DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 8 z 11
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
 #1064566  autor: piotrzet
 06 lut 2019, 11:56
Remington
Dokładnie pełna zgoda z tym co piszesz. System na którym to działa jest również Aliora, a nie T-Mobile
jarekt
Nie masz pojęcia o czym piszesz, a się wypowiadasz. Przyjmij do wiadomości żadnego związku nie ma to że jest to T-Mobile Usługi Bankowe. Systemy są Aliora i wszystko inne też jedyne co jest T-Mobile to nazwa reszta nic wspólnego. Zresztą nawet na stronie jest TMUB dostarczane przez Alior Bank. Dokładnie jest to dawny Alior Sync.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1064568  autor: jarekt
 06 lut 2019, 12:06
"Bank" T-Mobile jest o wiele bardziej "odległy" od Alior Banku niż np. takie Inteligo od PKO BP.
Idąc do PKO BP załatwisz prawie wszystko lub absolutnie wszytsko związane z Inteligo. Nie ma też czegoś takiego jak oddziały czy placówki "Inteligo".
Idąc do Alior Banku NIE ZAŁATWISZ PRAWIE NIC - "Nie obsługujemy klientów banku T-Mobile, proszę się udać do salonu T-Mobile z telefonami, specjalnej palcówki T-Mobile Usługi Bankowe lub zadzwonić na infolinię T-Mobile UB".

Wszystko (lub prawie wszystko) załatwiasz w normalnym salonie T-Mobile. I to nie jest na zasadzie jakiego pośrednictwa - salony T-Mobile to jednocześnie odziały "banku" T-Mobile Usługi Bankowe (ale nie oddziały Alior Banku!).

Umowę (o rachunek czy kartę) NIE podpisujesz z Alior Bankiem Oddział Warszawa tylko z "T-Mobile Usługi Bankowe Oddział Alior Bank". Podpisując umowę o rachunek czy kartę Inteligo, podpisujesz umowę z PKO BP, a nie z Inteligo Oddział PKO BP.

Wszystko albo prawie wszystko załatwiasz w T-Mobile (w salonie T-Mobile z fonami) lub w specjalnej placówce/oddziale T-Mobile Usługi Bankowe i nic (albo prawie nic) w Alior Banku.

Natomiast czy za całym przedsięwzięciem (od jednej albo wszystkich stron) stoi Bank Ameryka czy Bank Rezerw Federalnych, czy SKOK Wołomin, i kto z tego wyciąga więcej kasy czy korzyści (T-Mobile czy Alior), to nie ma dla mnie żadnego znaczenia (to znaczy ma być może w momencie wyboru "banku"). Dopiero w momencie zakończenia działalności czy jakiś problemów czy przekrętów w T-Mobile, będzie najprawdopodobniej "migracja" do Alior Banku.

Wiadomo, że są momenty że Alior Bank i T-Mobile UBDPAB są bardzo mocno związane (mając konto w Aliorze można być czasami wykluczonym z jakiejś promocji w T-Mobile banku i na odwrót) ale nie zmienia to faktu, że na bardzo wiele rzeczy w tym banku ma wpływ T-Mobile, a nie Alior.

---edit---
Jeszcze dodam, że np. prowizja od wpłaty/wypłaty gotówki w placówce banku czy inne usługi zlecane w placówce banku, mają pełną nazwę "w placówce T-Mobile Usługi Bankowe", a nie "w placówce Alior Banku" czy "w placówce Banku" (w domyśle Alior Banku) - bo taka prowizja jest pobierana w palcówkach T-Mobile Usługi Bankowe, a nie w placówkach Alior Banku.
No i oczywiście placówka Alior Banku, to nie placówka T-Mobile "banku", w przeciwieństwie do np. PKO BP i Inteligo (PKO BP to placówka Inteligo).
Ostatnio zmieniony 06 lut 2019, 12:30 przez jarekt, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1064569  autor: patrix-83
 06 lut 2019, 12:14
BOK T-Mobile odzyskał w pełni działającego lektora przed połączeniem z konsultantem natomiast nadal nie działa e-mailowy BOK i niektóre krótkie kody a także usługi. Konsultantka powiedziała mi dziś że jeszcze nie może ode mnie przyjąć zgłoszenia gdyż nie działa jej formularz zgłoszeniowy ale wszystko do piątku powinno działać podobno normalnie włącznie z e-mailowym BOK.
Zobaczymy!
 #1064574  autor: Remington
 06 lut 2019, 13:31
@jarekt
wszystko jest tam Alior Banku: systemy, serwery, usługi, karty, pracownicy, cenniki, umowy, dane osobowe, zgody marketingowe, BFG, BIK itd. Że obsługiwać konto można w punktach TM to jedyna zauważalna różnica względem Orange Finanse, ale z pewnością nie robi tego pracownik TM, bo TM nie ma w KRS działalności finansowej. Ze względu na tajemnicę bankową to na pewno jest ktoś albo zatrudniony w banku, albo w jakiejś firmie trzeciej pracującej na rzecz banku.

Nazywają to zamiennie w regulaminach: Alior Bank S.A. Oddział T-Mobile Usługi Bankowe albo T-Mobile Usługi Bankowe, Oddział Alior Bank S.A. Czyli oddział banku. Tak jak BGŻ Optima jest oddziałem BGŻ-BNP Paribas (też bez obsługi w oddziałach), Orange Finanse jest (jeszcze) oddziałem mBanku (i też nigdy nie był obsługiwany w oddziałach mBanku), a kiedyś mBank czy Multibank były oddziałami BRE (też bez wzajemnej obsługi) itd.

Podział Alior i TMobile Usługi Bankowe jest na zasadzie Orange vs. nju dlatego w oddziałach Alior Bank nic nie załatwisz, tak jak w salonie Orange nie obsłużą klienta nju. Za to PKO i Inteligo są jak Plus i Plush, TM i Heyah czy Play i RBM, czyli różne brandy obsługiwane razem.

Dlatego nie ma co pisać, że bank T-Mobile coś tam, bo to tylko brand oddziału Alior Banku. Możemy tylko gdybać czy nie działa łącze między nimi czy wciąż TM nie uruchomiło jakiejś maszyny.
 #1064576  autor: jarekt
 06 lut 2019, 13:52
Remington pisze:
06 lut 2019, 13:31
Pomyliłeś też nazwę, bo nazywają to Alior Bank S.A. Oddział T-Mobile Usługi Bankowe.

No właśnie nie pomyliłem, bo podałem taką nazwę jaka jest w umowie i np. w TOiP:

Obrazek


oraz:
Obrazek


Ale OK, mogę napisać, że Alior Bank nie umożliwia doładowań kart T-Mobile i jest komunikat na ich stronie, tyle że to nie będzie prawda, bo na ich stronie nie ma takiego komunikatu.
Jest tylko na stronie para-banku T-Mobile (i w ich oddziale na zapleczu warzywniaka, na skrzynkach po bananach jest też taka informacja :)).
 #1064579  autor: jarekt
 06 lut 2019, 14:06
Przecież TMUBDPAB, to nie bank, to po co im zgoda KNF czy gwarancje jak u KAŻDEGO banku? Pogubiłeś się?
piotrzet pisze:
06 lut 2019, 07:56
Przecież to nie jest bank T-Mobile.
piotrzet pisze:
06 lut 2019, 14:00
TMUB mają jak każdy bank zgodę KNF i Gwarancję Depozytów.
 #1064586  autor: Remington
 06 lut 2019, 15:23
Zajrzałem do regulaminów i używają dwóch nazw zamiennie, więc odwołuję, że je pomyliłeś.
jarekt pisze:
06 lut 2019, 13:52
Ale OK, mogę napisać, że Alior Bank nie umożliwia doładowań kart T-Mobile i jest komunikat na ich stronie, tyle że to nie będzie prawda, bo na ich stronie nie ma takiego komunikatu.

Alior Bank nie umożliwia doładowań TM w oddziale/submarce T-Mobile Usługi Bankowe.
jarekt pisze:Przecież TMUBDPAB, to nie bank, to po co im zgoda KNF czy gwarancje jak u KAŻDEGO banku? Pogubiłeś się?

Bo to nie bank, tylko oddział Alior Banku i obejmują go gwarancje Alior Banku (i wspólny limit 100 tys EUR dla tych gwarancji).


Wracając do tematu wątku... Skarżą się klienci TM i Heyah, a nie ma tu nikogo z Tu Biedronką?
 #1064619  autor: darekka
 06 lut 2019, 20:14
Aktualnie kod *103*22*8*11# już działa(aplikacja mobilna T i Heyah nadal nie), a przynajmniej zgodnie z prawdą informuje, że na testowym numerze (usługa wygasła wczoraj ale zaproszenia nie otrzymałem) obecnie mam "Brak paczek danych do wykorzystania"-na numerze z "Bez limitu za 1 zł.dziennie"(ten z 300MB neta) rówież kod działa(choć czasami zwraca "apilcation error"

BOA HEYAH 888002222 już działa normalnie-mają dostęp do wszystkiego.

Zgłoszenia techniczne i pełny dostęp do danych klientów działają już prawidłowo.

Aby nie było za ciekawie to nie działają nadal doładowania.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1064652  autor: patrix-83
 07 lut 2019, 09:18
Jeśli ktoś z Was ma ofertę internetową blueconnect na kartę w T tak jak ja to działa już kod *150*162*1# na sprawdzanie salda pozostałego internetu na koncie i jego ważności.
Działa też e-mailowy BOK T - moje zgłoszenie pisemne już poszło i otrzymałem potwierdzenie odczytania wiadomości przez boa Tmobile.
 #1064663  autor: Mixiorek
 07 lut 2019, 11:24
Chyba trzeba zadać pytanie - którego krytycznego systemu nie było na Annopolu....? Niech oni szybciutko dogadają się z profesjonalistami od data center a równolegle szukają działki jak chcą to sami coś wybudują. Choć biorąc pod uwagę całość to może lepiej nie?

https://gsmonline.pl/artykuly/przenosze ... bile-pozar

T-Mobile wznowił dziś proces przenoszenia numerów z i do swojej sieci.
Proces MNP nie działał od 31 stycznia zarówno w segmencie prepaid, jak i postpaid.

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
 #1064692  autor: spotify
 07 lut 2019, 15:40
Padło na TMobile ale jestem przekonany, że oszczędności są w każdej sieci i po takiej sytuacji cześć usług by się wysypała u każdego.
Nie mniej, TMobile dało ciała na maksa. Tydzień po wydarzeniu, a oni nadal jeszcze w krzakach. W dzisiejszych czasach przy takich możliwościach jest po prostu to nie do przyjęcia.
 #1064700  autor: Pawrzes
 07 lut 2019, 17:20
Przynajmniej inni nie ulokowali CD w starej hali magazynowej będącej częścią innych hal magazynowych i to się zemściło na "najlepszej sieci"... :P
Play ma CD w obiektach ATM S.A. (Atman / Thinx Poland)

Pozdrawiam
 #1064708  autor: Mixiorek
 07 lut 2019, 17:51
Cieszy wybór Play i mam nadzieję, że mają lepiej zaprojektowane systemy krytyczne. Do tego w więcej niż jednej, dwóch lokalizacjach.

Przypominam, że wybór przez T-Mobile kurnika (z punktu widzenia bezpieczeństwa systemów krytycznych) na Annopolu to grzech nr 1.
Grzech nr 2 to zaprojektowanie systemów bez zabezpieczeń i alternatywnych lokalizacji. Wstawanie systemów krytycznych w 7 dni a może jeszcze dłużej bo nie wiemy pewnie o sporej ilości rzeczy???

Sieć na sznurek a podstawa to wilgotny, cienki karton. Niech mi tylko ktoś przy okazji tej sieci wspomni o jakości. Ugryzę.

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
  • Strona 8 z 11
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11