Co w tym dziwnego? Widocznie stały tam urządzenia, na których było to obsługiwane. Sprzęt backupowy jak widać ma ograniczone możliwości.marcz123456 pisze: ↑02 lut 2019, 15:10Trochę dziwne że przez jeden pożar wywaliło call center, serwer doładowań i ogólnie prepaida.
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Moderator: Moderatorzy
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Kończy mi się okres ważności konta za 6 dni.
Korzystałem z oferty " 1 zł za dzień "
Czy jest możliwość kolejnego RWK ?
W regulaminie napisano że każde doładowanie przedłuża ofertę o 365 dni.
Doładowałem za 5 zł i nic?
Byłem dzisiaj w punkcie w Gdańsku ale Ci młodzi ludzie to wiedzą jeszcze mniej niż ja.
Korzystałem z oferty " 1 zł za dzień "
Czy jest możliwość kolejnego RWK ?
W regulaminie napisano że każde doładowanie przedłuża ofertę o 365 dni.
Doładowałem za 5 zł i nic?
Byłem dzisiaj w punkcie w Gdańsku ale Ci młodzi ludzie to wiedzą jeszcze mniej niż ja.
Dezaktywuj ofertę, a potem aktywuj ponownie i konto znów powinno być ważne rok.
Dzięki.
Dobry pomysł ale nie przyjmuje kodu dezaktywującego - *140*296*2#
Może to przez ten pożar?
Dobry pomysł ale nie przyjmuje kodu dezaktywującego - *140*296*2#
Może to przez ten pożar?
Raczej na pewno. Może i tu jest problem tego, e ważność konta się nie przedłużyła.
Spróbuj jutro w dzień, wieczorami też miałem problemy z używaniem tego kodu. To T-mobiile, tu trzeba próbować do skutkuwaldekgdynia pisze: ↑05 lut 2019, 20:38Dzięki.
Dobry pomysł ale nie przyjmuje kodu dezaktywującego - *140*296*2#
Może to przez ten pożar?
LuiN pisze:Desktopowa wersja Telepolis to ostatnia rzecz na której się skupiamy.
Od pożaru uruchomili tylko kod do sprawdzania salda, pozostałe jeszcze nie działają.
Tzn. że mam pecha i nic się nie da zrobić?
Udało się. Dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Pewnie większość forumowiczów o tym wie ale warto to ciągle podkreślać.
Problem który rozwiązałem dzięki Waszej pomocy zgłosiłem w oddziale w T-Mobile w Gdańsku.
Usłyszałem od 2 pracujących tam osób :
- oferta 1 zł na dzień i rok ważności konta już nie istnieje
- nowa karta sim z taką ofertą nie zapewni mi RWK
I tak się teraz zastanawiam czy Oni świadomie kłamią bo tak im polecono?
Czy też są kompletnie niedouczeni?
Problem który rozwiązałem dzięki Waszej pomocy zgłosiłem w oddziale w T-Mobile w Gdańsku.
Usłyszałem od 2 pracujących tam osób :
- oferta 1 zł na dzień i rok ważności konta już nie istnieje
- nowa karta sim z taką ofertą nie zapewni mi RWK
I tak się teraz zastanawiam czy Oni świadomie kłamią bo tak im polecono?
Czy też są kompletnie niedouczeni?
Ta druga możliwość świadczyłaby, że są typowymi pracownikami salonów, więc na to właśnie stawiam .
Potrzebuję zorganizować dla siebie dwie karty z T-mobile ewentualnie Heyah. Potrzebuję mieć RWK (jeżeli się da) i włączyć jakiś mały odnawialny pakiet internetu, wystarczy 0,5-1 GB. Z karty będą schodzić tylko małe pakiety gprs. Co muszę zrobić, żeby to mieć? Akurat tej sieci w ogóle nie znam.
Może ktoś podpowie jak rozwiązać ten problem, lub miał podobnie. W listopadzie po raz pierwszy spotkała mnie dziwna sytuacja(mam numer ponad 10 lat, taryfa happy), przyszedł do mnie sms o treści " doładuj konto w ciągu X dni w przeciwnym razie skasujemy środki", konto miało jeszcze ważność na przychodzące. Informacja została zignorowana, środki skasowane, w BOA powiedziano, żeby napisać maila z reklamacją a środki wrócą( wnioskuję z tego, że procedura ich kasacji była niepoprawna, skoro zwrot się należy). Następnie kilka miesięcy aż do dziś, telefon był ładowany za 10 zł co przedłużało jego ważność o 7 dni plus miesiąc, nie było żadnych wiadomości o kasacji środków. Dziś przyszła znowu informacja, że środki będą skasowane,konto na przychodzące ważne jest jeszcze 20 dni. W BOA powiedziano, że tak to jest bo 10 zł przedłuża konto o 7 dni więc konto nie jest już ważne i trzeba teraz ( po 2 tygodniach od doładowania za 10 zł ) znów doładować konto. Na nic zdało się tłumaczenie że konto na przychodzące ważne jest jeszcze 20 dni" trzeba doładować". Dodam, że były wykonywane połączenia po ostatnim doładowaniu więc numer był aktywny. Może ktoś mi pomoże to zrozumieć, dlaczego , w grudniu i styczniu ładowanie za 10 zł spełniało swoje zadanie podtrzymania ważności konta bez usuwania środków , natomiast w tym miesiącu znów jest to niemożliwe. Jaka część regulaminu taryfy o tym mówi. Trochę mnie to już dezorientuje. Dano mi też informację, że mogę sobie przedłużyć konto na 100 dni za 4,99, niestety ten kod wyświetla się u mnie jako niepoprawny. Przy drugim telefonie do BOA, konsultant stwierdził, że u mnie ten kod nie działa w mojej taryfie happy, przy czym w cenniku tej usługi taryfa happy jest wymieniona. Może ktoś pomoże rozwikłać tę zagadkę
W T-Mobile kasują kasę po 14 dniach od upływu wychodzących, kiedy jeszcze masz ponad 2 tygodnie przychodzących.
I wszystko to jest zgodne z cennikiem/regulaminem taryfy/oferty.
Z reguły tydzień przed kasacja wysyłają SMSa o tym, ale nie zawsze. Często wysyłają takiego SMSa, mimo że masz jeszcze np. rok ważności konta (jeśli masz).
Na marginesie - prepaida T-Mobile używają tylko wariaci lub osoby cierpliwe ale dodatkowo doskonale znające się na rzeczy (np. @biala1991 ). Jeśli jesteś normalny (a nie wariat, bo mistrzem prepaida T-Mobile to na bank nie jesteś), to lepiej z niego uciekaj.
I wszystko to jest zgodne z cennikiem/regulaminem taryfy/oferty.
Z reguły tydzień przed kasacja wysyłają SMSa o tym, ale nie zawsze. Często wysyłają takiego SMSa, mimo że masz jeszcze np. rok ważności konta (jeśli masz).
Na marginesie - prepaida T-Mobile używają tylko wariaci lub osoby cierpliwe ale dodatkowo doskonale znające się na rzeczy (np. @biala1991 ). Jeśli jesteś normalny (a nie wariat, bo mistrzem prepaida T-Mobile to na bank nie jesteś), to lepiej z niego uciekaj.
U mnie T-Mobile to nie główny numer i skasowali mi ponad 60 PLN. Napisałem reklamację i przywróci informując, że ich system nie wysłał mi smsa informującego o skasowaniu środków. Teraz wydaje tą kasę na SMS premium i lotka stamtąd.
Nie bardzo rozumiem po co robić skarbonkę u operatora, który nie daje "prawdziwego" RWK za to tak jak napisał Jarekt, kasuje środki przed upływem ważności konta na połączenia przychodzące. Chyba że to blueconnect i konto jest doładowywane dla bonusu internetu (Durek), bo tego to zupełnie nie pojmuje:
Oczywiście to sprawa ZF280 co robi ze swoją kasą tylko nasuwa się pytanie, jaki jest sens tak kosztownego (10zł) utrzymywania numeru na połączenia przychodzące? W innych sieciach można to mieć za darmo.
Co do kasowania środków to we Frii tak to się właśnie odbywa, nie wiem jak jest w starszych taryfach. Obawiam się, że podobnie a przez dwa miesiące jakimś fartownym błędem pieniądze nie przepadły choć powinny. Fakt, że po reklamacji środki zostały zwrócone nie świadczy o nieprawidłowości przy ich kasowaniu (troska o dobre relacje z klientem np). Najlepiej poproś Bok o regulamin/cennik tej archiwalnej taryfy i będziesz miał jasność, bo stąpasz po kruchym lodzie
Następnie kilka miesięcy aż do dziś, telefon był ładowany za 10 zł co przedłużało jego ważność o 7 dni plus miesiąc
Oczywiście to sprawa ZF280 co robi ze swoją kasą tylko nasuwa się pytanie, jaki jest sens tak kosztownego (10zł) utrzymywania numeru na połączenia przychodzące? W innych sieciach można to mieć za darmo.
Co do kasowania środków to we Frii tak to się właśnie odbywa, nie wiem jak jest w starszych taryfach. Obawiam się, że podobnie a przez dwa miesiące jakimś fartownym błędem pieniądze nie przepadły choć powinny. Fakt, że po reklamacji środki zostały zwrócone nie świadczy o nieprawidłowości przy ich kasowaniu (troska o dobre relacje z klientem np). Najlepiej poproś Bok o regulamin/cennik tej archiwalnej taryfy i będziesz miał jasność, bo stąpasz po kruchym lodzie
Problem w tym, że.. usługa 100dni ważności konta wyleciała w kosmos podobnie jak RWK Prawdopodobnie ma to związek z wprowadzeniem Darmowych rozmów i smsów w TM, które w połączeniu ze 100dni ważności konta kosztowałyby marne 5zł zamiast 50zł (takie doładowanie daje 3mies ważności) W Heyah promocja Darmowych rozmów w sieci nie weszła i pewnie dlatego 100dni ważności konta jest tam nadal dostępneZF280 pisze:konsultant stwierdził, że u mnie ten kod nie działa w mojej taryfie happy, przy czym w cenniku tej usługi taryfa happy jest wymieniona.
Działa Wam miboa.t-mobile.pl? Drugi dzień pod rząd nie mogę wejść. Czy znowu był jakiś pożar w bar(d)aku?
Тетраоксид ксенона и перксенаты — одни из самых сильных окислителей
Działa normalnie-test w tym momencie.
http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155.