DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 14 z 20
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 20
 #1059688  autor: Cycu_09
 17 gru 2018, 20:43
Czy ktoś korzysta z Play Next?

Do której sieci najlepiej migrowac żeby wrócić szybko do play next i skorzystać z 6 miesięcy za połowę ceny?

W skali roku wychodzi nie całe 34 zł miesięcznie
 #1064389  autor: KR2615
 04 lut 2019, 17:25
Być może jutro będę miał odpowiedź, czy da się przenieść do Virgin:
Obrazek
Tylko trochę dziwi mnie fakt, że nie wyznaczyli daty oddania na dzień końca subskrypcji tj. 28-go w moim przypadku
 #1064417  autor: Marcis
 04 lut 2019, 19:21
Kurcze, u mnie każdy wniosek o przeniesienie do innego operatora jest odrzucane z powodu braku numeru u Dawcy błąd E03. :/ Dlaczego tak się nie wiem już sam. Plus i Mobile Vikings odrzucił z tym sam błędem, wniosek o przeniesienie. W Mobile Vikings już były 3 próby przeniesienia i każda kończy się tak samo. Poczekam może technicy z Next rozwiążą problem.
 #1064424  autor: Marcis
 04 lut 2019, 19:42
Virgin Mobile, to się zgadza miałem ten numer 2 lata temu w Virgin, jako darmowa karta i potem go kilka razy przenosilem. Najpierw do Vikingow potem do A2mobile, Vikingow, Orange, Plus znów Vikingow. Kolejny raz do Orange, potem próbowałem przenieść do Rebtel, ale, że kuriera nie było przez 3 tygodnie zrezygnowałem i przeniosłem do Play Next, którego używam od 16 listopada do teraz. Czy możliwe, jest to, że numer może być w Virgin i Play Next, czy może, że była nieudana próba przeniesienia do Rebtel coś się sknocilo i dać spokój z tym numerem już? Poczekam może coś technicy z Play Next się uporaja. Zależy mi na tym numerze, bo mam go już wszędzie podpietego i każdy z rodziny i znajomych ma go.
 #1064443  autor: Remington
 04 lut 2019, 21:29
Czy rozmowy przychodzące działają poprawnie?

Ta baza jest scentralizowana i zarządza nią UKE, a wszystkie przeniesienia przechodzą przez nią. Jeśli przychodzące działają, to staraj się drążyć w Playu, żeby wyprostowali sprawę w UKE. Możesz jednocześnie uderzać do UKE, ale to może potrwać.

Przypuszczam, że wnioski mimo wszystko trafiały do Virgina, który zgodnie z prawdą odpowiadał, że numer nie jest u niego.
 #1064452  autor: Marcis
 04 lut 2019, 22:01
Dzięki za wyjaśnienie. Walczę już od kilku dni z tym, znaczy ja i ekipa wikingów, bo Play umywa ręce. Jeżeli trafia do Virgin, to by wysnialo to, że Play nie widzi wniosku o przeniesienie. Połączenia działają normalnie. Mam nadzieję, że uda mi się przenieść numer. Dziękuję jeszcze raz za wyjaśnienie. Idę męczyć Play dalej.
 #1064456  autor: Remington
 04 lut 2019, 22:10
Rozmowy przychodzące działają? Jeśli nie, to bardziej prawdopodobne może być odwrotne działanie, czyli wniosek trafiający do Play, choć powinien do Virgina (uważam to jednak za mało prawdopodobne). Za to Vikingowie nic nie załatwią.
 #1064457  autor: Marcis
 04 lut 2019, 22:17
Tak, rozmowy przychodzące działają, każdy może się bez problemu dodzwonić ja też mogę dzwonić do każdego, SMS dochodzą, wychodzić też wychodza. Konsultant z Play złożył wniosek do techników w piątek, ale zrobił to bardzo niechętnie, pisząc, że ja coś we wniosku o przeniesienie namotalem. Jak się teraz zapytałem czy mój numer widnieje u nich w bazie i od kiedy, to konsultantka odpisała, że technicy pracują nad rozwiązaniem problemu. Kontaktując soe prędzej, dostawałem informacje, że numer widnieje w bazie. Sam jestem ciekaw jak ta sprawa się rozwiąże.
 #1064461  autor: Remington
 04 lut 2019, 22:45
Poproś Playa, aby jako Twój operator sprostował dane w bazie PLI CBD prowadzonej przez UKE, bo numer figuruje w niej jako należący do Virgina. Może to wystarczy. Jeśli nie, to pisz do UKE.

Przypuszczam, że zawinił Rebtel, oddając do operatora macierzystego numer, którego nigdy nie przejął.
 #1064683  autor: Robin560
 07 lut 2019, 14:23
no przenieść można bez problemu z next chyba że masz prefix 450 to A to Pracownik myśli ze z niego żartujesz a to powiedzą że takiego numeru nie ma w systemie, albo nie wystąpią z wnioskiem od play (tak w przy przeniesieniu do plusa miałem po ponowieniu bez problemu)

Wow ranga "Stary Wyjadacz" :D nie sądziłem że dotrwam do niej :mrgreen:
  • Strona 14 z 20
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 20
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 20