DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 252 z 308
  • 1
  • 250
  • 251
  • 252
  • 253
  • 254
  • 308
 #1062499  autor: bobix
 13 sty 2019, 21:46
Kryniczanin pisze:
12 sty 2019, 21:31
Nie ja - kolega przeszedł z abo do prepaida i dalej działa:-)
A macie może iP? Bo zastanawiam się czy Visual Voice Mail będzie działać tak samo...
 #1062509  autor: umcusumc
 13 sty 2019, 23:08
bobix pisze:
13 sty 2019, 21:44
Grubo cie poniosło. Przed chwilą sprawdzałem. 30-40s.
Nigdzie mnie nie poniosło. Naciskam przycisk i po sekundzie jest. Przed chwilą sprawdziłem po raz n-ty. Może kiepska sieć/konfiguracja Po Twojej stronie?
 #1062512  autor: abberline
 13 sty 2019, 23:38
Ubinoob pisze:
12 sty 2019, 15:56
VoWifi i VoLTE w Play na s9+ działa stabilnie. Niemniej, trzeba być w dobrym zasięgu wifi, bo jak tylko trochę spadnie (do ok. połowy na wskaźniku) to momentalnie telefon próbuje korzystać z VoLTE
U mnie jest tak samo. Nie wiem z czego to wynika. Transfer i ping wzorowy. Jakie jeszcze warunki telefon, router musiałby spełniać żeby VoWiFi było aktywne nawet na resztkach zasięgu WiFi? Skoro w takiej sytuacji da się bez problemu np. oglądać stream to połączenia głosowe też powinny być stabilne.
Ubinoob pisze:
12 sty 2019, 15:56
Działają SMS, MMS, kody USSD, rozmowy zwykłe/video.
U mnie SMSy nie działają przez VoWiFi (tylko VoLTE) ale to pewnie wina tego, że mam wgraną konfigurację Telifonica UK a nie PLAY. Byłoby świetnie gdyby dało się wyodrębnić konfigurację PLAY dla jakiegoś procesora/modemu. Podobno prace nad tym już trwają ;)

Wcześniej rozmowy przez VoWiFi działały losowo a teraz już za każdym razem kiedy jest dostępne.
 #1062513  autor: bobix
 13 sty 2019, 23:46
Po jednej sekundzie zalogowania się do WiFi włącza ci się WFC? Czy po 1s zestawia ci połączenie?
Jeśli to pierwsze to na pewno coś nie tak pokazuje Twój aparat bo wątpię żeby tak szybko zalogował się do IMS...
Zrób tak: wyłącz wifi, włącz i sprawdź po jakim czasie pojawi się ikona.
https://youtu.be/MPof6kt_d6U
W każdym razie u mnie na UPC 250/20 z pingiem 10ms tak to chodzi. WiFi 5GHz.
U mnie niezależnie od sieci nie schodzi raczej poniżej 20-25s. Telefony: iP8 plus, iP SE, iP X.
 #1062515  autor: dagonPL
 14 sty 2019, 00:25
Zrobiłem tak jak pokazałeś na YT. U mnie na S8+ trwa to ok 2-3 sekund.

Twitter @FonRuchalFest
 #1062521  autor: umcusumc
 14 sty 2019, 08:42
@bobix Ok. 1 sekundę trwa, gdy podczas połączenia z wifi włączam VoWiFi. Jeśli robię tak jak Ty, to od momentu połączenia z wifi do momentu pojawienia się ikony VoWiFi upływają 3 sekundy. Nadal, to nie jest ani 20, ani tym bardziej 40 sekund, nie mówiąc już o czasie "do 10 minut". Po prostu, albo działa albo nie. Łączysz się z wifi i możesz rozmawiać. Może to kwestia iPhone?
@piotrzet Ty też masz iPhone?
 #1062526  autor: kozien70
 14 sty 2019, 10:43
@piotrzet ma Xperię, ale podobno te same problemy miał na innych telefonach.

U mnie w Play i Orange działa to tak, jak u @umcusumc
Problemy z VoWiFi (bardzo wolne łączenie, czasem w ogóle brak) mam w T-mobile.
Telefony to Galaxy S9 i S9+, ale testowałem inne modele, włącznie z iPhone i było podobnie. Co ciekawe początkowo w T-mobile działało to również bez zarzutu. Problemy pojawiły się po jakimś czasie. Pamiętam, była wtedy najpierw kilkudniowa przerwa w działaniu VoWIFi, a potem usługę przywrócili, ale od tego momentu działa ona jak chce.
 #1062533  autor: 0kti
 14 sty 2019, 12:37
Witam.
Udało mi się uruchomić VOLTE w OnePlus6 w sieci PLAY.

1. Trzeba zadzwonić do BOK w celu uruchomienia VoWiFi (mam taryfę na kartę RBM)
Konsultant wyjaśnia, że uruchomi, choć to może nie działać. Uruchomienie VoWiFi jest konieczne by działało VOLTE

2. Robić tak jak jest pokazane na filmiku:
https://www.youtube.com/watch?v=ALmpaiahKas

Ale w programie PDC aktywować oba sloty w ustawieniach UK-VoLTE-Vodafone (zamiast India)
 #1062541  autor: piotrzet
 14 sty 2019, 14:20
umcusumc
Xperia ale na Galaxy występował ten sam problem. Z tego co wiem to kilka dni przed moimi postami odnośnie iPhonów ktoś miał ten sam problem tyle, że u niego podobno pomogło reset do ustawień fabrycznych. Co ciekawe pytałem znajomego z Warszawy i problemów z VoWiFi w T-M nie miał żadnych w ostatnim czasie. Więc wydaje mi się, że bardziej to zależy od lokalizacji z której jest karta sim niż telefonu. U mnie np problemy miałem w całym kraju. A teraz to działa jak należy i mam nadzieję, że tak zostanie

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1062545  autor: Pijo
 14 sty 2019, 14:44
VoLTE Play działa na Xiaomi Mi A2 Lite z Androidem 9, build 10.0.2.0. Wymagana ręczna aktywcja usługi Wifi Calling przez BOK oraz włączenie obslugi VOLTE w telefonie kodem USSD *#*#86583#*#*
Obrazek Obrazek


Update:
Działa też Wifi Calling - tu jednak jest wymagany Magisk i modul VoEnabler.
Obrazek
 #1062593  autor: Pijo
 14 sty 2019, 23:00
Benjamin Linus pisze:
14 sty 2019, 17:25
kodek tylko 6,60 kbps?
Kodek jest adaptive.
Na linii S7 VoLTE Play<>Mi A2 Lite VoLTE Play jest EVS-NB up to 24,4kbps

Foto:
Obrazek
 #1062603  autor: kozien70
 15 sty 2019, 07:11
Jeśli EVS NB to coś nie tak. NB to wariant wąskopasmowy, bez HD. Powinien być SWB, taki wariant działa w standardzie w VoLTE Play, między telefonami z obsługą EVS.
 #1062607  autor: Mixiorek
 15 sty 2019, 09:04
Co jakiś czas mam rozmowę VoLTE EVS. Wrażenia z rozmowy zakończonej kilka minut temu:
Warszawa, S8, VoLTE EVS, T-Mobile -> Poznań, iPhone 8, T-Mobile

Głos moim zdaniem jest głośniejszy i jeszcze "czystszy" niż w HD Voice. Przy takich samych ustawieniach głośności i warunkach otoczenia itp.

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
 #1062667  autor: Marcin365
 15 sty 2019, 21:44
Kupiłem telefon Nokia 8.1. W specyfikacji jest, że obsługuje VoLTE i VoWiFi. W T-Moblile włączyłem obie usługi. Niestety w telefonie nie mam w ogóle opcji włączenia VoLTE ani VoWiFi. Co mogę zrobić by je włączyć?
 #1062671  autor: bobix
 15 sty 2019, 23:04
umcusumc pisze:
14 sty 2019, 08:42
@bobix Ok. 1 sekundę trwa, gdy podczas połączenia z wifi włączam VoWiFi. Jeśli robię tak jak Ty, to od momentu połączenia z wifi do momentu pojawienia się ikony VoWiFi upływają 3 sekundy. Nadal, to nie jest ani 20, ani tym bardziej 40 sekund, nie mówiąc już o czasie "do 10 minut". Po prostu, albo działa albo nie. Łączysz się z wifi i możesz rozmawiać. Może to kwestia iPhone?
@piotrzet Ty też masz iPhone?
To w takim razie mnie poniosło :-)
Wychodzi na to, że na iOS działa to znacznie wolniej...
  • Strona 252 z 308
  • 1
  • 250
  • 251
  • 252
  • 253
  • 254
  • 308
  • 1
  • 250
  • 251
  • 252
  • 253
  • 254
  • 308