DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 138 z 202
  • 1
  • 136
  • 137
  • 138
  • 139
  • 140
  • 202
 #1067733  autor: zoltan666
 16 mar 2019, 23:52
Nie mam żadnego pakietu. Kiedy chce sprawdzić status usługi Bezpieczny internet wysyłając smsa BNET ILE pod 8010 lub kodem *125*7# otrzymuje odpowiedź, że usługa jest dla mnie niedostępna. Kiedyś przy aktywnej opcji "Masz złotówkę..." i problemach z działaniem usługi zaskoczył właśnie Bezpieczny internet. Pytam o to dlatego, że mam na koncie sporo środków, a od pewnego czasu mogę korzystać z internetu i nie jest pobierana za to żadna opłata, a w historii konta nie ma śladu mojego korzystania z internetu. Zastanawiałem się, czy nie może być tak, że mnie pewnego dnia za to solidnie podliczą i wtedy drogo mnie ten internet wyniesie.
 #1067743  autor: darekka
 17 mar 2019, 10:54
Cennik taryfy FRII nawet wspomina o kosztach neta 0,10zł. za każde rozpoczęte 500kB http://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/docum ... 02_ROB.pdf więc mogą wg.tej stawki podliczyć ale jest przecież "Bezpieczny internet", który MUSI zablokować(Oczywiście pod warunkiem, że usługa "bezpieczny internet" jest aktywowana na Twoim numerze ale tego się dowiesz pod nr.888002222, bo kod USSD może być niewiarygodny) net jeśli nie mamy żadnego pakietu(a takiego przecież nie masz)-jak tak się nie dzieje to problem wg.mnie ma operator, bo "Bezpieczny internet" http://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/docum ... 006628.pdf nie działa prawidłowo.
Dla spokoju ducha zerknij jeszcze do RŚUTu.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1068681  autor: marcingp5
 30 mar 2019, 07:49
Ja już nie wiem czy warto dalej tracić czas i pieniądze na tą usługę. Polećcie mi jakąś inną ofertę internetu !
"Masz złotówę..." Ciągle włącza się lejek i nie działa normalnie internet. Już kilka zgłoszeń do serwisu technicznego 2 tygodnie czekania i nic. Czasami z rana internet się pojawia ale jak przekroczy kilkadziesiąt MB transferu to koniec i włącza się lejek.
Czy trzeba wysłać listem z kartą sim reklamację na piśmie ? bo innego pomysłu nie mam
 #1068719  autor: darekka
 30 mar 2019, 16:52
Pewny jesteś, że masz naszą usługę aktywną?

Jeśli tak to bardzo dziwne, że po kilkudziesięciu MB net się "wyłącza"- sugerowało by to:
-Fakt, iż nie masz aktywnej usługi
-zamiast naszej limitowanej edycji masz zwykły starter z "Bez limitu za 1zł. dziennie"(300MB i neta nie ma) lub
-masz nasz limitowany starter ale ktoś/Ty aktywował wspomnianą wyżej usługę "Bez limitu za 1zł. dziennie" zamiast naszej
Aby to sprawdzić wyślij SMSa aktywacyjnego TAK pod 80481(jeśli nasza oferta jest aktywna zostaniesz o tym zwrotnie poinformowany).
Radzę jeszcze zadzwonić pod 888002222 i się upewnić czy czasem nie jest tak jak piszę czyli czy nie masz przypadkiem usługi "Bez limitu za 1zł. dziennie" aktywnej na swoim numerze-niby da się to sprawdzić/wyłączyć kodem USSD ale wiem, że nie są one wiarygodne i często dają błędne odpowiedzi...

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1068761  autor: darekka
 31 mar 2019, 09:02
Kod podający stan pakietu internetowego w naszej usłudze to *103*22*8*11# -sprawdź co pokaże. Dodatkowo sprawdź czy w bilingu masz pozycję: obciążenie danego dnia 1zł oraz w chwilę później powinny być 2 pozycje "doładowanie". Jeśli masz taki lejek to zalecam kontakt DZIŚ z infolinia(w dni wolne, niedziele, święta siedzą konsule starsi stażem, mocno ogarnięci i bardzo pomocni) podczas, którego zleć skasowanie "śmieci" po Bezpiecznym Internecie(konsul zgłasza to swojemu przełożonemu i ten zwykle bez problemu kasuje pozostałości blokujące neta).

Oczywiście zakładam, że sprawdziłeś kartę w innym telefonie/ na innej stacji bazowej?

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1068776  autor: marcingp5
 31 mar 2019, 12:43
Zbadałem trochę co się dzieje i zauważyłem że internet wyłącza się po przekroczeniu około 150MB transferu i dostaje nagle lejek i muszę zresetować modem lub telefon bo na obu sprawdzam i łączy się ponownie i znów 159 MB i koniec. Co to za syf to ja nie wiem. Oczywiście pobiera mi 1 zł za każdy dzień i po wpisaniu kodu *103*22*8*11# mam "
Received:
Pakiet danych:1182220.28MB. Wazne do: 01.04.2019.
8. Sprawdz inne
9. Konie "
Zadzwonię jeszcze dziś do nich .

https://i.imgur.com/2GlBqBB.png
 #1068834  autor: darekka
 01 kwie 2019, 12:23
Pozostaje potestowanie karty w innym sprzęcie/w innej lokalizacji/wymiana karty(płatna 10zł. ale da się otrzymać zwrot), oczywiście kwestia poszukania problemu u Siebie i jego wyeliminowanie/potwierdzenie, że wszystko u Ciebie gra-jeśli żadne zmiany po Twojej stronie nie usuną problemu pozostaje robić zgłoszenia techniczne i reklamacje pisać.

Może też być tak, że problemem jest stacja bazowa ale to możesz sprzwdzić testując swoją SIMkę w innej lokalizacji lub podmieniając swoją SIMkę na inną w 100% pewnie działającą.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1068901  autor: darekka
 02 kwie 2019, 11:26
Co było problemem i jakie Twoje działania pomogły?

A przypadkiem nie przedłużałeś konta aktywacją "Bez limitu za 1zł. dziennie"(ta usługa z 6msc.RWK i 300MB), bo po takich patentach taki limit max prędkości się u wielu pojawił? Jeśli na 100% nie to możliwe, że wzrosło obciążenie Twojej stacji ale to możesz sprawdzić w innej lokalizacji(jeśli i tam będziesz miał tylko 15Mb/15Mb to masz ogranicznik z "Bez limitu za 1zł dziennie" i o ile nie Ty kiedyś aktywowałeś ta usługę aby np. wydłużyć konto to domagaj się zdjęcia ogranicznika)..

Ja w tej chwili ma używając VPNa na naszej usłudze https://www.speedtest.net/result/8157718081 ale nigdy nie kombinowałem z "Bez limitu za 1zł. dziennie"{ dla darmowego przechowania numeru.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1070228  autor: adacomp
 25 kwie 2019, 19:59
W tej opcji T-M niestety nie ma sposobu na RWK, no chyba zmieni się taryfę na "Bez limitu za 1 zł dziennie" ale to inna opcja i bez odwrotu do starej.
Tam jest za darmo PWK czyli pół roku ważności konta
 #1070394  autor: notsure
 27 kwie 2019, 16:20
michcio123 pisze:
25 kwie 2019, 08:16
W heyah 100dni ważności konta za 5zł *140*350# w t-mobile nie ma niestety.
Wpisywałem kod na karcie Heyah i nie działa :?

EDIT: Pomimo informacji, że usługa niedostępna po paru minutach przyszła informacja o przedłużeniu ważności konta.
 #1070647  autor: zoltan666
 29 kwie 2019, 22:55
Jak aktualnie działa usługa, są jakieś problemy? Od maja wracam do korzystania z usługi już raczej na stałe i chciałbym wiedzieć jak się do tego najlepiej przygotować? :) Wcześniej z racji posiadania Grunwaldu aktywowałem usługę tak co pół roku (ostatnio w 10.2018) dla "odkurzenia" startera.
  • Strona 138 z 202
  • 1
  • 136
  • 137
  • 138
  • 139
  • 140
  • 202
  • 1
  • 136
  • 137
  • 138
  • 139
  • 140
  • 202