DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
 #1069062  autor: snaps
 04 kwie 2019, 08:03
Wczoraj kupuję internet na karte. Zarejestrowałem to, Ale nie mam LTE tylko H + i 3G. Sprawdzam za pomocą innej karty SIM (T mobile) i mam LTE. Moje ustawienia są prawidłowe w routerze.

Jestem Anglikiem.

Dzięki
 #1069063  autor: amamohu
 04 kwie 2019, 08:28
Też to przerabiałem, kupiłem kartę z napisem LTE do testowania i okazało się że muszę się udać do punktu obsługi bo LTE domyślnie jest wyłączone !!!
 #1069071  autor: snaps
 04 kwie 2019, 11:40
Punkt obsługi? Masz na myśli sklep T mobile? Próbowałem skontaktować się z "Obsługą klienta” Brak odpowiedzi.
Dlaczego LTE jest wyłączone? Głupi.
 #1069073  autor: darekka
 04 kwie 2019, 12:34
Zadzwoń pod 888002222 i poproś o odblokowanie dostępu do LTE-w kilka minut powinno zadziałać.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1069076  autor: amamohu
 04 kwie 2019, 13:41
Ja byłem w fizycznym punkcie obsługi, pracownik zerknął w system i stwierdził " no tak niema ma pan uruchomionego LTE" uruchomił i działało. Niestety prędkości były bardzo słabe (4-10Mbit/s) w stosunku do Play (100Mbit/s może więcej ale mam siec w domu 100).