DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 142 z 200
  • 1
  • 140
  • 141
  • 142
  • 143
  • 144
  • 200
 #1063537  autor: PawlusG
 26 sty 2019, 23:07
Przeczytaj jeszcze raz to co napisałem. W listopadzie numery Virgin były wykrywane przez Orange jako Virgin, lub przy numerze nie było nazwy operatora. W grudniu jak zaczęły się problemy z siecią, to Orange zaczęło wykrywać numery Virgin jako P4.
https://www.tabletowo.pl/virgin-mobile- ... karty-sim/

:)
 #1063551  autor: piotr.mikusz657315
 27 sty 2019, 10:14
Witam
Mam w tej sieci kilka numerów na firme i na sobe prywatbna od stycznia sa problemy tzn nie dochodza smsy lub smsy. Dostaje komunikat karta wygasła. Centrum oblsugi rżnie glupa że to tylko ja mam problem.
Smsy gubia sie a nawet było tak że wysłam na swój numer smsa a przychodzil do obcej osoby. Czy ktoś ma taki probelm
 #1063583  autor: PawlusG
 27 sty 2019, 14:29
Tak, wystarczy zerknąć na ich profil na FB, chociaż chyba część postów z problemami zniknęła. Ja problem z połączeniami, SMSami i MMSami rozwiązałem przez przeniesienie numeru do innej sieci. Niestety po miesiącu walka z CMOK o normalne działanie telefonu zwyczajnie mi się znudziła.

:)
 #1063585  autor: marcz123456
 27 sty 2019, 14:36
A sprawdziłeś numer centrum SMS? Mi np. po zmianie sim na nową zostało stare centrum SMS i nie wysyłało nic. To samo było u kuzyna. Drugi zmieniał przy okazji telefon i nie miał problemu.
 #1067375  autor: TeleCypisek
 12 mar 2019, 13:27
Witam!
Próbując z telefonu w Virgin Mobile zadzwonić na numer 800444000 słyszę komunikat:
"Numer ma ograniczoną usługę połączeń wychodzących",
chociaż w ustawieniach nigdzie nie widzę bym takie ograniczenie miał włączone.
Z telefonu w NJU łączę się z tym numerem bez problemu.
Czy faktycznie jest możliwe, że mam ustawione jakieś indywidualne ograniczenie na swoim numerze, czy też to Virgin takie ograniczenie defaultowo włączył wszystkim swoim abonentom?
 #1067376  autor: neotele
 12 mar 2019, 13:40
Numery 800 xxx xxx widnieją w tabeli opłat jako "bezpłatne", więc nie powinieneś mieć problemów. Może to jakiś błąd w systemie?
Najlepiej zadzwoń ( *222 - za darmo) i wyjaśnij sprawę. I daj nam znać, co było problemem.
 #1067379  autor: TeleCypisek
 12 mar 2019, 14:44
Zadzwoniłem i okazało się, że blokada połączeń na wysokopłatne numery "Premium" obejmuje także blokadę na darmowe numery zaczynające się na 800... i nie ma możliwości wyłączenia blokady połączeń na numery darmowe bez wyłączenia blokady numerów wysokopłatnych.
Pani na infolinii chcąc mnie uszczęśliwić z rozpędu wyłączyła mi blokadę numerów "Premium", ale podziękowałem i poprosiłem by mi tę blokadę włączyła z powrotem.
Zastanawiam się, czy taka konfiguracja systemu to efekt braku kompetencji programisty, czy też wymyślony przez kogoś sposób na zwiększenie przychodów operatora.
 #1067403  autor: TeleCypisek
 12 mar 2019, 18:39
Prawdę mówiąc, nie mam pojęcia gdzie miałbym ustawiać te limity, bo ani w aplikacji mobilnej, ani po zalogowaniu na swoje konto na stronie WWW nie widzę żadnej możliwości nie tylko ustawiania limitów, ale nawet możliwości włączenia jakiejkolwiek blokady połączeń z numerami Premium Rate.
Widzę tylko możliwość włączenia blokady przychodzących SMS-ów Premium oraz połączeń międzynarodowych i połączeń w roamingu.
 #1067411  autor: Remington
 12 mar 2019, 19:29
Ustawa wymaga, więc co najmniej przez CMOK dać się musi. W serwisie www nie mam tego na żadnej z kart, a w aplikacji mobilnej na jednej mam, na drugiej nie. Mam na tej, której nie wymieniałem SIMa na ten nowszy wspanialszy.
 #1067957  autor: TeleCypisek
 20 mar 2019, 23:25
W sobotę 16 marca wykupiłem pakiet #MINI 3, ale zamiast obiecywanych w regulaminie 300 MB transferu, dostałem tylko 282,72 MB.
Cały czas przebywałem w zasięgu swojej sieci wi-fi, historia nie wykazywała żadnych połączeń, więc raczej nie mogłem w międzyczasie zużyć tego brakującego transferu.
Zgłosiłem ten problem przez stronę VM na Facebooku i dostałem taką oto odpowiedź:

Dobry wieczór, środki zostały pobrane w ramach przyszłych sesji internetowych. Nasz system działa tak, że czasem pobiera część transferu, aby w momencie kiedy zbliżasz się do jego zużycia uruchomić tę "rezerwę". Włącz na ok. 5-10 minut tryb samolotowy. Po 24 godzinach status pakietu powinien się wyrównać.

Dość mało przekonywająco brzmiało to tłumaczenie, ale pomimo tego wykonałem to zalecenie, jednak brakujący transfer nie powrócił.
Co ciekawe, w międzyczasie pakiet transferu do wykorzystania nagle mi się zmniejszył do poziomu 265 MB, ale na następny dzień podskoczył mi znowu do wcześniejszego poziomu.
Na powyższe złożyłem poprzez e-maila reklamację, ale jak na razie całkowita cisza, brak jakiejkolwiek odpowiedzi.
Jakby tego było mało, to w ciągu następnych dni z pakietu dodatkowo ubyło mi łącznie 550 KB, ale tym razem w historii pojawiły mi się 3 połączenia po 100KB oraz jedno połączenie 251 KB, chociaż cały czas przebywałem w zasięgu swojej sieci wi-fi.
Czy ktoś jest w stanie wytłumaczyć te dziwne zjawiska?
Dzisiaj na wszelki wypadek całkowicie wyłączyłem w smartfonie internet komórkowy i będę obserwował co dalej się dzieje z tym pakietem.
 #1067967  autor: Remington
 21 mar 2019, 09:49
Ja w Freemium widziałem czasem dostępne 330 MB :).

U wielu operatorów jest tak jak Ci opisali - nawiązanie sesji powoduje "zarezerwowanie" kilkudziesięciu MB. Sprawdzaj pakiet tylko gdy nie masz nawiązanej sesji internetowej (i nie od razu tylko po odczekaniu kilku minut). Korzystanie z WiFi nie oznacza, że telefon nie ma połączenia z netem mobilnym, trzeba to wyłączyć ręcznie.
 #1068129  autor: gtoni13
 22 mar 2019, 23:12
Po 22 sprawdzam jeden z nr virgin - znowu lezy.
Tj. loguje sie do nadajnika playa jest w pelnym zasiegu i tyle. Nie loguje sie do ich parszywej platformy nie ma 3G i gsm. Na innym nr jest 2G.
Po restarcie karty jest 3G, ta siec to kpina. Byla dobra dopóki nie zaczela prezesowac
ta Grazyna, ona wszystkie firmy wykancza. Ostatnia gdzie prezesowala doprowadzila
do ogloszenia upadlosci. Zostalo mi 6 i 36 i 15 zl to 2 mce i pa, zabieram po koleji
wszystkie nr - niech zdycha !!
 #1068132  autor: macc
 22 mar 2019, 23:19
zabierzesz numery jak zdążysz . Ja mam 2 numery w kluczu i chyba mi przepadną bo klucz nie reaguje na zapytania innych operatorów. Sprawę już zgłosiłem do UKE.
Ci wirtualni operatorzy w Polsce to porażka upadają jeden za drugim. W tym całym virgin też coś się nieciekawego dzieje.
 #1068182  autor: R.Mandano
 23 mar 2019, 18:41
Jak wam działa lejek :?: - bo przyznam, że dostaję nerwicy, kiedy próbuję cokolwiek ściągnąć w ramach lejka - nawet prosta stronka typu m.interia ściąga się pół godziny, albo i wcale.
:x
 #1068188  autor: gtoni13
 23 mar 2019, 21:20
Internet w Virgin jest fatalny ! Pingi wysokie czeste zaniki /gubienie pakietow/.
Slaby transfer jednym slowem porazka, do voipa zupelnie sie nie nadaje.
Mam porownanie Virgin i odNowa na tym samym telefonie, loguje sie do Playa.
Nadajnik ok 150 m, dzis rozmawialem godzine temu z USA w Virgin rwie druga
strona zali sie ze przerywa, po przejsciu na odNowa jakosc doskonala !
Nie testuje na lejku ale jak na pelnym porazka to co dopiero lejek - szkoda nerwow !
2, 3 lata temu to byl ZUPELNIE INNY OP - teraz dno.
Dzis tez mialem po poludniu zaniki, brak logowania do platformy opa - nic nie naprawili
Te o ktorych wiem, bo zona mowila ze nie moze sie do mnie dodzwonic- trzeba wiac !!
 #1068196  autor: jutek
 23 mar 2019, 23:43
To fakt, ta własna platforma Virgin to niedoróbka, można odnieść wrażenie, że jej nie ogarniają. Mam też do czynienia z numerem Virgin w starej taryfie 2012 na platformie Playa i tam wszystko działa.
  • Strona 142 z 200
  • 1
  • 140
  • 141
  • 142
  • 143
  • 144
  • 200
  • 1
  • 140
  • 141
  • 142
  • 143
  • 144
  • 200