DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 90 z 97
  • 1
  • 88
  • 89
  • 90
  • 91
  • 92
  • 97
 #1062462  autor: amigo007
 13 sty 2019, 16:22
Witam mam pytanie co do skumulowanego pakietu internetowego w taryfie RBM Energy. Miałem grubo ponad 100 GB skumulowane na jednym numerze. Niestety przez zwykłą niepamięć, spóźniłem się z doładowaniem 1 dzień. Ważność konta głównego jak i bonusu mi się skończyła. Przepadło te ponad 100 GB. Składałem reklamację z prośbą o przywrócenie tego pakietu. Niestety reklamacja odrzucona, nie da rady tego przywrócić. Rzeczywiście nie mogą mi tego przywrócić? Próbować jeszcze jedną reklamację, czy nie ma najmniejszych szans na przywrócenie tych gigabajtów?
 #1062479  autor: amigo007
 13 sty 2019, 18:57
Konkretnie to numer innej osoby w rodzinie. Nie mam cały czas do niego wglądu. Jest też coś takiego jak gest dobrej woli, mogliby przecież zrobić wyjątek dla stałego klienta. Ten transfer kumulował się koło 2 lat. Trochę szkoda tego. Jak doładowywałem tamten numer za 50zł, to nie zdarzyło się przegapić ważności konta (100 dni). Jednak ostatnie 2 doładowania robiłem za 25zł, więc tylko 30 dni ważności konta. Tak więc według was nie ma żadnych szans na przywrócenie tych promocyjnych środków? Może jakiś wyższy rangą konsultant (może na forum play) dałby radę to przywrócić?
 #1063670  autor: bolek2004
 28 sty 2019, 18:52
Nie ma bezpośredniego kodu. Do rbm5 przejdziesz poza rbm7 tylko z Faktu. Także jak chcesz do rbm5 to najpierw fakt, a potem *163# i będzie tam ta taryfa do wyboru.
 #1063788  autor: MPUltra
 30 sty 2019, 09:59
Być może będę przenosił się z nju mobile do fakt. Do jakiej taryfy play mam się/ma mnie konsultant przenieść aby potem przejść do fakt (jak nie będzie starterów, najlepiej kodem ussd albo play24, bez infolinii)
 #1063795  autor: bolek2004
 30 sty 2019, 10:59
No właśnie to nie jest takie oczywiste, bo nie z każdej taryfy play da się przejść do Fakt. Najlepiej to zmień na pnk rwk. Z niej na bank przejdziesz do fakt kodem.
 #1063796  autor: abberline
 30 sty 2019, 11:04
Po przeniesieniu do Play karta aktywuje się z taryfą Play na Kartę Start. Bezpośrednio z niej można przejść do Fakt. Przenosiłem w grudniu 2 numery w ten sposób.
 #1063797  autor: bolek2004
 30 sty 2019, 11:13
No to jeśli z tej po przeniesieniu działa to dobrze. Akurat nie sprawdzałem migracji z tej taryfy. A z playowych nie wszystkich da się migrować do Fakt jak wiadomo.
 #1064912  autor: Marek_G
 09 lut 2019, 23:57
Dzisiaj chciałem zmigrować kartę (do której mam ograniczony dostęp) z Faktu do Formuły w Play24 ale mam w zakładce Zmiana oferty "Nie udało się pobrać danych. Spróbuj ponownie później." od dawna występuje ten błąd? Czy to może u mnie jednostkowy przypadek.
Mogę to zrobić kodem *163*10#? Muszę poinstruować osobę która ma moją kartę jak to zrobić a skomplikowane manipulacje kodami mogą być dla niej za trudne.
 #1064916  autor: jarekt
 10 lut 2019, 00:13
Przez Play24 nie da się migrować z Faktu (albo lista taryf jest pusta albo pojawia się ten błąd co Tobie).
Tylko: infolinia, kod, MZT (*163#) lub zgłoszenie z wnioskiem o zmianę taryfy.
  • Strona 90 z 97
  • 1
  • 88
  • 89
  • 90
  • 91
  • 92
  • 97
  • 1
  • 88
  • 89
  • 90
  • 91
  • 92
  • 97