie każda sieć komórkowa rozłącza po 2h ;)

Pozdrawiam :)
Online
 #1071034  autor: R.Mandano
 04 maja 2019, 18:16
Rafal2462 pisze:
11 lip 2017, 21:20
Ale do sedna. Chodzi o to, że moja 78-letnia Babcia po zadzwonieniu do kogoś nie odłożyła telefonu, i wyszło tak, ze "rozmowa trwała" 699 minut, za co zostało naliczone ok 250 złotych.
Bardzo zależy Babci żeby udało sie to umorzyć, lub chociaż zmniejszyć, i moje pytanie do Was brzmi .....
Podchodzisz do problemu od złej strony - nawet jak uda ci się jakoś to załatwić - skąd pewność, że babci nie uda się podobny numer, i np. zadzwoni gdzieś na Kajmany :?:
Ja bym odłączył babcię od stacjonarnego i kupił gdzieś kartę za 10-15 pln z No Limitem ...
:smt005

Hehehhehe, nie zauważyłem, że to kotlet sprzed prawie 2 lat - widać babcia jednak nie zapłaciła i poszła siedzieć, a wnuczek chyba wyjechał do Anglii żeby ten rachunek jakoś spłacić i babcię uwolnić od mamra ...
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 #1071043  autor: 24bis24
 04 maja 2019, 19:54
pakierhakierxd pisze:
04 maja 2019, 07:10
Stacjonarny tylko i wyłącznie bo praktycznie każda sieć komórkowa rozłącza po 2h ;)
po co pisać niesprawdzone informacje

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1071055  autor: HappyBoy
 05 maja 2019, 01:53
24bis24 pisze:
04 maja 2019, 19:54
pakierhakierxd pisze:
04 maja 2019, 07:10
Stacjonarny tylko i wyłącznie bo praktycznie każda sieć komórkowa rozłącza po 2h ;)
po co pisać niesprawdzone informacje
Niesprawdzone ? Poczytaj regulaminy ;)
Play rozłącza po 120min...

Swego czasu w TP S.A. można był gadać 24/7 chyba, że jakiś nadgorliwy się znalazł i zablokował połączenie.
W Orange nie znalazłem takiego info...
 #1071061  autor: 24bis24
 05 maja 2019, 08:38
Play, rozłącza ale sa jeszcze inni operatorzy jak T mobile po 1h i to tylko w uslugach na karte rozłącza polączenia. Plus, Orange (predzej zablokuje) nie rozlączaja.

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1071092  autor: forum_tg
 05 maja 2019, 13:04
Orange lubi rozłączać po 1,5 h nie zależnie od taryfy (także biznes)
Sprawdzono wielokrotnie
Twierdzą że z celu ochrony Abonenta przed rachunkiem.