DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 133 z 202
  • 1
  • 131
  • 132
  • 133
  • 134
  • 135
  • 202
 #1062456  autor: darekka
 13 sty 2019, 15:37
W Strong LTE operator również nie wspomina o jakichkolwiek osiągach więc znowu wg.RŚUT gwarantuje 8kbps i w teorii mógłby i tam dać 15Mb lejka(jak i w pewnych okolicznościach w naszej ofercie) i byłoby wsio OK.

Operator zawsze może się powołać na prawo do balansowania ruchem celem utrzymania odpowiedniej jakości dostępu do internetu, które realizuje poprzez "lokalne" ograniczniki, które "przypadkiem" zostały zastosowane do danej karty SIM(i nie mamy kontrargumentu aby takie twierdzenie podważyć). W takiej sytuacji UKE rozłoży ręce, a teoretycznie krzykacz może mieć jeszcze bardziej przykręconą śrubę dla zasady :lol:

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1062459  autor: michcio123
 13 sty 2019, 16:02
Wszystko się zgadza to co piszesz ale może aż tak mocno źle by nie było. Spróbować nie zaszkodzi.
Osobiście nie sądzę że zrobili to celowo raczej jak często u nich bywa jest to błąd ich wspaniałej platformy i nie chce im się tego naprawiać.
 #1062464  autor: darekka
 13 sty 2019, 16:28
Celowo czy nie ale wpisy w tym temacie jasno podają, że nawet po reklamacjach i użeraniu się z nimi twierdzą, że wsio OK i tak ma być, a to z kolei nie wróży dobrze nawet przy interwencji UKE(wykpią się balansowaniem ruchu dla zachowania jakości i tyle). W pewnym sensie rację mają, bo mamy nolimit ilości danych(tu jest pole do skarżenia do UKE, bo dają po 50GB zamiast nolimit i jakoś z tym żyjemy) ale niczego nam nie obiecali z kwestii prędkości, a gwarantowane RŚUTem 8kbps zapewniają i już samo to stawia nas na straconej pozycji(w kwestii limitu prędkości do 15Mb po zabawie z "Bez limitu za 1zł. dziennie").

Dodać również trzeba, że nikomu na naszej garstce nie zależy, bo najchętniej to by nam kopa w cztery litery dali, a nie użerali się z nami o ciągłe(choć od roku rzadsze) problemy i inne niuanse. Jak za bardzo zaczniemy podskakiwać to mogą podjąć decyzję o zakończeniu oferty i nawet nam oddać w gotówce kasę z kont oraz dopłacić odszkodowania aby tylko wreszcie pozbyć się "wrzoda" i problemów raz na zawsze.
Oczywiście jak każdy wolałbym aby ten limit u nikogo się nie pojawił po wyłączeniu "Bez limitu za 1zł. dziennie" ale kalkulując racjonalnie to nawet jak ktoś ma ten lejek to 150GB dziennie spokojnie przetransferuje, a to 3 razy tyle ile mamy "nolimitu" dodawanego co 24 godziny i biorąc pod uwagę koszt tej oferty oraz ryzyko wynikające z "dymienia" wolałbym mieć ten limit 15Mb i używać spokojnie niż dostać parę groszy w kieszeni i kłopot gdzie jest net za 30zł...i do tego nolimit na wszystko.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1062976  autor: gothic77
 19 sty 2019, 19:43
Panowie jest sens do nich dzwonić jak padła oferta i włączył się z niewiadomych przyczyn - bezpieczny internet? 10tego włączyłem dopiero usługę, a dziś 19tego patrzę, że prędkość internetu jest słabsza jak za dnawych lat na modemie :) Wchodzę w panel i nic nie pobrało dziś, żadnej 1zł. i mam komunikat o bezpiecznym internecie.
- próbuję i wysyłam jeszcze raz smsy na włączenie oferty, ale na dany moment żadnego komunikatu

Miałem spokój ponad 7 miesięcy z nimi... i jak pomyślę, że rozmowa może nie przynieść żadnego efektu, bo zawsze trafiałem na nie poinformowanych konsultantów to mi ciarki po plecach przelatują :))
 #1062987  autor: zoltan666
 19 sty 2019, 21:18
Jak nie złożysz reklamacji to kasy za bezpieczny internet nie oddadzą. Kolejną złotówkę być może pobierze kolejnego dnia i dalej może będzie działać prawidłowo. Ja aktualnie z oferty nie korzystam (nie aktywowałem usługi), a internet mam. Jeszcze mam. Został mi po ostatniej promocji świątecznej i wciąż działa. Działa, choć w miboa nie ma śladu po tym bym z internetu korzystał.
 #1062990  autor: gothic77
 19 sty 2019, 21:32
zoltan666 pisze:
19 sty 2019, 21:18
Jak nie złożysz reklamacji to kasy za bezpieczny internet nie oddadzą. Kolejną złotówkę być może pobierze kolejnego dnia i dalej może będzie działać prawidłowo. Ja aktualnie z oferty nie korzystam (nie aktywowałem usługi), a internet mam. Jeszcze mam. Został mi po ostatniej promocji świątecznej i wciąż działa. Działa, choć w miboa nie ma śladu po tym bym z internetu korzystał.
Zerkałem i nie widzę nawet, aby za bezpieczny pobrało i nawet nie wysłali sms'a... jedynie w panelu widziałem, że mam 200MB z bezpiecznego. Poczekam do jutra i zobaczę, czy coś zaskoczy.
 #1063016  autor: jakubeskulap
 20 sty 2019, 10:40
@gothic77 @zoltan666 ja mam ten sam problem. Niestety usluga nie odnawia sie. Ponadto po wyslaniu sms TAK 80481 odpowiedz przychodzi po 48h a nie jak wczesniej maksymalnie do 2h. Na innym numerze wogole nie mam odpowiedzi na sms. Miesiac temu dokladnie ta sama sytuacja. Oczywiscie nikt z konsultantow nie zna mojej oferty. Wszyscy chca mi wlaczac no limit za zlotowke.

@darekka wyslalem zapytanie do dzialu reklamacji
w mojej ofercie jest nielimitowany internet a dostaje 50gb. Czy po wykorzystaniu pakietu otrzymam kolejne 50gb? Jesli nie to dlaczego moja usluga dziala niezgodnie z regulaminem?

Bezczelna i klamliwa odpowiedz Anny Woś. Spojrzcie na ostatnie zdanie - nawet nie wiem jak to skomentowac. Dosc powiedziec ze konsultant i kierownik zmiany na infolinii sami zasugerowali skarge ta osobe.
"W kwestii ograniczenia transmisji danych w ramach połączeń internetowych na terenie kraju, potwierdzam, że rzeczywiście ograniczenie to nie zostało uwzględnione w regulaminie oferty, za co serdecznie przepraszam, jednak występuje ono w rzeczywistości.
Za brak informacji o tym ograniczeniu serdecznie przepraszam i ramach rekompensaty w odniesieniu do Pana numeru xxxxxxxxx przyznałam dodatkowe środki o wartości 10 zł z Vat. Informację tę proszę potraktować wiążąco, gdyż nie będzie ona stanowiła podstaw do uznania dodatkowej rekompensaty w przyszłości.
"

W sumie ta forma odpowiedzi to proba oszustwa z jej strony.
Ta sama osoba przez rok odpisywala mi na zapytania dlaczego srodki z superdoladowan nie odnawiaja mojej oferty. Przez pelen rok co miesiac dostawalem odpowiedz, ze mam racje i problem zostal rozwiazany pod wzgledem technicznym. Oczywiscie problem nigdy nie zostal rozwiazany a bezczelna Anna Wos po roku odpisywania napisala ze jednak caly rok zle odpisywala i ona autonomicznie [podobnie jak w sprawie pakietu danych] i bez zgody operatora sama ot tak zmienia interpretacje i regulamin i jednak superdoladowania nigdy nie dzialaly w naszej usludze i nie bedzie juz przyjmowala reklamacji. Ostatecznie poszedlem po pelna dokumentacje moich zgloszen i odpowiedzi - 200 stron a4 oraz ponad 20h rozmow z konsultantami na przestrzeni roku wraz z regulaminami taryfy, superdoladowania i uslugi, ktore bede dowodami w sprawie.

Podsumowujac przygotowuje pismo do prezesa UKE zgloszenie w sprawie tego chamstwa, ktore mnie spotkalo. Zapewne zajmuja sie wami te same osoby z dzialu reklamacji - anna woś i jolanta tober. Wiec zakladam ze dostawaliscie podobne odpowiedzi zwlaszcza w sprawie superdoladowan. Podobnie wyglada sprawa braku wywiazywania sie z prawidlowego dzialania naszej uslugi.
Oprocz pism do UKE stwierdzilem, ze zaczne wysylac skargi na w kazdej sytuacji, gdy ktos cos obieca na infolinii bez pokrycia. Zaczynajac od powyzszych pracownikow, konczac na dzisiejszych konsultantach ktorzy stwierdzali "przepraszamy za blad techniczny, usluga zostala naprawiona i dzisiaj sie odnowi". Ch@#$ sie odnowila.

Takze jesli ktos chcialby sie dolaczyc do moich pism w sprawie superdoladowan i dzialania uslugi tzn braku 3tb dziennie to moge zostawic kontakt.

@darekka nie moga recznie ograniczac internetu do 8kbs. Jesli zaczna to robic to strzela sobie w kolano. Wystarczy ze bede mial starter z dowolnym pakietem i nagram kilka dni z rzedu speedtest z tego samego urzadzenia na obu kartach. Reszte wyjasni tmobilowi prezes UKE. Oczywiscie rekompensaty to juz nie bedzie 10zl a 1000zl za kazdy dzien.
 #1063031  autor: darekka
 20 sty 2019, 13:52
U mnie dziś na 3 z 3 numerów z aktywną usługą zaskoczył Bezpieczny Internet pobierając po 9zł. i robiąc kuku internetowi. Z bilingów wynika, że na żadnym z 3 numerów opłaty za dzień wczorajszy nie pobrali ale za to dziś po północy zdechło wszystko. Oczywiście dziś popobierali zaległe złotówki z 3 numerów(za wczoraj) oraz zgodnie z godzinami aktywacji oferty po 1 zł. za dziś. N a żadnym z numerów nie pojawiłay się 2 doładowania.

Ponoć zdechło u wszystkich(dopisują numery do dużego zgłoszenia awarii naszej oferty)-tak twierdzą konsule i Dział Techniczny. Ponoć mają sami pododawać za Bezpieczny Internet ale jak dziś kasy nie zobaczę to się przypomnę. W SMSach z numerem zgłoszenia informują o dacie zakończenia naprawy na 26 stycznia 2019.

P.S. do pytania wyżej-nie dostajemy drugiego pakiety 50GB po zużyciu pierwszego i tu jest wałek ostry

Co do Pani Anny Woś to i mnie spuszczała na drzewo w sprawie naszej oferty.

Co do gwarantowanej prędkości do 8kbps wiele nie poskaczemy(bo tyle gwarantują przez minimum 90 czy 95% czasu) ale jeśli udowodniłoby się, że taki lejek jest TYLKO na naszej ofercie to po interwencji UKE powinniśmy wyjść z tarczą :D .

Przydałoby się grupowe złożenie skargi do UKE braku prawdziwego i zgodnego z Regulaminem oferty nolimitu na internet(skoro mamy tylko po 50GB dziennie) oraz co wiadome z powodu awaryjności oferty. Chętnie się przyłącze z 4 numerami(3 osoby). :smt006

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1063038  autor: zoltan666
 20 sty 2019, 14:24
Na razie nie korzystam z oferty, bo zostało mi jeszcze sporo GB z Grunwaldu. Mam nadzieję, że jak już będę potrzebował wrócić do "Masz złotówkę..." to będzie jeszcze do czego wracać. Że nie zlikwidują usługi z uwagi na te ciągłe problemy, reklamacje i skargi na jej działanie.
 #1063039  autor: darekka
 20 sty 2019, 14:29
Sami ją wymyślili i zrealizowali, a do tego za darmo rozesłali-liczyli, że nikt z niej nie będzie korzystał czy, że będziemy klaskać jak od czasu do czasu raczy podziałać w miarę stabilnie? Mnie ona pasuje o ile nawet z pakietem 50GB/dobe by działała stabilnie ale jak widać ni z gruchy ni z pietruchy się wywala w nicość odcinając użytkowników całkiem od neta i wymuszając na nas konieczność dzwonienia, pisania reklamacji i użerania się o bądź co bądź swoje...a do tego musimy mieć pod ręką zapasowy internet, a to generuje koszty, których jakoś skłonni oddawać nie są.

EDYCJA: tak jak konsul objecał na 3 numery oddano po 9zł.-pozostaje jeszcze do zwrotu kasa za podwójne pobranie po 1zł.(zaległa z wczoraj i dzisiejsza mimo, że net kaput)+ za każdy dzień w, którym usługa nie działa prawidłowo(dziś nie działa nadal).

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1063040  autor: jakubeskulap
 20 sty 2019, 15:02
@darekka a wlasciwie apel do wszystkich. Polecam wyslanie prosby do boa@tmobile z zadaniem kopii tresci wszystkich zgloszen technicznych i reklamacji. Czyli zebranie konwersacji glownie ze zgloszen odnosnie wlaczania bezpiecznego internetu w okresie prawidlowego dzialania uslugi, niedzialania uslugi badz superdoladowan - byly dostepne od 1.07.2016 do 1.06.2017. Zakladam ze wiekszosc przeglada watek dosc rzadko, wiec zostawie ogloszenie zeby dolaczaly sie kolejne osoby. W miedzyczasie nastepne ciekawostka od anny wos. Zapytalem dlaczego nie mialem internetu w roamingu mimo ze dostalem sms w czasie ladowania w kraju strefy 2a potwierdzajacego ze od 1.07 wg nowych zasad powinnismy miec wszystko uregulowane. Anna Wos odpowiedziala

"Zgodnie z nowym cennikiem roamingowym od 1 stycznia przysługuje Panu limit w zależności od kwoty jaką płaci za usługę. W tym przypadku jest to 1 pln , gdzie w roamingu otrzymuje Pan 0,09 GB do wykorzystania w cenie 14,9076 zł za 1 GB transmisji danych. Po przekroczeniu Limitu opłaty będziemy naliczać zgodnie ze stawką 23,38 zł z Vat. "

Brzmi niezbyt obiecujaco w porownaniu do wczesniejszych darmowych 50mb prawda?
Ale co ciekawe, dzieki typowo bezczelnemu podejsciu popelnila ogromny blad za ktory przyjdzie im zaplacic. Po pierwsze podejmujac kolejna autonomiczna decyzje nadrzedna w stosunku do zarzadu tmobile (ktory jako jedyny moze zaakceptowac zmiany uslugi) przyznala ze mimo zapewnienia operatora ze bede posiadal internet w roamingu co najmniej od 1.07 tenze internet nie dzialal do 1.01. Po drugie jest jeszcze lepiej niz bysmy zakladali. Anna Wos potwierdzila, ze dzieki temu, ze nasza usluga jest 1 dniowa to zamiast odczekiwania 30dni my codziennie resetujemy tanszy 1 gb w roamingu.

Dlaczego planuje krucjate? Miesiac temu mialem sytuacje jak z dzisiaj. Kilka godzin na infolinii i obiecanki ze nigdy sie problem nie powtorzy. Oczywiscie maja gdzies to co mowia. No z 2 strony nie bylo specjalnym problemem zalatwienie internetu na 1 dzien. Ale jak Anna Wos zaczyna pisac bezczelne odpowiedzi, zmieniac swoje widzimisie i interpretacje regulaminu po roku klamstw to czlowieka strzela. Oczywiscie jest to osoba nadrzedna w stosunku do zarzadu i prezesa tmobile.

Zapomnialem dodac o wisience na torcie - jakiej rekompensaty mozna sie spodziewac za brak internetu w roamingu przez 20dni oraz niedzialanie uslugi przez kolejnych kilka dni w Polsce? 1zl - slownie 1 zloty. Takze moim hobby na przyszle miesiace bedzie pisanie mozliwie najbardziej szczegolowych zgloszen do UKE i tmobile. Kto wie moze stworza oddzielny departamentu zajmujacy sie mna osobiscie Oczywiscie do kompletu tyle skarg ile znajde maili z klamstwami lub nagram konsultantow. A co niech maja co robic.


A i na sam koniec. Moim zdaniem siedzi tutaj kret tmobile. Ktos z tmobile odpisywal tutaj jakby chcial nam pomoc lub wyjasnic watki. Przypuszczam, ze zamiast wyjasniac zaczal donosic.
Ostatnio zmieniony 20 sty 2019, 15:08 przez jakubeskulap, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1063041  autor: darekka
 20 sty 2019, 15:08
Za blokadę neta po 50GB(pierwszy pakiet po aktywacji usługi) Pani Woś wypłaciła rekompensate w wysokości UWAGA...66 groszy!

Poproszę dla każdego numeru o wykaz i historię zgłoszeń.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1063084  autor: darekka
 21 sty 2019, 08:10
AKTUALIZACJA:usterka usunięta na wszystkich 3 numerach-o 1:05 w bilingach pojawiły sie 4 pozycje "doładowanie" , a ilość dostępnych GB to 102400MB.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1063085  autor: babcia77
 21 sty 2019, 08:24
Ciekawe. U mnie działa w tej chwili bez problemu. Aktywowałem kolejny okres 2.01. I włączył się wtedy BI. Widziałem pakiet BI w MiBOA zanim zacząłem pobierać jakiekolwiek dane. Sprawdzam to zawsze po aktywowaniu usługi gdy kopałem się w takiej samej sytuacji gdy nie chcieli oddać za BI twierdząc że zacząłem pobierać dane. Po telefonie na infolinię że aplikacja i MiBOA pokazują różne rzeczy usłyszałem: "Aplikacji i stronie proszę nie ufać bo obecnie nie działają prawidłowo". Ale od ręki wyłączyli BI.

Jeszce dziś zauważyłem że w MiBOA mam 50 GB i 3690 złotówek z dzisiaj a powinno być więcej bo to się dotychczas sumowało od początku okresu.
 #1063092  autor: jakubeskulap
 21 sty 2019, 09:29
@babcia77 - dostales dzisiaj tez 50gb? jesli tak to bardzo prosilbym Ciebie o wyslanie prntscr lub jesli moglbys zadzwonic na infolinie i nagrac rozmowe lub poprosic na infolinii o wyslanie maila z potwierdzeniem ze dzisiaj dostalem 50gb to bylbym przeogromnie wdzieczny! - mielibysmy wspolnie kolejne dowody na oszukiwanie nas wszystkich tzn reczne sterowanie pakietami na poszczegolnych pakietach. To byloby przepiekny argument.

@darekka
u mnie to samo. Zobacze co sie stanie jak wykorzystam 10gb. U mnie oczywiscie czyste chamstwo - 2 dni temu wyslalem sms i dostalem odpowiedz ze juz mam wlaczona usluge. Pozniej nie wysylalem zadnego sms. Czyli sami ot tak wlaczyli usluge bez mojej zgody. Jesli bedzie brak pakietow to bede zglaszal codziennie awarie techniczna i wszystko zalaczal. Mysle ze z miesiac takich zgloszen wystarczy prezesowi uke. A pro po superdoladowan - byly tylko na numerach w tmobilu w razie czego. To dosc istotne bo jak bede zglaszal sprawe to trzeba bedzie wyszczegolnic, ktore zgloszenia dotycza ktorych numerow i ile ich bylo. Rekompensate przez UKE lub sad bede liczyl od poswieconego czasu na zgloszenia.
 #1063095  autor: darekka
 21 sty 2019, 09:47
Chyba miało być "Zobacze co sie stanie jak wykorzystam 100GB"(nie 10GB jak napisałeś)?
W moich 3 numerach po nocnych 4 pozycjach "doładowanie" na kontach jest po 100GB i po 7380zł. Stan GB widoczny tylko pod kodem USSD(ani w aplikacji ani po zalogowaniu przez MiBOA nie widać stanu GB), kasa za to jest widoczna wszędzie.
Ostatnio zmieniony 21 sty 2019, 09:54 przez darekka, łącznie zmieniany 2 razy.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1063098  autor: jakubeskulap
 21 sty 2019, 09:54
darekka pisze:
21 sty 2019, 09:47
Chyba miało być "Zobacze co sie stanie jak wykorzystam 100GB"(nie 10GB jak napisałeś)?
W moich 3 numerach po nocnych 4 pozycjach "doładowanie" na kontach jest po 100GB i po 7380zł.
O kurde lol. Na heyah dali 10gb na tmobile 100gb. Zrob screeny z aplikacji heyah i z miboa tmobile w razie czego i zerknij czy masz tak samo.

@babcia77 A czy moglbys zachowac pelen screen z numerem telefonu? Chodzi mi o to ze gdyby poprosil mnie z UKE to bylbym wdzieczny za przeslanie takiego info.
Ostatnio zmieniony 21 sty 2019, 09:59 przez jakubeskulap, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1063100  autor: babcia77
 21 sty 2019, 10:03
jakubeskulap pisze:
21 sty 2019, 09:54
@babcia77 A czy moglbys zachowac pelen screen z numerem telefonu? Chodzi mi o to ze gdyby poprosil mnie z UKE to bylbym wdzieczny za przeslanie takiego info.
Wolałbym publicznie nie udostępniać numeru. Jeśli będzie Ci potrzebny podczas postępowania w UKE to pisz na priv. Screeny mam zachowane.
  • Strona 133 z 202
  • 1
  • 131
  • 132
  • 133
  • 134
  • 135
  • 202
  • 1
  • 131
  • 132
  • 133
  • 134
  • 135
  • 202