DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 100 z 111
  • 1
  • 98
  • 99
  • 100
  • 101
  • 102
  • 111
 #1067424  autor: macc
 12 mar 2019, 20:35
Też jestem trochę rozczarowany tą stroną https://klucz.net/ bo myślałem, że będę mógł dostosować konto numeru do własnych potrzeb min. poprzez włączenie automatycznego odnawiania się pakietu za 15zł. No niestety klucz to nie poziom nju mobile. :wink:
Konkretna strona sporo kosztuje. Dobrze, że dalej będzie ten operator bo z jakości usług telekomunikacyjnych jestem b. zadowolony a stronę www to pies trącał. Ta ma podstawowe informacje. Grunt by były na tej stronie na bieżąco aktualizowane dane z ich ofertą.
Ostatnio zmieniony 12 mar 2019, 20:55 przez macc, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1067428  autor: Remington
 12 mar 2019, 20:55
Tymczasem medialnej przepychanki na oświadczenia ciąg dalszy:
https://mvno-gsm.pl/sprostowanie-publik ... cz-mobile/

MVNE występuje do sądu o ogłoszenie upadłości Klucza, ale to zapewne tylko element nacisku w negocjacjach. Twierdzi, że Klucz od kilkunastu miesięcy nie płacił terminowo oraz wg stanu sprzed miesiąca był zadłużony u nich na 90.153,58 PLN na co składało się 8 pełnych miesięcy. To dawałoby ok. 10.000 PLN miesięcznie netto, ciekawe za co, za samo utrzymanie? Bo za ruch chyba rozliczenia są według użycia i jak wygląda raczej nie bezpośrednio z nimi. I kolejne pytanie czy kwota 90 tys. PLN to dużo dla firmy mającej ok. 40 tys. aktywnych użytkowników? Do tej pory wydawało mi się, że obroty takich małych MVNO to co najmniej 100 tys. PLN miesięcznie.
 #1067461  autor: jutek
 13 mar 2019, 11:27
Może 100 tys. to jest nic, ale tym bardziej wiarygodna firma nie ociąga się i płaci kontrahentowi, a jak się kontrahent z jakichś przyczyn nie podoba, to po prostu szuka się innego dostawcy i wypowiada się umowę bez robienia sobie długu. Jeśli się nie opłaca faktur to wiarygodność firmy znacznie spada. Umowa, nawet jeśli niekorzystna istnieje, prezes podpisał - płacić trzeba. Takie przynajmniej powinny być standardy.

Co do komunikatu na www, to sądzę, że rzeczywiście Klucz może oddać sprawę do sądu o odszkodowanie i coś ugrać, wydaje mi się, że z formalnoprawnego punktu widzenia firma inna niż Klucz nie ma prawa bez uzgodnienia umieszczać swojego komunikatu na www będącej własnością Klucza. Więc po batalii sądowej ten dług może znacznie zmaleć, jeżeli tylko Klucz się utrzyma do tego czasu.
 #1067462  autor: kowal2200
 13 mar 2019, 11:34
Jest nowa strona Klucza, prosta, uboga i "na sztukę".
 #1067475  autor: jutek
 13 mar 2019, 12:55
Jak dla mnie jest w miarę tylko wymaga dopracowania, tego typu strony są teraz w modzie. Istotniejsze, że póki co nie ma możliwości logowania się do panelu.
 #1067481  autor: Remington
 13 mar 2019, 14:28
Strona informacyjna, a serwis do zarządzania numerami to coś zupełnie innego, czasem zupełnie niepowiązanego. Dajcie im czas.

Na stronie cennik krajowy liczy 1 stronę i żadnych przypisów, jakby był napisany na kolanie, niektóre linki kierują do Dysku Google, a cennika zagranicznego jeszcze nie ma. Ale tak jak napisałem wyżej, trzeba dać czas żeby wszystko wróciło na właściwe tory.
 #1067482  autor: macc
 13 mar 2019, 14:47
1. VIP Remington

2019-03-13 14:23:33

Jakim cudem płacisz 15 gr za minutę z Polski do UE skoro na stronie piszą, że do UE koszt jest 25 gr z wyjątkiem Słowacji?
remington o to chodzilo. info podane na facebooku https://zapodaj.net/48a982a4c8685.jpg.html
 #1067600  autor: Remington
 14 mar 2019, 22:07
Polemizowałbym tylko z jedną tezą. Z dnia na dzień zniknął dotąd chyba tylko Vectone, pozostali informowali o zakończeniu działalności z wymaganym wyprzedzeniem. Nie jest więc tak źle jak by się wydawało.

Apel do rządzących to jednak wołanie na puszczy. To jest państwo teoretyczne, bynajmniej nie chodziło autorowi tych słów o ojkofobię lecz o to, że organy państwowe jedynie pozorują działanie, bo takie jest uchwalane prawo (niezależnie od tego kto rządzi). Przykłady można mnożyć, w telco wydawane jest zezwolenie i na tym odpowiedzialność państwa się kończy. Identycznie jest na rynku finansowym itd.
 #1068079  autor: macc
 22 mar 2019, 10:59
klucz w dalszym ciągu uniemożliwia zabranie numerów.
 #1069138  autor: macc
 06 kwie 2019, 05:25
KLUCZ Mobile przywrócił proces przenoszenia numerów.
Niestety nadal nie ma informacji na temat tego, kiedy powróci dostęp do panelu klienta (w tym bilingów), oraz możliwość składania wniosków o przeniesienie numeru za pośrednictwem strony internetowej operatora.
https://mvno-gsm.pl/klucz-mobile-przywr ... a-numerow/
 #1071030  autor: fwitkowski17
 04 maja 2019, 17:58
Witam,
czy któs używał karty Klucz za granicą? Czy jest dostępne LTE za granicą? :D
  • Strona 100 z 111
  • 1
  • 98
  • 99
  • 100
  • 101
  • 102
  • 111
  • 1
  • 98
  • 99
  • 100
  • 101
  • 102
  • 111